Eendracht Aalst - Olsa Brakel - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 Eendracht Aalst - Olsa Brakel 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
T.Fratelli schreef:
De sfeer hier op het forum heeft veel weg van de gemoedstoestand van een puber, gaat voortdurend op en neer als een jojo :)

Ik onthoud alleen de statistieken van onzen Iendracht en die zijn nog altijd duizelingwekkend goed, weinig ploegen in nationale reeksen kunnen deze voorleggen, na 15 op 15 moest er eens een nederlaag komen, liever nu dan in één van de laatste 3 matchen van het seizoen !

Zondag sta ik in de tribune in Koksijde :EA:


De meeste doen hier wel nog altijd normaal vind ik ,ok ghebt uitzonderingen die van alles een ramp maken,maarja kan gebeuren zeker :D .Het is trouwens 18/18


21 Mar 2011, 20:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Waarom kon Delie zijn doelpunt zo niet vieren gisteren,ipv de sups uit te dagen. :plat:

http://www.hln.be/hln/nl/1302/Primera-D ... goal.dhtml

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 21 Mar 2011, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.



21 Mar 2011, 20:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
salvador schreef:
Tegenstanders op de korrel nemen, en dan zeker zij die een band hebben met de club, leidt er nogal eens toe dat die tegenstanders boven zichzelf groeien en uw club pijn doen.
:hmm: waarschijnlijk vanuit de zetel die fase gevolgd ?

Over de match: geen reden tot paniek. Het was bij momenten niet goed maar we creëren toch nog genoeg kansen om te winnen. Hier moeten ze zich toch vrij snel kunnen overheen zetten.
Spijtig dat we bij de rust radicaal moeten omgooien want volgens mij hadden we het sowieso nog gehaald.
BVR moest door de omstandigheden natuurlijk wel ingrijpen, maar zijn ingreep was deze keer toch bijzonder onsuccesvol. Crispijn een rij achteruit waarna we hem totaal niet meer gezien hebben, Moreels op de flank waar we hem ook al amper gezien hebben tenzij hij de bal eens zelf kwam halen. Yombo leek mij schrik te hebben van de duels en de bal, en dan Gueye.... dat was pijnlijk aan de ogen en dat niet alleen omdat hij fluogele schoenen droeg. Maar bon, het is onze coach vergeven, hij moest iets doen.... gegokt en verloren.

Ik hoop in ieder geval dat het tegen de ploegen waarbij het niet meer van moeten is wat vlotter zal lopen. Op papier zijn de tegenstanders die er aan komen sterker dan Brakel maar die waren toch terug zeer uitgekookt.

ps: ik vond Merlier niet zo bijzonder goed keepen. Die bal van Crispijn was vooral niet zuiver afgewerkt, net zoals onze andere kansen waarbij het vooral wij waren die het niet af maakten.
Enkel die redding op vrije trap Moreels was wel een knappe save vond ik, op corners zorgde hij voor de rest voor het enige gevaar dat wij konden voort brengen uit een corner (een paar keer goed naast toch wel). Ge hebt soms van die mathen dat het Aalst tegen de keeper is, maar gisteren vond ik persoonlijk niet zo een match. We hadden vooral die reservekeeper wat meer aan het werk moeten zetten, als je die zijn reflex bekijkt bij de 1-2.

Wel grappig dat hier op het forum telkens we geloven dat het nu echt wel binnen is, er nog geen week later direct ontnuchtering is. Volgens mij trekken onze spelers ook altijd diezelfde conclusie wat tot hiertoe wat zuur opbreekt

_________________
If you never try, you'll never know


21 Mar 2011, 20:20
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
de clerus schreef:
T.Fratelli schreef:
De sfeer hier op het forum heeft veel weg van de gemoedstoestand van een puber, gaat voortdurend op en neer als een jojo :)

Ik onthoud alleen de statistieken van onzen Iendracht en die zijn nog altijd duizelingwekkend goed, weinig ploegen in nationale reeksen kunnen deze voorleggen, na 15 op 15 moest er eens een nederlaag komen, liever nu dan in één van de laatste 3 matchen van het seizoen !

Zondag sta ik in de tribune in Koksijde :EA:


Welke tribune :lol:


:)

Naast het plein is misschien beter uitgedrukt :)


21 Mar 2011, 20:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Bram schreef:

Wel grappig dat hier op het forum telkens we geloven dat het nu echt wel binnen is, er nog geen week later direct ontnuchtering is. Volgens mij trekken onze spelers ook altijd diezelfde conclusie wat tot hiertoe wat zuur opbreekt


En dat is dan weer de nagel op de kop. Ook al kon je op inzet en mentaliteit niets aanmerken, het feit dat er ook werd gewezen op de hoop dat Hoogstraten punten zou verliezen op Sint-Niklaas (ook aangegeven door BVR in zijn interview), geeft toch aan dat ze met dingen rekening houden waar ze zelf geen vat op hebben en dat zouden ze toch moeten vermijden. Als je het programma van Hoogstraten bekijkt, zullen ze dat nu wel niet meer doen denk ik. De op papier zwaarste tegenstander van Hoogstraten zijn....wij.


22 Mar 2011, 7:49
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27
Berichten: 61
Leeftijd: 49
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Voor diegenen die het moest interesseren; Keeper Merlier van Olsa Brakel is thuis en heeft slechts een lichte hersenschudding ! Zal misschien volgende week nog out zijn maar zal wel vlug terug op het veld staan ! Moeten toch wel durven erkennen dat dit een doelman van goudwaarde is en een verdiende man van de match !


22 Mar 2011, 8:34
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Vond ook dat er redelijk wat volk van Brakel aanwezig was, alleja voor zo een gehucht te zijn toch :D

_________________
Afbeelding


22 Mar 2011, 8:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Mar 2011, 11:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=OP37RG8J

Jelle Delie - Olsa Brakel 'Aalsterse fans hadden het op mij gemunt'

Olsa Brakel pakte in het stadion van Eendracht Aalst onverwacht uit met een stuntzege. De geel-zwarten hadden tegen Aalst niets te verliezen, maar wonnen wel zeer kostbare punten. Het behoud komt dichterbij.

Jelle Delie, ex-speler van Aalst, effende de weg met het eerste doelpunt. Kjell Knipping deed er, ook al tegen zijn ex-ploeg, eentje bij.

'Ik kreeg een lange bal van Kjell Knipping', vertelt Delie. 'Hij stuurde mij diep. Of ik op dat moment, zoals de thuisploeg dacht, al dan niet buitenspel stond, weet ik niet. Ik controleerde de bal en trapte die binnen. Tegen je ex-ploeg scoren en winnen vergeet ik nooit.'

'Enkele supporters van Aalst hadden het wel op mij gemunt. Na mijn doelpunt liep ik in hun richting. Na de match was er voor mij geen tijd om met de collega's een feestje te bouwen. Ik had een ticket voor de match Anderlecht - Gent. Omdat ik vlug de kleedkamer verliet, dwarste ik nog heel wat supporters van de Ajuinen. Ze konden het blijkbaar moeilijk verkroppen dat ik had gescoord en de ploeg gewonnen. Er werd 'dikke nek' naar mij geroepen.'

'Toen ik nog bij Aalst speelde en in het eigen stadion in totaal driemaal scoorde, werd voor ieder doelpunt in de handen geklapt. Dat is totaal anders als je tot het kamp van de tegenstander behoort en ook dan je neus voor doelpunten laat zien.'

_________________
Century game 22 juni 2019


22 Mar 2011, 11:10
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Ik heb nooit iets gehad tegen Delie integendeel heb hem hier zelfs nog verdedigd toen sommigen hier hem afbraken. Wat hij zondag deed kan er bij mij dan ook niet in, want(eerlijk is eerlijk) niemand had hem daarvoor al uitgefloten of wat dan ook. Als hij nu verschiet van de (volgens mij begrijpelijke) reactie van sommige supps.toont aan dat hij in feite niet al te snugger is. Nu doet hij dapper voort in de krant ook dus :fuck: hierzie maat.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Mar 2011, 11:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
DavidSeal schreef:
Ik heb nooit iets gehad tegen Delie integendeel heb hem hier zelfs nog verdedigd toen sommigen hier hem afbraken. Wat hij zondag deed kan er bij mij dan ook niet in, want(eerlijk is eerlijk) niemand had hem daarvoor al uitgefloten of wat dan ook. Als hij nu verschiet van de (volgens mij begrijpelijke) reactie van sommige supps.toont aan dat hij in feite niet al te snugger is. Nu doet hij dapper voort in de krant ook dus :fuck: hierzie maat.

ne slimmen is het nooit geweest, het weze hem vergeven. :D

_________________
geer'n bè


22 Mar 2011, 17:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
panoleon schreef:
DavidSeal schreef:
Ik heb nooit iets gehad tegen Delie integendeel heb hem hier zelfs nog verdedigd toen sommigen hier hem afbraken. Wat hij zondag deed kan er bij mij dan ook niet in, want(eerlijk is eerlijk) niemand had hem daarvoor al uitgefloten of wat dan ook. Als hij nu verschiet van de (volgens mij begrijpelijke) reactie van sommige supps.toont aan dat hij in feite niet al te snugger is. Nu doet hij dapper voort in de krant ook dus :fuck: hierzie maat.

ne slimmen is het nooit geweest, het weze hem vergeven. :D


Ge spreekt voor uzelf :D

_________________
OB17


22 Mar 2011, 19:28
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Tokkie schreef:
panoleon schreef:
DavidSeal schreef:
Ik heb nooit iets gehad tegen Delie integendeel heb hem hier zelfs nog verdedigd toen sommigen hier hem afbraken. Wat hij zondag deed kan er bij mij dan ook niet in, want(eerlijk is eerlijk) niemand had hem daarvoor al uitgefloten of wat dan ook. Als hij nu verschiet van de (volgens mij begrijpelijke) reactie van sommige supps.toont aan dat hij in feite niet al te snugger is. Nu doet hij dapper voort in de krant ook dus :fuck: hierzie maat.

ne slimmen is het nooit geweest, het weze hem vergeven. :D


Ge spreekt voor uzelf :D


Hij zal lachen alstem die reactie's op facebook leest :D


22 Mar 2011, 20:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
Beelden E.ATv online met op einde interview kapitein FILIPOVIC.
http://www.iendrachtoiljst.be


23 Mar 2011, 6:36
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Olsa Brakel
vantjen schreef:
Beelden E.ATv online met op einde interview kapitein FILIPOVIC.
http://www.iendrachtoiljst.be


Niet dat het wat uitmaakt achteraf, maar waarom krijgt Brakel de vrije trap die de 0-2 oplevert? Geen van de twee bij ons maakt een fout, verre van een sandwich, bal is weg en die van Brakel laat zich gewoon mooi tussen de twee vallen (zelfs niet met de intentie om er een vrije trap uit te slepen denk ik) omdat hij uit balans is en de bal verloren is... Heel eigenaardig vond ik...

Toch weer een knappe goal van Sam ook weer.


23 Mar 2011, 12:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 144 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst