Supportersafvaardiging - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Supportersafvaardiging 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Citeer:
OK, ik heb mijn keuze gemaakt. De persoon in kwestie stelde tijdens de eerste supportersvergadering, ik weet ni meer hoe lang geleden, maar was , denk ik, de eerste in de rij, zodanige vragen dat de personen die daar vooraan aan de tafels zaten, zich in zodanige bochten dienden te wringen, toen, op dat moment, wist ik genoeg, en ik dacht nog bij mijn eigen, verdomme, waarom zit den dienen ni in het bestuur ? dus ... :EA:

witzwet schreef:
Hoogstwaarschijnlijk Tom dan, mits hij de enige is die lid is van een supportersclub EN dus toegang had tot de vergadering, hetgeen dus voor mezelf en Johan niet kon/mocht. Vond toch dat men dat toch ook mag vermelden.


@witzwet: Met deze onterechte kritiek laat je al goed blijken hoeveel je afweet van de supportersvergaderingen en de belevingen achter de schermen.
In een verkiezing weet men dat men meestal niet de enige kandidaat is , maar je moet daarom niet meteen de martelaar beginnen uithangen.
Mijn keuze gaat verder dan wie mocht binnen en wie niet, ik kijk ook naar mensen die EFFECTIEF meegewerkt hebben om in de eerste plaats die 20000 euro te behalen.
Ik loop ook al jaar en dag rond en op EA maar ik kan me U niet voorstellen dus ik vraag me af waar jij was in de moeilijke tijden destijds bij degradatie naar derde/vierde.
Desondanks veel succes met de verkiezing!


23 Mar 2012, 11:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Neutralboy schreef:
Citeer:
OK, ik heb mijn keuze gemaakt. De persoon in kwestie stelde tijdens de eerste supportersvergadering, ik weet ni meer hoe lang geleden, maar was , denk ik, de eerste in de rij, zodanige vragen dat de personen die daar vooraan aan de tafels zaten, zich in zodanige bochten dienden te wringen, toen, op dat moment, wist ik genoeg, en ik dacht nog bij mijn eigen, verdomme, waarom zit den dienen ni in het bestuur ? dus ... :EA:

witzwet schreef:
Hoogstwaarschijnlijk Tom dan, mits hij de enige is die lid is van een supportersclub EN dus toegang had tot de vergadering, hetgeen dus voor mezelf en Johan niet kon/mocht. Vond toch dat men dat toch ook mag vermelden.


@witzwet: Met deze onterechte kritiek laat je al goed blijken hoeveel je afweet van de supportersvergaderingen en de belevingen achter de schermen.
In een verkiezing weet men dat men meestal niet de enige kandidaat is , maar je moet daarom niet meteen de martelaar beginnen uithangen.
Mijn keuze gaat verder dan wie mocht binnen en wie niet, ik kijk ook naar mensen die EFFECTIEF meegewerkt hebben om in de eerste plaats die 20000 euro te behalen.
Ik loop ook al jaar en dag rond en op EA maar ik kan me U niet voorstellen dus ik vraag me af waar jij was in de moeilijke tijden destijds bij degradatie naar derde/vierde.Desondanks veel succes met de verkiezing!



Amaai, ge zet me eens goed op mijn plaats. Weet je waar ik was tijdens de degradatie? Elke zondag de verantwoordelijkheid nemen van het restaurant tot in de late uurtjes en maandagochtend uit mijn bed om te gaan werken, om 's avonds terug op de iendracht te zijn, facturen maken e.d. of hebt ge niet de moeite gedaan om mijn kandidatuur te lezen??? En als ge mij nog nooit gezien hebt, dan zijt ge blind! En dat zullen hopelijk anderen wel bevestigen! Ik heb eendracht altijd al gesteund ook financieel met de aankoop van tombolaloten. Maar het is zoals ik vreesde en al eerder postte...

Ik vind u reactie ronduit smerig en een mes in mijne rug. Ik was er hoor, in derde en in vierde!! Natuurlijk niet bij de roepers van de spionkop maar bescheiden aan de zijkant, niet in één of andere supportersclub joelend en zingend op een bus, maar net zoals vandaag trouwens, maar niet minder begaan. Dank U.

Ik bedank hierbij trouwens onmiddellijk de privé-berichten van steun na uw lasterbericht! Spijtig dat 'witzwet' niet meer anoniem kan posten.

Men raadde me aan niet te reageren op jouw bericht, maar eerlijk, het verwijt waar ik was tijdens derde en vierde, doet veel zeer, enorm veel zeer, daarom toch mijn reactie. Nogmaals, ik hoef niet in the picture te lopen om veel te doen/gedaan te hebben. Ik weet ook dat ik van de drie de meest onbekende ben, de ene gemeenteraadslid en de andere staat wekelijks bij de kern van de supporters. begin maar eens. Ik wou gewoon WEER mijn steentje bijdragen. Sorry daarvoor.... Zal ik me direct terugtrekken??? :hmm:

Maar let op met dergelijke verwijten, want dat maakt een gebeten hond wel eens populairder...

En wat betreft de supportersvergaderingen: ik heb altijd gedacht dat enkel leden van een supportersclub aanwezig mochten zijn, om niet te veel volk te hebben. Blijkbaar heb ik dat mis begrepen? Ik wil zeker niet de martelaar uithangen, dat heb ik niet nodig. Als ik het mag worden, zet ik me in, word ik het niet dan nog zet ik me in voor :EA:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


Laatst gewijzigd door witzwet op 23 Mar 2012, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Mar 2012, 13:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Kom kom, we gaan die verkiezing hier zo niet laten escaleren. Iedereen moet maar stemmen op wie hij/zij wil... Khoop echt dat het eerlijk verloopt! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Mar 2012, 13:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
witzwet schreef:
En wat betreft de supportersvergaderingen: ik heb altijd gedacht dat enkel leden van een supportersclub aanwezig mochten zijn, om niet te veel volk te hebben.


Dat is meestal ook zo. Maar bij die eerste vergadering van het bestuur met voorzitter De Smet, Michel, Patrick, ... mocht iedereen komen

Maar ik herinner me eerlijk gezegd niet dat Tom daar vragen gesteld heeft. De beste/meest kritische vragen kwamen vooral van DT, Bram en ik den El Corredor. Jowwan stelde daar vragen.


23 Mar 2012, 13:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
mij maakt het niet uit wie wint, we hebben 3 sterke en verstandige kandidaten. Ik ben al tevreden dat er iemand van de supporters bij de club gaat betrokken worden en ons geregeld gaat informeren.
Ja, ik heb een voorkeur en dat is Johan, maar ookal word het Steven of Tom zal ik ook deze ten volle steunen en vertrouwen... En wie weet zetelen ze binnen 5 a 10 jaar nie alledrie in de AV, ik heb niet liever dat deze functie op termijn uitgebreid word.

Succes heren. :EA:

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


Laatst gewijzigd door davy1919 op 23 Mar 2012, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Mar 2012, 14:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
davy1919 schreef:
mij maakt het niet uit wie wint, we hebben 3 sterke en verstandige kandidaten. Ik ben al tevreden dat er iemand van de supporters bij de club gaat betrokken worden en ons geregeld gaat informeren... En wie weet zetelen ze binnen 5 a 10 jaar nie alledrie in de AV, ik heb niet liever dat deze functie op termijn uitgebreid word.

Succes heren. :EA:

(y) :worship:

_________________
If you never try, you'll never know


23 Mar 2012, 14:07
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Neutralboy schreef:
Citeer:
OK, ik heb mijn keuze gemaakt. De persoon in kwestie stelde tijdens de eerste supportersvergadering, ik weet ni meer hoe lang geleden, maar was , denk ik, de eerste in de rij, zodanige vragen dat de personen die daar vooraan aan de tafels zaten, zich in zodanige bochten dienden te wringen, toen, op dat moment, wist ik genoeg, en ik dacht nog bij mijn eigen, verdomme, waarom zit den dienen ni in het bestuur ? dus ... :EA:

witzwet schreef:
Hoogstwaarschijnlijk Tom dan, mits hij de enige is die lid is van een supportersclub EN dus toegang had tot de vergadering, hetgeen dus voor mezelf en Johan niet kon/mocht. Vond toch dat men dat toch ook mag vermelden.


@witzwet: Met deze onterechte kritiek laat je al goed blijken hoeveel je afweet van de supportersvergaderingen en de belevingen achter de schermen.
In een verkiezing weet men dat men meestal niet de enige kandidaat is , maar je moet daarom niet meteen de martelaar beginnen uithangen.
Mijn keuze gaat verder dan wie mocht binnen en wie niet, ik kijk ook naar mensen die EFFECTIEF meegewerkt hebben om in de eerste plaats die 20000 euro te behalen.
Ik loop ook al jaar en dag rond en op EA maar ik kan me U niet voorstellen dus ik vraag me af waar jij was in de moeilijke tijden destijds bij degradatie naar derde/vierde.
Desondanks veel succes met de verkiezing!


Met alle respect maar ik vind dit redelijk grof ten aanzien van een persoon die je niet kent.
Het is niet omdat je geen pinten getapt hebt op één of ander evenement ten voordele van den Eendracht dat je daarom ook niets hebt betekend/kan betekenen voor onze club ...


23 Mar 2012, 16:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Amaai seg ik heb gewoon uitgelegd waarom ik niet op witzwet stem. Ni MEER Ni Min.
Niks persoonlijk tegen witzwet , maar ikheb zijn interview wel degelijk gelezen en stel mij vragen bij zijn vorige periode in het restaurant van de club in de jaren dat er weer financiele putten gecreeerd werden. Aangezien jij zelf zegt dat je de facturen zag en administratief werk deed, waarom Alarmeerde je dan niet vroeger de andere supporters op vergaderingen?

Dat is de reden waarom ik niet op jou zal stemmen ?
Moet ge u daarom zo aangevallen voelen?
Zondag Trakteer ik er u ene , tmogen der nog twee zijn :)
Zoals gezegd niks persoonlijk tegen u en da was zeker ni bedoelt als aanval!
Laat ons zeggen da ik van het pricipe : "klink het ni ten bosj et" ben en meer moet ge daar ni achter zoeken.


23 Mar 2012, 18:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Neutralboy schreef:
Amaai seg ik heb gewoon uitgelegd waarom ik niet op witzwet stem. Ni MEER Ni Min.
Niks persoonlijk tegen witzwet , maar ikheb zijn interview wel degelijk gelezen en stel mij vragen bij zijn vorige periode in het restaurant van de club in de jaren dat er weer financiele putten gecreeerd werden. Aangezien jij zelf zegt dat je de facturen zag en administratief werk deed, waarom Alarmeerde je dan niet vroeger de andere supporters op vergaderingen?

Dat is de reden waarom ik niet op jou zal stemmen ?
Moet ge u daarom zo aangevallen voelen?
Zondag Trakteer ik er u ene , tmogen der nog twee zijn :)
Zoals gezegd niks persoonlijk tegen u en da was zeker ni bedoelt als aanval!
Laat ons zeggen da ik van het pricipe : "klink het ni ten bosj et" ben en meer moet ge daar ni achter zoeken.


Blijkbaar zijn ook de verkiezing bij ons om het meest met modder gooien :nieje:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


23 Mar 2012, 18:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Jawadde seg, effe iemand van fraude gaan beschuldigen alsof het niks is.

Zou het ni beter zijn om deze topic te sluiten en de reacties te verwijderen, om te vermijden dat dat hier een campagnetopic wordt?


23 Mar 2012, 19:54
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Ik ben ni zo voor verkiezingen allerhande, maar dat de beste moge winnen.

_________________
oilsjt, goi alien...


23 Mar 2012, 19:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
De Jean schreef:
Jawadde seg, effe iemand van fraude gaan beschuldigen alsof het niks is.

Zou het ni beter zijn om deze topic te sluiten en de reacties te verwijderen, om te vermijden dat dat hier een campagnetopic wordt?


Iemand van fraude beschuldigen?! :crazy:
Da gaat hier van kwaad naar erger precies.
Waar beschuldig ik iemand van fraude?
Me metjen zei vroeger eens ; "zwijgt want hoe miejr dagge zegt, oe slechter dat werd!"
Deze uitspraak is hier precies van toepassing.
I


23 Mar 2012, 20:03
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
jongens, hou het hier rustig. t zou nogal dom overkomen om hier onderling in deze topic beginnen ambras te maken. De drie kandidaten zijn ALLEN supporters, en hebben (hopelijk) het beste voor.

Langs de andere kant, verwacht ik ook geen wonderen van die supportersafgevaardigde, het is tenslotte maar één enkele stem van de 14 zeker?

Qua info zullen we misschien wat meer weten met een supporter in de AV, maar ten andere, we zijn twee jaar voorgelogen geweest met allerhande cijfers die niet klopten, dus "prudence est mise"...


23 Mar 2012, 20:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
ik stem voor..... Vicky, nem.

_________________
Iendracht 4ever.


23 Mar 2012, 20:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Verkiezing supportersafgevaardigde 2012-2013
Zolang deze verkiezing maar geen twisten binnen de supporters creëert, ben ik al lang content.
De afgevaardigde zal ook grotendeels het doorgeefluik worden van de vragen van bij de supporters.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


23 Mar 2012, 21:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 146 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst