Met maan en macht vér den Iendracht * Website * - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Met maan en macht vér den Iendracht * Website * 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Smetje schreef:
Wordt er nu al werk gemaakt van de supportersafvaardiging binnen de AV? Want als ik het verslag van de supportersvergadering goed begrijp, moeten er snel 3 kandidaten voorgedragen worden of anders is het maar binnen 3 à 4 maand. Beter toch zo snel mogelijk. De club kan het geld nu goed gebruiken en hoe sneller we iemand in de AV hebben, hoe beter.


Smetje, twee kleine opmerkingen in dit verband:

1) FDR blijft beweren bij hoog en bij laag dat hij in elk geval al EUR 230.000 gaat hebben (EUR 145.000 reeds gestort en nog een EUR 85.000 erbij in een tweede fase). Heeft daarnaast ook gezegd tegen die beperkte supportersafvaardiging vorige keer dat hij het totale bedrag (EUR 300.000) eigenlijk had. Dat hij nu nog twijfelt of we de licentie wel zullen halen, maakt mij enorm achterdochtig want als al bovenstaande bedragen kloppen, plus bepaalde borgstellingen uit het verleden, plus dat we momenteel zelfs nog geen betalingsplannen hebben moeten aanvragen, er nog niet voor zorgen dat we de licentie niet halen, dan weet ik het niet meer. Ik vind dat gek

2) Tegen diezelfde supportersvergadering gaf hij zelfs aan dat er iemand gratis van de supporters in de AV zou mogen zetelen... Raar dat dat niet meer vermeld wordt nu. Is die EUR 15.000 dan toch echt nodig? Zou in principe niet mogen hé.

3) Ik dacht dat we pas in de AV zouden gaan zetelen als de licentie binnen was. Indien de licentie niet wordt gehaald, we als supporter al in de AV zouden zitten en onze EUR 15 K al weg is na eigenlijk een dikke maand (waar het nu toch zou op neerkomen)... wat gaan we dan doen?

Dat zijn toch elementen waar we allemaal even stil moeten bij staan niet? Waarom wordt het topic van de supportersvertegenwoordiging zo'n belangrijk element voor een nieuwe voorzitter, terwijl in het vorige beleid onder zijn bewind daar nooit met een woord werd over gerept?


22 Jan 2012, 12:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Smetje schreef:
Wordt er nu al werk gemaakt van de supportersafvaardiging binnen de AV? Want als ik het verslag van de supportersvergadering goed begrijp, moeten er snel 3 kandidaten voorgedragen worden of anders is het maar binnen 3 à 4 maand. Beter toch zo snel mogelijk. De club kan het geld nu goed gebruiken en hoe sneller we iemand in de AV hebben, hoe beter.


Ja, zoals al gezegd door DT mikken we niet op de volgende vergadering maar die daarachter. We gaan ons niet laten opjagen. We zijn nu al aan het uitzoeken hoe we dit het beste kunnen regelen om ons in de AV te zetten van den iendracht en hoe we zoveel mogelijk supporters kunnen aanspreken hiervoor. Dus niet enkel de mensen van het forum. Maar zo'n zaken vragen tijd en moeten deftig uitgedacht worden, en dat kunnen we niet op 1 maandje tijd in orde krijgen.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


22 Jan 2012, 14:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5504
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Bedankt voor het antwoord. Ik begrijp wel dat jullie het goed willen aanpakken.

Toch wel spijtig dat er maar 1 supporter in de AV zal komen. Chapeau aan al degenen die tijd en werk in de acties hebben gestoken, maar de opbrengst is spijtig genoeg al bij al magertjes. Mijn collega's op het werk kunnen maar niet begrijpen dat een club met zoveel supporters maar 16.000 euro bij elkaar kan krijgen.

Aan degenen die er tijd en energie ingestoken hebben zal het zeker niet liggen, maar de meerderheid van de supporters hebben dus (bijna) niets gegeven. Ikzelf heb ook geen fortuin gegeven en ben ook maar een half uurtje op het "Iendracht for life" weekend geweest, maar ik heb wel tombolakaarten, kalenders, wafeltjes, ... gekocht. Had nog maar 1.000 man (we zijn toch op iedere thuismatch met minstens 3.000) hetzelfde gedaan, hadden we niet 1 maar 4 supporters in de AV.

Ik vermoed dat het actiecomité toch ook meer verwacht/gehoopt had. Het oorspronkelijke doel was toch 50.000 euro?


22 Jan 2012, 14:38
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Smetje schreef:
Bedankt voor het antwoord. Ik begrijp wel dat jullie het goed willen aanpakken.

Toch wel spijtig dat er maar 1 supporter in de AV zal komen. Chapeau aan al degenen die tijd en werk in de acties hebben gestoken, maar de opbrengst is spijtig genoeg al bij al magertjes. Mijn collega's op het werk kunnen maar niet begrijpen dat een club met zoveel supporters maar 16.000 euro bij elkaar kan krijgen.

Aan degenen die er tijd en energie ingestoken hebben zal het zeker niet liggen, maar de meerderheid van de supporters hebben dus (bijna) niets gegeven. Ikzelf heb ook geen fortuin gegeven en ben ook maar een half uurtje op het "Iendracht for life" weekend geweest, maar ik heb wel tombolakaarten, kalenders, wafeltjes, ... gekocht. Had nog maar 1.000 man (we zijn toch op iedere thuismatch met minstens 3.000) hetzelfde gedaan, hadden we niet 1 maar 4 supporters in de AV.

Ik vermoed dat het actiecomité toch ook meer verwacht/gehoopt had. Het oorspronkelijke doel was toch 50.000 euro?


Een waarheid als een koe.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Jan 2012, 17:11
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Als elke supporter die maar zo veel komt als ik gemiddeld evenveel zou gegeven hebben dan zaten we heel ver boven de 100.000 euro...
Maar je moet daar ook mee oppassen, hé, ik ga de rekening van een ander niet maken. En er zijn waarschijnlijk heel wat supporters die vinden dat ze met hun abonnement of ticket en drank al genoeg bijdragen voor de club...


22 Jan 2012, 17:18
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
salvador schreef:
Als elke supporter die maar zo veel komt als ik gemiddeld evenveel zou gegeven hebben dan zaten we heel ver boven de 100.000 euro...
Maar je moet daar ook mee oppassen, hé, ik ga de rekening van een ander niet maken. En er zijn waarschijnlijk heel wat supporters die vinden dat ze met hun abonnement of ticket en drank al genoeg bijdragen voor de club...


Awel, dan begrijp ik die gasten niet goed, voor hun abbo krijgen ze toch voetbal en ambiance in de plaats en een pintjen hoort er natuurlijk ook bij.
Als de supporters, op wie je elke match kan rekenen, dan eens iets speciaals, zeg maar uniek, organiseren, vind ik het de normaalste zaak van de wereld dat iedereen zijn steentje bijdraagt.

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Jan 2012, 17:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1254
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Idd met een gemidddelde van 3000 supporters is 16000 euro eigenlijk echt wel magertjes!
Nogmaals een bewijs dat niet iedereen zo veel inzit met het voortbestaan van de club als men beweert!
We zijn terug hetzelfde bedje ziek met een hoop goed-nieuws show en weinig waarheid volgens mij !
Fdr de messias? Ik denk eerlijk gezegd verre van!


22 Jan 2012, 20:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
jammen schreef:
salvador schreef:
Als elke supporter die maar zo veel komt als ik gemiddeld evenveel zou gegeven hebben dan zaten we heel ver boven de 100.000 euro...
Maar je moet daar ook mee oppassen, hé, ik ga de rekening van een ander niet maken. En er zijn waarschijnlijk heel wat supporters die vinden dat ze met hun abonnement of ticket en drank al genoeg bijdragen voor de club...


Awel, dan begrijp ik die gasten niet goed, voor hun abbo krijgen ze toch voetbal en ambiance in de plaats en een pintjen hoort er natuurlijk ook bij.
Als de supporters, op wie je elke match kan rekenen, dan eens iets speciaals, zeg maar uniek, organiseren, vind ik het de normaalste zaak van de wereld dat iedereen zijn steentje bijdraagt.


Jammen,

Ik heb ook kaarten gekocht van de tombola en een klein bedrag gestort, maar ge moet ook rekening houden dat het niet voor iedereen financieel mogelijk is om 40 of 50 euro weg te schenken. Voor sommigen is een ticket en een pintje tijdens de rust al duur genoeg.

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


23 Jan 2012, 10:20
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
De_steve schreef:
jammen schreef:
salvador schreef:
Als elke supporter die maar zo veel komt als ik gemiddeld evenveel zou gegeven hebben dan zaten we heel ver boven de 100.000 euro...
Maar je moet daar ook mee oppassen, hé, ik ga de rekening van een ander niet maken. En er zijn waarschijnlijk heel wat supporters die vinden dat ze met hun abonnement of ticket en drank al genoeg bijdragen voor de club...


Awel, dan begrijp ik die gasten niet goed, voor hun abbo krijgen ze toch voetbal en ambiance in de plaats en een pintjen hoort er natuurlijk ook bij.
Als de supporters, op wie je elke match kan rekenen, dan eens iets speciaals, zeg maar uniek, organiseren, vind ik het de normaalste zaak van de wereld dat iedereen zijn steentje bijdraagt.


Jammen,

Ik heb ook kaarten gekocht van de tombola en een klein bedrag gestort, maar ge moet ook rekening houden dat het niet voor iedereen financieel mogelijk is om 40 of 50 euro weg te schenken. Voor sommigen is een ticket en een pintje tijdens de rust al duur genoeg.


Dat begrijp ik volkomen maar ik bedoelde niet enkel financieel een steentje bijdragen, een helpende hand uitsteken tijdens de 3 dagen van " 'n Iendracht vèr 't leven " was ook een bijdrage geweest.
Ikzelf heb ook maar een 4-tal uurtjes geholpen op vrijdagavond maar vele handen maken licht werk.

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Jan 2012, 10:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
jammen schreef:
Smetje schreef:
Bedankt voor het antwoord. Ik begrijp wel dat jullie het goed willen aanpakken.

Toch wel spijtig dat er maar 1 supporter in de AV zal komen. Chapeau aan al degenen die tijd en werk in de acties hebben gestoken, maar de opbrengst is spijtig genoeg al bij al magertjes. Mijn collega's op het werk kunnen maar niet begrijpen dat een club met zoveel supporters maar 16.000 euro bij elkaar kan krijgen.

Aan degenen die er tijd en energie ingestoken hebben zal het zeker niet liggen, maar de meerderheid van de supporters hebben dus (bijna) niets gegeven. Ikzelf heb ook geen fortuin gegeven en ben ook maar een half uurtje op het "Iendracht for life" weekend geweest, maar ik heb wel tombolakaarten, kalenders, wafeltjes, ... gekocht. Had nog maar 1.000 man (we zijn toch op iedere thuismatch met minstens 3.000) hetzelfde gedaan, hadden we niet 1 maar 4 supporters in de AV.

Ik vermoed dat het actiecomité toch ook meer verwacht/gehoopt had. Het oorspronkelijke doel was toch 50.000 euro?


Een waarheid als een koe.


Er was toch wel deels ontgoocheling ja, het weekend was te plattekes. Ik vraag mij ook af waar al die supporters zich verstopt hebben (ook al was het maar dat je als bijdrage even vrijwillig een handje toesteekt). Maar het eerste doel, 15000 € binnenhalen voor een zitje was wel geslaagd (gelukkig maar). Toch is de opbrengst te weinig a rato van de vele tijd en energie die we er in gestopt hebben :( Nu vraagt het nog wat tijd om de vzw op te richten en een open eerlijke verkiezing op poten te zetten. We gaan ons niet door FDR laten opjagen en waren sowieso al van plan pas dat geld te storten als we overtuigd zijn van het plan dat De Roose aan het uitwerken is en de licentie een zekerheid is.

_________________
www.spionkoplede.com


23 Jan 2012, 17:42
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Mariner schreef:
jammen schreef:
Smetje schreef:
Bedankt voor het antwoord. Ik begrijp wel dat jullie het goed willen aanpakken.

Toch wel spijtig dat er maar 1 supporter in de AV zal komen. Chapeau aan al degenen die tijd en werk in de acties hebben gestoken, maar de opbrengst is spijtig genoeg al bij al magertjes. Mijn collega's op het werk kunnen maar niet begrijpen dat een club met zoveel supporters maar 16.000 euro bij elkaar kan krijgen.

Aan degenen die er tijd en energie ingestoken hebben zal het zeker niet liggen, maar de meerderheid van de supporters hebben dus (bijna) niets gegeven. Ikzelf heb ook geen fortuin gegeven en ben ook maar een half uurtje op het "Iendracht for life" weekend geweest, maar ik heb wel tombolakaarten, kalenders, wafeltjes, ... gekocht. Had nog maar 1.000 man (we zijn toch op iedere thuismatch met minstens 3.000) hetzelfde gedaan, hadden we niet 1 maar 4 supporters in de AV.

Ik vermoed dat het actiecomité toch ook meer verwacht/gehoopt had. Het oorspronkelijke doel was toch 50.000 euro?


Een waarheid als een koe.


Er was toch wel deels ontgoocheling ja, het weekend was te plattekes. Ik vraag mij ook af waar al die supporters zich verstopt hebben (ook al was het maar dat je als bijdrage even vrijwillig een handje toesteekt). Maar het eerste doel, 15000 € binnenhalen voor een zitje was wel geslaagd (gelukkig maar). Toch is de opbrengst te weinig a rato van de vele tijd en energie die we er in gestopt hebben :( Nu vraagt het nog wat tijd om de vzw op te richten en een open eerlijke verkiezing op poten te zetten. We gaan ons niet door FDR laten opjagen en waren sowieso al van plan pas dat geld te storten als we overtuigd zijn van het plan dat De Roose aan het uitwerken is en de licentie een zekerheid is.


de bottom line valt inderdaad tegen: 15.000 eerlijk is eerlijk... da's niet zoveel als ge vooraf zou denken. op zich ook wel een teken dat we realist mogen zijn. door de bjna traditionele jaarlijkse bestuursvaudeville(s) is de club door de jaren heen écht gaan afglijden, het is alsmaar meer in dezelfde krimpende vijver vissen. en die instabiele toestanden hebben meer vijanden dan vrienden gemaakt. hele entourages rond sponsors en bestuurders, vrienden van echte clubmensen, maar ook de gewone supporter...ze hebben er allemaal hun gedacht van gemaakt, en ik vrees dat het resultaat ernaar is. En als ik zo hier en daar eens luister heb ik allerminst het gevoel dat er beterschap is - of op komst is. Doodbrave mensen als bijvoorbeeld ne Frans De Greve, waar ik vorig jaar zelf eens kennis mee gemaakt heb, ne mens waar de clubliefde gewoon van afdruipt, als die mensen al afhaken, dan vind ik dat een verschrikkelijk slecht voorteken.

Ik heb precies den indruk dat het voor sommigen al lang goed is dat in dat restaurant telkens dezelfde 20 zestigplussers hun derde jeugd beleven op vaste waarden als 'zaragossa', 'sweet caroline', en af en toe eens 'lucy' als 't wa meezit ;-) en dat de rest zowat bijzaak blijft. Mij een raadsel trouwens waarom diejen dj daar telkens zijn 300 cd's mee naartoe sleurt als em telkens dezelfde cd oplegt. 't is maar een klein 'randverschijnsel', maar dat zegt toch iets he, da is toch niet professioneel he zeg.

soit, kheb mezelf alleszins qua steunen van de acties niets te verwijten. ik vind dat ik behoorlijk gesteund heb. klop volledig dat niet iedereen zomaar even 20 of 40 of 60 euro extra kan opleggen. maar ik snap Smetje zijn rekensommetje toch ook wel hoor. In ieder geval. heel veel respect voor al diegenen die zich enorm hebben ingezet voor de actie. ge moet het toch maar allemaal doen. Mijn vrouwke is ons steunkaart trouwens kwijtgeraakt (het te grote sjakossen-syndroom vrees ik).. maar zo'n ramp is da allemaal ni, als we maar naar den iendracht kunnen komen blijven zien.


23 Jan 2012, 23:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13159
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
tot hiertoe hebben zich nog maar een handvol winnaars van de tombola zich kenbaar gemaakt.
Zou het mogelijk zijn dat de winnende nummers nog eens afgelezen worden op de bussen ?

_________________
If you never try, you'll never know


06 Feb 2012, 20:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
is er al nieuws omtrent de prijzen van de tombola??
welke wedstrijd is uitgekozen voor de winnaars?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


01 Mar 2012, 23:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
Morgenvroeg zal ik eindelijk de voor en achterbladen ontvangen van de UEFA-boekjes en kan ik de boekjes inbinden.

Ik zal ze klaar maken tegen zondag dus iedereen die een exemplaar besteld heeft, kan deze afhalen
een kwartier NA de wedstrijd tegen Charleroi in de fanshop !!!

Ik verblijf daar tot als de Fanshop sluit +- 1 uur na de match

Eindelijk kunnen jullie uw exemplaar bekomen en dit na de winterperikelen die dit vertraagde.

TOT ZONDAG IENDRACHTERS

Er kunnen eventueel nog exemplaren aangekocht worden die nog niet gereserveerd werden.

Breng jullie briefje mee als je dat nog hebt !!!

_________________
Century game 22 juni 2019


02 Mar 2012, 0:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7533
Leeftijd: 35
Bericht Re: Met maan en macht vér den Iendracht * Website *
De_steve schreef:
is er al nieuws omtrent de prijzen van de tombola??
welke wedstrijd is uitgekozen voor de winnaars?


Ik veronderstel dat dit de laatste thuiswedstrijd word, al kan ik dit niet met zekerheid zeggen... Er zijn
nog steeds een pak winnaars niet bekend, waaronder de hoofdprijs, dus iedereen mag zijn kaartje toch nog eens goed nakijken hoor!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


02 Mar 2012, 10:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 240 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst