carnavalsmatch - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 carnavalsmatch 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: carnavalsmatch
witzwet schreef:
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Mag ik er wel fijntjes op wijzen dat de beste spelers van een noodlijdend WSW andere oorden opzochten?


Dat lijkt me toch ook wat overdreven. Volgens mij vertrokken er amper 2 (basis)spelers bij Woluwe en ze haalden er een pak meer nieuwe spelers binnen.



Er deden welgeteld 4 spelers mee van de ploeg voor nieuwjaar, beste Bart: Bryssinck-Camara-Dessaer en De Oliveira. De rest zijn nieuwe of zaten toen reserve. Zou dit bij ons eens willen zien gebeuren.

Een pak nieuwe, zoveel overschot hebben ze daar ook niet meer hé op vlak van financiën. Of het zou moeten zijn dat ik de laatste tijd andere berichten gelezen heb over de toestand van Woluwé.


Sorry, maar ge maakt u hier anders wel serieus belachelijk zeg. Er deden er 7 mee die er voor nieuwjaar al waren (een klepper zoals Amoah zit er bv al van de winterstop vorig jaar) en van die nieuwkomers zijn er toch enkele serieuze aanwinsten zoals die Serwy, die toch ervaring eerste klasse heeft.
Pas op, akkoord dat het op Woluwe momenteel geen gemakkelijke tijden zijn, maar om daarvoor zonder kennis van zaken er zomaar vanuit te gaan dat het daar maar nen hoop krabbers meer zijn, daar doet ge uzelf ook geen plezier mee.


10 Feb 2013, 2:11
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: carnavalsmatch
T.Fratelli schreef:
Smetje schreef:
nonkel august schreef:
Wat mij betreft : het was een zuivere strafschop.
Wij komen goed weg met een puntendeling maar dat heeft er niks mee te zien.
Een scheids moet fluiten wat hij ziet, punt uit !!!


Helemaal akkoord.



In de veronderstelling dat die penalty dan ook binnen geschopt werd had dat ondanks slechte match zelfde delirium veroorzaakt als de late goal van Galucci tegen Capellen vorig jaar...

Dat een scheids ook niet ziet dat een bal in corner wordt gedevieerd door een keeper... :crazy:

Galucci was 2 jaar geleden en het delirium had toen ook te maken met feit dat we weer een belangrijke stap richting titel zetten, Vorig jaar was tegen Brussels als ik me niet vergis en 't was leuk maar niet echt een delirium toch...
En nu spelen we voor niks, en als we een paar seizoenen na elkaar voor niks spelen wordt de beleving snel een stuk minder, dat was zelfs in eerste klasse zo eind jaren '90...
Het is ook al lang geleden dat we 2 seizoenen na elkaar een rustig seizoen hebben zonder naar boven te kunnen en (al te veel) naar beneden te moeten kijken! We zijn dat niet meer gewoon!


10 Feb 2013, 10:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: carnavalsmatch
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Bartos schreef:

Dat lijkt me toch ook wat overdreven. Volgens mij vertrokken er amper 2 (basis)spelers bij Woluwe en ze haalden er een pak meer nieuwe spelers binnen.



Er deden welgeteld 4 spelers mee van de ploeg voor nieuwjaar, beste Bart: Bryssinck-Camara-Dessaer en De Oliveira. De rest zijn nieuwe of zaten toen reserve. Zou dit bij ons eens willen zien gebeuren.

Een pak nieuwe, zoveel overschot hebben ze daar ook niet meer hé op vlak van financiën. Of het zou moeten zijn dat ik de laatste tijd andere berichten gelezen heb over de toestand van Woluwé.


Sorry, maar ge maakt u hier anders wel serieus belachelijk zeg. Er deden er 7 mee die er voor nieuwjaar al waren (een klepper zoals Amoah zit er bv al van de winterstop vorig jaar) en van die nieuwkomers zijn er toch enkele serieuze aanwinsten zoals die Serwy, die toch ervaring eerste klasse heeft.
Pas op, akkoord dat het op Woluwe momenteel geen gemakkelijke tijden zijn, maar om daarvoor zonder kennis van zaken er zomaar vanuit te gaan dat het daar maar nen hoop krabbers meer zijn, daar doet ge uzelf ook geen plezier mee.[/quote]


WS-EA 2-1, ploegopstelling

WS Woluwe: Soubry, Bryssinck, Camara, Chanot, Hercor, Loemba (69' Mpati), Dessaer, Ulens, Diowo (74' Farin), Guerenne (90' Yagan), De Oliveira

EA- WS Woluwe 0-0

WS Woluwe: Ratajzcak, Bryssinck, Heris, Regnier, Van Diepenbeeck, Diallo, Amoah, Dessaer, Serwy (75' Loemba), Camara, De Oliveira (79' Touncura)

Pardon 't zijn er vijf....der is nog eentje ingevallen. Heb ook niet gezegd dat de rest krabbers waren hé, ik zie: zaten reserve of zijn nieuwe, maar zoals ze speelden lijkt het dat die mannen al jaren met elkaar voetballen. Mijn punt is dat ge dat met ons EA van vandaag niet zou doen en al zeker niet in de omstandigheden dat WS nu ook in zit.

Ge zijt weer rap om er een woord of ne zin van mijne commentaar uit te halen, maar op de andere opmerkingen zwijgt ge als vermoord. Mag ik dat dan beschouwen als zijnde 'kennis van zaken' en 'niet belachelijk'??

Mijn excuses, gij Almachtige Man met kennis van zaken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


10 Feb 2013, 11:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: carnavalsmatch
Dirk schreef:
hansken schreef:
Bram schreef:
'k vond ons gisteren toch ook enorm mak hoor.
Niet nerveus zoals in het verleden bij andere carnavalsmatchen, maar simpelweg mak.
Ook nooit ook maar een minuut aanstalten gemaakt om die match te willen winnen. Goed weggekomen met het punt dus. De weinige aanvallende impulsen kwamen trouwens stuk voor stuk voort uit acties van Ken Van Damme....
De mot zit er precies al goed in, 't zal nog een lange terugronde worden.
Waarmee ik mij absoluut geen zorgen maak over zakken ofzo hoor, maar de amusementswaarde bengelt nu al rond 0 en ik zie dat niet meer beteren.


Idem... Sfeer was echt zwak voor een carnavalsmatch (n)


Mé de benje van den natten toeig wast anders vollen bak ambiaans zelle.

Jawadde zeg, da was dik in orde zelle!!
:banana: :drank: (y)

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


10 Feb 2013, 12:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: carnavalsmatch
Is er nog iet gebeurd in de kantine waar die fuif was? Kpasseerde er gisteren avond en die zijdeuren zijn afgedekt met houten planken? :-)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


10 Feb 2013, 12:57
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: carnavalsmatch
Wij vinden dat de sfeer maar zus en zo was, maar de reactie van de bezoekende trainer:
"Tout d'abord, je veux dire: qu'est ce que ça fait plaisir de jouer dans un stade comme celui-ci d'aujourd'hui, avec du public, avec de l'ambiance. Franchement,c'est des matches hyper-agréables à vivre et à jouer..."
(et pour les flamands, la même-chose) ;)


10 Feb 2013, 16:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: carnavalsmatch
salvador schreef:
Wij vinden dat de sfeer maar zus en zo was, maar de reactie van de bezoekende trainer:
"Tout d'abord, je veux dire: qu'est ce que ça fait plaisir de jouer dans un stade comme celui-ci d'aujourd'hui, avec du public, avec de l'ambiance. Franchement,c'est des matches hyper-agréables à vivre et à jouer..."
(et pour les flamands, la même-chose) ;)


op dat vlak zijn we nu eenmaal veel gewend hé. en 't is zoals je eerder al aangaf. een rustig (stabiel) seizoen we zijn dat niet meer gewoon. de allerleukste seizoenen zijn die waarin je vol voor een prijs gaat. dat zal altijd zo blijven, of dat nu in tweede, derde of vierde is... maar 't klopt dat wanneer het op seizoen een rustig seizoen is, dat de beleving inderdaad wegebt. Heb dat destijds in eerste ook gezien, zelfs tegen anderlecht, of club of standard ...maar 't is eens goed dat de club eens een rustiger seizoen doormaakt


10 Feb 2013, 21:22
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: carnavalsmatch
Ik vind dat de match tegen Woluwe gewoon heeft aangetoond dat onze ploeg/staff zich veel te veel laat leiden door berichtgevingen rond de tegenstander ipv naar de kwaliteit van hun kern zelf, net zoals een deel van onze supporters blijkbaar.

Uit de aanpak in de eerste helft dacht ik even dat BVR dacht tegen een reservenploeg uit eerste uit te komen: tegen een compact spelend, atletisch Woluwe zo maar even een gat laten op links (geen linkermid) dat door uw niet-verdedigend ingestele linksachter moest ingevuld worden (waardoor uw centraal verdedigersduo dan man tegen man kwam te staan zowel bij balverlies als balbezit), twee spitsen, een hoog spelende rechterflank en dan nog eens een echte nummer tien die nog geen minuut competitieritme in tweede klasse had en kon opdraven in een ploeg zonder evenwicht... Awel, het resultaat liet zich al van minuut 1 zien... Met zo'n opstelling was het al een wonder dat we 0-0 haalden bij rust - had hij ook zo gespeeld tegen Woluwe, zonder die berichtgeving, I wonder...

Woluwe mag dan twee sterkhouders kwijtgespeeld zijn, de mannen die er op de cruciale plaatsen zijn bijgekomen zijn ofwel nog beter dan die twee andere of ze draaien al een paar jaar mee in het systeem zoals een Van Diepenbeek, een Amoah... Bij Woluwe staat een systeem waarbij indien nodig vervangers worden aangetrokken die perfect in dat geheel ingepast kunnen worden. We hebben bij ons tijdens de carnavalsmatch weer 28 opstellingen de revue zien passeerden waarvan er tien minuten iets werkte: toen het automatisme tussen Martin, Di Gregorio en Glouftsis even leek te werken en Stavros onbeheerst over knalde... Dat was de enige combinatie die naam waardig. De logica in het systeem zorgde er wel voor dat het beter stond en Woluwe een pak minder gevaarlijk was in de tweede helft.

Ik blijf een oproep doen voor een logische veldbezetting met spelers op hun plaats... Ken was met voorsprong de beste man in de eerste helft, de enige ook die met twee schoten (een knap gered, het andere net naast) Woluwe enigzins wist te verontrusten, met zijn "verbanning" naar de rechtsmidden verdween ook hij uit beeld... Dat vind ik wraakroepende ingrepen - bouw op zekerheden ipv alles door elkaar te husselen met oog op beterschap. Eerst Di Gregorio brengen om dan iets later Delic er bij te zetten? En ze dan omgekeerd uitspelen...

In een match waarvan je weet dat de tegenstander met opjagende aanvallers spelen, net dan man op man gaan spelen achterin? Sorry hoor... Dan mag je inderdaad iedereen in het veld aanpakken, maar kijk dan aub ook eens wie ze zo zet hé...


13 Feb 2013, 12:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: carnavalsmatch
hebben ze BVR nu van de jaar eens meegekregen de zaterdag ? is er ene zat geweest ? :D

_________________
may the FORCE be with you.


13 Feb 2013, 12:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: carnavalsmatch
http://www.youtube.com/watch?v=MSFAOWlCmkU&feature=share

_________________
Century game 22 juni 2019


13 Feb 2013, 19:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: carnavalsmatch
Still standing ! schreef:
hebben ze BVR nu van de jaar eens meegekregen de zaterdag ? is er ene zat geweest ? :D


De maandag bedoelde zeker?
Nee Bart was er niet bij en @England4ever:ssssssssssssssst :D
En tantwoord op de laatste vraag is vrij logisch zeker


13 Feb 2013, 23:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: carnavalsmatch
mamananeto schreef:
tsjoep schreef:
content da we toch 1 punt hebben , want woluwe was echt zeer sterk vond ik ...een zeer rustig seizoen en hopelijk volgende week zeker eens winnen buitenshuis .. de sfeer is idd al beter geweest bij een carnavalmatch ,heeft te maken denk ik met niks meer te winnen of te verliezen , geen uitsupporters ( verleden jaar toch wat volk van brussels ) en een massa supporters waarvan je zeker weet dat ze maar ene keer op een jaar komen ..... mor alè twas plezant , voor iedereen ne goeie carnaval!


Tja.. Was er voor de eerste keer in jaren nie bij wegens omstandigheden, maar kon de match volgen op belgacom en had enkele maten - voetbal, maar geen eendracht sups - uitgenodigd..
Amai.. heb het nogal moeten horen zeg.. en ik kon hen jammergenoeg op geen enkel moment ongelijk geven. 't was slecht- geweldig slecht. Geen enkele combinatie, geen durf bij ons, angstig balletje achteruit spelen en bij proberen te houden, en aan de rust 0-0 omdat die van Woluwe lompweg 2 niet te missen kansen naastsjotten...
Iedereen zegt hier dan wel dat we zo goed als gered zijn, awel ik hoop echt dat ze gelijk hebben, want 't niveau gisteren was dramatisch...( ik denk dat die dramatiek in't stadion nog enigszins werd "weggeblazen" door onze supps, want die waren geweldig! Geen minuut gestopt met zingen- op tv het enige waar we ons konden aan opwarmen..)
't zal echt beter moeten, en dat om te beginnen volgende week ( en mijn maag draait om als ik moet beginnen denken dat - als die mannen van't weekend winnen, dat bijna een 6 punten match is ...) :x



Weer 2 punten dichter bij de redding, zo zie ik het

_________________
www.spionkoplede.com


14 Feb 2013, 10:39
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: carnavalsmatch
Wa was dr daar nade match e. Er stond zoveel politie aan hmmt heilig hart. Me helm op gasten in ne bus aant begeleiden.

_________________
Anti fusieclub!


14 Feb 2013, 18:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: carnavalsmatch
Pauter schreef:
Wa was dr daar nade match e. Er stond zoveel politie aan hmmt heilig hart. Me helm op gasten in ne bus aant begeleiden.


mannen van Tienen dacht ek die het "gezellig" kwamen maken.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


14 Feb 2013, 20:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: carnavalsmatch
Verbechio schreef:
Pauter schreef:
Wa was dr daar nade match e. Er stond zoveel politie aan hmmt heilig hart. Me helm op gasten in ne bus aant begeleiden.


mannen van Tienen dacht ek die het "gezellig" kwamen maken.

Er waren idd ne groep mannen van Tienen die voor Bogaerts kwamen, maakten wa lawaai op de zittribune maar niets verkeerd gezien. Of er echter na de match iets gebeurd is weet ik niet.

_________________
MCMXIX


14 Feb 2013, 22:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst