RBD Borinage- Eendracht Aalst - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 RBD Borinage- Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
moet enorm frustrerend zijn voor een Skhodra om met dergelijke spits(en) te moeten spelen. Soms is hij zelfs de voorste man, en kan hij niet anders dan de bal achteruit spelen.

die Koffi komt tweemaal oog in oog met VDN en werkt dat twee keer proper af.

Ik vond bij ons Shkodra goed, mindere prestatie van Janssens en Glouftsis.


Janssens inderdaad niet goed.
Maar :crazy: Stavros doet wat hij kan vind ik Corredor.....
Wij moeten enkel heeeeel erg dringend een actiemakende flankaanvaller vinden.... that's it.....


Doet wat hij kan, kan best, maar tis gewoon veel te weinig. Wint geen duels, geeft ook een makke indruk.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


03 Nov 2013, 0:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Op zo een veld alweer veel te weinig Tjendo kunnen lanceren. Ipv diep op hem te spelen wordt gekozen voor een diagonale cross (in de lucht) die dan - veel - te makkelijk opgevangen kan worden door de verdediging van de tegenstander.
Ons beste voetbal hebben we al gebracht op momenten dat Tjendo in de match zat, maar telkens vertikken we het nadien om over de grond te blijven spelen en wordt gemakkelijkheidshalve de lange bal verkozen. Waarmee ik niet zeg dat Tjendo zelf de sleutel is, maar wel de manier waarop we voetballen als hij in het spel betrokken wordt...

De ingekomen spelers (en ik reken Lievens erbij) maakten het CJ trouwens heel makkelijk voor de volgende weken.

Tot slot: start met dezelfde mentaliteit van de 2de helft aan de eerste en je kan er nog een punt uit slepen.

_________________
If you never try, you'll never know


03 Nov 2013, 14:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Inderdaad, goeie start maar na de 1-0 te mak. Veel deuls verloren, ik vond beide goals cadeaukes voor die mannen. 2e helft véél betere mentaliteit, maar met zo'n hondeweer was goed voetbal brengen natuurlijk niet makkelijk. De Aalst fans hadden de bovenhand, ondanks de salgregens op ons tribune toch nog lekker sfeerke

_________________
www.spionkoplede.com


03 Nov 2013, 15:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Dit was nu eens echt het weer waarin een Ken Van Damme het verschil kan maken.

Geen slechte wedstrijd, maar toch twee keer redelijk knullig verdedigen bij die twee tegengoals. Op zich was ik niet ontevreden. Een gelijkspel was terecht geweest, en dat toch tegen de ploeg die eerste stond in deze periode...


03 Nov 2013, 17:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
moet enorm frustrerend zijn voor een Skhodra om met dergelijke spits(en) te moeten spelen. Soms is hij zelfs de voorste man, en kan hij niet anders dan de bal achteruit spelen.

die Koffi komt tweemaal oog in oog met VDN en werkt dat twee keer proper af.

Ik vond bij ons Shkodra goed, mindere prestatie van Janssens en Glouftsis.


Janssens inderdaad niet goed.
Maar :crazy: Stavros doet wat hij kan vind ik Corredor.....
Wij moeten enkel heeeeel erg dringend een actiemakende flankaanvaller vinden.... that's it.....


Een simpele bal controleren, een 1-2 aangaan, het maakt allemaal niet uit want hij kan het niet. Je kan zeggen; hij scoort toch... maar zelfs dat was niet goed gedaan, chance dat de bal afwijkt. Gisteren zeker geen slechte wedstrijd van de ploeg maar als je aanvaller(s) totaal ongevaarlijk zijn, verlies je dus van een Boussu Dour dat allesbehalve sterker was.


03 Nov 2013, 20:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
AlostanA schreef:
mamananeto schreef:
El Corredor (Light) schreef:
moet enorm frustrerend zijn voor een Skhodra om met dergelijke spits(en) te moeten spelen. Soms is hij zelfs de voorste man, en kan hij niet anders dan de bal achteruit spelen.

die Koffi komt tweemaal oog in oog met VDN en werkt dat twee keer proper af.

Ik vond bij ons Shkodra goed, mindere prestatie van Janssens en Glouftsis.


Janssens inderdaad niet goed.
Maar :crazy: Stavros doet wat hij kan vind ik Corredor.....
Wij moeten enkel heeeeel erg dringend een actiemakende flankaanvaller vinden.... that's it.....


Een simpele bal controleren, een 1-2 aangaan, het maakt allemaal niet uit want hij kan het niet. Je kan zeggen; hij scoort toch... maar zelfs dat was niet goed gedaan, chance dat de bal afwijkt. Gisteren zeker geen slechte wedstrijd van de ploeg maar als je aanvaller(s) totaal ongevaarlijk zijn, verlies je dus van een Boussu Dour dat allesbehalve sterker was.


Oh Yeah ! :lol: Fucking bullshit hoor Alostan, en je hoeft dit niet persoonlijk te nemen he, maar eender wie die ooit op serieus niveau heeft gevoetbald, ziet dat balaanname of techniek voor de Stavros echt géén probleem is hoor !
Die gast is gewoon al ziin vertrouwen kwijt omdat hij reeds héél het seizoen ALLES alleen moet doen in de spits : ttz acties maken, bal komen ophalen, in de box verschijnen en dan nog eens scoren ook ?
Yeah right ! :lol:

Dus terug naar het begin : we hebben dringend iemand nodig die een snelle aanvalsactie op de flank kan maken - een aanvaller- geen tjendo, thomas, nils ( allen middenvelders), maar een echte flankaanvaller !
Pas dan kan een gast zoals Stavros doen wat hij verondersteld wordt van te doen ( zoals vorig jaar by the way..) Doelpunten maken.. :fuck: :EA:


03 Nov 2013, 21:45
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Het was over de hele match gezien best wel OK, aan inzet /vechtlust geen gebrek...maar niet goed genoeg tegen dit Boussu om punten mee te pakken. Daarvoor zat er veel te veel afval in ons spel: te veel onzuivere passes, te veel misverstanden (bal in de voet ipv bal in de loop en omgekeerd) en zeer stereotiep voetbal (veel te weinig de rechterflank betrokken). 't was krampachtig breien in de hoop de bal in eigen rangen te houden, maar zelf gevaarlijk worden, dat zat er gewoon niet meer in.

tegen de tijd dat we in de zestien van boussu terecht kwamen, hadden die van boussu rustig hun gazet uit en was de dreiging vaak gewoon al weg.

de batterijen waren plat op het moment dat het slotoffensief had moeten komen.
Niet dat we fysiek zwak staan, maar gewoon veel te veel energie gebruikt in wat voorafging, zonder de tegenstander echt pijn te hebben gedaan.

Als je met 5 op het middenveld speelt, maar je komt met je spelersmateriaal amper of nooit in een situatie dat je overschakelt naar 4-3-3, waarbij je de tegenstander het spel opdringt, Dan klopt er iets niet, en wordt het vooral heel moeilijk om te winnen...


03 Nov 2013, 23:03
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Het pijnpunt ligt duidelijk vooraan, zowel Glouftsis als Van Belle brengen niet wat van hun verwacht wordt. Glouftsis was vroeger een topspits voor tweede, maar de jaren beginnen toch te wegen. Hij is overduidelijk te traag, kan in geen 100 jaar nog een man voorbij en hij is gewoon al een héél seizoen ongelukkig in zijn actie. Ik denk dat zijn volgende club niet meer in tweede zal spelen.

Over Van Belle gezwegen, dat is gewoon een regelrechte ramp, heeft echt nog niets gepresteerd.

En dan zit je dus met een probleem. Ik vond het op Boussu allemaal goed kloppen eigenlijk, maar als je vooraan geen aanspeelpunt hebt of iemand die in de ruimte kan duiken, dan wordt het inderdaad héél moeilijk een goal te maken. Ook Martin vond ik weer zwak invallen, ik had verwacht dat die compleet ging doorbreken dit jaar maar het omgekeerde blijkt waar.

Ik hoop dat ze Van Belle en Glouftsis met nieuwjaar kunnen verpatsen, maar denk niet dat een club het zware contract van Glouftsis wilt overnemen, en VB is eigendom van Westerlo dus die zal nog tot het einde van het seizoen moeten blijven.

Voor mij mogen ze met nieuwjaar een spits bijkopen (indien Mpenza niet speelgerechtigd geraakt), maar zotte kosten moeten ze toch niet gaan doen. We hebben de kwaliteit voor een rustig seizoen, dat ze hun bezig houden met de scouting voor volgend jaar en zorgen dat de pijnpunten dan ingevuld worden.


04 Nov 2013, 12:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Het pijnpunt ligt duidelijk vooraan, zowel Glouftsis als Van Belle brengen niet wat van hun verwacht wordt. Glouftsis was vroeger een topspits voor tweede, maar de jaren beginnen toch te wegen. Hij is overduidelijk te traag, kan in geen 100 jaar nog een man voorbij en hij is gewoon al een héél seizoen ongelukkig in zijn actie. Ik denk dat zijn volgende club niet meer in tweede zal spelen.

Over Van Belle gezwegen, dat is gewoon een regelrechte ramp, heeft echt nog niets gepresteerd.

En dan zit je dus met een probleem. Ik vond het op Boussu allemaal goed kloppen eigenlijk, maar als je vooraan geen aanspeelpunt hebt of iemand die in de ruimte kan duiken, dan wordt het inderdaad héél moeilijk een goal te maken. Ook Martin vond ik weer zwak invallen, ik had verwacht dat die compleet ging doorbreken dit jaar maar het omgekeerde blijkt waar.

Ik hoop dat ze Van Belle en Glouftsis met nieuwjaar kunnen verpatsen, maar denk niet dat een club het zware contract van Glouftsis wilt overnemen, en VB is eigendom van Westerlo dus die zal nog tot het einde van het seizoen moeten blijven.

Voor mij mogen ze met nieuwjaar een spits bijkopen (indien Mpenza niet speelgerechtigd geraakt), maar zotte kosten moeten ze toch niet gaan doen. We hebben de kwaliteit voor een rustig seizoen, dat ze hun bezig houden met de scouting voor volgend jaar en zorgen dat de pijnpunten dan ingevuld worden.
Grotendeels akkoord met je post maar voorin moet er wel degelijk iets deftig bij komen hoor.Het is niet dat we een slechte voorhoede hebben momenteel we hebben gewoon geen voorlijn. Voor Glouftsis zou ik eens polsen bij Sint-Niklaas,den drukker is altijd al zot van hem geweest misschien kunnen we hem daar stallen.Aan Vanbelle maak ik geen woorden meer vuil,die zullen we hier moeten slijten de rest van het seizoen vind het wel stuitend dat hij hem nog steeds laat invallen,geef dan eens een kans aan een Bael slechter dan NVB kan het toch nooit worden


04 Nov 2013, 12:29
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Het pijnpunt ligt duidelijk vooraan, zowel Glouftsis als Van Belle brengen niet wat van hun verwacht wordt. Glouftsis was vroeger een topspits voor tweede, maar de jaren beginnen toch te wegen. Hij is overduidelijk te traag, kan in geen 100 jaar nog een man voorbij en hij is gewoon al een héél seizoen ongelukkig in zijn actie. Ik denk dat zijn volgende club niet meer in tweede zal spelen.

Over Van Belle gezwegen, dat is gewoon een regelrechte ramp, heeft echt nog niets gepresteerd.

En dan zit je dus met een probleem. Ik vond het op Boussu allemaal goed kloppen eigenlijk, maar als je vooraan geen aanspeelpunt hebt of iemand die in de ruimte kan duiken, dan wordt het inderdaad héél moeilijk een goal te maken. Ook Martin vond ik weer zwak invallen, ik had verwacht dat die compleet ging doorbreken dit jaar maar het omgekeerde blijkt waar.

Ik hoop dat ze Van Belle en Glouftsis met nieuwjaar kunnen verpatsen, maar denk niet dat een club het zware contract van Glouftsis wilt overnemen, en VB is eigendom van Westerlo dus die zal nog tot het einde van het seizoen moeten blijven.

Voor mij mogen ze met nieuwjaar een spits bijkopen (indien Mpenza niet speelgerechtigd geraakt), maar zotte kosten moeten ze toch niet gaan doen. We hebben de kwaliteit voor een rustig seizoen, dat ze hun bezig houden met de scouting voor volgend jaar en zorgen dat de pijnpunten dan ingevuld worden.


volledig mee eens, enkel het laatste stukkie begrijp ik niet.

er moet wel degelijk iets bij, en liefst rap. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Nov 2013, 12:55
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Liever wat financiële voorzichtigheid dan zotte aankopen... Ik zie ons er echt niet uitvallen dit jaar.


04 Nov 2013, 13:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Hangt er wat vanaf van wat er allemaal te gebeuren staat hé:
- geraakt Mpenza in orde
- geraakt Lander nog speelklaar of stopt die met voetballen ?
- kan je NVB en zelfs Ceremagic "back to sender" sturen ?

Afhankelijk daarvan en hun doorwegen op het budget kan je inderdaad proberen van nog iets aan te trekken. Maar telkens wetende dat ge met nieuwjaar niet de best draaiende spits van 2de klasse zult kunnen gaan halen hé... het zal altijd een malcontente zijn of eene die in ambras ligt, terugkomt uit blessure of weet ik veel wat...
Op zich heeft die nieuwe dan een seizoenhelft de tijd om zich te integreren, maar gaan we met zo iemand geduldig zijn ? Wetende dat we nen Kevin Janssens al bijna hadden afgeschreven en Nick Vanbelle ook direkt onderuit werd gehaald ? Wat dat laatste betreft pleit ik trouwens mede-schuldig hoor (en de technische staf is mijns inziens ook schuldig door hem direkt te willen brengen) ! Als ze iets halen zullen ze in ieder geval eens iets aan de perceptie moeten doen die dan gecrëerd wordt...

_________________
If you never try, you'll never know


04 Nov 2013, 13:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Liever wat financiële voorzichtigheid dan zotte aankopen... Ik zie ons er echt niet uitvallen dit jaar.


Sorry maar met zo'n kern moet de lat veel hoger liggen dan "er niet uitvallen". Als je uw ploeg dan uiteindelijk niet makkelijk rond de zevende plaats kan parkeren, heb je gefaald, punt uit. Ondanks de betere prestaties van de laatste weken, moeten we nu plots ook niet te mild beginnen worden ook... Ambities zonder De Greef, Mpenza en N. Van Belle waren plaats 6 tot 8 als ik mij niet vergis... Als je dan met die bijkomende investeringen zelfs uw initiële doel niet zou bereiken, dan heb je toch verschrikkelijk slecht gewerkt zeker?? De stand momenteel geeft ook een heel vertekend beeld - je staat nog in de linkerkolom ja, maar kijk eens wat het verschil met de op 2 na laatste maar is en hoever je anderzijds van de top vier verwijderd bent??

En ik wil het nog niet hebben over de prijs-kwaliteitsverhouding maar positief zie ik het daar toch ook niet in... Als je ziet dat op basis van de cijfers van 30 juni 2013 je al een schoon bedrag hebt qua spelerslonen met een in mijn ogen op dat moment "goedkope" kern, vrees ik dat we met de transfers van dit jaar serieus op ons gat gaan vallen qua kost... Tenzij dat een Petrovic of een Di Gregorio zo'n stukken van mensen verdienden en dat K. Janssens of W. Van Belle (beide profs tot 30 juni 2013) nu toch gewoon voor een sandwich en een cola komen spelen...


04 Nov 2013, 13:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
tis natuurlijk anderzijds wel geen level playing field meer in 2de he. wat was het verschil tussen Boussu en EA de zaterdag ? de koffie die geschonken werd :D

en das wel koffie die ze al van verleden jaar eigenlijk niet kunnen betalen he. en ook dees jaar zaten ze daar na 5 speeldagen al bijna met een spelersstaking en moeten ze ne overnemer gaan zoeken maar ondertussen knikkert dien koffie u wel uit het (periodekampioenschaps)race, hetgeen EA nog wat geld had kunnen opbrengen quoi toeschouwersaantallen of zo.

complete, meervoudige en herhaalde competitievervalsing kortom.

neemt niet weg dat ik hier al van in aug aan het roepen ben dat ze ne serieuse kemel geschoten hebben met het Van Eyck-verhaal, dan nog totaal los van de prestaties van zijn opvolger. hem kopen (=geld voor gegeven), ook vande walle marijn er voor wegdoen, laten aan de voorbereiding meedoen, dan wegdoen voor niets om ergens nen bankzitter bij ne reeksgenoot te gaan huren en nu zitten janken dat we geen spitsen hebben ? :stom:

had em dan verhuurd (er was interesse genoeg), bij goede prestaties (en die zijn er tiens) krijg je er nog geld van of kan je hem terughalen. gedane zaken nemen geen keer maar als ze hier niet uit leren verdienen ze ne spreekwoordelijke klets rond hun oren.

_________________
may the FORCE be with you.


04 Nov 2013, 14:13
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: RBD Borinage- Eendracht Aalst
Still standing ! schreef:
tis natuurlijk anderzijds wel geen level playing field meer in 2de he. wat was het verschil tussen Boussu en EA de zaterdag ? de koffie die geschonken werd :D

en das wel koffie die ze al van verleden jaar eigenlijk niet kunnen betalen he. en ook dees jaar zaten ze daar na 5 speeldagen al bijna met een spelersstaking en moeten ze ne overnemer gaan zoeken maar ondertussen knikkert dien koffie u wel uit het (periodekampioenschaps)race, hetgeen EA nog wat geld had kunnen opbrengen quoi toeschouwersaantallen of zo.

complete, meervoudige en herhaalde competitievervalsing kortom.

neemt niet weg dat ik hier al van in aug aan het roepen ben dat ze ne serieuse kemel geschoten hebben met het Van Eyck-verhaal, dan nog totaal los van de prestaties van zijn opvolger. hem kopen (=geld voor gegeven), ook vande walle marijn er voor wegdoen, laten aan de voorbereiding meedoen, dan wegdoen voor niets om ergens nen bankzitter bij ne reeksgenoot te gaan huren en nu zitten janken dat we geen spitsen hebben ? :stom:

had em dan verhuurd (er was interesse genoeg), bij goede prestaties (en die zijn er tiens) krijg je er nog geld van of kan je hem terughalen. gedane zaken nemen geen keer maar als ze hier niet uit leren verdienen ze ne spreekwoordelijke klets rond hun oren.



misschien hebben ze wel een terugkoopoptie, allez da kan ik toch doen bij de nieuwe Football Manager 2013/2014 :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


04 Nov 2013, 14:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 62 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst