Eendracht Aalst - KSV Temse - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13
 Eendracht Aalst - KSV Temse 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Eerste helft constant het gevoel gehad dat dit Temse ons zeer weinig tot niets kon maken.
Jammer hoe we onszelf dan nog bijna in de problemen brengen in de tweede helft, soit een blijk op 't klassement in de krant deze morgen maakt veel goed. De reactie van de Temse trainer vind ik wel belachelijk.
Hij verwijt onze coach een gebrek aan respect omdat hij VDN die derde penalty liet trappen :crazy: Is toch niet zo uitzonderlijk dat een doelman een penalty trapt wat heeft dit nu met een gebrek aan respect te maken? Nen bleiter ist


21 Feb 2011, 9:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
chunga schreef:
Hij verwijt onze coach een gebrek aan respect omdat hij VDN die derde penalty liet trappen :crazy: Is toch niet zo uitzonderlijk dat een doelman een penalty trapt wat heeft dit nu met een gebrek aan respect te maken? Nen bleiter ist


Das inderdaad wel belachelijk. Van Den Noortgaete trapte er vorig seizoen twee binnen en achter Filipovic, de vaste man voor de strafschoppen, is Van Den Noortgaete één van de jongens die hier sowieso voor aangeduid zijn.


21 Feb 2011, 10:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Proficiat Iendracht, de meeste doelpunten gemaakt en de minste tegen, dat is kampioenenniveau.
Ik geloof niet dat er enige twijfel bestaat wie dit seizoen de titel zal binnenhalen, nu moeten ze de definitieve kloof slaan.
Te beginnen zondag op Wielsbeke, want iedereen gaat er van uit dat het een makkie zal worden maar daar sluipt juist het gevaar, die mannen gaan hun laatste troeven uit spelen om in derde te kunnen blijven.
Het is aan BVR om de troepen scherp te houden, ik ben alvast op post.
Enfin, 't is weer plezant om naar het voetbal te gaan, prachtige sfeer en een schitterend ploegsken om voor te supporteren.
Oh wat is het leven fijn om Iendrachter te zijn. :lol: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Feb 2011, 10:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Feb 2011, 10:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Feb 2011, 10:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Filmpje staat op Youtube ;)

http://www.youtube.com/watch?v=H6UCAHxjqUA

_________________
Century game 22 juni 2019


21 Feb 2011, 10:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
DT schreef:
Over zijn vervanger kan je nog niet teveel zeggen buiten het feit dat ik hem tegen Anderlecht wel iets beter vond. Toen speelde hij echter wel als diepste spits, waar die rol gisteren vreemd genoeg aan Wouter werd toebedeeld in de tweede helft. Pape is iemand die je de diepte moet insturen, op snelheid lanceren en dat kwam er gisteren - zeker door gebrek aan automatismen - niet uit. Was wel redelijk in de balaannames en er werden toch flink wat fouten op hem gemaakt. Voorlopig kan ik me echter niet ontdoen van de indruk dat het een soort Akanakimana is... Enorme aanwinst voor den ambiance (was echt hilarisch bij het vieren na de match) maar soms de meest fantastische dingen afwisselen met de knulligste floshen :-)


Wat gisteren vooral duidelijk werd, is dat het niet simpel is om zo diep in het seizoen nog een nieuwe speler in te passen. Ten eerste omdat die jongen echt geen flauw benul had waar en hoe hij moest lopen en ten tweede omdat hij alles alleen wou forceren en duidelijk op de weinige matchen die nog resten zich te neig wil bewijzen. Ze zullen hem toch eens moeten zeggen dat hij niet verplicht is om het altijd alleen te proberen. Ja ziet op momenten wel dat hij kan voetballen, dat wel, maar het was gisteren toch vrij ondermaats wat hij liet zien. Maar ok, er zijn verzachtende omstandigheden, zoals dat het niet simpel is om nu nog aan te sluiten bij een ploeg die toch wel op automatismen teert. Hopelijk vindt hij de komende weken zijn draai wel.


21 Feb 2011, 10:50
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Onderkroiper schreef:
Afbeelding



Hebben we binnenkort een rode duivel in onze rangen :D

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


21 Feb 2011, 10:58
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Trainer van Temse is nen bleiter, al kan ik begrijpen dat het zo overkomt wanneer een doelman die komt zetten.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


21 Feb 2011, 11:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
de clerus schreef:
Trainer van Temse is nen bleiter, al kan ik begrijpen dat het zo overkomt wanneer een doelman die komt zetten.


Den trainer heeft wel zo kansen laten liggen om tegen te scoren. Dat het kan, is algemeen geweten.
http://www.youtube.com/watch?v=fuz8uYkCEPA


21 Feb 2011, 11:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
voorbijganger schreef:
de clerus schreef:
Trainer van Temse is nen bleiter, al kan ik begrijpen dat het zo overkomt wanneer een doelman die komt zetten.


Den trainer heeft wel zo kansen laten liggen om tegen te scoren. Dat het kan, is algemeen geweten.
http://www.youtube.com/watch?v=fuz8uYkCEPA


In dit geval had het nu wel niet gekund, want we kregen ne corner na die gemiste penalty (de rebound van Wouter Moreels werd nog gered) :D .


21 Feb 2011, 11:30
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Onderkroiper schreef:
Afbeelding


2de penalty een lachertje want niemand had het gezien?Dieje gast is blind aant worden.
Over de 2penaltie's die niet gefloten worden zwijgt hij natuurlijk wel.


21 Feb 2011, 11:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Iendrachter90 schreef:
2de penalty een lachertje want niemand had het gezien?Dieje gast is blind aant worden.
Over de 2penaltie's die niet gefloten worden zwijgt hij natuurlijk wel.


Ze mogen bij Temse nog serieus content zijn met den arbiter, want Scheers moest al rood gekregen hebben bij de eerste strafschop, De Witte moest in de eerste helft ook al overduidelijk rood gekregen hebben voor een handsbal op een doorgebroken speler en ook Damman moest bij de derde penalty rood gekregen hebben.


21 Feb 2011, 11:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
ik vergeet toch zeker niet het ijzersterke eerste half uur van den iendracht. heel mooie combinaties , enkele mooie passes oa van cousin. n beetje dubbel dat het allemaal met die penalty's moest lopen.
maar goed... het is nu ook ni ons fout dat ze daar bij temse denken dat iedereen met zijn handen op den bal mag slaan he in de 16meter.

gallucci werd inderdaad ook simpelweg met beide handen neergeduwd vlak na onze eerste penalty op de eerstvolgende corner... en ook tweede helft werd er een meer dan stevig charge uitgevoerd op gueye.

de handsbal bij 2e penalty heb ik zelf niet gezien. maar waarom er géén rood werd getrokken bij de gefloten penalty's blijft voor mij een raadsel. nogal een sjans dat die van temse achter hun kaart kwamen vragen.

op zich een zeer goeie ploeg temse... maar zo dom zeg!

in tweede helft was er opnieuw nog maar weinig eer te rapen. op een bepaald moment was het gewoon hopen dat er niet te veel met blessures gingen sneuvelen bij ons.


21 Feb 2011, 14:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSV Temse
Davy schreef:
ik vergeet toch zeker niet het ijzersterke eerste half uur
Ik vooral het laatste niet ;)

_________________
If you never try, you'll never know


21 Feb 2011, 14:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 193 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 13


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst