EA - STVV - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7
 EA - STVV 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA - STVV
De eerste helft ging het nog behoorlijk (belabberd, zoals altijd) met Smet. Tweede helft neemt RVA er Donjet en K. Janssens eraf en schuift hij zowaar Smet een rij vooruit. Op dat moment beseft de tegenstander dat je vanop de flanken geen gevaar meer moet verwachten. Smet op middenrechts terwijl De Cuyper hem vanaf minuut 45 staat op te warmen, en dan brengt hij er nog Bael op??????????? Sorry maar hier volg ik niet meer.
En wat STVV betreft: nu begrijp,ik toch iets beter waarom de rest van Vlaanderen lacht met die Limburgers.

_________________
oilsjt, goi alien...


07 Sep 2014, 20:43
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: EA - STVV
Tenzij Janssens zich blesseerde, kan ik de wissels toch niet echt plaatsen. Al evenmin waarom Lievens nu plots de voorkeur krijgt op De Greef. Ik volg toch ook de mening dat we vandaag de match verloren hebben door een verkeerde bezetting en tactiek.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


07 Sep 2014, 20:44
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43
Berichten: 102
Locatie: Nieuwerkerken-city
Bericht Re: EA - STVV
Niks tegen Van Belle, maar heeft nog iemand gezien dat hij na zijn pass op K Janssens direct aan zijn kousen begon te prutsen?!?
Dat de pass terug van Janssens op niks trok is duidelijk, maar zonder met zijn kousen in de weer te zijn zou Van Belle toch iets sneller kunnen reageren hebben?

Voor de rest had ik na de 0-1 nooit meer het gevoel dat er voor ons nog meer inzat...
Te weinig dreiging, overal ne stap te laat, geen druk op de bal, 2e bal nooit voor ons, geen flanken maar vooral altijd pass'ke terug (ik word er zot van!) zelfs bij een aanval of corner of counter eindigt de bal weer bij Kevin...

Om nog maar te zwijgen van de comedy capers met het doelnet ...


07 Sep 2014, 21:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA - STVV
Ik heb de match zelf niet gezien en kan er dus ook niks over zeggen. Volgens den ene zat er meer in, volgens den andere wast nie goe genoeg. Feit is da we na deze zes matchen toch al een eerste evaluatie kunnen maken want gespeeld tegen 3 mindere en 3 betere ploegen (op papier dan toch). En met 12 op 18 hebben we een resultaat dat zeker positief is en waar iedereen ongetwijfeld wou voor tekenen. Gewoon rustig blijven nu en proberen om zeker iets te rapen in Molenbeek zaterdag zodat die verliesreeks gebroken is.


07 Sep 2014, 21:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: EA - STVV
Donjet speelt de laatsten tijd gewoon niet goed, spijtig maar ik had met Ken gestart. Dan hebde 2 Janssen'en die zich meer aanvallend mogen uitleven. De cuyper had ik ook ingebracht, topspeler! Laat die Bael gewoon op de bank aub. Voor de rest een degelijke match, vooral nie vergeten da we eigenlijk nog Martin en Koulibaly hebben rondlopen ook...

Er zit in ieder geval met momenten voetbal in, dat heb ik vorig jaar niet gezien.

_________________
Afbeelding


07 Sep 2014, 21:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: EA - STVV
tdb schreef:
Niks tegen Van Belle, maar heeft nog iemand gezien dat hij na zijn pass op K Janssens direct aan zijn kousen begon te prutsen?!?
Dat de pass terug van Janssens op niks trok is duidelijk, maar zonder met zijn kousen in de weer te zijn zou Van Belle toch iets sneller kunnen reageren hebben?

Voor de rest had ik na de 0-1 nooit meer het gevoel dat er voor ons nog meer inzat...
Te weinig dreiging, overal ne stap te laat, geen druk op de bal, 2e bal nooit voor ons, geen flanken maar vooral altijd pass'ke terug (ik word er zot van!) zelfs bij een aanval of corner of counter eindigt de bal weer bij Kevin...

Om nog maar te zwijgen van de comedy capers met het doelnet ...

Ik vind onze linkerflank toch wel sterk t.o.v. de rechterflank. Just spijtig van die foute communicatie.

_________________
Afbeelding


07 Sep 2014, 21:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA - STVV
Was al voor mijn werk vertrokken naar Engeland, en heb dus via via moeten vernemen hoe het gegaan is vandaag. Jammer dat we verloren - maar 12 op 18 is nog altijd dik ok he mannen ! :cool:
Toch een ding dat ik kwijt wil : Ik lees hier dat Steve Bael dus ( opnieuw) mocht invallen in de tweede helft..?? :?
Awel dat begrijp ik dus van geen kanten. Ik snap al weken niet wat die in de kern loopt te doen..
Ge moet da manneke maar gewoon ne keer zien opwarmen, en ge weet genoeg…

Ofwel laat die dus op training de meest ongelooflijke dingen zien .. :? :plat:
Ofwel moet die om " een of andere reden" speelgelegenheid krijgen .. :hmm:

Jammer wel dat daardoor een correcte en goed voetballende speler 90' op de bank moet blijven ( Tjendo)


07 Sep 2014, 22:29
Online
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - STVV
El Corredor (Light) schreef:
ja hallo zeg. Vind ik regelrechte zever. Je kan ook tot minuut 80 wachten met je omzetting... zoals de voorbije jaren.
Ik zie terug voetbal op EA , en dat is jaaaaaaaaaaren geleden. En is dat vandaag met verlies, geen probleem!


Dat vind ik er ook van! Eindelijk weer plezant om naar den Iendracht te gaan kijken, ook na verlies. Maar om direct van flaters te spreken, jawadde!! :nieje: :nieje:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


08 Sep 2014, 9:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: EA - STVV
Kan ook leven met deze nederlaag, we mogen nog altijd zeer tevreden zijn met onze competitiestart + het voetbal en de beleving is toch weer wat aangenamer dan de vorige jaren. Blijf het wel onbegrijpelijk vinden dat we gisteren starten met Bogaerts,Lievens centraal. Voetballend vermogen is nul en tegenstander kreeg steeds een zee van tijd om zich te organiseren bij onze opbouw van achteruit. Bij Degreef ging dit steeds direct vooruit en krijg je automatisch meer mogelijkheden. Die jongen moet altijd starten.Inbreng van Bael voor moegestreden Oliviera begrijp ik wel hij is nu eenmaal derde spits in Regi's pikorde, De Cuyper had ik in de tweede helft dan wel gebracht voor Smet die hoger moest spelen en het hier duidelijk moeilijk mee had.


08 Sep 2014, 9:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: EA - STVV
chunga schreef:
Kan ook leven met deze nederlaag, we mogen nog altijd zeer tevreden zijn met onze competitiestart + het voetbal en de beleving is toch weer wat aangenamer dan de vorige jaren. Blijf het wel onbegrijpelijk vinden dat we gisteren starten met Bogaerts,Lievens centraal. Voetballend vermogen is nul en tegenstander kreeg steeds een zee van tijd om zich te organiseren bij onze opbouw van achteruit. Bij Degreef ging dit steeds direct vooruit en krijg je automatisch meer mogelijkheden. Die jongen moet altijd starten.Inbreng van Bael voor moegestreden Oliviera begrijp ik wel hij is nu eenmaal derde spits in Regi's pikorde, De Cuyper had ik in de tweede helft dan wel gebracht voor Smet die hoger moest spelen en het hier duidelijk moeilijk mee had.


Ik begrijp niet dat dinnen 3den is in de pikorde. Met alle respect voor Bael maar wat heeft die hier al laten zien? Komt ook amper aan de bal omdat hij fout afhaakt of fout dieploopt of hem wegsteekt. Ik weet nu niet wat nen Koulibaly kan maar veel slechter kan dat toch niet zijn?

_________________
Afbeelding


08 Sep 2014, 10:23
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: EA - STVV
Fanatix schreef:
chunga schreef:
Kan ook leven met deze nederlaag, we mogen nog altijd zeer tevreden zijn met onze competitiestart + het voetbal en de beleving is toch weer wat aangenamer dan de vorige jaren. Blijf het wel onbegrijpelijk vinden dat we gisteren starten met Bogaerts,Lievens centraal. Voetballend vermogen is nul en tegenstander kreeg steeds een zee van tijd om zich te organiseren bij onze opbouw van achteruit. Bij Degreef ging dit steeds direct vooruit en krijg je automatisch meer mogelijkheden. Die jongen moet altijd starten.Inbreng van Bael voor moegestreden Oliviera begrijp ik wel hij is nu eenmaal derde spits in Regi's pikorde, De Cuyper had ik in de tweede helft dan wel gebracht voor Smet die hoger moest spelen en het hier duidelijk moeilijk mee had.


Ik begrijp niet dat dinnen 3den is in de pikorde. Met alle respect voor Bael maar wat heeft die hier al laten zien? Komt ook amper aan de bal omdat hij fout afhaakt of fout dieploopt of hem wegsteekt. Ik weet nu niet wat nen Koulibaly kan maar veel slechter kan dat toch niet zijn?
Kan ik je in volgen maar onze coach ziet ze natuurlijk bijna dagelijks aan het werk, zal misschien ook te maken hebben met de geleverde trainingsarbeid. Technisch is Kouli zeker sterker dan Bael maar als je spreekt over verkeerd lopen is dat bij Koulibaly nog erger vrees ik. Soit, verder denk ik niet dat onze problemen vooraan liggen dit seizoen.


08 Sep 2014, 10:59
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Aug 2009, 22:55
Berichten: 292
Leeftijd: 50
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - STVV
Fanatix schreef:
chunga schreef:
Kan ook leven met deze nederlaag, we mogen nog altijd zeer tevreden zijn met onze competitiestart + het voetbal en de beleving is toch weer wat aangenamer dan de vorige jaren. Blijf het wel onbegrijpelijk vinden dat we gisteren starten met Bogaerts,Lievens centraal. Voetballend vermogen is nul en tegenstander kreeg steeds een zee van tijd om zich te organiseren bij onze opbouw van achteruit. Bij Degreef ging dit steeds direct vooruit en krijg je automatisch meer mogelijkheden. Die jongen moet altijd starten.Inbreng van Bael voor moegestreden Oliviera begrijp ik wel hij is nu eenmaal derde spits in Regi's pikorde, De Cuyper had ik in de tweede helft dan wel gebracht voor Smet die hoger moest spelen en het hier duidelijk moeilijk mee had.


Ik begrijp niet dat dinnen 3den is in de pikorde. Met alle respect voor Bael maar wat heeft die hier al laten zien? Komt ook amper aan de bal omdat hij fout afhaakt of fout dieploopt of hem wegsteekt. Ik weet nu niet wat nen Koulibaly kan maar veel slechter kan dat toch niet zijn?


Ik zie ook echt NIKS in Bael hé ! Hoeveel speelkansen heeft diene gast nu al gekregen (vorig jaar + dit seizoen al ) en het is telkens 0,0 . Of je daar nu een materiaalmeester zet of Bael het is just hetzelfde.

Haal Martin terug bij de A kern( is volgens de wedstrijdverslagen van de beloften elke week één van de betere) en probeer met nieuwjaar diene Bael ergens anders onder te brengen. Mss retour Dender ? :D
:EA:


08 Sep 2014, 12:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - STVV
tactische ingrepen voor en tijdens de match hebben slecht uitgepakt. ik kan erin komen dat de trainer probeert iedereen naar een hoger niveau te tillen door kansen te geven, en zo op een brede basis te kunnen rekenen, maar gisteren was het misschien een stapje te ver.
Ik vond Lievens gisteren echt niet goed spelen. die zijn passing was dramatisch te noemen. In die zin wel wat jammer als je dan De Greef op je bank laat.
Voorts toch wel een mooie match gezien. op punten en inzet hebben wij gewonnen. stvv heeft de drie punten, maar die hebben amper een half uur gevoetbald. Volgens mij worden die kampioen: als ze willen voetballen kunnen ze winnen, en ze kunnen ook winnen als ze niet voetballen.
't kan niet altijd prijs zijn. met gisteren inbegrepen, nen dikken dankuwel om elke match er vol voor te gaan, met heel vaak mooi en snel voetbal en een tomeloze inzet. een verademing tov het amateuristisch gepruts van vorig jaar.


08 Sep 2014, 13:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: EA - STVV
Met ne goeie rechtsback, De Greef terug in de ploeg, De Oliveira die zijn beste niveau nog moete halen,... zou ge zeker meedoen voor de plaatsen bovenaan volgens mij. Lievens staat er wel verdedigend maar is qua opbouw minstens even zwak als Bogaerts.


08 Sep 2014, 13:14
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: EA - STVV
Ik begrijp de wissels toch ook niet ze. 0-1 achter en twee middenvelders die nog een individuele actie kunnen maken vervangen door een middenvelder en verdediger. Om dan Smet naar uw middenveld te verschuiven.

Met alle respect maar De Cuyper is 100* keer gevaarlijker dan Smet. Hij is sneller, maakt individuele acties en heeft een goede voorzet.

bijkomend niet vergeten dat STVV al een onterecte penalty gehad had. Tjendo snijdt frekwent naar binnen en de kans om ook een penalty te krijgen is aldus vele groter met zo iemand dan met een Smet die niet van de zijlijn weggeraakt.

Rodrigo der af. Tja, hij was vermoedelijk moe, dus daar kan i kde trainer volgen. Maar breng dan inderdaad Koulibaly in (zoals reeds door meerderen gezegd) of breng Tjendo in, en zet voor mijn part smet in de spits. Hij zal nog altijd beter presteren dan Bael.

We verdienden een punt en ik durf te stellen dat we dit mogelijks konder halen met andere wissels.

Ik begin mij af te vragen of er een haar in de boter zit tussen Regi en Tjendo.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


08 Sep 2014, 13:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst