KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Van De Nabele schreef:
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:

Tegen Deinze hadden Wouter(2 perfekte voorzetten) en Lolo(2 doelpunten) er wel voor gezorgd dat het na 20min 3-0 was.
Trouwens de kwaliteiten die Gweninho aan Ken toeschrijft vind ik niet ik toch bedenkelijk.Het loopvermogen van een verdedigende middenvelder van eersteklasse.Dat heeft El Corredor waarschijnlijk ook.Ik denk dat je Ken met een dergelijke uitspraak veel te kort doet.
En Verheyden kan dan misschien veel spelinzicht hebben maar van zijn voetballend vermogen heb ik nog niet veel gezien en het zal zeker niet volstaan voor tweede klasse wat trouwens reeds bewezen werd.


De kans dat ken het leest is vrij klein ze,de meeste spelers zijn slim genoeg om dit forum te negeren ;)


gij zult het hem wel vertellen zekers? :cool: :D


Ik kom zonet de volgende post tegen op Facebook : Bij deze geven wij de spelers van aalst de wijze raad,het forum van vc eendracht aalst wijselek te negeren(alsge dat al niet deed) en jullie gewoon tegen Izegem te herpakken.
De meeste supporters twijfelen niet aan jullie kunnen!
Dit stond ergens op een pagina van Eendracht Aalst[/quote]
Aangezien sommige supporters niet zo wijs zijn om eens goed na te denken voor ze hier iets posten dat kwetsend kan overkomen, hoop ik inderdaad dat de meeste spelers wel zo wijs zijn om hier niet te veel te komen rondneuzen.
Wat mij betreft, als ik zing: "We zetten ons aal achter ons ploeg", dan meen ik dat ook, en wel achter de héle ploeg!

Ik sta soms verbaasd over de posts hier: we hebben nog een persoon in de voorlijn, ons middenveld is het slechtste van de reeks, (bijna) geen speler zou meekunnen in tweede klasse en toch staan we 5 punten vooruit. Sommigen hebben dringend nood aan een cursus "logica" want zo een uitspraken kunnen gewoon niet kloppen!


25 Jan 2011, 20:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Van De Nabele schreef:
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:

Tegen Deinze hadden Wouter(2 perfekte voorzetten) en Lolo(2 doelpunten) er wel voor gezorgd dat het na 20min 3-0 was.
Trouwens de kwaliteiten die Gweninho aan Ken toeschrijft vind ik niet ik toch bedenkelijk.Het loopvermogen van een verdedigende middenvelder van eersteklasse.Dat heeft El Corredor waarschijnlijk ook.Ik denk dat je Ken met een dergelijke uitspraak veel te kort doet.
En Verheyden kan dan misschien veel spelinzicht hebben maar van zijn voetballend vermogen heb ik nog niet veel gezien en het zal zeker niet volstaan voor tweede klasse wat trouwens reeds bewezen werd.


De kans dat ken het leest is vrij klein ze,de meeste spelers zijn slim genoeg om dit forum te negeren ;)


gij zult het hem wel vertellen zekers? :cool: :D


Ik kom zonet de volgende post tegen op Facebook : Bij deze geven wij de spelers van aalst de wijze raad,het forum van vc eendracht aalst wijselek te negeren(alsge dat al niet deed) en jullie gewoon tegen Izegem te herpakken.
De meeste supporters twijfelen niet aan jullie kunnen!
Dit stond ergens op een pagina van Eendracht Aalst[/quote]
En terecht....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


25 Jan 2011, 20:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Coachen en bijsturen doet Verheyden meer dan genoeg maar ik verwacht toch veel meer van een centrale middenvelder.En het is niet omdat BVR vindt dat Wouter de achterlijn moet komen steunen dat ik daarmee akkoord ga.Wat moet die jongen nog allemaal doen?Binnenkort zal het dan zijn dat hij scherpte mist.Een diepe spits die moet komen meeverdedigen.Raymond is al een paar jaar dood,he.Of had hij het misschien op Denijs gemunt?Hij had dan beter onmiddellijk Kestens ingebracht ipv.Denijs om zijn middenveld te versterken.Dat is pas coachen en niet staan wachten tot Flippo hem komt vragen om in te grijpen.


25 Jan 2011, 21:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Ik vind het anders niet zo verstandig om hier zomaar spelers en trainers af te breken terwijl ge duidelijk kunt gelinkt worden aan bepaalde spelers. Ge zorgt er natuurlijk wel voor dat uw poulains buiten schot blijven. Met alles en iedereen aan te vallen gaat ge op den duur diegene die ge zo vurig verdedigt alleen maar kwaad berokkenen. Dit is Sottegem niet hé. Maarja iedereen doet natuurlijk wat hij wil.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


25 Jan 2011, 22:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Titus schreef:
Ik vind het anders niet zo verstandig om hier zomaar spelers en trainers af te breken terwijl ge duidelijk kunt gelinkt worden aan bepaalde spelers. Ge zorgt er natuurlijk wel voor dat uw poulains buiten schot blijven. Met alles en iedereen aan te vallen gaat ge op den duur diegene die ge zo vurig verdedigt alleen maar kwaad berokkenen. Dit is Sottegem niet hé. Maarja iedereen doet natuurlijk wat hij wil.


Goed gezegd titus!


25 Jan 2011, 22:13
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
Coachen en bijsturen doet Verheyden meer dan genoeg maar ik verwacht toch veel meer van een centrale middenvelder.En het is niet omdat BVR vindt dat Wouter de achterlijn moet komen steunen dat ik daarmee akkoord ga.Wat moet die jongen nog allemaal doen?Binnenkort zal het dan zijn dat hij scherpte mist.Een diepe spits die moet komen meeverdedigen.Raymond is al een paar jaar dood,he.Of had hij het misschien op Denijs gemunt?Hij had dan beter onmiddellijk Kestens ingebracht ipv.Denijs om zijn middenveld te versterken.Dat is pas coachen en niet staan wachten tot Flippo hem komt vragen om in te grijpen.


Ejje goa tois iet te zeggen?! :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


25 Jan 2011, 22:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Wel wel wel, we hebben eens verloren zeg. Je moet het hier weer eens lezen. Sint-Niklaas was gewoon goed bij de les, Regi is nen toptrainer die weet hoe hij ons moet aanpakken en de vroege voorsprong heeft hun vleugels gegeven. Verdiende overwinning, punt uit. Kunnen we dat niet eens gewoon toegeven zonder de drang om gans onze ploeg met de grond gelijk te maken? Amai zenne...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


26 Jan 2011, 9:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
als de andere trainers ook hun huiswerk maken zal het nog mooi worden.


26 Jan 2011, 9:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Onze tegenstanders zullen het hier allemaal graag komen lezen.

Deze ploeg heeft voldoende in huis om kampioen te spelen in derde en heeft weinig versterking nodig, indien iedereen fit is, om in tweede mee te draaien. Maar men kan nu éénmaal niet altijd winnen.

De wedstrijd op Izegem wordt wel best gewonnen omdat ik ons punten zie verliezen in Geel. Die spelers en supporters zullen geen extra motivatie nodig hebben tegen ons.

Als we de twee komende wedstrijden met goed resultaat kunnen doorkomen zijn we op zeer goede weg. Al is elke wedstrijd in deze fase van belang.... :boks: :EA:


26 Jan 2011, 10:07
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
waly 2 schreef:
als de andere trainers ook hun huiswerk maken zal het nog mooi worden.


Het moet ten eerste nen trainer zijn die ertoe in staat is om zijn huiswerk te maken voor de match tegen ons. EN hij moet er dan ook nog eens de spelers voor hebben. Zo veel zullen het er al zeker niet zijn!

Bovendien zijn er altijd ploegen die u door hun spelstijl minder liggen. Zondag was dan wel een ontgoocheling maar dramatiseren is nu ook niet nodig.

St-Niklaas speelde het inderdaad zeer slim, maar ik zie Izegem niet tot hetzelfde in staat.
Moest het toch ook misgaan in Izegem, zal dat eerder liggen aan het negativisme hier en de enorme druk die daardoor gecreëerd wordt.

Onze voorsprong is nog altijd 5ptn en in theorie kunt ge u daardoor nog altijd iets riskeren. Als Hoogstraten echt wil overgaan, dan is den druk daar op dit moment een pak hoger dan bij ons!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


26 Jan 2011, 13:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Voor mij was het ook een accident de parcours. Zolang ze zondag maar terug de wil tonen om te voetballen en dit de laatste keer is dat ze wakker moeten geschud worden is het goed.
Kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat de wil om echt kampioen te worden bij een aantal spelers nog niet aanwezig is.
Hopelijk beseffen ze snel dat ze dit seizoen een promotie naar 2de klasse kunnen afdwingen, als je het als voetballer daarvoor al niet kan opbrengen....

Bon, dat gezegd zijnde zondag vol voor de winst, en ook ik zie maar weinig ploege in staat om te brengen wat Sint-Niklaas tegen ons bracht.
Zoals Verbechio zegt, zowel tactisch als kwalitatief zie ik weinig ploegen in staat van zoiets te herhalen.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Jan 2011, 13:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
De voorbeschouwing staat online.


26 Jan 2011, 15:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.


Tees is er nu wel boenk op en daarmee is alles gezegd:
'Want het maakt niet uit wanneer we hem pakken, maar van ons moet die wel zijn. Daar moeten zowel wij de supporters als ook de trainers en spelers de komende maanden volledig tot op het bot voor gaan.'


26 Jan 2011, 15:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
voorbijganger schreef:
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.


Tees is er nu wel boenk op en daarmee is alles gezegd:
'Want het maakt niet uit wanneer we hem pakken, maar van ons moet die wel zijn. Daar moeten zowel wij de supporters als ook de trainers en spelers de komende maanden volledig tot op het bot voor gaan.'


(y) Idd mooie voorbeschouwing bartos en der boenk op zoals voorbijganger zegt :D


26 Jan 2011, 15:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
waly 2 schreef:
als de andere trainers ook hun huiswerk maken zal het nog mooi worden.


Het moet ten eerste nen trainer zijn die ertoe in staat is om zijn huiswerk te maken voor de match tegen ons. EN hij moet er dan ook nog eens de spelers voor hebben. Zo veel zullen het er al zeker niet zijn!

Bovendien zijn er altijd ploegen die u door hun spelstijl minder liggen. Zondag was dan wel een ontgoocheling maar dramatiseren is nu ook niet nodig.

St-Niklaas speelde het inderdaad zeer slim, maar ik zie Izegem niet tot hetzelfde in staat.
Moest het toch ook misgaan in Izegem, zal dat eerder liggen aan het negativisme hier en de enorme druk die daardoor gecreëerd wordt.

Onze voorsprong is nog altijd 5ptn en in theorie kunt ge u daardoor nog altijd iets riskeren. Als Hoogstraten echt wil overgaan, dan is den druk daar op dit moment een pak hoger dan bij ons!


das zever hé, als je bij aalst komt weet je dat er druk is, en maar goed ook of we zitten binnen 10 jaar nog in derde


26 Jan 2011, 18:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst