Eendracht Aalst - KSV Temse - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13
 Eendracht Aalst - KSV Temse 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
witzwet schreef:
Eerste 10 minuten mooi voetbal waarin het minimum 2-0 had kunnen staan. Voor de rest controlerende wedstrijd met 3 terechte strafschoppen, het moesten er zelfs 4 zijn.

Tweede helft heeft Aalst 90 minuten achter de bal gelopen, een eerste schot op doel in minuut 89 en 57 seconden. Nog twee reuze kanse voor Temse, mede mogelijk gemaakt door een slapend elftal van onze kant. Flauwe pap. Een tegenstander mét afwerkers zet de bordjes in evenwicht.

Toch nog even dit: als ik de reacties rondom mij hoorde over pape moet me toch van het hart dat een zwarte speler bij Aalst veel minder krediet krijgt dan een blanke. Misschien niet verwonderlijk voor een overwegend Vlaams Belang publiek. :wadde:


amai, dat was serieus lange 2de helft :D

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


20 Feb 2011, 19:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
eintracht frankfurt schreef:
witzwet schreef:
Eerste 10 minuten mooi voetbal waarin het minimum 2-0 had kunnen staan. Voor de rest controlerende wedstrijd met 3 terechte strafschoppen, het moesten er zelfs 4 zijn.

Tweede helft heeft Aalst 90 minuten achter de bal gelopen, een eerste schot op doel in minuut 89 en 57 seconden. Nog twee reuze kanse voor Temse, mede mogelijk gemaakt door een slapend elftal van onze kant. Flauwe pap. Een tegenstander mét afwerkers zet de bordjes in evenwicht.

Toch nog even dit: als ik de reacties rondom mij hoorde over pape moet me toch van het hart dat een zwarte speler bij Aalst veel minder krediet krijgt dan een blanke. Misschien niet verwonderlijk voor een overwegend Vlaams Belang publiek. :wadde:


amai, dat was serieus lange 2de helft :D



tja, 45 natuurlijk :lol:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Feb 2011, 20:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Het leek wel 90 minuten :D

Tis ni omdat ne zwarten is, tis omdat em op Drogba lijkt... :lol:

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


20 Feb 2011, 20:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Verslag TV-Oost + ook reactie flippo

http://www.tvoost.be/nl/sport/rubrieken/sportarchief-tvoost/meest-recente/eendracht-aalst-temse-2011-02-20/

_________________
Please don't take my Iendracht away!


20 Feb 2011, 21:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
We begonnen zeer goed aan de wedstrijd en dit leverde twee grote kansen op in de eerste drie minuten. Jammer dat de afwerking ontbrak. Op het moment dat we een beetje stil vielen en toen ze mekaar beter begonnen te vinden bij Temse ging de bal een eerste keer op de stip. Filipovic schoot de 1-0 beheerst binnen. Iets wat hij op het einde van de eerste helft nog eens overdeed na een tweede handspel van Tim Scheers. Temse kon Van Den Noortgaete niet echt aan het werk zetten en de voorsprong was dan ook verdiend.
Na de pauze heeft er eigenlijk maar 1 ploeg aan voetballen gedacht en da was Temse. In de laatste tien minuten werden ze daar voor beloond met 2 grote mogelijkheden. De eerste werd op de paal gekopt en vervolgens gepakt door Van Den Noortgaete en bij de tweede had onze doelman een knappe redding in huis waarna de bezoekende aanvaller de rebound hoog over trapte. Van ons kan je enkel vermelden dat Van Den Noortgaete in de slotseconden de derde penalty mist na een fout op de doorgebroken Wouter Moreels en dat we eigenlijk nog een vierde strafschop moesten gehad hebben nadat Pape Gueye gewoon omver gelopen werd. Ik ben trouwens niet overtuigd van die Gueye. Ik had na Anderlecht al mijn twijfels en ik heb ze nu nog steeds maar goed, hij krijgt nog wa krediet en tijd om hem in te spelen.
Het controlevoetbal dat we na de rust opdisten vind ik toch maar een gevaarlijk spelletje. Het liep gelukkig goed af maar voor hetzelfde geld hadde het deksel op uwe neus en waart ge twee dure punten kwijt.
Maar alle, we hebben gewonnen en das het enige dat telt in deze fase van de competitie. Volgende week moeten we gaan winnen in Wielsbeke en misschien diepen we de kloof dan wel verder uit want Hoogstraten maakt de moeilijke verplaatsing naar Ronse.


20 Feb 2011, 21:13
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Tv oost is ook weer goe bezig,aalst staat aan de leiding met 47punten dat zijn er 5meer da hoogstraten dat 42punten heeft. :D


20 Feb 2011, 21:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Iendrachter90 schreef:
Tv oost is ook weer goe bezig,aalst staat aan de leiding met 47punten dat zijn er 5meer da hoogstraten dat 42punten heeft. :D

Heb het ook net gezien, da's toch oek ongelooflijk ze manne ... :crazy:

_________________
OB17


20 Feb 2011, 21:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Ik ben volop bezig met de fotokes en jawel er gaan weer heel wat supporters gelukkig zijn dat ze in beeld geweest zijn :D

Op het filmpje dat ik zal posten op Youtube zie je dat de spelers vergeten waren, aan Pape het liedje "Ajoinen" aan te leren, dus kreeg hij les op het plein (y) Effen geduld ....

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Feb 2011, 22:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
In Pape zit zeker potentieel, geef die jongen wat krediet en die legt er zijn kop wel voor.


20 Feb 2011, 22:35
Reserve

Lid geworden op: 21 Mei 2010, 22:47
Berichten: 286
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
kdenk dat die jonge vooral wedstrijd ritme nodig heeft tzal er dus op aan komen om ofwel na een half uur weer meerdere goals voor te staan ofwel 5 wedstrijden voort einde al kampioen te zijn


21 Feb 2011, 1:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Fotokes staan on-line Youtube filmpje zal voor morgenvroeg zijn :oops:

Wegens de koude heb ik iets meer geflist om me warm te houden. :angel:

Afbeelding

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Feb 2011, 1:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Gilles schreef:
We begonnen goed vandaag en konden na 10 min reeds 2-0 voorgestaan hebben. Dan krijgen we 2 terechte penalty's, 2x feilloos omgezet door Filipovic. De ref was vandaag bijzonder zwak, had veel sneller rood moeten trekken en floot te pas en te onpas waardoor het irritant werd.

Ik had gedacht na de 2-0 dat ze er wel nog eentje gingen bijlappen in de 2e helft maar ik vond ons te traag spelen, op het randje van het arrogante af eigenlijk. Een geluk dat we onze keeper hebben die ons nog rechthield met een goeie save en ook de paal die nog eens redding bracht. Dat rondtikken is mooi, maar een slechte of mindere pass en die mannen zaten er tussen. Chapeau voor Temse die druk bleven zetten en voor elke bal bleven gaan.

Crispijn vond ik ronduit slecht, veel te traag en kan met moeite lopen. Terecht vervangen door Gueye. Gueye heeft mij nog niet overtuigd maar liet op 45' toch meer zien dan Crispijn, zocht goed de hoeken op en had een penalty moeten krijgen na een overduidelijke duwfout op hem. Je ziet dat hij met zijn snelheid wel een verdediging pijn kan doen. Man tegen man lijkt het mij moeilijker voor hem om zijn mannetje te passeren, leek soms nogal knullig. Ik denk ook niet echt dat het een scorende spits is. Hopelijk kan hij met zijn loopacties wel wat ruimte maken voor Wouter Moreels, die vandaag ook minder aanwezig was dan de voorbije matchen, wat hem uiteraard vergeven is.

Verder begrijp ik niet goed waarom Cousin er af moest en niet Galucci, Galucci is toch al een hele tijd een pak minder dan in het seizoensbegin.

Ons centrale middenveld vond ik een ramp vandaag. Verheyden heb ik gewoonweg niet gezien, buiten bij zijn vervanging. Van Damme kreeg een onterechte gele kaart, liep wel veel maar bracht ook niks op.

Ik vind ook dat ze de tweede helft veel te veel achter de bal hebben aangelopen, akkoord het was 2-0 en wij moesten niet per sé maar om zo afwachtend te spelen, zeker thuis dat vind ik maar triestig.

Dat het niet academisch is kan mij niet schelen, ik hoop dat we blijven winnen en op het einde van het seizoen kampioen zijn. :EA:


Ik denk dat het bij Sam vooral aan fitheid ontbrak. Was nagenoeg de hele week out en haalde pas in extremis de basisopstelling. Tastte ook verschillende keren naar de bil tijdens de wedstrijd, dus verklaart wel het een en ander over zijn mindere wedstrijd.

Over zijn vervanger kan je nog niet teveel zeggen buiten het feit dat ik hem tegen Anderlecht wel iets beter vond. Toen speelde hij echter wel als diepste spits, waar die rol gisteren vreemd genoeg aan Wouter werd toebedeeld in de tweede helft. Pape is iemand die je de diepte moet insturen, op snelheid lanceren en dat kwam er gisteren - zeker door gebrek aan automatismen - niet uit. Was wel redelijk in de balaannames en er werden toch flink wat fouten op hem gemaakt. Voorlopig kan ik me echter niet ontdoen van de indruk dat het een soort Akanakimana is... Enorme aanwinst voor den ambiance (was echt hilarisch bij het vieren na de match) maar soms de meest fantastische dingen afwisselen met de knulligste floshen :-)

Itt velen heb ik nog een vijfde overduidelijke penalty gezien, namelijk een duidelijke duw in de rug van Galucci met twee handen op corner in de eerste helft. De scheids had echter net al de eerste penalty gefloten. Ik denk dat Temse ook eerder dacht dat het volleybal was dan voetbal. Die De Witte controleerde daar ook eens heel rustig de bal met de hand als laatste man, waar de scheids opnieuw wel floot, maar weer geen kaart durfde te trekken. Waarom hij bij de eerste penaltyfase niet meteen rood trekt, snap ik ook niet. Weerom triestige leiding dus.

Laatste puntje: 2-0 voor tegen tien man, brengt inderdaad het risico mee dat de concentratie wat gaat verslappen, maar ik vind het wel tekenend dat het toch maar weer eens effectief gebeurd ook. Daar moet toch eens iets aan gedaan worden. Achteraf wordt dan aangegeven dat het niet mag gebeuren, enz. maar het gebeurt wel keer op keer. Ik had gehoopt dat het na Izegem wel doorgedrongen zou zijn bij iedereen, maar precies niet. Spijtig, want vond dat weerom een smet op de prestatie van gisteren. Ik heb zelfs geen problemen met het rondspelen en het achteruit spelen, maar dan moet dat wel naar behoren uitgevoerd worden ook. Als je die kansen ziet die Temse toch nog krijgt...hallo...


21 Feb 2011, 9:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Wij hebben met 2-0 gewonnen en er komen nog tien "finales" aan! Het is toch logisch dat je op de rem staat en maakt dat er geen kwetsuren of kaarten vallen. De show verzorgen is niet nodig, drie punten binnen en op naar volgende match!!!


21 Feb 2011, 9:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Jean schreef:
Wij hebben met 2-0 gewonnen en er komen nog tien "finales" aan! Het is toch logisch dat je op de rem staat en maakt dat er geen kwetsuren of kaarten vallen. De show verzorgen is niet nodig, drie punten binnen en op naar volgende match!!!


Zoals gezegd, ik heb geen probleem met het feit dat we op de rem gingen staan, vind ik zelf ook niet meer dan logisch. Alleen is de boel rustig uitspelen niet hetzelfde als een kansloze tegenstander bijna terug in de match te laten komen door zelf veel te nonchalant te gaan spelen. De punten zijn inderdaad het belangrijkste maar je mag niet blind blijven voor weerkerende fouten ook. Of mag dat niet gezegd worden? Je geeft zelf weer twee 100% kansen weg hé... Terwijl je op dat moment zelf - als controlerende ploeg - met 1 man meer in de tweede helft nog niet aan de zestien was geraakt. Dat nonchalante moet er uit, punt.


21 Feb 2011, 9:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
DT schreef:
Itt velen heb ik nog een vijfde overduidelijke penalty gezien, namelijk een duidelijke duw in de rug van Galucci met twee handen op corner in de eerste helft. De scheids had echter net al de eerste penalty gefloten. Ik denk dat Temse ook eerder dacht dat het volleybal was dan voetbal. Die De Witte controleerde daar ook eens heel rustig de bal met de hand als laatste man, waar de scheids opnieuw wel floot, maar weer geen kaart durfde te trekken. Waarom hij bij de eerste penaltyfase niet meteen rood trekt, snap ik ook niet. Weerom triestige leiding dus.


En ook bij de derde strafschop gaat de scheidsrechter zwaar in de fout, want ook dat was een loepzuivere rode kaart.


21 Feb 2011, 9:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst