Sc wielsbeke-Eendracht aalst - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Sc wielsbeke-Eendracht aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
elfahem schreef:
En dixit hemzelf: "zoals mij zouden er meer in de ploeg moeten zijn!"

Er zijn zo van die spelers die een houdbaarheidsdatum hebben en die van De Castro is stilaan bereikt.


voor mijn part ook, trouwens, als je bijvoorbeeld ziet naar inzet en mentaliteit bij bijvoorbeeld Kestens : altijd kontent als hij mag spelen, niet mopperen of gezicht laten hangen als hij naast de ploeg valt, doch op zo iemand kun je steevast rekenen. Chapeau Kristof.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


27 Feb 2011, 21:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
nonkeltje schreef:
elfahem schreef:
En dixit hemzelf: "zoals mij zouden er meer in de ploeg moeten zijn!"

Er zijn zo van die spelers die een houdbaarheidsdatum hebben en die van De Castro is stilaan bereikt.


voor mijn part ook, trouwens, als je bijvoorbeeld ziet naar inzet en mentaliteit bij bijvoorbeeld Kestens : altijd kontent als hij mag spelen, niet mopperen of gezicht laten hangen als hij naast de ploeg valt, doch op zo iemand kun je steevast rekenen. Chapeau Kristof.



Inderdaad, had ook al vaak gezegd dat ik hem liever niet zag spelen en zeker niet in de verdediging. Maar, toegegeven, de laatste weken legt diene gast zijne kop ervoor! Inzet en hart voor Aalst, zie je zo. Chapeau! (Vandaar ook, terecht reeds 2 weken na elkaar punten gekregen van mij)

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Feb 2011, 21:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
nonkeltje schreef:
elfahem schreef:
En dixit hemzelf: "zoals mij zouden er meer in de ploeg moeten zijn!"

Er zijn zo van die spelers die een houdbaarheidsdatum hebben en die van De Castro is stilaan bereikt.


voor mijn part ook, trouwens, als je bijvoorbeeld ziet naar inzet en mentaliteit bij bijvoorbeeld Kestens : altijd kontent als hij mag spelen, niet mopperen of gezicht laten hangen als hij naast de ploeg valt, doch op zo iemand kun je steevast rekenen. Chapeau Kristof.


Trouwens, met een De Castro zal je weinig kunnen gaan uitrichten in tweede (als we daar als God het belieft mogen raken). Als er geknokt zal moeten worden gaat die niet thuisgeven denk ik, of op een verkeerde manier.

Inderdaad, chapeau voor Kestens. Was volgens mij de beste op het plein vandaag.


27 Feb 2011, 21:31
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
Kestens speelde idd weer goed vandaag!


27 Feb 2011, 21:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
idd knappe prestatie van Kestens

De Castro zijn houding vandaag stelt enorm teleur.
Het was misschien niet uit de lucht komen vallen.
Maar op die leeftijd mag men van iemand toch wat meer gezond verstand (en teamgeest) verwachten.
zo met uw handen in uw zakken "staan" opwarmen... da's zelfs degoutant.

Ik zag hem graag spelen bij ons, zijne spelstijl is heel discutabel maar hij zorgde bij momenten soms ook wel wat de peper en zout. op zich een goeie voetballer... jammer dat hij zo reageert op een vrij logische beslissing van de coach. zonde want heb hem hier vaak verdedigd maar ik weet toch ook nie goe meer waarvoor eigenlijk. diep ontgoocheld in zijn reactie

het ploegbelang primeert altijd. daarmee is alles gezegd


27 Feb 2011, 21:55
Scholier

Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46
Berichten: 112
Locatie: apeldoorn
Website: http://www.agovvapeldoorn.com
WLM: machiel agovv
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
Goed zo iendracht, alweer gewonnen en dus weer een belangrijke stap richting de titel. Was het een goede wedstrijd? Ik zou zeggen, ga zo door en jullie worden zo probleemloos kampioen! Ik zou het ook niet verdient vinden als jullie geen kampioen worden, want volgens mij staan jullie het hele seizoen al op de eerste plaats. Nog 9 wedstrijden tegaan, volhouden en op naar de tweede klasse. :EA:


27 Feb 2011, 22:13
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
agovv apeldoorn schreef:
Goed zo iendracht, alweer gewonnen en dus weer een belangrijke stap richting de titel. Was het een goede wedstrijd? Ik zou zeggen, ga zo door en jullie worden zo probleemloos kampioen! Ik zou het ook niet verdient vinden als jullie geen kampioen worden, want volgens mij staan jullie het hele seizoen al op de eerste plaats. Nog 9 wedstrijden tegaan, volhouden en op naar de tweede klasse. :EA:



Neen, dacht de eerste 5 wedstrijden niet...Geel dacht ik?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


27 Feb 2011, 22:16
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
witzwet schreef:
agovv apeldoorn schreef:
Goed zo iendracht, alweer gewonnen en dus weer een belangrijke stap richting de titel. Was het een goede wedstrijd? Ik zou zeggen, ga zo door en jullie worden zo probleemloos kampioen! Ik zou het ook niet verdient vinden als jullie geen kampioen worden, want volgens mij staan jullie het hele seizoen al op de eerste plaats. Nog 9 wedstrijden tegaan, volhouden en op naar de tweede klasse. :EA:



Neen, dacht de eerste 5 wedstrijden niet...Geel dacht ik?


Speeldagen 4-5en 6stonden we 2des :D


27 Feb 2011, 22:17

Lid geworden op: 16 Okt 2009, 16:49
Berichten: 9
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
Nog 9 wedstrijden te gaan (27 ptn te verdienen)... waarvan 6 thuismatchen!...7 punten los...een supporter zou van minder euforisch beginnen te worden (en zo lopen er al een pak rond!)... De buit is binnen!...Of toch niet?

Laat ons toch nog maar even de voetjes op de grond houden, in voetbal kan alles. Ik wil hier niet aan doemdenken doen, in tegendeel, maar laat ons wel realistisch blijven. Ik sta op dit ogenblik van de competitie liever 7 punten voor dan achter, maar we zullen alles uit de kast moeten blijven halen want:

1/ Hoogstraten is ook in bloedvorm!
2/ Ik hoor (en zie) iets te vaak: "niet super spelen en toch winnen, zo speelt ge kampioen!"....euh, laat ons nu toch maar stilaan terugkeren naar het "champagnevoetbal" van de beginmaanden (bij momenten toen echt "wervelend"!)...er komen immers nog een aantal moeilijke wedstrijden aan...en ik zou niet graag de laatste match op Hoogstraten de strijd nog moeten gaan beslechten...

een -ik-verkoop-het -vel van-de-beer-als-hij-geschoten-is-supporter

ps. ziet dan geen enkele eersteklasser wat die Wouter allemaal in zijn mars heeft??


27 Feb 2011, 22:27
Scholier

Lid geworden op: 23 Dec 2006, 14:46
Berichten: 112
Locatie: apeldoorn
Website: http://www.agovvapeldoorn.com
WLM: machiel agovv
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
Oke, foutje dan. Maarja, kan gebeuren toch als je helemaal uit Apeldoorn komt en alleen de uitslagen voorbij ziet komen. Maar wat ik zei, jullie MOETEN gewoon kampioen worden. Ik kan me het feest nog goed herinneren toen jullie van vierde naar derde klasse promoveerde. Dat was een en al feest in Aalst, was er toen zelf bij. Dan wordt het dan helemaal een groot feest. :EA: :banana:


27 Feb 2011, 22:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
De fotokes staan reeds on-line :EA:
Volgende week vrijdag zal dat wel pas de dag nadien zijn :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Feb 2011, 22:59
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
Het juichen voor de 1-0in ronse-hoogstraten tijdens de rust was blijkbaar ook onterecht,stond 0-0bij de rust en hoogstrate is op voorsprong gekomen in de 2de helft.Goei bronnen dieje stadionomroeper :D


27 Feb 2011, 23:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
http://www.youtube.com/watch?v=7ZIi_s7cQIU

Hier een iel korte compilatie van thuis tege Temse en de goal (0-1) van Moreels van op Wielsbeke..

_________________
Please don't take my Iendracht away!


27 Feb 2011, 23:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
gordon gekko schreef:
Nog 9 wedstrijden te gaan (27 ptn te verdienen)... waarvan 6 thuismatchen!...7 punten los...een supporter zou van minder euforisch beginnen te worden (en zo lopen er al een pak rond!)... De buit is binnen!...Of toch niet?

Laat ons toch nog maar even de voetjes op de grond houden, in voetbal kan alles. Ik wil hier niet aan doemdenken doen, in tegendeel, maar laat ons wel realistisch blijven. Ik sta op dit ogenblik van de competitie liever 7 punten voor dan achter, maar we zullen alles uit de kast moeten blijven halen want:

1/ Hoogstraten is ook in bloedvorm!
2/ Ik hoor (en zie) iets te vaak: "niet super spelen en toch winnen, zo speelt ge kampioen!"....euh, laat ons nu toch maar stilaan terugkeren naar het "champagnevoetbal" van de beginmaanden (bij momenten toen echt "wervelend"!)...er komen immers nog een aantal moeilijke wedstrijden aan...en ik zou niet graag de laatste match op Hoogstraten de strijd nog moeten gaan beslechten...

een -ik-verkoop-het -vel van-de-beer-als-hij-geschoten-is-supporter

ps. ziet dan geen enkele eersteklasser wat die Wouter allemaal in zijn mars heeft??


sssssssht, anders moete wa reklam gaan maken.


27 Feb 2011, 23:27
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Sc wielsbeke-Eendracht aalst
Filiz Cuzet diene nr 9 is een van de betere spelers in derde klasse.Moest die in een betere ploeg zitten......


Laatst gewijzigd door bert op 27 Feb 2011, 23:55, 2 keer totaal gewijzigd.



27 Feb 2011, 23:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst