KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Bakkie schreef:
Iendrachter90 schreef:
Alé we zullen is een deftige ploeg,naar alle objectiviteit en zonder persoonlijke voorkeuren proberen te zetten of persoonlijke vetes tegen spelers zoals verheyden ,zonder te experimenteren en een elftal dat kan winnen :D
Vandenoortgaete
De castro-niels-filipovic-brecht
gallucci-kestens-verheyden-cousin
Crispyn-W.moreels
Bank:Kempeneer,g.coppens,yombo en de gussemé
Denys zal wel de plaats van ken innemen,maarja kdenk niet dat iemand daar echt achter zal staan buiten den trainer zelf :D


Ikke :p


masochist :D


25 Jan 2011, 18:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
witteken schreef:
want ik vind is dat we het zwakste centraal middenveld hebben van derde.


Als ge zulke zever verkoopt, kunt ge natuurlijk wel moeilijk verwachten dat ge nog serieus genomen wordt.


25 Jan 2011, 18:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ik vraag me trouwens iets af. Als het dan blijkbaar bij ons allemaal zo slecht is, hoe gigantisch slecht moet het dan wel bij onze concurrenten (die 5 punten en meer achter ons staan) niet zijn zeg :wow: .


25 Jan 2011, 18:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Ik vraag me trouwens iets af. Als het dan blijkbaar bij ons allemaal zo slecht is, hoe gigantisch slecht moet het dan wel bij onze concurrenten (die 5 punten en meer achter ons staan) niet zijn zeg :wow: .

Waarschijnlijk is die hun middenveld veel beter , maar hun verdediging de zwakste van 3de eh ;)


25 Jan 2011, 19:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Iendrachter90 schreef:
Alé we zullen is een deftige ploeg,naar alle objectiviteit en zonder persoonlijke voorkeuren proberen te zetten of persoonlijke vetes tegen spelers zoals verheyden ,zonder te experimenteren en een elftal dat kan winnen :D
Vandenoortgaete
De castro-niels-filipovic-brecht
gallucci-kestens-verheyden-cousin
Crispyn-W.moreels
Bank:Kempeneer,g.coppens,yombo en de gussemé
Denys zal wel de plaats van ken innemen,maarja kdenk niet dat iemand daar echt achter zal staan buiten den trainer zelf :D



u onnozel gedoe begint ook mijn kloten uit te hangen ze manneken.
ik ga het u nog één keer zeggen want blijkbaar versta je het niet van den eerste keer.

het is niet omdat je iemand niet graag ziet spelen of vindt dat hij niet in de ploeg hoort dat je daarom die speler haat hé.

want ik vind is dat we het zwakste centraal middenveld hebben van derde.
en het ergste van al is dat een cousin de kritiek krijgt terwijl hij altijd naar binnen moet komen omdat ze centraal niet meekunnen.centraal gaat hij helpen , de bal wordt naar buiten gegeven en dan moet hij een spurtje van 15 -20 meter trekken om zijn man te gaan halen. gallucci moet hetzelfde doen.

en wouter loopt 90% van de match in het middenveld, dat zijn allemaal meters die een ander meer moet afleggen die normaal voor dat centraal duo moet zijn.

ze kopen 2 centrale middenvelders , maar mogen nooit up hun plaats spelen.
ewout - midden rechts en spits
yombo -midden links en spits
bvr wringt zich in alle bochten om toch maar zijn 2 favorietjes te laten spelen, maar hij vergeet dat hij daardoor 2 spelers al hun vertrouwen wegneemt .
ewout een sterkhouder bij wetteren maar bij ons kan hij geen bal meer controleren .
en yombo mochten ze door de supporters hier ook al afvoeren na 1 slechte match op links in een 3-5-2.
laat die mannen godverdomme eens op hun plaats spelen

het is de schutter zijn 4 de seizoen bij ons en buiten zijn eerste 4-5 weken heeft hij nog nooit op het midden mogen spelen, de schutter kan één van de sterkste verdedigende middenvelders van 2 de worden. maar dan lees je hier , bvr gaat dat nooit doen, dan moet je mij eens zeggen en waarom dan niet? omdat we geen verdedigers genoeg hebben , dan hadden ze ipv de mich , kestens moeten wegdoen.



door een aantal vrienden (ex eendrachters) volg ik Wetteren eigenlijk ook wel al een aantal jaren.

Denys heeft bij ons doorgaans op de positie mogen spelen die hij bij Wetteren ook speelde, naast of achter één diepe spits.

die jongen kan hier nog geen nivea of strandbal raken, geef dat toe gewoon ik hoop dan ook dat hij zondag niet speelt. Wat ons centrale middenveld betreft, ben ook ik niet helemaal overtuigd van hun kwaliteiten,en denk ik dat voor hen top derde klasse het eindstation is om diverse redenen. De ene wegens te traag, en de andere wegens te weinig voetballend vermogen en techniek.


25 Jan 2011, 19:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Ik vraag me trouwens iets af. Als het dan blijkbaar bij ons allemaal zo slecht is, hoe gigantisch slecht moet het dan wel bij onze concurrenten (die 5 punten en meer achter ons staan) niet zijn zeg :wow: .


die hun plein ligt er mss gewoon slechter bij ;)


25 Jan 2011, 19:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
(y)


25 Jan 2011, 19:19
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
Ik vraag me trouwens iets af. Als het dan blijkbaar bij ons allemaal zo slecht is, hoe gigantisch slecht moet het dan wel bij onze concurrenten (die 5 punten en meer achter ons staan) niet zijn zeg :wow: .


wie zegt dat het allemaal slecht is , is zeg gewoon dat ons centraal middenveld te kort komt, en dat een ander dat stapje meer moet doen. ik heb in 2de en 3de nog geen enkele spits gezien die zoveel moet lopen dan ons spitsen.gezien wat wouter allemaal moet doen? depoitre liep zich hier alle weken kapot . en dan vragen ze zich af hoe het komt dat hij minder doelpunten maakte, die jongen zat dood voor hij aan de goal was


25 Jan 2011, 19:20

Lid geworden op: 25 Jan 2011, 19:03
Berichten: 6
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
witteken schreef:
Bartos schreef:
Ik vraag me trouwens iets af. Als het dan blijkbaar bij ons allemaal zo slecht is, hoe gigantisch slecht moet het dan wel bij onze concurrenten (die 5 punten en meer achter ons staan) niet zijn zeg :wow: .


wie zegt dat het allemaal slecht is , is zeg gewoon dat ons centraal middenveld te kort komt, en dat een ander dat stapje meer moet doen. ik heb in 2de en 3de nog geen enkele spits gezien die zoveel moet lopen dan ons spitsen.gezien wat wouter allemaal moet doen? depoitre liep zich hier alle weken kapot . en dan vragen ze zich af hoe het komt dat hij minder doelpunten maakte, die jongen zat dood voor hij aan de goal was


Ik denk dat van damme evenveel loopt als wouter en dat hij zondag bijvoorbeeld dan nog eens het verdedigend werk van de castro moest overnemen.
@el corredor:Als het voor hun het eindstation is dan voor 3/4van onze kern spijtig genoeg.
Trouwens,tegen deinze was het 5-1met dat zelfde middenveld,misschien liggen de problemen ergens anders,maar zijn ken en ewen gewoon makkelijke slachtoffers voor sommigen.
En wat denys betreft ja,kwaliteiten heeft hij,maar ze komen er o zo moeilijk uit.


Laatst gewijzigd door Van De Nabele op 25 Jan 2011, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.



25 Jan 2011, 19:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
moesten we naar 2e gaan zouden we dan met verheyden-van damme blijven spelen?


25 Jan 2011, 19:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
moesten we naar 2e gaan zouden we dan met verheyden-van damme blijven spelen?


Het is nu niet de bedoeling dat we meteen weer zakken é :D
Verheyden zie ik geen contractverlenging krijgen,van damme wel.


25 Jan 2011, 19:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ik denk dat van damme evenveel loopt als wouter en dat hij zondag bijvoorbeeld dan nog eens het verdedigend werk van de castro moest overnemen.
@el corredor:Als het voor hun het eindstation is dan voor 3/4van onze kern spijtig genoeg.
Trouwens,tegen deinze was het 5-1met dat zelfde middenveld,misschien liggen de problemen ergens anders,maar zijn ken en ewen gewoon makkelijke slachtoffers voor sommigen.
En wat denys betreft ja,kwaliteiten heeft hij,maar ze komen er o zo moeilijk uit.[/quote]

Tegen Deinze hadden Wouter(2 perfekte voorzetten) en Lolo(2 doelpunten) er wel voor gezorgd dat het na 20min 3-0 was.
Trouwens de kwaliteiten die Gweninho aan Ken toeschrijft vind ik niet ik toch bedenkelijk.Het loopvermogen van een verdedigende middenvelder van eersteklasse.Dat heeft El Corredor waarschijnlijk ook.Ik denk dat je Ken met een dergelijke uitspraak veel te kort doet.
En Verheyden kan dan misschien veel spelinzicht hebben maar van zijn voetballend vermogen heb ik nog niet veel gezien en het zal zeker niet volstaan voor tweede klasse wat trouwens reeds bewezen werd.


25 Jan 2011, 19:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Ik denk dat van damme evenveel loopt als wouter en dat hij zondag bijvoorbeeld dan nog eens het verdedigend werk van de castro moest overnemen.
@el corredor:Als het voor hun het eindstation is dan voor 3/4van onze kern spijtig genoeg.
Trouwens,tegen deinze was het 5-1met dat zelfde middenveld,misschien liggen de problemen ergens anders,maar zijn ken en ewen gewoon makkelijke slachtoffers voor sommigen.
En wat denys betreft ja,kwaliteiten heeft hij,maar ze komen er o zo moeilijk uit.


Tegen Deinze hadden Wouter(2 perfekte voorzetten) en Lolo(2 doelpunten) er wel voor gezorgd dat het na 20min 3-0 was.
Trouwens de kwaliteiten die Gweninho aan Ken toeschrijft vind ik niet ik toch bedenkelijk.Het loopvermogen van een verdedigende middenvelder van eersteklasse.Dat heeft El Corredor waarschijnlijk ook.Ik denk dat je Ken met een dergelijke uitspraak veel te kort doet.
En Verheyden kan dan misschien veel spelinzicht hebben maar van zijn voetballend vermogen heb ik nog niet veel gezien en het zal zeker niet volstaan voor tweede klasse wat trouwens reeds bewezen werd.[/quote]

Ik wou gewoon duidelijk maken dat Ken toch belangrijk voor ons is als speler die de gaten dichtloopt centraal op het midden. En akkoord dat Verheyden zijn voetballend vermogen niet voor 2de klasse is , maar zeker wel voor in 3de!


25 Jan 2011, 19:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Ik denk dat van damme evenveel loopt als wouter en dat hij zondag bijvoorbeeld dan nog eens het verdedigend werk van de castro moest overnemen.
@el corredor:Als het voor hun het eindstation is dan voor 3/4van onze kern spijtig genoeg.
Trouwens,tegen deinze was het 5-1met dat zelfde middenveld,misschien liggen de problemen ergens anders,maar zijn ken en ewen gewoon makkelijke slachtoffers voor sommigen.
En wat denys betreft ja,kwaliteiten heeft hij,maar ze komen er o zo moeilijk uit.


Tegen Deinze hadden Wouter(2 perfekte voorzetten) en Lolo(2 doelpunten) er wel voor gezorgd dat het na 20min 3-0 was.
Trouwens de kwaliteiten die Gweninho aan Ken toeschrijft vind ik niet ik toch bedenkelijk.Het loopvermogen van een verdedigende middenvelder van eersteklasse.Dat heeft El Corredor waarschijnlijk ook.Ik denk dat je Ken met een dergelijke uitspraak veel te kort doet.
En Verheyden kan dan misschien veel spelinzicht hebben maar van zijn voetballend vermogen heb ik nog niet veel gezien en het zal zeker niet volstaan voor tweede klasse wat trouwens reeds bewezen werd.[/quote]

De kans dat ken het leest is vrij klein ze,de meeste spelers zijn slim genoeg om dit forum te negeren ;)


25 Jan 2011, 19:51
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
dwarskijker schreef:
Ik denk dat van damme evenveel loopt als wouter en dat hij zondag bijvoorbeeld dan nog eens het verdedigend werk van de castro moest overnemen.
@el corredor:Als het voor hun het eindstation is dan voor 3/4van onze kern spijtig genoeg.
Trouwens,tegen deinze was het 5-1met dat zelfde middenveld,misschien liggen de problemen ergens anders,maar zijn ken en ewen gewoon makkelijke slachtoffers voor sommigen.
En wat denys betreft ja,kwaliteiten heeft hij,maar ze komen er o zo moeilijk uit.


Tegen Deinze hadden Wouter(2 perfekte voorzetten) en Lolo(2 doelpunten) er wel voor gezorgd dat het na 20min 3-0 was.
Trouwens de kwaliteiten die Gweninho aan Ken toeschrijft vind ik niet ik toch bedenkelijk.Het loopvermogen van een verdedigende middenvelder van eersteklasse.Dat heeft El Corredor waarschijnlijk ook.Ik denk dat je Ken met een dergelijke uitspraak veel te kort doet.
En Verheyden kan dan misschien veel spelinzicht hebben maar van zijn voetballend vermogen heb ik nog niet veel gezien en het zal zeker niet volstaan voor tweede klasse wat trouwens reeds bewezen werd.


De kans dat ken het leest is vrij klein ze,de meeste spelers zijn slim genoeg om dit forum te negeren ;)[/quote]

gij zult het hem wel vertellen zekers? :cool: :D


25 Jan 2011, 19:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst