Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!! - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18
 Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!! 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 543
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
hoe was het met de actie jongens ?

_________________
WOEF


16 Sep 2014, 21:30
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Proficiat aan iedereen aanwezig. Wel weinig beleving, en heeel weinig volk. Ik denk dat den eendracht op sterven na dood is. De 200 die er nu waren zijn de reden dat er nog geen fusie is. Jammer dat er niet meer waren. Leek inderdaad soms meer op receptie opt tstadhuis. Den dozje zal gelachen hemmen. En we zen weer me een belofte naar huis gestuurd. 1 ding was zeker noste joar geen voetbal in het pc stadion. Dus denjer lovers wrijft in uw handen. Ik za er niet bij zijn!
:EA:
Anti fusie 4ever!


16 Sep 2014, 21:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
rataplan schreef:
hoe was het met de actie jongens ?


Voelde me weer bij de scouts, leuke wandeling en kampvuurtje gemaakt op de Grote Markt.
Het resultaat is zoals te verwachten of wat had je gedacht 0,0, ze gaan weer maandelijks eens bijeenkomen.
Enfin, mijn prognose rond nieuwjaar boeken toe, en een nieuw stadion, ja 't was een mooie droom.
Enige troost het zal zeker niet aan de supporters gelegen hebben dat het zover gekomen is, het is zonde maar we zijn mijn gedacht aan het doodbloeden. :(
Apropos, wat me ook opviel de vele afwezige verantwoordelijken van supportersclubs, raar. :?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


Laatst gewijzigd door Hugo op 16 Sep 2014, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Sep 2014, 21:43
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
200 was toch het aantal dat toezegde via facebook, dus meer kon je er niet verwachten toch?
De fusie komt dus weer wat dichter :kots:


16 Sep 2014, 21:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Waar was de jeugd? De toekomst ... zonde


16 Sep 2014, 21:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Wat hadden jullie dan verwacht voor een weekdag om 18u?
We trekken voor de doorsnee verplaatsing geen 500man, laat staan voor een protestmars midden in de week. Die duizend supporters die komende woensdag met partybussen naar Brugge trekken die zaten nog aan tafel soep te eten, het is geweten dat wij successupporters met hopen hebben.

Dat de diehards er vandaag stonden was goed, beter iets dan niets.
!

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


16 Sep 2014, 21:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Kalisj schreef:
200 was toch het aantal dat toezegde via facebook, dus meer kon je er niet verwachten toch?
De fusie komt dus weer wat dichter :kots:


Ik denk meer dat het in de richting van een faillissement zal gaan, wie staat er te springen om te fusioneren met een club met zo een enorme schuldenlast.
Failliet en je begint op nul, maar ja in welke reeks, that's the question. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Sep 2014, 21:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
tsjoep schreef:
Waar was de jeugd? De toekomst ... zonde

Inderdaad 0,0 jeugdspelers,zonde waar waren al die supps ???uitleggen da kunnen ze allemaal in het cafe en veel pietjes tekenen.
Volgens mij waren er enkel de supps die meegaan op verplaatsing.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


16 Sep 2014, 21:58
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Hugo schreef:
Kalisj schreef:
200 was toch het aantal dat toezegde via facebook, dus meer kon je er niet verwachten toch?
De fusie komt dus weer wat dichter :kots:


Ik denk meer dat het in de richting van een faillissement zal gaan, wie staat er te springen om te fusioneren met een club met zo een enorme schuldenlast.
Failliet en je begint op nul, maar ja in welke reeks, that's the question. :hmm:


Dat denk ik ook.
Wie wil er trouwens geld pompen in een fusie met Dender?
Het gaat daar minstens even slecht, ze hebben geen supporters en in dat stadion kunnen we gerust gaan spelen zonder een fusie. Dus zet die gedachte maar uit het hoofd, een fusie komt er niet, daar heeft niemand wat bij gewonnen ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


16 Sep 2014, 22:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
The Blackwans schreef:
Wat hadden jullie dan verwacht voor een weekdag om 18u?
We trekken voor de doorsnee verplaatsing geen 500man, laat staan voor een protestmars midden in de week. Die duizend supporters die komende woensdag met partybussen naar Brugge trekken die zaten nog aan tafel soep te eten, het is geweten dat wij successupporters met hopen hebben.

Dat de diehards er vandaag stonden was goed, beter iets dan niets.
!


Bosj op! Ging net hetzelfde (of toch iets in die aard) neerpennen. Voor sommigen is het pas 'geslaagd' als er 5000 man opstapt, en dan nog. De opkomst lag volledig in hetgeen ik er zelf van verwachtte: geen grote massa maar ook geen zielig vertoon.
En wat is een die-hard? In mijn hart ja, maar elke wedstrijd live volgen zit er echt niet in. Ik voel mij daarom zeker niet minder of meer supporter. Elk beleeft dat toch op zijn eigen manier? Zelf ben ik van kindsbeen Iéndrachtfan. Toch nam ik -mede door tijdsgebrek- in het verleden nooit deel aan dergelijke acties. Al steunde ik ze wel. Maar deze keer wou ik er absoluut bij zijn omdat het vijf na twaalf is.

De criticasters hebben recht op hun mening, maar ik vraag mij af: wat zouden jullie doen in de huidige situatie. Burgemeester ontvoeren? Stadhuis in brand steken? Allez, alle suggesties zijn welkom want jullie club staat het water aan de lippen...

Voor degenen die zich de moeite hebben getroost om mee te stappen, thanks en veel respect!! (y)


Laatst gewijzigd door luque op 16 Sep 2014, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Sep 2014, 22:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
De opkomst kon beter, maar is niet slecht te noemen, ik denk dat veel fans al berusten in het onvermijdelijke en je kunt deze mensen niet meer warm maken om mee op te stappen, ze zien er gewoon het nut niet van in.
Bon, ieder zijn mening, ik hoop alleen dat ze het goed in beeld brengen, het was toch de bedoeling om een signaal te geven naar het stadsbestuur toe.
Of ze daar nu wakker gaan van liggen is een andere vraag, hoop doet leven. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Sep 2014, 22:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Nu, dat de jeugd(ploegen) niet vertegenwoordigd waren ligt wel zwaar op de maag. Als je die entourage al niet warm kan maken om mee te stappen... :wadde:


16 Sep 2014, 22:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
luque schreef:
Nu, dat de jeugd(ploegen) niet vertegenwoordigd waren ligt wel zwaar op de maag. Als je die entourage al niet warm kan maken om mee te stappen... :wadde:

idd, een schande vind ik .....


16 Sep 2014, 22:19
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
tsjoep schreef:
luque schreef:
Nu, dat de jeugd(ploegen) niet vertegenwoordigd waren ligt wel zwaar op de maag. Als je die entourage al niet warm kan maken om mee te stappen... :wadde:

idd, een schande vind ik .....


maar als de U8 de spionkop niet kan groeten door een actie, komen ze wel bleiten of als hun jeugdtrainers weer eens niet betaald zijn ook... :fuck:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


16 Sep 2014, 22:29
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Protestactie nummer 2: Protestmars 16 September 2014!!!!
Idd...
De enigste die er waren, was de vaste (oude) kern die wel jaren kennen. Diegene die er altijd zijn, thuis en uit, in goeie en slechte tijden...
Maar op 24/9 zijn de anderen er ook weer in vol ornaat....

Akkoord, het was een moeilijk uur en ikzelf was er ook maar om 19u, maar ik was er wel!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


16 Sep 2014, 22:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 261 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst