E. Aalst - Moeskroen - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8
 E. Aalst - Moeskroen 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Ben ook niet aanwezig, op reis, op nieuwsblad.be staat dat het 1-3 al is..... :hmm:

_________________
Anti fusieclub!


04 Sep 2013, 21:47
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Boeken toe zeker ? 1-3

Ook maar beter boeken toe met hun fameuze "live" verslaggeving op de site. Werkt meer niet dan wel. Triestig !


04 Sep 2013, 21:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Petroe69 schreef:
Boeken toe zeker ? 1-3

Ook maar beter boeken toe met hun fameuze "live" verslaggeving op de site. Werkt meer niet dan wel. Triestig !


Yep... "Professioneel bezig zijn" noemen ze zoiets dan :lol: :lol: (n)


04 Sep 2013, 21:57
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
2-3


04 Sep 2013, 22:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Stijn schreef:
2-3


iendracht veroit na zekest!! :EA:


04 Sep 2013, 22:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Diene referee was zuivere maffia :stom:

Alleszins een match die op en af ging en vooral m-p was het efficienst.
Spijtig da er geen punt gehaald werd

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


04 Sep 2013, 23:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Het zal misschien vreemd klinken, maar ik vond den Iendracht een redelijk goede match spelen. Van Damme en Bogaerts centraal op het middenveld waren heel sterk. Goede invalbeurt van Glouftsis.

Skhodra vond ik goed, maar zijn pijp was al uit na 55 minuten. Spijtig, want op stilstaande fases is hij een troef.

We geven weer twee goals weg op corner, die derde goal van Moeskroen was wel goed uitgespeeld (en zwak verdedigd van ons). We zijn gebotst op een slimme en efficiënte ploeg.

De ref was zwak. En dan ben ik nog heel vriendelijk.

Slotconclusie: we komen er wel. En we verdienden vandaag toch een punt vind ik.


04 Sep 2013, 23:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Ik denk dat we vandaag met vdn in de goal de tweede en derde goal niet tegen krijgen, Verhoeven gaat bij de tweede goal in de fout en de derde was ook niet onstopbaar...

Eerste helft was op de laatste 5 min na erg zwak, tweede helft was beter
Aalst kon vandaag zeker 3 penalty's gekregen hebben, maar de ref weigerde telkens te fluiten :?

Er is of heel veel werk aan de winkel voor cj!

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


04 Sep 2013, 23:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Een punt zat er zeker nog in (merci arbiter :fuck: ) maar zou volgens mij toch niet verdiend zijn. Moeskroen is gewoon een goede ploeg die vlot combineerde en ook nog efficient was.

_________________
MCMXIX


04 Sep 2013, 23:18
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Moeskroen voetbalde 4 en een halve kans bij elkaar (allez ja kans, twee corners oa) en scoorde 3 keer. Efficiënt voetbal noemen ze dat. Die derde goal vond ik houdbaar, maar voor de rest heeft Verhoeven eigenlijk geen bal moeten pakken. En je kan die jongen ook niets verwijten.

Kevin Janssens heeft nu verdedigende mid, aanvallende 10, en half links gespeeld en op geen enkele plaats haalt hij voldoende rendement. Dus eens een weekje bank zou niet slecht zijn.

Je beste transfer is dan nog de laatste in de rij. (cfr. De Greef). Speelt goed in, schuift door wanneer hij kan. Daar waar Bogaerts schromelijk tekort schiet in opbouwend opzicht.

Ik vond Wesley Van Belle, Van Damme (prima goal), en De Greef goed. Voorts speelden een aantal anderen een draak van een match (oa Martin)

Verliezen tegen dit Moeskroen was allerminst nodig, want overspeelt zijn we op geen moment vond ik.

Langs de anderen kant creëren we eigenlijk geen kansen zowel vandaag als tegen Hoogstraten.

En die Nick Van Belle zeg, wat is met dat? Als die nog zo 2 matchen speelt, plaats ik die in het rijtje met Quéré en consoorten. Is traag, wint geen kopduels, en loopt de ruimte voor zichzelf dicht. :wadde:

Wat er zeker ontbreekt in deze kern is een spits met snelheid en diepgang, want je hebt drie spitsen en allemaal hetzelfde type, dus variëren kan je niet. Het is dan ook jammer dat de lastminute transfer van Moreels niet doorging.

Nog veel werk aan de winkel. Na een waslijst oefenmatchen ben je eigenlijk nog altijd zoekende, en dat vind ik eerlijk gezegd wel erg. Voorts nog een aantal vreemde taferelen gezien vandaag. :wow:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Sep 2013, 23:21
Scholier

Lid geworden op: 21 Nov 2011, 19:42
Berichten: 131
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
De Jean schreef:
Van Damme en Bogaerts centraal op het middenveld waren heel sterk.


Heel sterk? In verdedigend opzicht op qua recuperatie was het nog wel OK ja...
In aanvallend opzicht was het een klein drama, in dat opzicht dat de ballen over of langs hun vlogen. Net zoals tegen Heist trapte Lievens veel lange ballen, die in tegenstelling tot de match van zondag, nu vrij nooit toekwamen. Hij is er dan ook mee gestopt na 20 tal minuten. Toen ging hij de bal trachten in te leveren bij van damme, bogaerts of een terugzakkende shkodra.
Bogaerts gaf de bal, zoals al gans zijn carriere bij ons, terug of breed. Shkodra kon er nie mee weg want enkel van belle stond voor hem (en die jongen kan ook nie teveel precies...), martin had zijn dagje niet en janssens heeft weer geen enkelen bal deftig geraakt vandaag.

Wat we nodig hebben, is iemand die naast ken staat en die kan en durft te voetballen. Bogaerts viel gekwetst uit, hopelijk krijgt de neve nu zijn kans naast ken dan... (Naar ik hoorde uit de voorbereiding, zat daar mss wel ne goeie voetballist in verscholen... Iets wat hij mij vandaag op die 15tal mins nie heeft van kunnen overtuigen maar bon)


04 Sep 2013, 23:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Vandaag in alle linies altijd een stap te traag. En feit dat we sterker waren laatste 15minuten van eerste helft en einde is omdat mp al lang het gas niet meer induwde.
In drie-vier passen stonden die aan ons goal terwijl bij ons breien en nog eens breien. We komen o zo moeilijk vooruit.

Van Belle is niet de witte raaf en dan zie ik liever onze Griek terug starten. En aub aub aub zet Kevin Janssens op de bank. Skodra zat er misschien wat door maar kan tenminste nog een goede corner of foul geven. Terwijl de ander draait Of uitschuift gedurig.

Ok de ref had zeker een penalty moeten geven maar door hem verlies je niet.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


04 Sep 2013, 23:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
El Corredor (Light) schreef:
Wat er zeker ontbreekt in deze kern is een spits met snelheid en diepgang, want je hebt drie spitsen en allemaal hetzelfde type, dus variëren kan je niet. Het is dan ook jammer dat de lastminute transfer van Moreels niet doorging.



Dat was toch maar een grapje. Of was daar echt sprake van?

In elk geval, Van Belle was niet de spits die we nodig hebben. Ze hadden voor een snelle spits moeten gaan.


04 Sep 2013, 23:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Een match die je eigenlijk nooit mag verliezen maar het was een hele match van net niet... en bovendien alweer 3 tegengoals die absoluut te vermijden zijn.
Ik vraag mij af wanneer Janssens Janssens uit de ploeg zal zetten? Een half leeggespeelde Skhodra heeft nog altijd meer in huis. Benieuwd hoe lang Janssens nog in de ploeg zal staan als Van Steenbrugge, Kabeya, Weydisch enz terug fit zullen zijn... Er zit zeker muziek in deze groep maar ik vrees dat de andere Janssens er niet het maximum zal uithalen.

_________________
Afbeelding


04 Sep 2013, 23:55
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: E. Aalst - Moeskroen
Bezoek gehad van onze 3 ex-spelers aan de kust zie ik op de foto's..


05 Sep 2013, 3:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst