olympische spelen | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 olympische spelen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht olympische spelen
iemand die gaat ?

wielrennen, de wegrit op 28 juli lijkt wel interessant aangezien daar geen tickets voor nodig zijn en veel kans op belgische eindwinst.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Mei 2012, 12:57
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19
Berichten: 229
Leeftijd: 34
Locatie: Aalst
Bericht Re: olympische spelen
ik misschien als mijn nicht geselecteerd wordt bij de wegrit voor de vrouwen


11 Mei 2012, 13:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
iemand een prono naar het aantal medailles die we gaan halen?

ik gok op een 3-tal.

hopelijk toch een pak finaleplaatsen, dat is eigenlijk een minimum. Maar gezien de deliberaties bij het BOIC, vrees ik daar een beetje voor.


27 Jul 2012, 9:35
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: olympische spelen
Altijd een schitterende periode die Olympische spelen. Ge volgt dan nen hoop sporten waar ge anders nog niet zou aan denken. Enkel het voetbaltornooi interesseert mij ni echt (zijn al grote tornooien genoeg + tzijn toch ni de beste per land).

Ik gok op 4 medailles. Moet haalbaar zijn als het judo goed uitpakt. Voorts hopen op wielrennen en atletiek. Hoever we met tennis, zeilen en gewichtheffen gaan geraken, weet ik niet.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


27 Jul 2012, 9:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: olympische spelen
El Corredor schreef:
iemand een prono naar het aantal medailles die we gaan halen?

ik gok op een 3-tal.

hopelijk toch een pak finaleplaatsen, dat is eigenlijk een minimum. Maar gezien de deliberaties bij het BOIC, vrees ik daar een beetje voor.


Ik denk nu niet meteen dat het aantal deliberaties echt een invloed op het aantal finaleplaatsen zal hebben, want dat is sowieso een verbreding onderaan het pak. Maar buiten hopen op enkele medailles hoop ik toch dat er een gouden zal bij zijn. Morgen direct al een kans in het wielrennen, en dan nog hopen op Evi Van Acker in het zeilen, de broers Borlee in de 400m en Brian Ryckeman in het afstandszwemmen (wat een beestig zware sport moet dat trouwens niet zijn). Ik weet niet meteen of er nog kandidaten zijn. Misschien in de jumping, maar daar heb ik genen bal verstand van, en eigenlijk vind ik dat geen sport ook :D . Mja, en Tia Hellebaut natuurlijk, maar die is de voorbije vier jaar twee keer gestopt voor ne kleine te krijgen, en heeft sindsdien eigenlijk toch nog geen wereldprestatie neergezet, het zou dus wel echt spectaculair zijn. Al is die Blanka Vlasic er natuurlijk niet bij, maar ik heb er niet genoeg verstand van om te weten hoe sterk de top in hoogspringen momenteel dan nog is.


27 Jul 2012, 9:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: olympische spelen
Charline Van Snick niet vergeten. Top 4 in de wereld in haar gewichtsklasse judo. Zij moet morgen al meteen aan de bak. Een medaille op de eerste dag zou een serieuze boost kunnen betekenen voor de andere sporters.


27 Jul 2012, 10:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
iemand een prono naar het aantal medailles die we gaan halen?

ik gok op een 3-tal.

hopelijk toch een pak finaleplaatsen, dat is eigenlijk een minimum. Maar gezien de deliberaties bij het BOIC, vrees ik daar een beetje voor.


Ik denk nu niet meteen dat het aantal deliberaties echt een invloed op het aantal finaleplaatsen zal hebben, want dat is sowieso een verbreding onderaan het pak. Maar buiten hopen op enkele medailles hoop ik toch dat er een gouden zal bij zijn. Morgen direct al een kans in het wielrennen, en dan nog hopen op Evi Van Acker in het zeilen, de broers Borlee in de 400m en Brian Ryckeman in het afstandszwemmen (wat een beestig zware sport moet dat trouwens niet zijn). Ik weet niet meteen of er nog kandidaten zijn. Misschien in de jumping, maar daar heb ik genen bal verstand van, en eigenlijk vind ik dat geen sport ook :D . Mja, en Tia Hellebaut natuurlijk, maar die is de voorbije vier jaar twee keer gestopt voor ne kleine te krijgen, en heeft sindsdien eigenlijk toch nog geen wereldprestatie neergezet, het zou dus wel echt spectaculair zijn. Al is die Blanka Vlasic er natuurlijk niet bij, maar ik heb er niet genoeg verstand van om te weten hoe sterk de top in hoogspringen momenteel dan nog is.


Evi Van Acker zie ik onder andere een medaille pakken. De broers Borlee, da gaat toch heel moeilijk worden tegen die Amerikanen en Jamaïcanen vrees ik.

Ryckeman zie ik niets pakken, wel top 10 hopelijk. Wat Hellebaut betreft, die staat er altijd op grote afspraken, maar om een medaille te pakken. Misschien brons, zou al een succes zijn voor haar.

en wat het judo betreft, die loting is loodzwaar...

en die deliberaties, als je atleten laat gaan, dan mag je de lat hoog leggen, finaleplaats dus. Anders mag er serieus geschift worden in het aantal fulltime contracten. :hmm:


27 Jul 2012, 10:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: olympische spelen
Paardensport is mss nog meer sport dan kleiduif en met pijl/boogschieten. :D
Toch altijd rare sporten erbij zelle; vb de moderne vijfkamp (schermen, zwemmen, jumping, schieten en lopen). Toppunt is dat dit al 100jaar in de OS zit :D


Mss kan Kim Clijsters wel voor een medaille zorgen en waarom Hans Van Alphen niet in de 10-kamp?


ps hier de selectie: http://www.roadtolondon.be/nl/belgianolympicteam/

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


27 Jul 2012, 11:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
Verbechio schreef:
Paardensport is mss nog meer sport dan kleiduif en met pijl/boogschieten. :D
Toch altijd rare sporten erbij zelle; vb de moderne vijfkamp (schermen, zwemmen, jumping, schieten en lopen). Toppunt is dat dit al 100jaar in de OS zit :D


Mss kan Kim Clijsters wel voor een medaille zorgen en waarom Hans Van Alphen niet in de 10-kamp?


ps hier de selectie: http://www.roadtolondon.be/nl/belgianolympicteam/


die 10-kampers een 400-meter zien lopen, is ook altijd lachen :D

wel erg complete atleten natuurlijk.


27 Jul 2012, 12:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: olympische spelen
El Corredor schreef:
Verbechio schreef:
Paardensport is mss nog meer sport dan kleiduif en met pijl/boogschieten. :D
Toch altijd rare sporten erbij zelle; vb de moderne vijfkamp (schermen, zwemmen, jumping, schieten en lopen). Toppunt is dat dit al 100jaar in de OS zit :D


Mss kan Kim Clijsters wel voor een medaille zorgen en waarom Hans Van Alphen niet in de 10-kamp?


ps hier de selectie: http://www.roadtolondon.be/nl/belgianolympicteam/


die 10-kampers een 400-meter zien lopen, is ook altijd lachen :D

wel erg complete atleten natuurlijk.


Zoals toen Hellebaut in 2008 wereldkampioene werd op de vijfkamp en in de afsluitende 800m zo diep ging dat ze over de lijn strompelde en op nen brancard moest afgevoerd worden. Nu schijnt dat qua verzuring zowat het zwaarste nummer te zijn in de atletiek, maar het zijn toch beelden die je normaalgezien niet tegenkomt op die afstand en eerder ziet als er bijvoorbeeld bij hoge temperaturen een marathon gelopen wordt.


27 Jul 2012, 12:48
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: olympische spelen
El Corredor schreef:
iemand een prono naar het aantal medailles die we gaan halen?

ik gok op een 3-tal.

hopelijk toch een pak finaleplaatsen, dat is eigenlijk een minimum. Maar gezien de deliberaties bij het BOIC, vrees ik daar een beetje voor.


Mijn pronostiek is 4

Tennis, wielrennen & judo moet te doen zijn, en eventueel nog de gebroeders Borlee

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


27 Jul 2012, 13:10
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: olympische spelen
De_steve schreef:
Mijn pronostiek is 4

Tennis, wielrennen & judo moet te doen zijn, en eventueel nog de gebroeders Borlee


Tennis (ik veronderstel dat die er dan via Clijsters moet komen) zou ik toch wel een stunt vinden. Het is misschien wel zo dat ge voor het vrouwentennis niet bepaald fit of in conditie moet zijn om resultaten te halen, maar ik heb de indruk dat het bij Clijsters zo lichamelijk op is dat een medaille toch heel moeilijk zal zijn.


27 Jul 2012, 13:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
Bartos schreef:
De_steve schreef:
Mijn pronostiek is 4

Tennis, wielrennen & judo moet te doen zijn, en eventueel nog de gebroeders Borlee


Tennis (ik veronderstel dat die er dan via Clijsters moet komen) zou ik toch wel een stunt vinden. Het is misschien wel zo dat ge voor het vrouwentennis niet bepaald fit of in conditie moet zijn om resultaten te halen, maar ik heb de indruk dat het bij Clijsters zo lichamelijk op is dat een medaille toch heel moeilijk zal zijn.



:D (y)


27 Jul 2012, 14:02
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: olympische spelen
Als ze morgen met 2 medailles staan (want niet onmogelijk is) dan zouden het mooie spelen kunnen worden. Als het morgen noppes is vrees ik een beetje, want dat verhoogt de druk op de anderen. Ze kunnen allemaal wel zeggen dat ze alleen met zichzelf bezig zijn, maar dat leeft hoor, in die delegatie, als de resultaten er zijn maar evengoed als ze tegenvallen!


27 Jul 2012, 17:13
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: olympische spelen
Halverwege de openingsceremonie en ik denk al heel de tijd wtf? Wat heeft dit nog te doen met os? Het begon heel chaotisch dan werd het beter met een fijne gimmick van mr bond en bean en de queen. Maar daarna, die fb rotzooi... Wat was dat allemaal... Peking was op alle vlakken waaaaaay better...

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


27 Jul 2012, 23:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst