carnavalsmatch - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 carnavalsmatch 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: carnavalsmatch
De sfeer is in't algemeen aant verzwakken vind ik, ni enkel bij deze carnavalsmatch..


09 Feb 2013, 15:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: carnavalsmatch
content da we toch 1 punt hebben , want woluwe was echt zeer sterk vond ik ...een zeer rustig seizoen en hopelijk volgende week zeker eens winnen buitenshuis .. de sfeer is idd al beter geweest bij een carnavalmatch ,heeft te maken denk ik met niks meer te winnen of te verliezen , geen uitsupporters ( verleden jaar toch wat volk van brussels ) en een massa supporters waarvan je zeker weet dat ze maar ene keer op een jaar komen ..... mor alè twas plezant , voor iedereen ne goeie carnaval!


09 Feb 2013, 15:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: carnavalsmatch
josken1 schreef:
We speelden gewoon tegen een van de beste ploegen van de reeks, veel beter als westerlo trouwens...
We houden de nul, al hebben we dat niet aan ons zelf te danken.
Delic is trouwens wel heel sterk ingevallen en zelden Dessaer zo in de problemen gezien in de luchtduels als tegen Delic...

Ginder zijn we compleet weggespeeld, inderdaad héél goeie ploeg (technisch) en de ervaring van Dessaer viel ook op; Delic was groter maar verloor elk kopbalduel (bij elke bal richting Delic kwal er een klein duwke van Dessaer, altijd net voldoende om het duel te winnen en geen fout tegen te krijgen)

Fiestjen na de match was anders wel weer dik in orde, amai men frak :juij:

_________________
www.spionkoplede.com


09 Feb 2013, 16:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: carnavalsmatch
tsjoep schreef:
content da we toch 1 punt hebben , want woluwe was echt zeer sterk vond ik ...een zeer rustig seizoen en hopelijk volgende week zeker eens winnen buitenshuis .. de sfeer is idd al beter geweest bij een carnavalmatch ,heeft te maken denk ik met niks meer te winnen of te verliezen , geen uitsupporters ( verleden jaar toch wat volk van brussels ) en een massa supporters waarvan je zeker weet dat ze maar ene keer op een jaar komen ..... mor alè twas plezant , voor iedereen ne goeie carnaval!


Heeft ook te maken met het feit dat wie normaal de Spionkop is, zijn plek verliest aan kerels (die je anders nooit ziet) die er al een half uur op voorhand staan en alle goeie plekken in van vak K inpakken. Ik keek gisteren rond mij een herkende er weinig. En wie daar anders staat, komt later toe en staat beneden of op kant, als de spionkop uiteenvalt ist automatisch moeilijker om sfeer te maken, stonden er 2 naast mij die zelfs de liedjes niet kenden, zo kunde lang roepen om wa volk mee te krijgen...
Langs den andere kant, als ge volle staantribunes hebt moogt ge nie te veel klagen zeker

_________________
www.spionkoplede.com


09 Feb 2013, 16:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: carnavalsmatch
Elektronized schreef:
De sfeer is in't algemeen aant verzwakken vind ik, ni enkel bij deze carnavalsmatch..


mwoaaaaa...

tis een beetje zoals ons ploeg zelf: als er tegenstand is zijn ze op hun best. toch heel mooie ambiance gehad tegen Antwerp, Stvv, Westerlo,... maar op Oudenaarde of tegen nen Heist of zoiets is het dan minder. maar het was in 3de ook niet elke weke kermis hoor. daarbij: denk je dat er op kvo, woluwe, mouskroen en co meer ambiance te beleven valt ?

als je een van de komende seizoenen eens kunt meedraaien voor een prijs (en daarvoor is het dit seizoen gewoon te vroeg, punt) zal het wel weer volop koekenbak zijn.

_________________
may the FORCE be with you.


09 Feb 2013, 16:40
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: carnavalsmatch
BELGACOM bevestigt dat scheidsrechter Ottevaere in de laatste minuut de thuisploeg
een strafschop ontnam.
Wat mij betreft : het was een zuivere strafschop.
Wij komen goed weg met een puntendeling maar dat heeft er niks mee te zien.
Een scheids moet fluiten wat hij ziet, punt uit !!!


09 Feb 2013, 18:25
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04
Berichten: 1011
Leeftijd: 33
Locatie: Aalter
Bericht Re: carnavalsmatch
nonkel august schreef:
BELGACOM bevestigt dat scheidsrechter Ottevaere in de laatste minuut de thuisploeg
een strafschop ontnam.
Wat mij betreft : het was een zuivere strafschop.
Wij komen goed weg met een puntendeling maar dat heeft er niks mee te zien.
Een scheids moet fluiten wat hij ziet, punt uit !!!

Vorige week 2 punten, gisteren 2 punten...
Merci Mr Jeurissen voor de goed opgeleide scheidsrechters. :fuck:

_________________
Iendracht till i die!
Iendracht kampioen 2010-2011!
FCVDEH degradant 2011-2012!


09 Feb 2013, 18:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: carnavalsmatch
Ahja, tis nu zo he... Ge kunt er niets meer aan veranderen eh nu.

Wanneer begint die 3e periode eigenlijk juist? Dan hebbe we tenminste iets om naar uit te kijken ;-)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Feb 2013, 19:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: carnavalsmatch
nonkel august schreef:
Wat mij betreft : het was een zuivere strafschop.
Wij komen goed weg met een puntendeling maar dat heeft er niks mee te zien.
Een scheids moet fluiten wat hij ziet, punt uit !!!


Helemaal akkoord.


09 Feb 2013, 19:52
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: carnavalsmatch
Smetje schreef:
nonkel august schreef:
Wat mij betreft : het was een zuivere strafschop.
Wij komen goed weg met een puntendeling maar dat heeft er niks mee te zien.
Een scheids moet fluiten wat hij ziet, punt uit !!!


Helemaal akkoord.



In de veronderstelling dat die penalty dan ook binnen geschopt werd had dat ondanks slechte match zelfde delirium veroorzaakt als de late goal van Galucci tegen Capellen vorig jaar...

Dat een scheids ook niet ziet dat een bal in corner wordt gedevieerd door een keeper... :crazy:


09 Feb 2013, 19:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: carnavalsmatch
tsjoep schreef:
content da we toch 1 punt hebben , want woluwe was echt zeer sterk vond ik ...een zeer rustig seizoen en hopelijk volgende week zeker eens winnen buitenshuis .. de sfeer is idd al beter geweest bij een carnavalmatch ,heeft te maken denk ik met niks meer te winnen of te verliezen , geen uitsupporters ( verleden jaar toch wat volk van brussels ) en een massa supporters waarvan je zeker weet dat ze maar ene keer op een jaar komen ..... mor alè twas plezant , voor iedereen ne goeie carnaval!


Tja.. Was er voor de eerste keer in jaren nie bij wegens omstandigheden, maar kon de match volgen op belgacom en had enkele maten - voetbal, maar geen eendracht sups - uitgenodigd..
Amai.. heb het nogal moeten horen zeg.. en ik kon hen jammergenoeg op geen enkel moment ongelijk geven. 't was slecht- geweldig slecht. Geen enkele combinatie, geen durf bij ons, angstig balletje achteruit spelen en bij proberen te houden, en aan de rust 0-0 omdat die van Woluwe lompweg 2 niet te missen kansen naastsjotten...
Iedereen zegt hier dan wel dat we zo goed als gered zijn, awel ik hoop echt dat ze gelijk hebben, want 't niveau gisteren was dramatisch...( ik denk dat die dramatiek in't stadion nog enigszins werd "weggeblazen" door onze supps, want die waren geweldig! Geen minuut gestopt met zingen- op tv het enige waar we ons konden aan opwarmen..)
't zal echt beter moeten, en dat om te beginnen volgende week ( en mijn maag draait om als ik moet beginnen denken dat - als die mannen van't weekend winnen, dat bijna een 6 punten match is ...) :x


09 Feb 2013, 20:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: carnavalsmatch
mamananeto schreef:
tsjoep schreef:
content da we toch 1 punt hebben , want woluwe was echt zeer sterk vond ik ...een zeer rustig seizoen en hopelijk volgende week zeker eens winnen buitenshuis .. de sfeer is idd al beter geweest bij een carnavalmatch ,heeft te maken denk ik met niks meer te winnen of te verliezen , geen uitsupporters ( verleden jaar toch wat volk van brussels ) en een massa supporters waarvan je zeker weet dat ze maar ene keer op een jaar komen ..... mor alè twas plezant , voor iedereen ne goeie carnaval!


Tja.. Was er voor de eerste keer in jaren nie bij wegens omstandigheden, maar kon de match volgen op belgacom en had enkele maten - voetbal, maar geen eendracht sups - uitgenodigd..
Amai.. heb het nogal moeten horen zeg.. en ik kon hen jammergenoeg op geen enkel moment ongelijk geven. 't was slecht- geweldig slecht. Geen enkele combinatie, geen durf bij ons, angstig balletje achteruit spelen en bij proberen te houden, en aan de rust 0-0 omdat die van Woluwe lompweg 2 niet te missen kansen naastsjotten...
Iedereen zegt hier dan wel dat we zo goed als gered zijn, awel ik hoop echt dat ze gelijk hebben, want 't niveau gisteren was dramatisch...( ik denk dat die dramatiek in't stadion nog enigszins werd "weggeblazen" door onze supps, want die waren geweldig! Geen minuut gestopt met zingen- op tv het enige waar we ons konden aan opwarmen..)
't zal echt beter moeten, en dat om te beginnen volgende week ( en mijn maag draait om als ik moet beginnen denken dat - als die mannen van't weekend winnen, dat bijna een 6 punten match is ...) :x



Dat is nu eens de nagel op de kop ze! Maar ja, voor sommigen hier kan het weer allemaal gene kwaad.

Over de penalty: NOGMAALS, net daarvoor controleert Glouftsis met de hand, daaruit vloeit even later het handspel van de WSW verdediger. Trouwens, gezien het niveau ging die toch grandioos de mist in gaan

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Feb 2013, 21:06
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: carnavalsmatch
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Mag ik er wel fijntjes op wijzen dat de beste spelers van een noodlijdend WSW andere oorden opzochten?


Dat lijkt me toch ook wat overdreven. Volgens mij vertrokken er amper 2 (basis)spelers bij Woluwe en ze haalden er een pak meer nieuwe spelers binnen.



Er deden welgeteld 4 spelers mee van de ploeg voor nieuwjaar, beste Bart: Bryssinck-Camara-Dessaer en De Oliveira. De rest zijn nieuwe of zaten toen reserve. Zou dit bij ons eens willen zien gebeuren.

Een pak nieuwe, zoveel overschot hebben ze daar ook niet meer hé op vlak van financiën. Of het zou moeten zijn dat ik de laatste tijd andere berichten gelezen heb over de toestand van Woluwé.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Feb 2013, 21:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: carnavalsmatch
hansken schreef:
Ahja, tis nu zo he... Ge kunt er niets meer aan veranderen eh nu.

Wanneer begint die 3e periode eigenlijk juist? Dan hebbe we tenminste iets om naar uit te kijken ;-)

De 3de periode is al begonnen, vorige week in Oudenaarde.. :D


09 Feb 2013, 22:11
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: carnavalsmatch
dienen Amoah is er nog maar na winterstop of wat?
in ieder geval den besten op het plein dus een verzwakking kunt ge dat niet noemen
en Diallo kunt ge ook moeilijk een verzwakking noemen


09 Feb 2013, 22:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst