Eendracht Aalst - Racing Mechelen - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst - Racing Mechelen 
Auteur Bericht
Online
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 442
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
mamananeto schreef:
Mijn eerste match dit seizoen en al direct een driepunter ! (y)
Ik was de eerste helft in positieve zin verwonderd over onze "kick and rush" mentaliteit ! Was lang geleden dat we dat nog zagen.
Het was trouwens door die mentaliteit dat Racing geen bal raakte - jammer dat het elftal dit geen 90' kon brengen, waardoor de mechelaars de tweede helft plots weer mededen….
Blijkbaar heeft de Regi kunnen duidelijk maken dat er in zijn ploeg geen plaats is voor rondwandelde zonnebankpipos ( en ja K. Jannssens voel u zeker aangesproken :crazy: :D )
Vandaar dat K. Janssens dus plots wel begon te voetballen, en met hem quasi het volledige elftal.
Verder vond ik Kevin's naamgenoot Philippe Janssens trouwens fantastisch spelen vandaag. Sommigen vergelijken hem graag met Ken, maar ik vind hem aanvallend en technisch stukken beter.
Onze andere nieuwkomer Ratko kon me dan weer niet bekoren. Ik vind hem traag, en nogal onbeholpen - maar goed- ik ga hem niet be/ver oordelen op 90'.. :hmm:
Goed begonnen is half gewonnen…Op naar Dessel dus.. :EA:

De eeste helft was sinds lang echt genieten. Ratko was vandaag toch wel sterk hoor, won veel duels en je hebt met hem altijd een aanspeelpunt die de bal kan vast houden. Traag is hij inderdaad maar daar liggen die jongen zijn kwaliteiten gewoon niet, voetballend een pak beter dan Stavros, of hij diezelfde killer is moet hij echter nog bewijzen. (y)


10 Aug 2014, 22:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Het clubbestuur en de veiligheidsdiensten wensen de Eendracht supporters te bedanken voor hun voortreffelijke houding tijdens en na de wedstrijd tegen Racing Mechelen, ondanks de vele provocaties van de bezoekende supporters.


11 Aug 2014, 10:59
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Josken11 schreef:
mamananeto schreef:
Mijn eerste match dit seizoen en al direct een driepunter ! (y)
Ik was de eerste helft in positieve zin verwonderd over onze "kick and rush" mentaliteit ! Was lang geleden dat we dat nog zagen.
Het was trouwens door die mentaliteit dat Racing geen bal raakte - jammer dat het elftal dit geen 90' kon brengen, waardoor de mechelaars de tweede helft plots weer mededen….
Blijkbaar heeft de Regi kunnen duidelijk maken dat er in zijn ploeg geen plaats is voor rondwandelde zonnebankpipos ( en ja K. Jannssens voel u zeker aangesproken :crazy: :D )
Vandaar dat K. Janssens dus plots wel begon te voetballen, en met hem quasi het volledige elftal.
Verder vond ik Kevin's naamgenoot Philippe Janssens trouwens fantastisch spelen vandaag. Sommigen vergelijken hem graag met Ken, maar ik vind hem aanvallend en technisch stukken beter.
Onze andere nieuwkomer Ratko kon me dan weer niet bekoren. Ik vind hem traag, en nogal onbeholpen - maar goed- ik ga hem niet be/ver oordelen op 90'.. :hmm:
Goed begonnen is half gewonnen…Op naar Dessel dus.. :EA:

De eeste helft was sinds lang echt genieten. Ratko was vandaag toch wel sterk hoor, won veel duels en je hebt met hem altijd een aanspeelpunt die de bal kan vast houden. Traag is hij inderdaad maar daar liggen die jongen zijn kwaliteiten gewoon niet, voetballend een pak beter dan Stavros, of hij diezelfde killer is moet hij echter nog bewijzen. (y)


Vansimpsen is geen wereldvoetballer, dat is duidelijk. Maar als hij zich iedere match nuttig kan maken, een duel wint, en ne bal deftig aflegt, ben ik al content. Op voorwaarde dan wel dat hij minimaal 1x scoort uit drie kansen. Moest gisteren gescoord hebben!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Aug 2014, 11:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Een dikke proficiat in de eerste plaats aan onze spelers, ze hebben hard gevochten om de eerste drie punten binnen te halen, van mij krijgen ze allemaal een dikke tien. :worship:
Verder ook een pluim voor onze supporters 't was ondanks het hondeweer een leuke namiddag met de gewenste sfeer. (y)
Kletsnat, maar ik was toch enorm trots om Iendrachter te zijn. :drank: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Aug 2014, 12:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
http://www.racingmechelen.be/index.php? ... Itemid=116

"Tot slot nog dit: de bezoekende supporters moesten de wedstrijd bijwonen in erbarmelijke omstandigheden. De club betreurt dit ten zeerste, zeker gezien de zware inspanningen die onze fans hebben geleverd om ons stadion wel conform te maken aan de eisen van tweede klasse. "

:(

_________________
may the FORCE be with you.


11 Aug 2014, 13:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Still standing ! schreef:
http://www.racingmechelen.be/index.php?option=com_joomleague&func=showReport&p=20&mid=1885&pics=1&Itemid=116

"Tot slot nog dit: de bezoekende supporters moesten de wedstrijd bijwonen in erbarmelijke omstandigheden. De club betreurt dit ten zeerste, zeker gezien de zware inspanningen die onze fans hebben geleverd om ons stadion wel conform te maken aan de eisen van tweede klasse. "

:(



tja , t is nu ook niks van gelogen he.... maar met dat verschil dat het ook voor de thuisaanhang erbarmelijke toestanden waren om de match te kunnen komen bijwonen...


11 Aug 2014, 13:55
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Still standing ! schreef:
http://www.racingmechelen.be/index.php?option=com_joomleague&func=showReport&p=20&mid=1885&pics=1&Itemid=116

"Tot slot nog dit: de bezoekende supporters moesten de wedstrijd bijwonen in erbarmelijke omstandigheden. De club betreurt dit ten zeerste, zeker gezien de zware inspanningen die onze fans hebben geleverd om ons stadion wel conform te maken aan de eisen van tweede klasse. "

:(


als ik het zo hoor en lees is er in het tussenseizoen precies niet veel gebeurd aan ons stadion.

Jammer, en dat is een woord die je dit seizoen vaak gaat horen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Aug 2014, 13:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 12:41
Berichten: 427
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
El Corredor (Light) schreef:
Still standing ! schreef:
http://www.racingmechelen.be/index.php?option=com_joomleague&func=showReport&p=20&mid=1885&pics=1&Itemid=116

"Tot slot nog dit: de bezoekende supporters moesten de wedstrijd bijwonen in erbarmelijke omstandigheden. De club betreurt dit ten zeerste, zeker gezien de zware inspanningen die onze fans hebben geleverd om ons stadion wel conform te maken aan de eisen van tweede klasse. "

:(


als ik het zo hoor en lees is er in het tussenseizoen precies niet veel gebeurd aan ons stadion.

Jammer, en dat is een woord die je dit seizoen vaak gaat horen.

Daar nog kosten aan doen is weggesmeten geld.
Ofwel zetten een nieuw stadion ofwel is het gedaan met eendracht aalst.


11 Aug 2014, 14:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Erg goede eerste helft vond ik, met idd Kevin die zijn beste match ooit voor Eendracht speelde. Smet en Shkodra hadden het dan weer moeilijk. Anderzijds vrees ik dat we ook wel gewonnen hebben van een Racing waar nog véél werk aan is.


11 Aug 2014, 16:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4818
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
AlostanA schreef:
Erg goede eerste helft vond ik, met idd Kevin die zijn beste match ooit voor Eendracht speelde. Smet en Shkodra hadden het dan weer moeilijk. Anderzijds vrees ik dat we ook wel gewonnen hebben van een Racing waar nog véél werk aan is.


Ik had hen toch ook sterker verwacht, na 10 min kon je al zien dat wij die wedstrijd nooit konden verliezen maar uiteindelijk bleef het spannend tot op het eind omdat wij, in de 2de helft, wat gas terugnamen.
Mechelen zal het echter nog lastig krijgen, ook al omdat ze een beperkte kern hebben.

_________________
oilsjt, goi alien...


11 Aug 2014, 16:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
jammen schreef:
AlostanA schreef:
Erg goede eerste helft vond ik, met idd Kevin die zijn beste match ooit voor Eendracht speelde. Smet en Shkodra hadden het dan weer moeilijk. Anderzijds vrees ik dat we ook wel gewonnen hebben van een Racing waar nog véél werk aan is.


Ik had hen toch ook sterker verwacht, na 10 min kon je al zien dat wij die wedstrijd nooit konden verliezen maar uiteindelijk bleef het spannend tot op het eind omdat wij, in de 2de helft, wat gas terugnamen.
Mechelen zal het echter nog lastig krijgen, ook al omdat ze een beperkte kern hebben.


(y) Elke voetbalkenner ziet dat, maar het Racingbestuur vindt dat blijkbaar geen erg. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


11 Aug 2014, 19:01

Lid geworden op: 09 Aug 2014, 12:24
Berichten: 2
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Gruunwit schreef:
jammen schreef:
AlostanA schreef:
Erg goede eerste helft vond ik, met idd Kevin die zijn beste match ooit voor Eendracht speelde. Smet en Shkodra hadden het dan weer moeilijk. Anderzijds vrees ik dat we ook wel gewonnen hebben van een Racing waar nog véél werk aan is.


Ik had hen toch ook sterker verwacht, na 10 min kon je al zien dat wij die wedstrijd nooit konden verliezen maar uiteindelijk bleef het spannend tot op het eind omdat wij, in de 2de helft, wat gas terugnamen.
Mechelen zal het echter nog lastig krijgen, ook al omdat ze een beperkte kern hebben.


(y) Elke voetbalkenner ziet dat, maar het Racingbestuur vindt dat blijkbaar geen erg. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen.


Als er geen geld is voor versterking, valt daar weinig aan te doen. We moeten roeien met de riemen die we hebben.
Al bij al een verdiende zege voor Aalst. Jullie gaan normaal een rustig seizoen tegemoet, voor ons zal het knokken worden tot op het einde.
PS: het uitvak was een schande, tweede klasse onwaardig. Modder, niets om te eten, slecht zicht, ver van het veld, schandalig sanitair ... En dat voor 14 euro (+ bus want combi). Jammer.


11 Aug 2014, 19:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Het thuisvak is spijtig genoeg niet beter.


11 Aug 2014, 20:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Zeer goede eerste helft vandaag, echt genoten ook door het feit natuurlijk dat het al zolang geleden was dat we van onze club nog eens iets zagen dat op voetbal leek. Bepaalde spelers hebben duidelijk stappen vooruit gezet onder deze coach en dat nu al dus dat beloofd. K.Janssens pik ik er dan uit omdat zijn metamorfose zo opmerkelijk was. Ook aardige invalbeurt van Bael voor een Tjendo die het toch moeilijk blijft hebben een hele wedstrijd op niveau te spelen,daar moet hij toch aan werken want lijkt me zuiver fysiek probleem. Zijn spel en positie vragen natuurlijk meer krachten dan bv dit van een centrale verdediger maar dan nog. Dit RCM heeft toch nog een paar spelers in de wachtkamer zitten en dit gekoppeld aan hun vechtlust zie ik die vooral thuis nog wel voldoende punten pakken om zich te redden. Allemaal positieve zaken op sportief gebied en met veel verwachtingen woensdag naar Dessel. Wat de racingers hier aankaarten over onze accomodatie volledig akkoord,schandalig dat daar 14 euro moet voor neergelegd worden. Stads-en clubbestuur ben beschaamd in jullie plaats :hmm:


11 Aug 2014, 21:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Als reclame voor Aalst kan die miserabele toestand van die tribune en de 'parking' wel tellen.
Al 10 jaar (of zelfs langer) staat alles daar onder water bij regenweer, al 10 jaar geen ene nieuwe kiezel gezien.


11 Aug 2014, 22:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst