Eendracht Aalst - Racing Mechelen - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Eendracht Aalst - Racing Mechelen 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Paul van Himst kon zondag de aftrap niet geven na het overlijden van zijn broer, wat meer dan begrijpelijk is.
Hij zat wel zondag avond in de tribune van Anderlecht, naast Merckx, voor de wedstrijd tegen Charleroi...

_________________
Anti fusieclub!


11 Aug 2014, 22:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Polle was op den Iendracht, moar was zijn katsjoe botten vergeten en heeft zich teruggekierd.


11 Aug 2014, 22:29
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
nico_loves_rc schreef:
Gruunwit schreef:
jammen schreef:

Ik had hen toch ook sterker verwacht, na 10 min kon je al zien dat wij die wedstrijd nooit konden verliezen maar uiteindelijk bleef het spannend tot op het eind omdat wij, in de 2de helft, wat gas terugnamen.
Mechelen zal het echter nog lastig krijgen, ook al omdat ze een beperkte kern hebben.


(y) Elke voetbalkenner ziet dat, maar het Racingbestuur vindt dat blijkbaar geen erg. Meer heb ik daar niet aan toe te voegen.


Als er geen geld is voor versterking, valt daar weinig aan te doen. We moeten roeien met de riemen die we hebben.
Al bij al een verdiende zege voor Aalst. Jullie gaan normaal een rustig seizoen tegemoet, voor ons zal het knokken worden tot op het einde.
PS: het uitvak was een schande, tweede klasse onwaardig. Modder, niets om te eten, slecht zicht, ver van het veld, schandalig sanitair ... En dat voor 14 euro (+ bus want combi). Jammer.


ik denk dat iedere EA supporter dit beaamt, en meer als ons excuseren kunnen we helaas ook niet hiervoor.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


12 Aug 2014, 9:45
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
ELKE bezoekende supporter zou TELKENS van zijn kl... moeten maken, met een klachtenbrief richting club en stadsbestuur. Misschien zouden de heren van stads en clubbestuur dan eens hun belofte's beginnen nakomen. Want hen kennende luisteren ze eerst en liever naar de grieven van anderen dan die van hun eigen supporters!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


12 Aug 2014, 14:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
DavidSeal schreef:
ELKE bezoekende supporter zou TELKENS van zijn kl... moeten maken, met een klachtenbrief richting club en stadsbestuur. Misschien zouden de heren van stads en clubbestuur dan eens hun belofte's beginnen nakomen. Want hen kennende luisteren ze eerst en liever naar de grieven van anderen dan die van hun eigen supporters!!


(y)

wel eerst vragen of dat mag van den Okapi he, want als da ergens hun belangen zou kunnen schaden sturen ze er Cottyn op af en loopt het dun langs hun benen ont stadhois...

_________________
may the FORCE be with you.


12 Aug 2014, 14:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
mamananeto schreef:
Onze andere nieuwkomer Ratko kon me dan weer niet bekoren. Ik vind hem traag, en nogal onbeholpen - maar goed- ik ga hem niet be/ver oordelen op 90'.. :hmm:
Goed begonnen is half gewonnen…Op naar Dessel dus.. :EA:
Die was in 1ste helft nochtans zowat de reden waardoor Janssens & Janssens konden doorschuiven, Vansimpsen won in de 1ste helft werkelijk elk duel en legde de eene bal na de andere af op dit duo (Skhodra inderdaad te weinig gezien).
Een van de redenen waarom het in de 2de helft volgens mij stroever liep, was net omdat Ratko die duels niet meer kon winnen. Had mij laten vertellen dat die fysiek het verschil maakte in voorbereiding, maar in 2de helft zondag niet de indruk dat die nog zeer fris zat.

Hopelijk kan hij die lijn doortrekken, samen met Tjendo een extra aanspeelpunt in de diepte.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Aug 2014, 20:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Jul 2013, 21:09
Berichten: 436
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Bomber schreef:
http://vimeo.com/103232528

(y) Zoals eerder gezegd, de tegenstander moest iedere week onze accomodatie zo in de "verf" zetten.


13 Aug 2014, 7:15
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Dec 2009, 10:15
Berichten: 349
Leeftijd: 35
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Josken11 schreef:
Bomber schreef:
http://vimeo.com/103232528

(y) Zoals eerder gezegd, de tegenstander moest iedere week onze accomodatie zo in de "verf" zetten.


Zeker!! laat ze ons maar belachelijk maken, hoe zou je zelf zijn.
Het is door deze toestanden ( financieel en tent) dat ik na 13 jaar abonnementhouder hier een punt heb achter gezet.Ik blijf komen uit pure clubliefde maar ik ben het echt beu!!

_________________
Anti fusieclub!


13 Aug 2014, 15:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eendracht Aalst - Racing Mechelen
Dienen drasj is er echt over, just gelijk het overdreven vertoon vd blauwe vrienden

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


13 Aug 2014, 15:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 114 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst