EA- BERGEN - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 EA- BERGEN 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA- BERGEN
En de stront-thuismatchen stapelen zich op.... triest.... (n)

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


02 Nov 2014, 19:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: EA- BERGEN
amai... op meerdere momenten vandaag probeerden wij voor Mons te scoren.

ik zeg het al jaren he: met de verdediging en keeper die wij hebben brauchen wir ein turm centraal vanachter.

Janssens Kevin was goed idd, zijn naamgenoot ook maar voor mij is de frisheid er bij hem ietwat af. Arnaud stond ook heel goed zijn man en Lievens hield zich meer dan staande, zelfs een schitterende dieptepass in de 2de helft. veel spelers waarvan je je afvraagt of ze wel meespeelden (Gianni op kop) en een speler die meedeed met de verkeerde club (Wesley, wat is daar mee aan de hand ? normaal apprecieer ik een speler die initiatief blijft nemen, maar nu zou ik in zijn plaats toch effe concentreren op verdedigend de job doen zonder meer. dat zou op dit moment al een big improvement zijn) ...

die penalty... das echt toch voor te lachen he ? hoeveel van die grappen hebben we dit seizoen al moeten ondergaan ? de overwinning voor Mons is verdiend, maar het zou niet mogen dat het wééral een ref is die daarover beslist !!!

_________________
may the FORCE be with you.


02 Nov 2014, 19:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: EA- BERGEN
Still standing ! schreef:
amai... op meerdere momenten vandaag probeerden wij voor Mons te scoren.

ik zeg het al jaren he: met de verdediging en keeper die wij hebben brauchen wir ein turm centraal vanachter.

Janssens Kevin was goed idd, zijn naamgenoot ook maar voor mij is de frisheid er bij hem ietwat af. Arnaud stond ook heel goed zijn man en Lievens hield zich meer dan staande, zelfs een schitterende dieptepass in de 2de helft. veel spelers waarvan je je afvraagt of ze wel meespeelden (Gianni op kop) en een speler die meedeed met de verkeerde club (Wesley, wat is daar mee aan de hand ? normaal apprecieer ik een speler die initiatief blijft nemen, maar nu zou ik in zijn plaats toch effe concentreren op verdedigend de job doen zonder meer. dat zou op dit moment al een big improvement zijn) ...

die penalty... das echt toch voor te lachen he ? hoeveel van die grappen hebben we dit seizoen al moeten ondergaan ? de overwinning voor Mons is verdiend, maar het zou niet mogen dat het wééral een ref is die daarover beslist !!!
Ofwel zijt ge er hier serieus mee aan 't lachen ofwel hebt ge er werkelijk geen kloten verstand af. astemblieft seg, hield zich goed staande :crazy: Als die vader van Lievens iet of wat met zijn zoon inzit gooit hij straks als hij thuiskomt zoonlief zijn voetbalschoenen in de stoof.


02 Nov 2014, 19:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: EA- BERGEN
Van Acker gaat ook in de fout vind ik. Dat hij er Shkodra afhaalt als hij vindt dat hij nie goe bezig is, tot daar aan toe maar dan zet ge daar toch nie De Oliveira? Die is nog minder rechtsbuiten dan Shkodra. Bovendien kan hij op basis van zijn prestaties geen plek in de ploeg claimen. Voor de moment ist veel cinema maar niks rendement bij onzen Braziliaan. Maar Van Acker zal er blijkbaar alles aan doen om hem in de ploeg te krijgen want tis zijne chouchou. Alleen hoop ik dat hij dan nen echte 4-4-2 gaat spelen met langs weerskanten flankspelers in plaats van zo een ineengeflansd systeem daarnet.
Voor het overige wast gewoon te zwak. Over de penalty discuteer ik niet, er zijn er die hem fluiten en er zijn er die nie zouden fluiten en wij hadden pech da we ne lijnrechter van de eerste soort hadden. Anders hadden we nog e punt gepakt maar da we slecht gespeeld hebben, kunde nie op den arbiter afschuiven he. Meer dan ne middenmoter zijn we gewoon niet en dat is de enige juiste conclusie.
Volgende week Seraing...


02 Nov 2014, 20:15
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA- BERGEN
Zelfs iemand met een stok en een labrador ziet dat Lievens hooguit 4e nationale aankan. Eigenlijk onbegrijpelijk dat zo iemand het wedstrijdblad haalt.

Hield zich goed staande. ja hallo.

soit, over de match, heel slecht, geen kans gehad en Van Acker gaat toch in de fout vond ik. Die wissel begreep ik niet, had er De Neve afgehaald. En dan De Oliveira (of Daniel voor de vrienden) rechtshalf, afwisselend met Van Simpsen, vreemde veldbezetting.

laatste vier thuisduels 2 op 12 en toch minder voetbal, vandaag zelfs slecht. Zo krijgt die snelle contractverlenging wel een wrange nasmaak.

Maar hopen dat we volgende week wat beter spelen op Seraing.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Nov 2014, 20:26
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA- BERGEN
Opnieuw een dieptepunt voor je eigen aanhang, ik heb het nu helemaal gehad, wat een kutvoetbal zeg, je kan zelfs op 90 min. voetbal geen enkele kans afdwingen.
Wat is er gaande met het Braziliaanse wonderkind loopt te trekkebenen, lijkt me nog last te hebben van zijn blessure.
Ze zijn in ieder geval bezig met dure punten te verspelen om een plaats bij de eerste acht te behalen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


02 Nov 2014, 20:29
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: EA- BERGEN
Hugo schreef:
Opnieuw een dieptepunt voor je eigen aanhang, ik heb het nu helemaal gehad, wat een kutvoetbal zeg, je kan zelfs op 90 min. voetbal geen enkele kans afdwingen.
Wat is er gaande met het Braziliaanse wonderkind loopt te trekkebenen, lijkt me nog last te hebben van zijn blessure.
Ze zijn in ieder geval bezig met dure punten te verspelen om een plaats bij de eerste acht te behalen.


inderdaad heel slechte invalbeurt van De Oliveira, lijkt me ook niet fit, en dan moet je hem niet brengen.

We glijden thuis weer af naar ons voetbal van vorig jaar, graag herpakken aub!!

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


02 Nov 2014, 20:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: EA- BERGEN
Kort en bondig samengevat :
Kutmatch van de ploeg, kutbeslissingen van Van Acker, en we staan ( bijna) waar we moeten staan in het klassement : ergens tussen de 8e en de 12e plaats. ( en dat zeg ik al van VOOR het seizoen) :D :crazy:
Niet één kans op een ganse match ?? (n) (n)


02 Nov 2014, 21:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: EA- BERGEN
Idd weer veel te weinig voor een thuismatch.
Wat een dramatisch uitverdedigen altijd!
Rare wissel van skhodra om dan een halffiyye de oliveira op midden rechts te posteren ?
Onze stilstaande fases die we krijgen zijn gewoonwg lachwekkend !
Nooit dreiging uit een corner of onrechtstreekse vrije trap!
Wel veel inzet daar kan men niks van zeggen.
Waarom lange ballen die nooit aankomen?


02 Nov 2014, 21:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: EA- BERGEN
Beste (en enige) dat er gisteren te zien was: actie van OPC (y)

_________________
MCMXIX


03 Nov 2014, 10:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: EA- BERGEN
Gommen isj rondgoan vér die boxen in de K te loaten moaken ?
De Chris es pecies oon't beatboxen as em iet afroept. Das na al vier matchen da ge der niks van hoeirt.

Over de match.

........

Da wast.

_________________
Proud member " den natten toeig"


03 Nov 2014, 10:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA- BERGEN
ik vind het geen penalty.


03 Nov 2014, 10:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: EA- BERGEN
Eerste 15 min gevoetbald en daar bleef het bij. Wat heb ik mij geërgerd aan Kevin Janssens, steeds dat balletje bijhouden in plaats van simpel in te spelen met als gevolg balverlies, Lievens voor wie het allemaal wat te snel gaat, en onzen topspits De oliviera die er een zondags wandeling aan over hield,... Wissel van Shkodra begreep ik niet, hij kan altijd met een flits of een goal het verschil maken, ook al zat hij niet goed in de match, misschien speel je deze jongen wel niet op zen beste plaats uit!


03 Nov 2014, 12:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA- BERGEN
waly 2 schreef:
ik vind het geen penalty.


volgens mij wel penalty: VDN raakt geen bal maar wel de speler, dus ... :wadde:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


03 Nov 2014, 15:27
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: EA- BERGEN
zwetzat schreef:
waly 2 schreef:
ik vind het geen penalty.


volgens mij wel penalty: VDN raakt geen bal maar wel de speler, dus ... :wadde:


Diene gast laat hem toch met veel cinema vallen zelle, ze waren trouwens al van in 't begin van de eerste helft op zoek naar een penalty (fase met Matthias, geloof ik).

_________________
oilsjt, goi alien...


03 Nov 2014, 16:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst