ander nieuws - Pagina 115 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1882 berichten ]  Ga naar pagina 1 113 114 115 116 117 126
 ander nieuws 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19
Berichten: 229
Leeftijd: 34
Locatie: Aalst
Bericht Re: ander nieuws
hansken schreef:
Al vaak het verhaal gehoord dat hij dat enkele jaren geleden wou doen maar heeft afgehaakt omdat hij de volledige boekhouding niet mocht inkijken? Weet iemand daar iets meer over?

Ik zeg er nu al bij dat dit iets is dat op café soms word verteld, vandaar dat ik eens wou horen of er echt iets van aan zou zijn?


da hebben we nog al gehoord hier :( Maar dat hij hier genoemd werd zegt mij alleszins niks, maar zou best kunnen...


18 Dec 2014, 11:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: ander nieuws
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lage ... /1.2195704

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


29 Dec 2014, 16:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: ander nieuws
Schepper schreef:
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klasse/1.2195704


wat ik daar vooral uitpik is het volgende: "de tweedeklassers dienen hun licentie in februari te behalen"

:D :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Dec 2014, 16:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2259
Bericht Re: ander nieuws
Schepper schreef:
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klasse/1.2195704


Ik vind het maar niks. Men gaat jaarlijks moeten scharrelen om 5 eersteklasserijpe 2deklasse-clubs te vinden om die eindronde te mogen spelen. Degene die zoiets bedenkt, heeft volgens mij geen realistische kijk op 2deklasse.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


29 Dec 2014, 16:59
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: ander nieuws
Het volledige voorstel dat door de Nationale Voetballiga, de belangenvereniging voor tweedeklassers, gedaan werd aan de Pro League, de belangenvereniging voor eersteklassers, werd maandag bevestigd aan persagentschap Belga. Het concrete plan omvat een competitie met slechts zestien tweedeklassers, en een nieuw promotie/degradatiesysteem waarbij Play-off III in zijn huidige vorm verdwijnt. Ook in verband met de licentievoorwaarden zijn er veranderingen op til.


Het voorstel van de Voetballiga werd zo'n twee weken geleden overgemaakt aan de Pro League, die het toen al besprak in zijn raad van bestuur. Daar werd echter beslist om het door te sluizen naar de algemene vergadering van komende maand januari. Die zal zich buigen over de concrete plannen, en er zich al dan niet positief over uitspreken. Indien dat het geval is, staat niets een competitiehervorming vanaf het seizoen 2015-2016 nog in de weg. De deadline voor een definitief akkoord ligt pas in maart.

In hun voorstel willen de tweedeklassers gerust rekening houden met de eisen van de Pro League, die bijvoorbeeld absoluut wil dat er strengere licentievoorwaarden komen voor tweedeklassers. Zo zouden enkel de clubs die in februari al volledig in regel zijn met hun infrastructuur, mogen deelnemen aan de eindronde voor promotie, of rechtstreeks kunnen promoveren als kampioen. "Zo wil de Pro League toestanden vermijden waarbij clubs na de competitie, gedurende de zomer, nog allerlei werken aan hun stadion moeten uitvoeren om hun licentie voor eerste alsnog te halen", zegt Guy Craybex, voorzitter van de Nationale Voetballiga. "Denk maar aan FCV Dender, waar ze een aantal jaren geleden de stadionlichten aan hijskranen boven het veld hingen."

In het concrete plan is er ook nog slechts plaats voor zestien ploegen in tweede klasse. "Om zo de uniformiteit met eerste klasse te waarborgen", aldus Craybex. Van die zestien ploegen promoveert er eentje rechtstreeks: de kampioen.

Play-off III wordt afgeschaft, en vervangen door een nieuwe promotie/degradatie-eindronde met zes ploegen: de nummers vijftien en zestien van eerste klasse (die voorheen Play-off III speelden), de drie periodekampioenen van tweede klasse en de vicekampioen van tweede klasse. Van de vier tweedeklassers wordt verwacht dat ze hun licentie al in februari behalen, zoniet worden ze vervangen door de volgende club in rang. In de eindronde spelen de zes clubs twee keer tegen mekaar, over tien speeldagen, in hetzelfde systeem als de huidige Play-off I in eerste klasse. Enkel de winnaar promoveert op het einde van de rit mee met de kampioen naar eerste, of blijft in eerste klasse.

"Volgens ons is dit een goed voorstel", zegt Craybex. "We houden rekening met alle partijen, en hebben er dus ook een goed oog in dat de Pro League hier positief op zal reageren. Wat de licentievoorwaarden betreft doen we zeker al een mooie toegeving, want heel wat clubs in tweede klasse willen die voorwaarden minder streng zien, terwijl dat in dit voorstel toch niet het geval is. Van de Pro League verwachten we dan weer dat ze water bij de wijn doen met betrekking tot hun ideeën over de promotie en degradatie. De eersteklassers willen blijkbaar liever slechts één stijger/daler, in plaats van de gebruikelijke twee, maar dat zien wij absoluut niet zitten."

bron: HLN

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Dec 2014, 17:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: ander nieuws
El Corredor (Light) schreef:
Schepper schreef:
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/lagere_klasse/1.2195704


wat ik daar vooral uitpik is het volgende: "de tweedeklassers dienen hun licentie in februari te behalen"

:D :D

Dan zullen we de trein waarschijnlijk missen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Dec 2014, 17:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: ander nieuws
1- volgens de laatste verklaringen was de licentie halen absoluut geen probleem (of ze moeten weer staan
ligen hebben)
2- ondertussen heeft FCVD..... hun verlichting niet meer aan kranen hangen, dus dat zit goed ... :D
3- maar idd, indien geen licentie = over en uit.

als het voorstel er door komt natuurlijk, want met de Bond weet je nooit :lol:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


29 Dec 2014, 17:32
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: ander nieuws
Geen probleem, er is nog altijd plan C, of was het D, of E? :D

_________________
oilsjt, goi alien...


29 Dec 2014, 18:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: ander nieuws
jammen schreef:
Geen probleem, er is nog altijd plan C, of was het D, of E? :D


Ik denk dat men aan plan Z bezig is,Michel geraakt ook weeral aan zijn centjes niet,zal ook de fout van den NVA zijn :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Dec 2014, 19:01
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: ander nieuws
Dus is er maar een mogelijkheid meer, het vertrek richting Dender anders mag je het vergeten als ik het goed begrijp.
Het zal een bangelijke vergadering worden op 22 januari, een goed nieuws show moeten we in ieder geval niet verwachten.
Miljaarde, wanneer komt er eens een einde aan al dat gedoe, ik vraag me af of het nu nog goed komt?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Dec 2014, 19:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: ander nieuws
FDR zal op de vergadering wel een powerpoint presentatie ten berde brengen waar hij iedereen rond zijne vinger zal meedraaien ;) Dat er volgend seizoen op denjer zal gevoetbald worden,staat zo goed als vast,wie daar nog aan twijfelt moet dringend bij den dokter eens langs gaan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Dec 2014, 19:35
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: ander nieuws
In Dender zullen we sowieso gaan voetballen, wat er nu staat kan je niet anders dan afkeuren.
Als we ooit willen terugkeren naar Aalst zal er blijvend druk moeten gezet worden op het stadsbestuur.
Grote spandoeken maken met "de schande van Aalst", of "verbannen door een onwillig en onkundig stadsbestuur", een teller zetten op de site hoe lang we nu al verbannen zijn, weet ik veel... Acties die heel zichtbaar zijn en die gênant zijn voor een stadsbestuur dat zichzelf respecteert.


29 Dec 2014, 19:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: ander nieuws
salvador schreef:
In Dender zullen we sowieso gaan voetballen, wat er nu staat kan je niet anders dan afkeuren.
Als we ooit willen terugkeren naar Aalst zal er blijvend druk moeten gezet worden op het stadsbestuur.
Grote spandoeken maken met "de schande van Aalst", of "verbannen door een onwillig en onkundig stadsbestuur", een teller zetten op de site hoe lang we nu al verbannen zijn, weet ik veel... Acties die heel zichtbaar zijn en die gênant zijn voor een stadsbestuur dat zichzelf respecteert.


Gij leest enkel de laatste post zeker? :hmm:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Dec 2014, 19:47
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: ander nieuws
Hugo schreef:
Dus is er maar een mogelijkheid meer, het vertrek richting Dender anders mag je het vergeten als ik het goed begrijp.
Het zal een bangelijke vergadering worden op 22 januari, een goed nieuws show moeten we in ieder geval niet verwachten.
Miljaarde, wanneer komt er eens een einde aan al dat gedoe, ik vraag me af of het nu nog goed komt?


Ben je daar vandaag helemaal alleen achtergekomen? Proficiat olé! :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Dec 2014, 20:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: ander nieuws
El Corredor (Light) schreef:
Hugo schreef:
Dus is er maar een mogelijkheid meer, het vertrek richting Dender anders mag je het vergeten als ik het goed begrijp.
Het zal een bangelijke vergadering worden op 22 januari, een goed nieuws show moeten we in ieder geval niet verwachten.
Miljaarde, wanneer komt er eens een einde aan al dat gedoe, ik vraag me af of het nu nog goed komt?


Ben je daar vandaag helemaal alleen achtergekomen? Proficiat olé! :D[/quote


Slimzaad, dat we eventueel op Dender moesten gaan spelen wist ik ook wel, maar nu is het een must, stel je voor dat ze weigeren dat we daar spelen en dan?
Maar ik vrees meer voor een heel ander scenario. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


29 Dec 2014, 21:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1882 berichten ]  Ga naar pagina 1 113 114 115 116 117 126


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst