Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
DT schreef:
witzwet schreef:
Zijn we niet wat te streng voor Kevin Janssens? Poulain Van Damme is anders ook zeer goe bezig. Ik blijf erbij, met een startopstelling als deze kunt ge nooit een match winnen.


Als uw trainer absoluut Kevin Janssens wil op den tien en je na de voorbereiding moet vaststellen dat hij enkel iets bijbrengt op links en dan in de twee eerste competitiematchen ook daar compleet niet thuis geeft... dan vind ik dat je niet streng genoeg kan zijn. Zal ook niet spelen voor een cola en een sandwich zeker??

Bij Van Damme weet je wat je eraan hebt, gebruik hem dan ook op die kwaliteiten... Fungeerde de hele eerste helft als metronoom/spelverdeler?? Wie geeft hem die taken mee? En tast zijn vertrouwen niet aan door dan godbetert Janssens op zijn positie te zetten in de tweede helft...


Mja, maar een fitte Van Steenbrugge zet Van Damme gewoon uit de ploeg, los van Janssens hé, dat ziet ge wel al aankomen. Hij zal toch op zijn tanden moeten bijten, want ik denk dat hij wel eens snel gefrustreerd kan raken.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


11 Aug 2013, 21:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
witzwet schreef:
Zijn we niet wat te streng voor Kevin Janssens? Poulain Van Damme is anders ook zeer goe bezig. Ik blijf erbij, met een startopstelling als deze kunt ge nooit een match winnen.


Zowel Van Damme als Ngasseu werden terecht naar de kant gehaald. Het liep voor geen meter bij hen. Laatstgenoemde heeft geen enkele bal goed geraakt: ik hoop dat dat met de opstelling te maken heeft en niet met zijn capaciteiten want anders heb je een kat in een zak gekocht. Straks moeten ze Sonck nog halen in de spits. :D

Als ze zo blijven spelen, wordt het een lang seizoen.


11 Aug 2013, 21:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
witzwet schreef:
Zijn we niet wat te streng voor Kevin Janssens? Poulain Van Damme is anders ook zeer goe bezig. Ik blijf erbij, met een startopstelling als deze kunt ge nooit een match winnen.

Neen ! Absoluut niet zelfs, zeg dat het hier nog kalm is.
Wat Van Damme betreft: als ik mij niet vergis is hij dan ook vervangen, niet ? En zoals opgemerkt: bij de rust werden al 2 meer dan logische bijsturingen gedaan.... ik hoop dat de rest voor volgende week gepland staat.

We hebben de brede kern, tijd om ze effectief te gebruiken en zoals ook al aangegeven de selectie te maken zonder op namen te zien. Van mij had een Kabeya vandaag gerust mogen starten indien fit.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Aug 2013, 21:10
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
DT schreef:
witzwet schreef:
Zijn we niet wat te streng voor Kevin Janssens? Poulain Van Damme is anders ook zeer goe bezig. Ik blijf erbij, met een startopstelling als deze kunt ge nooit een match winnen.


Als uw trainer absoluut Kevin Janssens wil op den tien en je na de voorbereiding moet vaststellen dat hij enkel iets bijbrengt op links en dan in de twee eerste competitiematchen ook daar compleet niet thuis geeft... dan vind ik dat je niet streng genoeg kan zijn. Zal ook niet spelen voor een cola en een sandwich zeker??

Bij Van Damme weet je wat je eraan hebt, gebruik hem dan ook op die kwaliteiten... Fungeerde de hele eerste helft als metronoom/spelverdeler?? Wie geeft hem die taken mee? En tast zijn vertrouwen niet aan door dan godbetert Janssens op zijn positie te zetten in de tweede helft...


Klopt voor mijn part.
Lijkt me duidelijk dat er op't moment niemand opstaat als " metronoom", en al zeker Ken niet..
Wie is er eigenlijk in staat die rol op te nemen in dit elftal ?
Armin ? Misschien, volgens mij misschien de enige.
Skhodra kon mij vandaag in tegenstelling tot wat sommige anderen hier vertellen überhaupt niet bekoren !
Helemaal akkoord met DT en zijn "processie van Echternach" quote dienaangaande !
Benieuwd naar de reacties van de staff.. echt benieuwd !


11 Aug 2013, 21:10
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Eendracht Aalst - Hoogstraten
DT schreef:

Mensen die de rechtsback een pijnpunt vonden vandaag? Ga bowlen zou ik zeggen... Was de hele eerste helft uw beste verdediger en aanvaller tegelijk... In de tweede helft minder in het spel betrokken (logisch - hadden flanken toen) maar nauwelijks op een fout te betrappen...



Daarmee dat ze die de Greef willen aantrekken zeker? De rechtsback is gewoon een pijnpunt in dit elftal. Vorige week nog maar eens bewezen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Heeft totaal geen bedreiging en is altijd zeker van zijn plaats. Ik vind dat die veel te weinig brengt, maar ik ga denk ik maar is bowlen want voetbalkenners mag je niet tegenspreken.


11 Aug 2013, 21:11
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
@mamananeto : Die reacties van de staf kan ik je wel al geven hoor. We zullen vandaag tegen een enorm goed Hoogstraten gespeeld hebben die het nog veel ploegen moeilijk gaan maken. We hadden de wedstrijd goed in handen tot we door een persoonlijke fout domweg op achterstand kwamen en Hoogstraten zijn favoriete spel kon spelen.(ik hoor het de Chris zo zeggen) Dat hij er vandaag met zijn opstelling een zootje van gemaakt heeft zul je niet horen.


11 Aug 2013, 21:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Tweede blunder van Flippo, eerder in een oefenmatch en nu deze fout die ons meteen 2 punten kost...

Middenveld dat overklast werd door een Hoogstraten met veel beperktere middelen dan E.A. maar wel met het mes tussen de tanden. Ik heb de inzet en het voetbal vooral van de bezoekers gezien vandaag.

Ik ben ook al van in het begin geen fan van Janssens (wat heeft die bewezen als trainer bij Lierse???) en 't wordt er na twee wedstrijden niet beter op...

Soit, 't seizoen is juist begonnen, ze hebben nog veel tijd om orde op zaken te stellen en ik maak me zorgen om niets... :hmm:


11 Aug 2013, 21:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
chunga schreef:
@mamananeto : Die reacties van de staf kan ik je wel al geven hoor. We zullen vandaag tegen een enorm goed Hoogstraten gespeeld hebben die het nog veel ploegen moeilijk gaan maken. We hadden de wedstrijd goed in handen tot we door een persoonlijke fout domweg op achterstand kwamen en Hoogstraten zijn favoriete spel kon spelen.(ik hoor het de Chris zo zeggen) Dat hij er vandaag met zijn opstelling een zootje van gemaakt heeft zul je niet horen.



Bosj erop peis ek Chunga ! :D


11 Aug 2013, 21:22
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
chunga schreef:
@mamananeto : Die reacties van de staf kan ik je wel al geven hoor. We zullen vandaag tegen een enorm goed Hoogstraten gespeeld hebben die het nog veel ploegen moeilijk gaan maken. We hadden de wedstrijd goed in handen tot we door een persoonlijke fout domweg op achterstand kwamen en Hoogstraten zijn favoriete spel kon spelen.(ik hoor het de Chris zo zeggen) Dat hij er vandaag met zijn opstelling een zootje van gemaakt heeft zul je niet horen.


+1 :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Aug 2013, 21:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Gilles schreef:
DT schreef:

Mensen die de rechtsback een pijnpunt vonden vandaag? Ga bowlen zou ik zeggen... Was de hele eerste helft uw beste verdediger en aanvaller tegelijk... In de tweede helft minder in het spel betrokken (logisch - hadden flanken toen) maar nauwelijks op een fout te betrappen...



Daarmee dat ze die de Greef willen aantrekken zeker? De rechtsback is gewoon een pijnpunt in dit elftal. Vorige week nog maar eens bewezen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Heeft totaal geen bedreiging en is altijd zeker van zijn plaats. Ik vind dat die veel te weinig brengt, maar ik ga denk ik maar is bowlen want voetbalkenners mag je niet tegenspreken.
Ik spreek niet van andere wedstrijden, en ook niet van andere sporten. Maar Mike was vandaag gewoon degelijk, in in vergelijking met veel anderen zelfs goed.

_________________
If you never try, you'll never know


11 Aug 2013, 21:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Gilles schreef:
DT schreef:

Mensen die de rechtsback een pijnpunt vonden vandaag? Ga bowlen zou ik zeggen... Was de hele eerste helft uw beste verdediger en aanvaller tegelijk... In de tweede helft minder in het spel betrokken (logisch - hadden flanken toen) maar nauwelijks op een fout te betrappen...



Daarmee dat ze die de Greef willen aantrekken zeker? De rechtsback is gewoon een pijnpunt in dit elftal. Vorige week nog maar eens bewezen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Heeft totaal geen bedreiging en is altijd zeker van zijn plaats. Ik vind dat die veel te weinig brengt, maar ik ga denk ik maar is bowlen want voetbalkenners mag je niet tegenspreken.


Nu plots een pijnpunt voor uw trainer terwijl die twee maand geleden nog laat vallen dat hij Smet binnen een paar jaar als vaste rechtsachter bij een eersteklasser ziet... Ook bochtje van 180 graden me dunkt. Als uw sportieve cel al zo hard twijfelt aan hem, waarom verleng je dan een paar weken geleden zijn contract? Dat snap ik dus niet...

Over De Greef: is een pure centrale verdediger die Ceulemans noodgedwongen op rechtsback posteerde bij Westerlo omdat Vanaudenaerde meer dan een half jaar out was en er niemand anders klaar stond... Ik geef u nu al op een briefje dat Arnaud op rechtsback nog minder rechtsback is dan Smet, dus houden ze beter hun geldbeugel dicht...

En over die concurrentie: je kan nu al twee ploegen opstellen - als ik van het bestuur zou zijn hé, zou ik mijn veto stellen en zou ik gewoon meegeven aan de trainer dat hij iets moet maken met wat hij ter beschikking heeft. Lievens, De Neve en Van Steenbrugge kunnen ook op rechtsback hé en zullen het daar niet slechter doen dan een De Greef...

Trouwens: De Greef werd al ingefluisterd ten tijde van BVR toen Jacobs hem bij Anderlecht bij de A-kern haalde en hem bij een lager geklasseerde ploeg verder wilde laten rijpen... MVDS/BVR opteerden toen echter voor aanvallende versterking en gaven zwarte parel Pape Gueye een contract...

En dat van die voetbalkenner: plak ik mezelf dat predicaat op? I don't think so, maar ik ga wel eens op een miezerige herfstavond in een gotvergeten hol naar een kutmatch kijken tussen twee ploegen van -19 ja... En toen kon je bijvoorbeeld meteen De Greef voor een prikje strikken ipv hem nu in te willen lijven voor een bedrag dat nu veel te hoog ligt in vergelijking met zijn capaciteiten..


11 Aug 2013, 21:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Gilles schreef:
DT schreef:

Mensen die de rechtsback een pijnpunt vonden vandaag? Ga bowlen zou ik zeggen... Was de hele eerste helft uw beste verdediger en aanvaller tegelijk... In de tweede helft minder in het spel betrokken (logisch - hadden flanken toen) maar nauwelijks op een fout te betrappen...



Daarmee dat ze die de Greef willen aantrekken zeker? De rechtsback is gewoon een pijnpunt in dit elftal. Vorige week nog maar eens bewezen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Heeft totaal geen bedreiging en is altijd zeker van zijn plaats. Ik vind dat die veel te weinig brengt, maar ik ga denk ik maar is bowlen want voetbalkenners mag je niet tegenspreken.


Nu plots een pijnpunt voor uw trainer terwijl die twee maand geleden nog laat vallen dat hij Smet binnen een paar jaar als vaste rechtsachter bij een eersteklasser ziet... Ook bochtje van 180 graden me dunkt. Als uw sportieve cel al zo hard twijfelt aan hem, waarom verleng je dan een paar weken geleden zijn contract? Dat snap ik dus niet... Als Mike speelt zoals vandaag, heb je geen andere nodig. En een andere rechtsachter gaat uw problemen niet oplossen hoor... Vorige week gaat hij inderdaad in de fout ja waaruit de tweede tegengoal valt, maar voor hetzelfde geld betaal je de slippers van Van Belle in de eerste helft vandaag ook cash... Als je met deze kern nog geen competitief elftal kan opstellen, heb je toch wel een probleem me dunkt en Lander alleen gaat ook niet alles veranderen hoor...

Over De Greef: is een pure centrale verdediger die Ceulemans noodgedwongen op rechtsback posteerde bij Westerlo omdat Vanaudenaerde meer dan een half jaar out was en er niemand anders klaar stond... Ik geef u nu al op een briefje dat Arnaud op rechtsback nog minder rechtsback is dan Smet, dus houden ze beter hun geldbeugel dicht...

En over die concurrentie: je kan nu al twee ploegen opstellen met gasten die iets echt wel iets kunnen zoals Lievens en De Neve. Wat ga je dan met die gasten doen? Bovendien - hoe wordt er momenteel met concurrentie omgegaan? Op de posities waar er alternatieven zijn, worden geen keuzes gemaakt maar worden ze gewoon allemaal samen in de ploeg gedropt... Met concurrentie moet je dus ook als staf kunnen omgaan hé... En zoals het nu wordt aangepakt, ben ik niet echt fan...

Als ik van het bestuur zou zijn hé, zou ik mijn veto stellen en zou ik gewoon meegeven aan de trainer dat hij iets moet maken met wat hij ter beschikking heeft. Lievens, De Neve en Van Steenbrugge kunnen ook op rechtsback hé en zullen het daar niet slechter doen dan een De Greef... Met deze kern moet je toch iets kunnen zeker??? Maar begin met evenwicht in uw elftal en complementariteit tussen duo's te zoeken...

Trouwens: De Greef werd al ingefluisterd ten tijde van BVR toen Jacobs hem bij Anderlecht bij de A-kern haalde en hem bij een lager geklasseerde ploeg verder wilde laten rijpen... MVDS/BVR opteerden toen echter voor aanvallende versterking en gaven zwarte parel Pape Gueye een contract...

En dat van die voetbalkenner: plak ik mezelf dat predicaat op? I don't think so, maar ik ga wel eens op een miezerige herfstavond in een gotvergeten hol naar een kutmatch kijken tussen twee ploegen van -19 ja... En toen kon je bijvoorbeeld meteen De Greef voor een prikje strikken ipv hem nu in te willen lijven voor een bedrag dat nu veel te hoog ligt in vergelijking met zijn capaciteiten... Ik dacht immers vijf spelers geleden dat ons huiswerk af was? Geldzakje gevonden?


Laatst gewijzigd door DT op 11 Aug 2013, 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.



11 Aug 2013, 21:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bram schreef:
Gilles schreef:
DT schreef:

Mensen die de rechtsback een pijnpunt vonden vandaag? Ga bowlen zou ik zeggen... Was de hele eerste helft uw beste verdediger en aanvaller tegelijk... In de tweede helft minder in het spel betrokken (logisch - hadden flanken toen) maar nauwelijks op een fout te betrappen...



Daarmee dat ze die de Greef willen aantrekken zeker? De rechtsback is gewoon een pijnpunt in dit elftal. Vorige week nog maar eens bewezen. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Heeft totaal geen bedreiging en is altijd zeker van zijn plaats. Ik vind dat die veel te weinig brengt, maar ik ga denk ik maar is bowlen want voetbalkenners mag je niet tegenspreken.
Ik spreek niet van andere wedstrijden, en ook niet van andere sporten. Maar Mike was vandaag gewoon degelijk, in in vergelijking met veel anderen zelfs goed.


Snap die heisa rond Mike Smet hier ook helemaal niet. Die speelde zijn match en was zeker niet slecht vandaag..
Twee matchen ver dus geen reden tot paniek, maar ik denk dat we naar speltechnisch potentieel we degelijk genoeg gewapend zijn om een fatsoenlijk seizoen te draaien.
Fatsoenlijk indien degene die dat potentieel dient te benutten ( CJ) dan wel weet waar hij mee bezig is.
Vandaag trok zijn opstelling simpelweg op niks. Zat totaal geen logica in, vandaar mijn nieuwsgierigheid naar zijn uitleg......


11 Aug 2013, 21:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
een oud gezegde declameert dat je dat steeds je eerste indruk moet laten zakken, en dat is allicht nog juist ook. dus: CJ is een goed motivator maar betaalt misschien nog leergeld op andere vlakken. Smet vond ik (eerlijk) wél een goede match spelen, stond verdorie vaak tegenover 2 tegenstanders omdat de middenvelder voor hem (ben er nog steeds niet uit of dat nu Skhodra of Ceri zou moeten geweest zijn de 1ste helft) niet thuis gaf op verdedigend vlak, hetgeen velen blijkbaar niet zagen.

als die tegengoal niet valt dan winnen we (zonder glans weliswaar maar vanwege een zwakke tegenstander), maar wat ik erger vind dat is dat Flippo (gewoon 100% op zijnen balk te zetten die goal) tegen iemand begint te schelden, ipv hem om te keren en tenminste nog te proberen iets recht te zetten. echt slècht bezig. en als dat dan je captain is... Flippo, dringend voor een spiegel gaan staan man.

in tegenstelling tot velen hier vond ik Kevin Janssens in de 2de helft van de 2de helft een positief niveau halen, en vond ik Skhodra zeker niet tegenvallen (alleen, die stond niet op zijn plaats) maar vertraagde idd sommige acties onterecht waar die net snel diep dienden te gaan.

match tegen een heel slechte tegenstander met vooral een heel slechte keeper. zorgwekkend dat ervaren spelers als Janssens, Glouftsis, Ngasseu & co dat niet zagen en die op de proef stelden. ons centraal verdedigend duo was zoals vaak héél bleek (waar dat bij een tegenstander vaak een sterk punt is is dat bij ons al jaren een zwaktepunt), en op de verdedigende mid ligt de positie gapend wijd open voor Lander, tenzij die een been verliest.

We moeten dringend naar een vast stramien, op 2 matchen al wat te veel verschillende 'systemen' voor te weinig geblesseerden of geschorsten (eh none). ik zou Ngasseu nog niet afschrijven trouwens, die kans die hij mist idd maar het is niet dat hij (of Stavros) er veel gekregen hebben.

tegen Heist winnen of er dreigt een grijs seizoen. met heel veel middenvelders naast de basiself.

_________________
may the FORCE be with you.


11 Aug 2013, 22:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Still standing ! schreef:
een oud gezegde declameert dat je dat steeds je eerste indruk moet laten zakken, en dat is allicht nog juist ook. dus: CJ is een goed motivator maar betaalt misschien nog leergeld op andere vlakken. Smet vond ik (eerlijk) wél een goede match spelen, stond verdorie vaak tegenover 2 tegenstanders omdat de mliddenvelder voor hem (ben er nog steeds niet uit of dat nu Skhodra of Ceri zou moeten geweest zijn de 1ste helft) niet thuis gaf op verdedigend vlak, hetgeen velen blijkbaar niet zagen.

als die tegengoal niet valt dan winnen we (zonder glans weliswaar maar vanwege een zwakke tegenstander), maar wat ik erger vind dat is dat Flippo (gewoon 100% op zijnen balk te zetten die goal) tegen iemand begint te schelden, ipv hem om te keren en tenminste nog te proberen iets recht te zetten. echt slècht bezig. en als dat dan je captain is... Flippo, dringend voor een spiegel gaan staan man.

in tegenstelling tot velen hier vond ik Kevin Janssens in de 2de helft van de 2de helft een positief niveau halen, en vond ik Skhodra zeker niet tegenvallen (alleen, die stond niet op zijn plaats) maar vertraagde idd sommige acties onterecht waar die net snel diep dienden te gaan.

match tegen een heel slechte tegenstander met vooral een heel slechte keeper. zorgwekkend dat ervaren spelers als Janssens, Glouftsis, Ngasseu & co dat niet zagen en die op de proef stelden. ons centrtaal verdedigend duo was zoals vaak héél bleek (waar dat bij een tegenstander vaak een sterk punt is is dat bij ons al jaren een zwaktepunt), en op de verdedigende mid ligt de positie gapend wijd open voor Lander, tenzij die een been verliest.

We moeten dringend naar een vast stramien, op 2 matchen al wat te veel verschillende 'systemen' voor te weinig geblesseerden of geschorsten (eh none). ik zou Ngasseu nog niet afschrijven trouwens, die kans die hij mist idd maar het is niet dat hij (of Stavros) er veel gekregen hebben.

tegen Heist winnen of er dreigt een grijs seizoen. met heel veel middenvelders naast de basiself.


Compleet met je eens!

_________________
Afbeelding


11 Aug 2013, 22:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 212 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst