Transfers volgend seizoen - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 510
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Bartos schreef:
DT schreef:
Die Wijns heeft evenveel/evenweinig bewezen als Smet, enz.


Als Wijns ook nog niets bewezen heeft, vraag ik me af wat gij verstaat onder een speler die wel al iets bewezen heeft. David Wijns ging met Heist van vierde naar tweede en was in derde gewoon met voorsprong de beste rechtsachter van de reeks. Ok, hij heeft het bij Kortrijk niet gemaakt, maar in eerste moet ge als speler uit een lagere reeks ook soms wat geluk hebben en ik denk dat Wijns toch bij de meeste tweede klassers zijn plaats zou hebben. En hij zou tenminste al niet het excuus kunnen gebruiken dat rechtsachter niet zijn positie is :) .


Die Wijns heeft op het hoogste niveau evenveel bewezen als Smet, dat bedoel ik. Als je de lijn doortrekt naar de capaciteiten van Wijns moet je ook aangeven dat Kortrijk dit seizoen vaak met selectieproblemen kampte achteraan en Wijns dan ook amper werd gebruikt. Maar dat zegt uiteraard niks als je de naam hebt de beste rechtsachter van derde te zijn geweest. Wij hebben bij Tienen ook een 26-jarige verdediger binnengehaald met meer dan 200 matchen in tweede en Fockaert was bij Hoogstraten ook jarenlang de beste hangende spits van derde...

Soit, als de financiële middelen er zijn, begin maar te vervangen hé want wat wil je houden naast Van Damme, de keeper en misschien een of twee flanken? Op basis van de teneur hier en blijkbaar ook volgens het bestuur, zal het niet veel zijn...

En wat die vuile spelletjes betreft: Hugelier en Jadot hebben amper een kans gehad... Smet, Gunst, Pietermaat, Martin, Bogaerts, enz. hebben bijna alles gespeeld dit seizoen. Als je hen in dezelfde rol wil duwen als Jadot of Hugelier volgend jaar mag je er dus weer tien nieuwe bij halen... Hoe ga je dat doen?

Tot slot: wel leuk om lezen dat sommige mensen die nu gewag maken van "een eerlijke analyse", tot een paar maand geleden het bestuur nog lof toewierpen over het gevoerde transferbeleid... Heel consequent is dat...


Ik begrijp het eerlijk gezegd niet goed...

Eerst schrijf je hier toch weken/maanden kritiek op de spelers en BVR. Nu ze een analyse maken van het spelersmateriaal, zouden de meesten moeten blijven?

Enkel onze zwakke terugronde afschuiven op BVR is ook wel een brug te ver.


06 Apr 2013, 20:39
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04
Berichten: 2520
Leeftijd: 59
Locatie: in a kreezie world
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Soit, als de financiële middelen er zijn, begin maar te vervangen hé want wat wil je houden naast Van Damme, de keeper en misschien een of twee flanken? Op basis van de teneur hier en blijkbaar ook volgens het bestuur, zal het niet veel zijn...


dan zijn er jammer genoeg meerdere met een haperend geheugen. Die zijn dan de eerste 3 maanden van de competitie blijkbaar vergeten.

_________________
Iendracht 4ever.


06 Apr 2013, 20:43
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor schreef:

Ik begrijp het eerlijk gezegd niet goed...

Eerst schrijf je hier toch weken/maanden kritiek op de spelers en BVR. Nu ze een analyse maken van het spelersmateriaal, zouden de meesten moeten blijven?

Enkel onze zwakke terugronde afschuiven op BVR is ook wel een brug te ver.


Ik zou mijn kritiek tijdens die maanden nog eens herlezen dan... Heb deze kern amper afgevallen dit seizoen en ben ook niet van plan dit nu te doen. En ik wacht nog altijd op een antwoord over hoe we dan iedereen zouden moeten afdanken en waarmee we nieuwe spelers zouden moeten aantrekken...


06 Apr 2013, 20:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
El Corredor schreef:

Ik begrijp het eerlijk gezegd niet goed...

Eerst schrijf je hier toch weken/maanden kritiek op de spelers en BVR. Nu ze een analyse maken van het spelersmateriaal, zouden de meesten moeten blijven?

Enkel onze zwakke terugronde afschuiven op BVR is ook wel een brug te ver.


Ik zou mijn kritiek tijdens die maanden nog eens herlezen dan... Heb deze kern amper afgevallen dit seizoen en ben ook niet van plan dit nu te doen. En ik wacht nog altijd op een antwoord over hoe we dan iedereen zouden moeten afdanken en waarmee we nieuwe spelers zouden moeten aantrekken...


ben je toch snel een aantal dagen mee bezig... :D


06 Apr 2013, 20:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Soit, als de financiële middelen er zijn, begin maar te vervangen hé want wat wil je houden naast Van Damme, de keeper en misschien een of twee flanken? Op basis van de teneur hier en blijkbaar ook volgens het bestuur, zal het niet veel zijn...


Lang niet alles was slecht en de kern weer volledig vernieuwen lijkt me zeker niet nodig. Maar je kan niet ontkennen dat er versterking en ervaring bij moet. Om spelers bij te halen zullen er ook moeten vertrekken, dus gewoon de ene vervangen door de andere zou financieel mogelijk moeten zijn. De meeste die gevraagd wordt te vertrekken, zullen ondanks een tweejarig contract wel zo slim zijn om dan ook daadwerkelijk op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg.

Wat mij betreft:
In de goal blijft alles zoals het is
RB kan een Wijns indien haalbaar de concurrentie aangaan met Pietermaat
CV kunnen Bogaerts en Smet vechten voor een plaatsje naast een ervaren leiderstype (niet Flippo, die zou beter stoppen of toch niet meer de absolute basisspeler en leider zijn, maar een nieuwe aankoop type Dessaer).
LB: Gunst houden en de concurrentie laten aangaan met een nieuwe LB. Petrovic laten vertrekken
Flankmiddenvelders: Martin, Tjendo en Weydisch houden
CM: Een nieuwe CM type Webers om naast Van Damme (met backup Pietermaat of Bogaerts) te zetten. Ik geloof in Hugelier, maar bij Aalst is het over voor hem.
AM: Di Gregorio laten vertrekken en vervangen
S: Veel hangt af of Glouftsis blijft. Toch proberen om er nog een goeie spits bij te halen (ter vervanging van De Munter). Van De Walle zou ik houden, Van Eyck is een twijfelgeval, maar verdient nog een kans.


06 Apr 2013, 21:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
DT schreef:
Soit, als de financiële middelen er zijn, begin maar te vervangen hé want wat wil je houden naast Van Damme, de keeper en misschien een of twee flanken? Op basis van de teneur hier en blijkbaar ook volgens het bestuur, zal het niet veel zijn...


Lang niet alles was slecht en de kern weer volledig vernieuwen lijkt me zeker niet nodig. Maar je kan niet ontkennen dat er versterking en ervaring bij moet. Om spelers bij te halen zullen er ook moeten vertrekken, dus gewoon de ene vervangen door de andere zou financieel mogelijk moeten zijn. De meeste die gevraagd wordt te vertrekken, zullen ondanks een tweejarig contract wel zo slim zijn om dan ook daadwerkelijk op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg.

Dus zit je al aan minimaal 5 basisspelers die je wil aantrekken en moet je bovendien Gunst en Pietermaat losweken bij een eersteklasser onder het mom van "zal de strijd moeten aangaan met twee van die vijf". Daarnaast geef je aan dat uw kapitein een stap opzij moet zetten en kan van het duo Smet - Bogaerts er alleen in het beste geval 1 spelen... Ik zou willen dat het kon hé Smetje, maar hoe we dit financieel gaan klaarspelen?

Want het is niet omdat er hier niet op die vraag ingegaan wordt, dat ze zich niet stelt...


06 Apr 2013, 21:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
er zijn er gewoon meerdere die niet voldoen en niet zullen voldoen. BVR was nog véél te vriendelijk, dien Janssens gaat er denk ik wat grover doorgaan. en allicht terecht, want met vriendelijk te zijn wordt je in Aalst ge-C4d.

en die opmerking over jongens en 'mannen' was er bosjch op ! ik ga de namen niet noemen of er worDT dan toch maar alleen over gepalaverd maar er lopen er bij die quoi mentaliteit beter een paar reeksen zakken...

_________________
may the FORCE be with you.


06 Apr 2013, 21:50
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
er zijn er gewoon meerdere die niet voldoen en niet zullen voldoen. BVR was nog véél te vriendelijk, dien Janssens gaat er denk ik wat grover doorgaan. en allicht terecht, want met vriendelijk te zijn wordt je in Aalst ge-C4d.

en die opmerking over jongens en 'mannen' was er bosjch op ! ik ga de namen niet noemen of er worDT dan toch maar alleen over gepalaverd maar er lopen er bij die quoi mentaliteit beter een paar reeksen zakken...


Qua veldbezetting heb ik Janssens anders ook nog geen mirakels zien doen en in de verdediging blijft alles toch ook redelijk hetzelfde. Wat gaat hij doen? Zijn rapport maken na Eupen en dan zeggen - die moet weg en die wil ik in de plaats? Waarschijnlijk wel, maar zal het hier wel zonder Egyptische geldschieter moeten doen... Hopelijk beseft hij dat...


06 Apr 2013, 21:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Still standing ! schreef:
er zijn er gewoon meerdere die niet voldoen en niet zullen voldoen. BVR was nog véél te vriendelijk, dien Janssens gaat er denk ik wat grover doorgaan. en allicht terecht, want met vriendelijk te zijn wordt je in Aalst ge-C4d.

en die opmerking over jongens en 'mannen' was er bosjch op ! ik ga de namen niet noemen of er worDT dan toch maar alleen over gepalaverd maar er lopen er bij die quoi mentaliteit beter een paar reeksen zakken...


Qua veldbezetting heb ik Janssens anders ook nog geen mirakels zien doen en in de verdediging blijft alles toch ook redelijk hetzelfde. Wat gaat hij doen? Zijn rapport maken na Eupen en dan zeggen - die moet weg en die wil ik in de plaats? Waarschijnlijk wel, maar zal het hier wel zonder Egyptische geldschieter moeten doen... Hopelijk beseft hij dat...



ik geef u hier 100% gelijk in. de trainerswissel was voor mij dan ook helemaal niet de oplossing, twas echter onhoudbaar geworden vooral door de obsessie van veel supps en door de mentaliteit van x-aantal spelers. en dat laatste gaat bij die gasten altijd terugkomen... jammer genoeg dat eerste regelmatig ook.

feitelijk is het niet nodig om hier straf te discussieren met elkaar hoor: quoi voetbalcapaciteiten heb je een kern voor 2de. er zit echter te weinig 'zout' in quoi mentaliteit. en dat heeft dus niks te maken met leeftijd of ervaring. dat zit er in of niet (zie ook onzen Van Damme). dus een aantal spelers loozen en voor de vervangers net iets meer rekening houden met mentaliteit.

hier is vaak gelachen met pakweg thomas van rentergem, awel die had zich dees seizoen in de terugronde in de ploeg geknokt op een positie. niet omdat het de beste voetballer was, maar omdat hij hem bleef smijten. 2x gepasseerd ? 3 keers teruggekomen ipv met de handjes wapperend stom te staan gapen.

_________________
may the FORCE be with you.


06 Apr 2013, 22:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
DT schreef:
Still standing ! schreef:
er zijn er gewoon meerdere die niet voldoen en niet zullen voldoen. BVR was nog véél te vriendelijk, dien Janssens gaat er denk ik wat grover doorgaan. en allicht terecht, want met vriendelijk te zijn wordt je in Aalst ge-C4d.

en die opmerking over jongens en 'mannen' was er bosjch op ! ik ga de namen niet noemen of er worDT dan toch maar alleen over gepalaverd maar er lopen er bij die quoi mentaliteit beter een paar reeksen zakken...


Qua veldbezetting heb ik Janssens anders ook nog geen mirakels zien doen en in de verdediging blijft alles toch ook redelijk hetzelfde. Wat gaat hij doen? Zijn rapport maken na Eupen en dan zeggen - die moet weg en die wil ik in de plaats? Waarschijnlijk wel, maar zal het hier wel zonder Egyptische geldschieter moeten doen... Hopelijk beseft hij dat...



ik geef u hier 100% gelijk in. de trainerswissel was voor mij dan ook helemaal niet de oplossing, twas echter onhoudbaar geworden vooral door de obsessie van veel supps en door de mentaliteit van x-aantal spelers. en dat laatste gaat bij die gasten altijd terugkomen... jammer genoeg dat eerste regelmatig ook.

feitelijk is het niet nodig om hier straf te discussieren met elkaar hoor: quoi voetbalcapaciteiten heb je een kern voor 2de. er zit echter te weinig 'zout' in quoi mentaliteit. en dat heeft dus niks te maken met leeftijd of ervaring. dat zit er in of niet (zie ook onzen Van Damme). dus een aantal spelers loozen en voor de vervangers net iets meer rekening houden met mentaliteit.

hier is vaak gelachen met pakweg thomas van rentergem, awel die had zich dees seizoen in de terugronde in de ploeg geknokt op een positie. niet omdat het de beste voetballer was, maar omdat hij hem bleef smijten. 2x gepasseerd ? 3 keers teruggekomen ipv met de handjes wapperend stom te staan gapen.


volledig terecht, kon er geen pepernoot van. Zit nu in ons opvangcentrum te Holland.

Jongen was vierdeklassemateriaal, maximum!

Kan best zijn dat die zich in de ploeg zou knokken, maar heb je de match op STVV gezien? Benieuwd hoe TVR er het dan had vanaf gebracht tegen die Edmilson...

een valling of 4?


06 Apr 2013, 22:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Still standing ! schreef:
hier is vaak gelachen met pakweg thomas van rentergem, awel die had zich dees seizoen in de terugronde in de ploeg geknokt op een positie. niet omdat het de beste voetballer was, maar omdat hij hem bleef smijten. 2x gepasseerd ? 3 keers teruggekomen ipv met de handjes wapperend stom te staan gapen.


Ik hoop dat ge dit voor te lachen zegt zeg. Ik zou me ook smijten hoor, maar dat betekent niet dat ge het niveau aankunt. Hij mocht dan wel drie keer terugkomen, maar werd ook evenveel keer gewoon voorbij gelopen. En elke bal die hij in de voet kreeg, was een kans voor de tegenstander. Hij werd op Dender zelfs belachelijk gemaakt door Jadot begot (en is er daarmee misschien zelfs verantwoordelijk voor dat ze hier dachten met Jadot ne goeie gekocht te hebben :D ).


06 Apr 2013, 22:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bartos schreef:
Still standing ! schreef:
hier is vaak gelachen met pakweg thomas van rentergem, awel die had zich dees seizoen in de terugronde in de ploeg geknokt op een positie. niet omdat het de beste voetballer was, maar omdat hij hem bleef smijten. 2x gepasseerd ? 3 keers teruggekomen ipv met de handjes wapperend stom te staan gapen.


Ik hoop dat ge dit voor te lachen zegt zeg. Ik zou me ook smijten hoor, maar dat betekent niet dat ge het niveau aankunt. Hij mocht dan wel drie keer terugkomen, maar werd ook evenveel keer gewoon voorbij gelopen. En elke bal die hij in de voet kreeg, was een kans voor de tegenstander. Hij werd op Dender zelfs belachelijk gemaakt door Jadot begot (en is er daarmee misschien zelfs verantwoordelijk voor dat ze hier dachten met Jadot ne goeie gekocht te hebben :D ).


idd. maar ik wil aantonen dat je nog béter af zijdt met zo 1nen in uw ploeg dan met die wapperende handjes kliek. daar ligt veel meer het probleem dan bij nen trainer of dan bij hun capaciteiten. nu dit gezegd zijne: nen van rentergem-achtigen hebt ge in uw ploeg altijd nodig ze. 1-nen. of 2 soms :D

_________________
may the FORCE be with you.


06 Apr 2013, 22:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
BVR heeft 27 matchen de tijd gehad om die zwaaiende kliekjes ernaast te zetten.

Maar heeft dat niet gedaan, heeft dus zijn eigen graf gegraven. ;)


06 Apr 2013, 22:37
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef:
Smetje schreef:
DT schreef:
Soit, als de financiële middelen er zijn, begin maar te vervangen hé want wat wil je houden naast Van Damme, de keeper en misschien een of twee flanken? Op basis van de teneur hier en blijkbaar ook volgens het bestuur, zal het niet veel zijn...


Lang niet alles was slecht en de kern weer volledig vernieuwen lijkt me zeker niet nodig. Maar je kan niet ontkennen dat er versterking en ervaring bij moet. Om spelers bij te halen zullen er ook moeten vertrekken, dus gewoon de ene vervangen door de andere zou financieel mogelijk moeten zijn. De meeste die gevraagd wordt te vertrekken, zullen ondanks een tweejarig contract wel zo slim zijn om dan ook daadwerkelijk op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg.


Dus zit je al aan minimaal 5 basisspelers die je wil aantrekken en moet je bovendien Gunst en Pietermaat losweken bij een eersteklasser onder het mom van "zal de strijd moeten aangaan met twee van die vijf". Daarnaast geef je aan dat uw kapitein een stap opzij moet zetten en kan van het duo Smet - Bogaerts er alleen in het beste geval 1 spelen... Ik zou willen dat het kon hé Smetje, maar hoe we dit financieel gaan klaarspelen?

Want het is niet omdat er hier niet op die vraag ingegaan wordt, dat ze zich niet stelt...


Gunst en Pietermaat heb je nu ook al en betaal je nu ook al (denk toch niet dat Brugge en Mechelen die nog volledig betalen).

Ik spreek inderdaad over 5 à 6 spelers aantrekken, maar daartegenover staat het vertrek van Petrovic, Hugelier, De Munter en Di Gregorio die allen toch ook niet de goedkoopsten zullen zijn. Reken daarbij dat tegenover vorige zomer ook Kestens al vertrokken is. Ook Jadot moet niet meer weerkeren en Delic en Cerimagic laat ge ook terugkeren naar hun ploeg. Bovendien spreek ik over eventueel een extra spits, maar waar misschien het vertrek van Glouftsis of Van Eyck tegenover staat. Ik spreek dus niet van extra spelers, enkel van speler A vervangen door speler B. Dat hoeft daarom niet duurder te zijn. K weet niet of je er veel gaat mee besparen, maar desnoods laat ge ook Gigli en Lievens nog vertrekken, want die lijken beiden toch te kort te komen voor tweede.

Wat Flippo betreft, je ziet nu al dat het erop achteruitgaat. Ik wil hem dus het jaar teveel besparen en zet hem zeker niet bij het huisvuil. Hij kan zoals eerder afgesproken een andere functie opnemen.


06 Apr 2013, 23:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
DT schreef:
Smetje schreef:

Lang niet alles was slecht en de kern weer volledig vernieuwen lijkt me zeker niet nodig. Maar je kan niet ontkennen dat er versterking en ervaring bij moet. Om spelers bij te halen zullen er ook moeten vertrekken, dus gewoon de ene vervangen door de andere zou financieel mogelijk moeten zijn. De meeste die gevraagd wordt te vertrekken, zullen ondanks een tweejarig contract wel zo slim zijn om dan ook daadwerkelijk op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg.


Dus zit je al aan minimaal 5 basisspelers die je wil aantrekken en moet je bovendien Gunst en Pietermaat losweken bij een eersteklasser onder het mom van "zal de strijd moeten aangaan met twee van die vijf". Daarnaast geef je aan dat uw kapitein een stap opzij moet zetten en kan van het duo Smet - Bogaerts er alleen in het beste geval 1 spelen... Ik zou willen dat het kon hé Smetje, maar hoe we dit financieel gaan klaarspelen?

Want het is niet omdat er hier niet op die vraag ingegaan wordt, dat ze zich niet stelt...


Gunst en Pietermaat heb je nu ook al en betaal je nu ook al (denk toch niet dat Brugge en Mechelen die nog volledig betalen).

Ik spreek inderdaad over 5 à 6 spelers aantrekken, maar daartegenover staat het vertrek van Petrovic, Hugelier, De Munter en Di Gregorio die allen toch ook niet de goedkoopsten zullen zijn. Reken daarbij dat tegenover vorige zomer ook Kestens al vertrokken is. Ook Jadot moet niet meer weerkeren en Delic en Cerimagic laat ge ook terugkeren naar hun ploeg. Bovendien spreek ik over eventueel een extra spits, maar waar misschien het vertrek van Glouftsis of Van Eyck tegenover staat. Ik spreek dus niet van extra spelers, enkel van speler A vervangen door speler B. Dat hoeft daarom niet duurder te zijn. K weet niet of je er veel gaat mee besparen, maar desnoods laat ge ook Gigli en Lievens nog vertrekken, want die lijken beiden toch te kort te komen voor tweede.

Wat Flippo betreft, je ziet nu al dat het erop achteruitgaat. Ik wil hem dus het jaar teveel besparen en zet hem zeker niet bij het huisvuil. Hij kan zoals eerder afgesproken een andere functie opnemen.

Flippo zou er nog een jaartje bijdoen.
Dit stond gisteren te lezen in het Nieuwsblad !
Zelf ga ik volgend seizoen nog zeker door als speler. Ik miste dit seizoen nog geen speelminuut. Ik ben zeker dat ik het niveau nog aankan. Bart Goor is intussen veertig, maar is nog wel de topschutter van Westerlo.'


07 Apr 2013, 10:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7639 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 510


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst