KVC Coxyde - Eendracht Aalst - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14
 KVC Coxyde - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Afgefloten, Belangrijke driepunter!

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


27 Mar 2011, 16:54
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
oef, gewonnen!!!


27 Mar 2011, 16:54
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Oei, dan heb ik toch het één en ander gemist op de live van Vantjen maar ook hiet een grote OEF ..


27 Mar 2011, 16:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
nog 3x winnen en 't is gebeurd :banana: :banana: :banana:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


27 Mar 2011, 17:31
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
van minuut 10 tot minuut 45 rampzalig voetbal van aalst

met 1-0 komen ze daar heel goed weg

2e helft waren de eerste 2 (halve) kansen direct prijs en rest van de match gedomineerd.

Op basis daarvan verdiende overwinning ;)


27 Mar 2011, 17:55
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Ik was er niet bij dus weet ik niet of alles klopt, maar naar gekregen informatie zou dit een verslagske kunnen zijn... :

Na een paar goede kansen voor Aalst in het begin van de wedstrijd kantelde het volledig toen een voorzet van Koksijde in doel viel. Eendracht Aalst was op 1 goede kans na nergens meer te bespeuren. Als extra zout in de wonde van de eerste h...elft viel Samuel Crispyn geblesseerd uit en werd vervangen door Jonathan Yombo.

De tweede helft was amper begonnen of het stond al 1-1 via Pape Gueye. Nog voor iedereen uitgevierd was van deze aansluitingstreffer maakte Bob Cousin al de 1-2. Eendracht hield vanaf dan de match in handen en kreeg nog een resum aan kansen. Koksijde kreeg nog een paar kleine kansen maar scoorde niet meer.

Pape Gueye kreeg bij zijn vervanging nog geel omdat hij te lang wachtte om het plein te verlaten.

Deze 3 punten geven ons alweer wat meer hoop, we staan nog steeds 6 punten voor.

_________________
Please don't take my Iendracht away!


27 Mar 2011, 17:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Heel zwakke eerste helft waar we met 1-0 goed wegkomen, mede door een uitstekende VDN weer. Wat Moreels vooraan voor ons is, is VDN zeker achteraan! Chapeau.

voorts viel mij de eerste helft vooral het geklungel op van Ringoot. (te veel naar Ciman gekeken?)

Tweede helft kantelt de match in ons voordeel onder impuls van een prima Cousin en Verheyden, Yombo.

Nadien nog 10 minuten bibberen, maar een belangrijke zege !


27 Mar 2011, 19:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Hoe was Gueye?


27 Mar 2011, 19:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
malder schreef:
Hoe was Gueye?


diene kan absoluut niet voetballen volgens mij, maar wie ben ik hé.


27 Mar 2011, 19:29
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
malder schreef:
Hoe was Gueye?


Eerste helf niet zo goed vond ik, maar de tweede helft kreeg hij meer ruimte en vond ik hem toch niet zo slecht spelen.
Ringoot vond ik de tweede helft wel goed, eerste helft liet hij de flank te zeer ongedekt.
Yombo zeer goed ingevallen.

Nog een megakans voor Van Damme maar de bal net te ver van de voet. Anders was het zeker gespeeld.
Volgens mij hadden die mannen van coxyde hun kruit na de eerste helft toch verschoten, wat die allemaal beliepen in het begin.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


27 Mar 2011, 19:30
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 18:11
Berichten: 258
Locatie: Ieper
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
malder schreef:
Hoe was Gueye?


Kreeg toch een paar keer serieus onder zijn voeten van zijn medespelers

vooral de "pas nonchalant" kwam meerdere malen terug


27 Mar 2011, 20:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
Ik vond da we vrij goe aan de wedstrijd begonnen en dit leverde een kans op voor Wouter Moreels. Nadien nam Coxyde over en liep het bij ons voor geen meter. Onze verdediging werd telkens op snelheid gepakt in de rug en vooral langs onze linkerflank (kant van Ringoot en De Schutter). Een indraaiende voorzet van op die kant ging trouwens binnen. Een lullig doelpunt maar ge stond er wel 1-0 mee achter. Vervolgens kreeg de thuisploeg de 2-0 op een schoteltje aangeboden door Ringoot maar we konden gelukkig rekenen op een sterk sluitstuk. Met twee reddingen in dezelfde fase hield Van Den Noortgaete ons in de match. Wouter Moreels kreeg nog een mogelijkheid net voor de rust maar de keeper pakte.
Bij het begin van de tweede helft zetten we de scheve situatie dan helemaal recht in enkele dolle minuten. Eerst door de eerste treffer van Gueye en nadien toen Cousin de bal aan de tweede paal tegen de netten duwde. Ik ben nog steeds geen fan van Gueye maar bij zijn goal maakt hij het wel knap en beheerst af. Bovendien vond ik hem na de rust degelijk voetballen, in elk geval het beste dat hij al liet zien. Achterin herpakten ze zich ook. Ringoot, nu centraal in plaats van linksachter, leek zijn zenuwen onder controle te hebben en deed zijn ding. Ook De Schutter was onverzettelijk op de linksachter. Coxyde was dan ook maar 1 keer dicht bij een tweede goal maar het bleef wel spannend tot op het einde omdat wij verzuimden om de kansen op de 1-3 af te werken.
Maar goed, de drie punten zijn binnen en das het enige dat telt op dit moment.


27 Mar 2011, 20:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
OP E.ATv deze week interview Pape, die vol lof was over de supporters( dit mag ik al vertellen zal ondertiteld worden )
Was plezant file rijden na zo een overwinning, spelers zijn nu pintjen gaan drinken in LION D'OR en ikke kan de bus kuisen!!! Maar doe dat met mijn volle goesting!
Tot Vrijdag Jongen en Meskes!


27 Mar 2011, 20:48
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40
Berichten: 410
Leeftijd: 64
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
OP E.ATv deze week interview Pape, die vol lof was over de supporters( dit mag ik al vertellen zal ondertiteld worden )
Was plezant file rijden na zo een overwinning, spelers zijn nu pintjen gaan drinken in LION D'OR en ikke kan de bus kuisen!!! Maar doe dat met mijn volle goesting!
Tot Vrijdag Jongen en Meskes!

Klaarblijkelijk wordt mijn liveverslag gesmaakt op verplaatsing.
Had constant tussen de 180 en 200 live :EA: volgers en op mijn site zie ik volgende:
Aantal pageviews vandaag tot nu toe: 754
Aantal bezoekers vandaag tot nu toe: 645
Das nie slecht en mercikes want da doet plezier!


27 Mar 2011, 20:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: KVC Coxyde - Eendracht Aalst
vantjen schreef:
vantjen schreef:
OP E.ATv deze week interview Pape, die vol lof was over de supporters( dit mag ik al vertellen zal ondertiteld worden )
Was plezant file rijden na zo een overwinning, spelers zijn nu pintjen gaan drinken in LION D'OR en ikke kan de bus kuisen!!! Maar doe dat met mijn volle goesting!
Tot Vrijdag Jongen en Meskes!

Klaarblijkelijk wordt mijn liveverslag gesmaakt op verplaatsing.
Had constant tussen de 180 en 200 live :EA: volgers en op mijn site zie ik volgende:
Aantal pageviews vandaag tot nu toe: 754
Aantal bezoekers vandaag tot nu toe: 645
Das nie slecht en mercikes want da doet plezier!


Makker proficiat, er zijn steeds supporters die om de één of andere reden, spijtig genoeg niet kunnen meegaan en deze zijn je dierbaar met je verslag (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Mar 2011, 20:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst