Eendracht Aalst - KSK Ronse - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11
 Eendracht Aalst - KSK Ronse 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Daarnet ook de beelden gezien.

Amai, er was toch gisteren behoorlijk wat volk komen opdagen.
De belooft ook voor volgende week.

De hele club snaakt naar die promotie en dat voel je ook bij de spelers op het veld : de wil om te winnen is enorm aanwezig. De tweede helft bij wijlen weer fantastisch voetbal gespeeld.

Gezien de groeiende publieke belangstelling en een eventuele promotie (we gaan het lot niet te veel uitdagen) in het vooruitzicht, denk ik dat er toch toekomstmuziek in E.Aalst zit. Het is nu dat de club aan klantenbinding moet doen, zowel bij sponsoring als naar supporters.

Ik geloof er sterk in dat we in tweede klasse tot een topper zullen uitgroeien !!!


17 Jan 2011, 14:05
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Veel volk toch als je zo ziet op de foto's. :EA:


17 Jan 2011, 14:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Met de verplaatsing naar leider Aalst breekt voor de Ronsenaars een cruciale periode aan. Alle kleppers van derde nationale zullen de komende weken gewikt en gewogen worden.
Aan het einde van deze moeilijke reeks zal het klassement waarschijnlijk in een definitieve plooi gevallen zijn. Dan zal het duidelijk zijn welke realistische verwachtingen nog mogen gekoesterd worden.
Tenzij SK een ganse wedstrijd op hoog niveau kon acteren, hetgeen tot nu meestal slechts één helft lukte, was Eendracht vooraf de torenhoge favoriet. Op het wedstrijdblad één grote verrassing, de selectie van Arne Dugardeyn, uitgerekend tegen z'n ex-club. Zoals eerder en elders reeds aangegeven, de enige "transfer" van Ronse in de maand januari. Voor de rest was alles aanwezig om er een leuke voetbalnamiddag van te maken, zon, blauwe lucht, veel volk en sfeer.

SK had in zijn opstelling geen extra defensieve voorzorgen genomen. Het begon de wedstrijd met open vizier.

Vooraf was bij de bezoekers nogal de nadruk gelegd op de organisatie. En die stond er want na een kwartier had Aalst , ondanks meer balbezit, nog maar voor weinig doelgevaar gezorgd.

Integendeel. De eerste echte kans was voor SK. Vandendriessche combineerde met Timmerman, die zette voor waarop Lacam centimeters te kort kwam om af te ronden.

Doelgevaar was precies wat als kers op de taart ontbrak in wat voor het overige een aangename partij was, een topper in derde. Het vuur dreigde in de pan te slaan na het halfuur toen Aalst drie hoekschoppen op rij versierde en Ronse niet uit de omknelling kwam. Maar ook deze storm waaide over en met veel inzet en strijdlust behield SK de nul verdiend tot aan de rust.

Dan begon het plots te stormen. Langlet leed balverlies bij het uitverdedigen, Coppens diende te ver uit zijn doel te komen waarop Cousin in het open doel kon besluiten.

SK kon onmiddellijk antwoorden. De vrijschop van De Rouck werd slordig weggewerkt door Van Den Noortgaete maar Vandendriessche besloot te zwak met rechts. Het brak de bezoekers zuur op. Van Den Noortgaete trapte ver uit, Buysens verloor het duel met Moreels en de thuisploeg leidde met 2:1.

SK was de vleugels afgesneden en met de nederlaag van Hoogstraten bekend waande Aalst zich al kampioen.

Het werd er voor de bezoekers niet eenvoudiger op na de uitsluiting van Palmieri na een toch wel erg banale fout.

Gelukkig was Coppens attent ondermeer op een poging van Denys. Ook de deklat speelde mee op een schot van W. Moreels maar niemand had een antwoord op de poging van Gallucci.

Het laatste kwartier had dus niets meer te bieden voor de Ronsenaars, behalve het wederoptreden van Dugardeyn.

Het verlies op en tegen Aalst is iets waar we kunnen mee leven. Het is geen ramp, alleen een sportieve weergave van de waarde van beide ploegen. Het is echter maar de vraag hoe de afwezigheid van Langlet en Lacam volgende week in de burenstrijd tegen Oudenaarde een cruciale rol zal spelen. Want verliezen kan, tegen iedereen, maar toch niet tegen ...

SK RONSE -PATRICK BIL LIET
«Eerste twee goals cadeau gegeven»
Trainer Billiet veloor het duel tegen zijn leermeester Van Renterghem. «We hebben nog steeds een stevige band en het wederzijds respect is ook na deze wedstrijd groot», zei de Ronsetrainer. «Ik moet eerlijk toegeven dat we met onze jonge ploeg te kort schoten tegen een sterk Eendracht Aalst. Eendracht is de onbetwiste leider en bewees dat in de tweede helft. Toch gaven we de eerste twee goals cadeau. Onze doelman ging bij het eerste tegendoelpunt in de fout. Bij de tweede tegengoal liet onze centrale verdediger zich op een verre uittrap van de thuisdoelman Van Den Noortgaete door Wouter Moreets in de luren leggen. We geraakten bij die achterstand gefrustreerd. Dat kostte Palmieri een rode kaart. Die uitsluiting was terecht te noemen. Met tien tegen elf en een 2 -0- achterstand was de wedstrijd beslist in ons nadeel.»
«Ik onthou wel onze uitstekende eerste helft waarin we met de leider konden wedijveren. We hebben in die periode goed meegespeeld en weinig mogelijkheden weggegeven. Jammer dat Lacam toen een open kans onbenut liet. Bij een voorsprong had de wedstrijd er heel anders kunnen uitzien. Deze nederlaag heeft gelukkig voor ons geen al te grote gevolgen. De concurrenten voordeelname aan de eindronde lieten immers eveneens steken vallen. We maken dus nog steeds een goeie kans op de tweede periodetitel.»


17 Jan 2011, 14:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
http://www.levensvreugde-verblijven.be/ ... 1.htm#0116
een mens krijgt er in deze moeilijke economische tijden toch een warm gevoel van.
We zijn en blijven een sociale club, die ook aandacht schenkt aan de minderbedeelden in onze maatschappij. ;)

_________________
geer'n bè


17 Jan 2011, 14:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Gilles schreef:
Veel volk toch als je zo ziet op de foto's. :EA:



Het heeft allemaal zijn voor en nadelen hé, als we in de diepe malaise zaten kwamen er naar vierde en derde klasse normen nog veel volk maar naar Eendracht normen enorm weinig volk. Ik verwacht een blijvende stijging van de supportersaantallen naar het einde van het seizoen toe. Het duurt allemaal wel wat langer om een pint te bestellen, wat minder plaats op de tribune enz... Maar die "nevenwerkingen" neem ik er graag bij :EA:
Was echt genieten gisteren!

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


17 Jan 2011, 15:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Het was gisteren dan ook prachtig weer. Enkel jammer dat we geen enkele topper meer hebben zoals vorig seizoen tegen Racing Mechelen.


17 Jan 2011, 15:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
blueredfever schreef:
Zijn wa troubles geweest tussen SK fans onderling..
Proficiat met jullie overwinning ! Verdiend gewonnen en kzie EA vlotjes kampioen worden. Good luck !


bedankt en succes nog !

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


17 Jan 2011, 20:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Sorry onderkroiper, ma tees vind ik na wel nen neig biene foto.
Da beeld spreekt ook boekdelen.
http://www.eendracht-aalst.be/index.php?p=18&q=8&actie=2&dir=eatv/fotos/VC%20Eendracht%20Aalst%20-%20KSK%20Ronse


17 Jan 2011, 21:21
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=37308

(y)


17 Jan 2011, 21:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
voorbijganger schreef:
Sorry onderkroiper, ma tees vind ik na wel nen neig biene foto.
Da beeld spreekt ook boekdelen.
http://www.eendracht-aalst.be/index.php?p=18&q=8&actie=2&dir=eatv/fotos/VC%20Eendracht%20Aalst%20-%20KSK%20Ronse

heerser :worship:

_________________
OB17


17 Jan 2011, 21:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Zienaa schreef:
Het was gisteren dan ook prachtig weer. Enkel jammer dat we geen enkele topper meer hebben zoals vorig seizoen tegen Racing Mechelen.

Niet echt een topper, maar toch nog een interessant verplaatsingske naar Geel ... :D

_________________
OB17


17 Jan 2011, 21:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
voorbijganger schreef:
Sorry onderkroiper, ma tees vind ik na wel nen neig biene foto.
Da beeld spreekt ook boekdelen.
http://www.eendracht-aalst.be/index.php?p=18&q=8&actie=2&dir=eatv/fotos/VC%20Eendracht%20Aalst%20-%20KSK%20Ronse


Sjieke foto :love:

Kan daar mee leven, ik heb tenslotte nog nooit enige vorm van opleiding gehad van fotografie.
Ik neem foto's uit het vuistje ;) maar Kenneth volgt les en stelt zijn toestel in volgens lichtinval en hij zit ook zo goed als in de goal.
Ik neem mijn foto's van op verdere afstand.

Het belangrijkste is dat er beeldmateriaal is na een wedstrijd en dat er nadien kan genoten worden van deze beelden.
Wie de foto's nam = onbelangrijk.
Kijk naar Expo 90 zoveel mooie foto's uit de oude doos ooit genomen door een naamloze fotograaf maar toch zo belangrijk voor onze Iendracht geschiedenis.

Het is geen competitie tussen Kenneth en mij om de mooiste foto. :nieje:
Als het om de meeste gaat heb ik een streepje voor. :D


Weir doen voesj en hoepelek pakken weir weikeleks schoein fotokes.

_________________
Century game 22 juni 2019


17 Jan 2011, 23:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
Onderkroiper schreef:
voorbijganger schreef:
Sorry onderkroiper, ma tees vind ik na wel nen neig biene foto.
Da beeld spreekt ook boekdelen.
http://www.eendracht-aalst.be/index.php?p=18&q=8&actie=2&dir=eatv/fotos/VC%20Eendracht%20Aalst%20-%20KSK%20Ronse


Sjieke foto :love:

Kan daar mee leven, ik heb tenslotte nog nooit enige vorm van opleiding gehad van fotografie.
Ik neem foto's uit het vuistje ;) maar Kenneth volgt les en stelt zijn toestel in volgens lichtinval en hij zit ook zo goed als in de goal.
Ik neem mijn foto's van op verdere afstand.

Het belangrijkste is dat er beeldmateriaal is na een wedstrijd en dat er nadien kan genoten worden van deze beelden.
Wie de foto's nam = onbelangrijk.
Kijk naar Expo 90 zoveel mooie foto's uit de oude doos ooit genomen door een naamloze fotograaf maar toch zo belangrijk voor onze Iendracht geschiedenis.

Het is geen competitie tussen Kenneth en mij om de mooiste foto. :nieje:
Als het om de meeste gaat heb ik een streepje voor. :D


Weir doen voesj en hoepelek pakken weir weikeleks schoein fotokes.



Das just Yves wie ze trekt blijft gelijk, maar de foto's worden telkens wel door velen bekeken dus toch een woordje dank daarvoor! Keep on the good work! (y)


17 Jan 2011, 23:24
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
England4ever schreef:
Onderkroiper schreef:
voorbijganger schreef:
Sorry onderkroiper, ma tees vind ik na wel nen neig biene foto.
Da beeld spreekt ook boekdelen.
http://www.eendracht-aalst.be/index.php?p=18&q=8&actie=2&dir=eatv/fotos/VC%20Eendracht%20Aalst%20-%20KSK%20Ronse


Sjieke foto :love:

Kan daar mee leven, ik heb tenslotte nog nooit enige vorm van opleiding gehad van fotografie.
Ik neem foto's uit het vuistje ;) maar Kenneth volgt les en stelt zijn toestel in volgens lichtinval en hij zit ook zo goed als in de goal.
Ik neem mijn foto's van op verdere afstand.

Het belangrijkste is dat er beeldmateriaal is na een wedstrijd en dat er nadien kan genoten worden van deze beelden.
Wie de foto's nam = onbelangrijk.
Kijk naar Expo 90 zoveel mooie foto's uit de oude doos ooit genomen door een naamloze fotograaf maar toch zo belangrijk voor onze Iendracht geschiedenis.

Het is geen competitie tussen Kenneth en mij om de mooiste foto. :nieje:
Als het om de meeste gaat heb ik een streepje voor. :D


Weir doen voesj en hoepelek pakken weir weikeleks schoein fotokes.



Das just Yves wie ze trekt blijft gelijk, maar de foto's worden telkens wel door velen bekeken dus toch een woordje dank daarvoor! Keep on the good work! (y)

² :worship:

_________________
OB17


17 Jan 2011, 23:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Ronse
ja jongens , zulke slechte verliezers daar in Ronse ... kdenk da ze allemaal proppen in hun oren hadden
zie ronse forum:

Ge moet ons niet leren hoe mensen zich moeten gedragen op de voetbal.
Wacht maar in 2de "misschien
Zoveel ambiance is er bij jullie ook niet te horen, maar ja na 10 jaar in derde moet ge eerst nog eens wat in echte sfeermatchen spelen

die mannekes klappen van geen ambiance , precies of het daar "de hel" is in Ronse ....


18 Jan 2011, 11:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst