Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Iendrachter90 schreef:
Scheidsrechter is gaetan simon(floot al enkele matchen in eerste)
Zijn lijnrechters barri barry(zou een van de betere lijnrechters vanaf 2de klasse moeten zijn) en kevin monteny.


:crazy: Da's nog erger dan Stijn Stijnen...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


14 Mar 2011, 14:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Vicky schreef:
Iendrachter90 schreef:
Scheidsrechter is gaetan simon(floot al enkele matchen in eerste)
Zijn lijnrechters barri barry(zou een van de betere lijnrechters vanaf 2de klasse moeten zijn) en kevin monteny.


:crazy: Da's nog erger dan Stijn Stijnen...



Es da dienen van de chocolat ? :lol:
Red-Ant goi moetj da weten :D

_________________
Proud member " den natten toeig"


14 Mar 2011, 16:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
ben al 5 weken bezig (ondanks kritiek van de negatievelingen dat ik zo rap nog niet moet denken dat we er al zijn), dus we blijven aftellen :D
(en na de 1-1 van Hoogstraten gaan er deze keer 2 overwinningen af)

nog VIER maal winnen :banana: :banana: :banana: :banana:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


14 Mar 2011, 16:16
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Bij gelijke stand telt volgens mij alleen het aantal gewonnen wedstrijden, en als dat gelijk is volgt er een testwedstrijd. Maar er moet al een mirakel gebeuren om dat te bereiken. Kan bij voorbeeld als wij nog 3 keer gelijk spelen en één keer verliezen en Hoogstraten alles wint.


14 Mar 2011, 18:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Iendrachter90 schreef:
Hugo schreef:
Iendrachter90 schreef:

Kdacht dat het doelpuntensaldo ook nog meetelt in dat geval.Trouwens volgende week is dat opgelost want hoogstraten gaat niet winnen in sint niklaas.


Dan zit de kans er weer in om onze bonus te vergroten en dan kunnen ze de week nadien stressloos van een dagje zee genieten. :D


Alleszins van alle ploegen die we nog thuis krijgen,heb ik het meeste schrik van brakel.
Dessel en oudenaarde zijn zowiezo zwak op verplaatsing en hebben niets meer te winnen en torhout die gaan tegen dan al gered zijn.


oudenaarde heeft zaterdag 6 gele kaarten geslikt, en maar mekkeren op de scheidsrechter ('t was een vrouw trouwens : Leen Martens). Ze zijn daar nu al aan 't paniekeren en aan 't vrezen dat ze wegens kaartenlast spelers gaan moeten missen tegen ons. Dus, als ze er nu al naar uitkijken, zal het geen gezondheidswandelingetje worden.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


14 Mar 2011, 19:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
nonkeltje schreef:
Iendrachter90 schreef:
Hugo schreef:

Dan zit de kans er weer in om onze bonus te vergroten en dan kunnen ze de week nadien stressloos van een dagje zee genieten. :D


Alleszins van alle ploegen die we nog thuis krijgen,heb ik het meeste schrik van brakel.
Dessel en oudenaarde zijn zowiezo zwak op verplaatsing en hebben niets meer te winnen en torhout die gaan tegen dan al gered zijn.


oudenaarde heeft zaterdag 6 gele kaarten geslikt, en maar mekkeren op de scheidsrechter ('t was een vrouw trouwens : Leen Martens). Ze zijn daar nu al aan 't paniekeren en aan 't vrezen dat ze wegens kaartenlast spelers gaan moeten missen tegen ons. Dus, als ze er nu al naar uitkijken, zal het geen gezondheidswandelingetje worden.

't is te hopen dat ze nog 11 spelers kunnen opstellen...


14 Mar 2011, 19:25
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06
Berichten: 195
Leeftijd: 57
Website: http://www.allei-joep.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Iendracht02 schreef:
"... en gezien de weinige parkeermogelijkheden ..."

Gezien de te verwachten onwaarschijnlijk grote supportersmassa van Brakel, zal 't inderdaad 't beste zijn dat ze met de bus komen. Chance dat ze voor hun thuiswedstrijden zoveel parkeermogelijkheden hebben, op dat bergske daar, voor al die Brakelsupporters! :lol: :plat:


het zal op geen busken aankomen als iedereen op de bergske meekomt? haha? en met de bus is altijd een beetje reizen? haha? wie weet geraakt het uitvak ook nekeer vol haha?


14 Mar 2011, 19:49
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
2011-03-15 Het Nieuwsblad - Stijn Antheunis: 'Met tien man sterk tegen Dessel Sport'
Het gelijkspel in Brakel maakte dat Dessel naast de tweede periodetitel pakt. Stijn Antheunis, terug na een verblijf in het buitenland, was een tevreden captain.

'Ik kwam al tevreden terug thuis omdat de ploeg een week vroeger zonder mij tegen Hamme had gewonnen', vertelt Stijn Antheunis. 'Bij mijn rentree kreeg ik mijn gewone plaats centraal rechts in de verdediging toegewezen. De ploeg deed het heel goed. Wij waren heel tevreden met het gelijkspel.'

'Het was niet zo eenvoudig, na de uitsluiting van Thomas Ampe, met een mannetje minder de 2-2 te verdedigen tegen een ploeg die aanspraak maakte op de tweede periode. Met tien waren wij sterk tegen een gedreven Dessel. Anderzijds pakte naaste achtervolger Izegem de drie punten en knaagt daardoor aan de achterstand.'

Stijn Antheunis had vorige week niet getraind. Bij zijn thuiskomst zaterdag stond 'los lopen' op het programma. Zondag was het hem niet aan te zien dat hij de trainingen had gemist. Deze week draait hij op het oefenveld op volle toeren.

'Wij trekken zondag naar Eendracht Aalst. Dat is een wedstrijd waar wij naar uitkijken. De heenwedstrijd werd een spektakelstuk. Wij gingen toen voluit de kans, maar werden niet beloond voor de inspanningen. Ook in de terugwedstrijd willen wij bewijzen onze plaats in de derde klasse waard te zijn.


_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


15 Mar 2011, 13:55
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Hugo schreef:
2011-03-15 Het Nieuwsblad - Stijn Antheunis: 'Met tien man sterk tegen Dessel Sport'
Het gelijkspel in Brakel maakte dat Dessel naast de tweede periodetitel pakt. Stijn Antheunis, terug na een verblijf in het buitenland, was een tevreden captain.

'Ik kwam al tevreden terug thuis omdat de ploeg een week vroeger zonder mij tegen Hamme had gewonnen', vertelt Stijn Antheunis. 'Bij mijn rentree kreeg ik mijn gewone plaats centraal rechts in de verdediging toegewezen. De ploeg deed het heel goed. Wij waren heel tevreden met het gelijkspel.'

'Het was niet zo eenvoudig, na de uitsluiting van Thomas Ampe, met een mannetje minder de 2-2 te verdedigen tegen een ploeg die aanspraak maakte op de tweede periode. Met tien waren wij sterk tegen een gedreven Dessel. Anderzijds pakte naaste achtervolger Izegem de drie punten en knaagt daardoor aan de achterstand.'

Stijn Antheunis had vorige week niet getraind. Bij zijn thuiskomst zaterdag stond 'los lopen' op het programma. Zondag was het hem niet aan te zien dat hij de trainingen had gemist. Deze week draait hij op het oefenveld op volle toeren.

'Wij trekken zondag naar Eendracht Aalst. Dat is een wedstrijd waar wij naar uitkijken. De heenwedstrijd werd een spektakelstuk. Wij gingen toen voluit de kans, maar werden niet beloond voor de inspanningen. Ook in de terugwedstrijd willen wij bewijzen onze plaats in de derde klasse waard te zijn.



Wij, langs onze kant, zullen zondag bewijzen onze plaas in tweede klasse waard te zijn. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Mar 2011, 16:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
De voorbeschouwing staat online.


16 Mar 2011, 11:40
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.


Opnieuw een prachtige VB Bartos, ik kijk er altijd naar uit zoals de meeste forumleden veronderstel ik. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Mar 2011, 12:16
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Hugo schreef:
Bartos schreef:
De voorbeschouwing staat online.


Opnieuw een prachtige VB Bartos, ik kijk er altijd naar uit zoals de meeste forumleden veronderstel ik. (y)



(y)

kan ik alleen maar bevestigen !


16 Mar 2011, 23:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Eendracht Aalst - Olsa Brakel Olivier De Castro terug na disciplinaire sanctie


AALST - Olivier De Castro werd naar de B-kern verbannen na een opstootje met coach Bart Van Renterghem. De Franse rechtsachter werd een week later evenwel weer in ere hersteld. Zonder rancune blikt hij terug op het akkefietje bij de aanloop naar de derby tegen Brakel.
Je deinst er niet voor terug om je mening in de groep te gooien, maar je ging over de schreef met nukkig gedrag tijdens de opwarming?

Olivier De Castro: 'Ik zit gewoon niet graag op de bank en dat was de aanleiding tot het conflict. Ik sprak nadien met de coach en er was toch enige toenadering tussen beide partijen. Ik begrijp dat de coach een voorbeeld moet stellen. Voor mij is dat incident vergeten en vergeven. Zand erover dus. Ik heb een Frans temperament en dat is ietwat anders dan het Vlaamse. Ik reageer nogal impulsief. Ook tijdens de match durf ik de tegenstrevers uitdagen. Aalst kende mijn karakter en liet me tekenen voor drie jaar. Elke ploeg kan wel enkele aanjagers zoals ik gebruiken.'

Na de moeizame zege tegen Cappellen volgde een demonstratie tegen Hamme. Wat wordt het zondag tegen Olsa?

'Brakel heeft de punten nog nodig voor het behoud en ik verwacht een stugge tegenstrever. Tegen Hamme liep het op wieltjes, maar die ploeg was wel gehavend. We scoorden vier keer en mogen steeds luider beginnen dromen van de titel. Achtervolger Hoogstraten trekt naar het sterke Sint-Niklaas en kan daar averij oplopen. Hopelijk worden we opnieuw de winnaar van de speeldag. We moeten alleen naar onszelf kijken.'

Je tekende met het oog op tweede klasse?

'Ik wil met Eendracht naar tweede. Ik lig ook volgend seizoen nog onder contract en dan wil ik met Aalst in de liga voetballen. Ik ben geen carnavalist en ga liever eens rustig uit eten met mijn vrouw dan me in het carnavalsgeduis te storten, maar voorts voel ik me helemaal thuis in een echte voetbalstad als Aalst. Deze club verdient tweede klasse. De coach heeft positieve selectieproblemen na de sterke prestatie van Crispijn en dat komt de ploeg ten goede.
Het Nieuwsblad


18 Mar 2011, 9:28
Scholier

Lid geworden op: 24 Feb 2008, 17:33
Berichten: 173
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Barri Barry... klinkt als een ziekte
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beriberi


18 Mar 2011, 9:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


18 Mar 2011, 9:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst