Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Na wat ik vandaag gezien heb is het duidelijk dat er nog een spits bij moet komen.

Stavros zwak, ngasseu zwak en Nelis is nog niet klaar voor het grote werk...

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


11 Aug 2013, 19:48
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
De_steve schreef:
Na wat ik vandaag gezien heb is het duidelijk dat er nog een spits bij moet komen.

Stavros zwak, ngasseu zwak en Nelis is nog niet klaar voor het grote werk...


Absoluut correct. Ipv nog een verdediger te kopen vandaag, zou men beter werk maken van een spits. Want daar nijpt het schoentje.


11 Aug 2013, 19:53
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
De_steve schreef:
Na wat ik vandaag gezien heb is het duidelijk dat er nog een spits bij moet komen.

Stavros zwak, ngasseu zwak en Nelis is nog niet klaar voor het grote werk...


Niet mee eens. Voor mij is vooral het middenveld atm een zootje en het gebrek aan systeem. Ze weten precies niet goed waar lopen, hinderen mekaar, combineren bij momenten ook tergend traag.
't Is nu ook niet dat de spits(en) een korf kansen verkwanselde(n) of niet werkte(n) vandaag. Nauwelijks aanvoer wat mij betreft.
Allez, er mag altijd kwaliteit bij, maar ik denk niet dat vandaag daar het pijnpunt lag.


11 Aug 2013, 20:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
didi schreef:
De_steve schreef:
Na wat ik vandaag gezien heb is het duidelijk dat er nog een spits bij moet komen.

Stavros zwak, ngasseu zwak en Nelis is nog niet klaar voor het grote werk...


Niet mee eens. Voor mij is vooral het middenveld atm een zootje en het gebrek aan systeem. Ze weten precies niet goed waar lopen, hinderen mekaar, combineren bij momenten ook tergend traag.
't Is nu ook niet dat de spits(en) een korf kansen verkwanselde(n) of niet werkte(n) vandaag. Nauwelijks aanvoer wat mij betreft.
Allez, er mag altijd kwaliteit bij, maar ik denk niet dat vandaag daar het pijnpunt lag.
Welja misschien moeten we NOG een middenvelder kopen :D


11 Aug 2013, 20:08
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Zwakke startopstelling van Janssens, veel aanvallend geweld op papier maar geen systeem en vooral geen flanken.

VDN, Van Belle & Skhodra waren goed, al de rest matig met Filipovic, K. Janssens en Glouftsis als negatieve uitschieters. Voor Filipovic lijkt het mij duidelijk het jaartje teveel, brengt niets meer bij aan deze ploeg (integendeel...).

Die neger van Hoogstraten schoot ook de hoofdvogel af, typisch natuurlijk dat die de 0-1 maakt.

Schandalig dat alle kaarten uitverkocht waren waardoor sommigen 30 € moesten betalen. 30 € is per definitie véél te véél geld voor een match in tweede klasse, en als je dan dit voorgeschoteld krijgt...

Ik heb een voorgevoel dat het tegen Temse niet uitverkocht zal zijn. De volgende competitiematch is het alvast met het mes op de keel...


11 Aug 2013, 20:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Middenveld was idd nergens vandaag. Backs mochten precies niet mee opschuiven alhoewel er genoeg ruimte lag. Deze match moet je altijd winnen maar door een kemel van Flippo verlies je bijna. Wat een getreuzel en dat tegen een halve spits... Comedy Capers ten top.

Dit is de reden dat ik een abo heb gekocht. Kan mij de frustaties zo voorstellen in vak G als je te horen krijgt dat er geen tickets meer zijn. In vak F was de drank vlot te krijgen maar was het toch benepen om te staan of achter drank te gaan.


11 Aug 2013, 20:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Ik had meer verwacht van ons seizoensbegin. Het is nog vroeg, dus ik ga de spelers nog sparen, maar er zijn er een paar die nog niet goed wakker zijn.

Skhodra en Cerimagic zijn intrinsiek wel duidelijk de beste voetballers die we hebben. Of ze kunnen samenspelen, dat is iets anders.

Hopelijk maken de jongens het goed in de beker...


11 Aug 2013, 20:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Zwaar teleurgesteld !

Inderdaad Janssens probeert uit te pakken met een offensief... maar 't was er wel ééntje dat spijtig genoeg enkel op papier pakt, op het veld was snel duidelijk dat het niets ging worden. Ik vraag mij dan langs een kant af waarom zo lang gewacht werd op ingrijpen.

Dat gezegd zijnde, de spelers zelf hebben het nu ook niet direkt voor elkaar gemaakt hé, Ngasseu kon mij alweer niet bekoren. Glouftsis kon het sterke van op Antwerp niet voor zetten.
Maar achter die 2 aan was het zowaar nog erger. Janssens alweer van een hele match hoop én al 3-4 keer een bal treffelijk zien raken. Shokdra ook te weinig, liet in de voorbereiding veel meer zien. Ceremagic die een paar keer de wind van voor kreeg vond ik dan weer het enige lichtpuntje op het volledige middenveld. Zonder zijn individueel talen hadden we dan ook NOOIT de gelijkmaker kunnen lukken. Van Damme daarachter tsja, dat was meer zwemmen dan voetbal.

Als achterin het centrale duo dan nog van een hele wedstrijd geen enkel kopduel wint tegen een nochtans zeer slecht Hoogstraten dan weet ge het wel.

Smet en Vanbelle vond ik eigenlijk nog wel meevallen, hoewel Vanbelle zijn eerste helft ook absoluut niet op het vereiste niveau zat.

Uitblinkers voor mij: Ceremagic,VDN en Smet

_________________
If you never try, you'll never know


11 Aug 2013, 20:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Skhodra stak er toch absoluut bovenuit, duidelijk heel goeie voetballer en de enige die iets wou / kon forceren op aanvallend vlak.


11 Aug 2013, 20:41
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Zoals sommigen hier al hebben aangehaald - toch gek hoeveel verschillende meningen er kunnen zijn na zo'n snertvertoning... Shkodra goed? Van Belle goed? Naarmate de wedstrijd vorderde hebben zij geleidelijk een aanvaardbaar niveau gehaald ja, zeker Van Belle in de tweede helft, maar de eerste helft was die toch nergens? Keer op keer gepakt door die nummer 9 en positioneel in de omschakeling op het niveau van Coisken Kompany toch wel... Shkodra liep zich vaak compleet vast ipv de simpele pass opzij en denkt ook dat je met veel kunstjes uw tegenstander kan verschalken... Keep it simple zou ik zeggen. Sorry maar dan kan je toch niet van goede prestaties spreken? Deze vertoning onder BVR en het kot was te klein geweest - ook door commentaren van ondergetekende... De startopstelling was niet meer of niet minder Mark Dillen... Hebben in twee competitiematchen in opstellingen gespeeld die nooit in de talloze voorbereidingsmatchen werden uitgeprobeerd, op 60 min op Boezinge (wat ook niet overtuigend was BTW) na... Dan krijg je iets dergelijks natuurlijk...

Een opstelling met vier centrale middenvelders waarvan er geen enkele diepgang heeft, die allemaal in de bal komen en de bal recht in de voet moeten hebben (buiten Ken dan) + aangevuld met twee spitsen die vooral leven van aanvoer vanop de flank... Kan al niet werken... Plus: vanaf minuut 1 lange ballen droppen op die twee? Waarom moet je dan zo'n (op papier) gestoffeerd middenveld hebben? Velen zagen in Pietermaat een spelvertragend element - Donjet vandaag was processie van Echternach (1 naar voor, drie achteruit) in de eerste helft, in de tweede helft dichter bij het vijandigere doel en merkelijk beter... Pas op: Donjet en Armin neem ik niets kwalijk ook - zij durfden tenminste nog initiatief te nemen... Kevin Janssens speelt al sinds dag 1 als Alain Van Mieghem - staat op het veld, maar waar loopt die??? Laat zich dan vaak enkel opmerken door compleet geschift in een tackle te vliegen, terwijl de man en de bal al drie meter verder zijn... Sorry, maar met dit niveau mag hij de veters van Di Gregorio van het competitiebegin van vorig seizoen niet knopen...

Mensen die de rechtsback een pijnpunt vonden vandaag? Ga bowlen zou ik zeggen... Was de hele eerste helft uw beste verdediger en aanvaller tegelijk... In de tweede helft minder in het spel betrokken (logisch - hadden flanken toen) maar nauwelijks op een fout te betrappen...

Laatste punt naar de trainer toe: waar blijft de uitvoering van de leuze "ik kijk niet naar namen, de beste speelt"? Want in een ploeg zonder systeem, doel of idee zijn het de namen die hun meerprijs moeten tonen en het valt toch wel enorm op dat de ploeg het best draait als de spelers van vorig seizoen samen in het veld staan... Zonder systeem (wat is het Janssens-systeem eigenlijk?) is het dan ook duidelijk dat je niet alleen op Antwerp in de problemen komt... Trainer in tweede klasse betekent ook dat je keuzes moet maken in functie van de ploeg, niet in functie van een naam in de ploeg te willen of erin te kunnen houden... De laatste die dat probeerde was VDH, ook in een seizoen dat we bij de start voor de prijzen zouden spelen, volgens de kranten... Keuzes: Wie wordt uw linksbuiten? Wie wordt uw spelbepaler? Wie uw nummer tien? Al uw centrale middenvelders gelijk in de ploeg om het zelf uit te zoeken werkt duidelijk niet...

Ach ja, spelers afbranden nu helpt niks - zijn op basis van een normale voorbereiding - in mijn ogen - meteen gebombardeerd tot wereldploeg en nu zien we waarop ze kunnen terugvallen als het minder gaat: en dat is voorlopig bitter weinig. Harde voorbereiding??? Blijkbaar wel, want het lijkt alsof iedereen er al door zit nog voor het begonnen is...

Ontgoocheling nog een graadje verder dan vorige week...


Laatst gewijzigd door DT op 11 Aug 2013, 20:58, 2 keer totaal gewijzigd.



11 Aug 2013, 20:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Met de startopstelling van vandaag, (hoe kom je er in Godsnaam bij om Skhodra op de flank te zetten??????)...een dikke buis voor CJ.

Waarom moest Ngasseu eraf en niet Glouftsis? Heb precies meer vertrouwen in Yves. Ok, die kans na 7 minuten wringt hij de nek om, maar eigenlijk moet Janssens daar véél beter doen!

Herexamen tegen Temse zeker?

Over de match: wat ik voorspelde kwam dus uit, F en G uitverkocht, bijbetalen voor 'K' (lees A).

En aan Bakkie: Wat heb ik ooit misdaan om altijd op vinkenslag te liggen bij een post van mij, ge moet er precies nog veel last van hebben, zenne k'ik nochtans nen brave jongen zenne...?

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Aug 2013, 20:49
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
chunga schreef:
didi schreef:
Welja misschien moeten we NOG een middenvelder kopen :D


Zo bedoelde ik het niet. Keuzes maken zowel qua namen als qua systeem.
Kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat K. J. volgende match mag starten.
De eerste 2 die op het wedstrijdblad moeten staan - indien fit- zijn de 2 flanken van vorig seizoen.

@ DT: jij zag dezelfde backs aan het werk als ik. Ene een hele helft zwemmend, andere ganse match foutloos. :juij:


11 Aug 2013, 20:53
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3849
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Zijn we niet wat te streng voor Kevin Janssens? Poulain Van Damme is anders ook zeer goe bezig. Ik blijf erbij, met een startopstelling als deze kunt ge nooit een match winnen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Aug 2013, 20:55
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
witzwet schreef:
Zijn we niet wat te streng voor Kevin Janssens? Poulain Van Damme is anders ook zeer goe bezig. Ik blijf erbij, met een startopstelling als deze kunt ge nooit een match winnen.


Hoge bomen en veel wind, he. Verwachtte er veel meer van.
Van Damme idd ook niet goed en wordt 2e keer op rij vroegtijdig afgehaald...


11 Aug 2013, 20:59
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
witzwet schreef:
Zijn we niet wat te streng voor Kevin Janssens? Poulain Van Damme is anders ook zeer goe bezig. Ik blijf erbij, met een startopstelling als deze kunt ge nooit een match winnen.


Als uw trainer absoluut Kevin Janssens wil op den tien en je na de voorbereiding moet vaststellen dat hij enkel iets bijbrengt op links en dan in de twee eerste competitiematchen ook daar compleet niet thuis geeft... dan vind ik dat je niet streng genoeg kan zijn. Zal ook niet spelen voor een cola en een sandwich zeker??

Bij Van Damme weet je wat je eraan hebt, gebruik hem dan ook op die kwaliteiten... Fungeerde de hele eerste helft als metronoom/spelverdeler?? Wie geeft hem die taken mee? En tast zijn vertrouwen niet aan door dan godbetert Janssens op zijn positie te zetten in de tweede helft...


11 Aug 2013, 21:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst