Fusie Aalst en Lokeren? | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Fusie Aalst en Lokeren? 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 05 Mar 2015, 17:48
Berichten: 21
Bericht Fusie Aalst en Lokeren?
Hey, ik ben Lokeren supporter en ik reik jullie de hand uit (aan jullie om de uwe ook uit te reiken of te weigeren)

Het betreft een fusie tussen onze clubs

S.E. Lokeren-Aalst of iets dergelijk

Bedoeling zou zijn om op Daknam te spelen tot er een gloednieuw stadioncomplex komt in Aalst (Grotere stad, meer mogelijkheden) van zo'n 12.000 plaatsen

1. Waarom is een fusie nodig voor Lokeren?
De voorbije jaren bereikten we met Lokeren hoogconjunctuur en zaten we aan de zo beoogde 8.000 toeschouwers die Lambrecht voorop stelt. Maar om een volwaardige eersteklasser te zijn zonder af te hangen van een rijke voorzitter moet je 8.000 toeschouwers halen altijd en niet alleen in hoogconjunctuur.

2. Waarom is een fusie nodig voor Aalst?
Stadionproblemen, financieel is Aalst ook nooit echt een voorbeeld geweest en indien Aalst ooit over een modern voetbalstadion zal willen beschikken (zoals bijvoorbeeld in Waregem of Sint-Truiden wel kan) is er geen andere mogelijkheid dan een fusie.


05 Mar 2015, 18:00
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 05 Mar 2015, 17:48
Berichten: 21
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
De kleuren kunnen trouwens zwart wit blijven, dus dat is mooi meegenomen!


05 Mar 2015, 18:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Waas schreef:
Hey, ik ben Lokeren supporter en ik reik jullie de hand uit (aan jullie om de uwe ook uit te reiken of te weigeren)

Het betreft een fusie tussen onze clubs

S.E. Lokeren-Aalst of iets dergelijk

Bedoeling zou zijn om op Daknam te spelen tot er een gloednieuw stadioncomplex komt in Aalst (Grotere stad, meer mogelijkheden) van zo'n 12.000 plaatsen

1. Waarom is een fusie nodig voor Lokeren?
De voorbije jaren bereikten we met Lokeren hoogconjunctuur en zaten we aan de zo beoogde 8.000 toeschouwers die Lambrecht voorop stelt. Maar om een volwaardige eersteklasser te zijn zonder af te hangen van een rijke voorzitter moet je 8.000 toeschouwers halen altijd en niet alleen in hoogconjunctuur.

2. Waarom is een fusie nodig voor Aalst?
Stadionproblemen, financieel is Aalst ook nooit echt een voorbeeld geweest en indien Aalst ooit over een modern voetbalstadion zal willen beschikken (zoals bijvoorbeeld in Waregem of Sint-Truiden wel kan) is er geen andere mogelijkheid dan een fusie.


ge zijdt uw 'd' vergeten vooraan :D

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 05 Mar 2015, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.



05 Mar 2015, 18:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Waarschijnlijk enen van denjer!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Mar 2015, 18:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
(n)


05 Mar 2015, 18:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
:lol:


05 Mar 2015, 18:57
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 05 Mar 2015, 17:48
Berichten: 21
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Met andere woorden: mijn hand wordt niet aangenomen?

Het zou dan best eens kunnen dat - op AA Gent na - profvoetbal zal verdwijnen in de regio. Lokeren hangt teveel af van Lambrecht, Waasland trekt te weinig volk en neemt serieuze financiële risico's en Aalst doet al jaren niet meer mee.

SE Lokeren-Aalst zou met een positief imago in een mooi stadion aantrekkingskracht kunnen uitoefenen van Sint-Niklaas tot Ninove en van het oosten van Gent (streek Wetteren, Lochristi) tot het Westen van Brussel.


05 Mar 2015, 19:00
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
ik heb zo de indruk dat de boodschappers worden uitgestuurd om eens te polsen wat we van een fusie OF een opslorping vinden...

Dat van die opslorping zei FDR al lachend op de laatste supportersvergadering...

Achter de schermen gaat dat gerucht toch hardnekkig. Maar misschien is het niet meer dan een gerucht uiteraard.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Mar 2015, 19:11
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Lokeren, ze zijn daar weer
Lambrecht en Cie, blijf ginjer, weir goon da oeijk doeng

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


05 Mar 2015, 19:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
El Corredor (Light) schreef:

Dat van die opslorping zei FDR al lachend op de laatste supportersvergadering...



Dat was wel wij die Dender zouden opslorpen. Daar zou ik niks op tegen hebben. Wij blijven E Aalst met stamnummer 90 en wit zwart, krijgen sponsors en investeerders van dender en hebben tijdelijk een stadion. En dag gedrocht verdwijnt.


05 Mar 2015, 19:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Smetje schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Dat van die opslorping zei FDR al lachend op de laatste supportersvergadering...



Dat was wel wij die Dender zouden opslorpen. Daar zou ik niks op tegen hebben. Wij blijven E Aalst met stamnummer 90 en wit zwart, krijgen sponsors en investeerders van dender en hebben tijdelijk een stadion. En dag gedrocht verdwijnt.


rare redenering.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Mar 2015, 20:08
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 05 Mar 2015, 17:48
Berichten: 21
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Smetje schreef:
El Corredor (Light) schreef:

Dat van die opslorping zei FDR al lachend op de laatste supportersvergadering...



Dat was wel wij die Dender zouden opslorpen. Daar zou ik niks op tegen hebben. Wij blijven E Aalst met stamnummer 90 en wit zwart, krijgen sponsors en investeerders van dender en hebben tijdelijk een stadion. En dag gedrocht verdwijnt.


En wat heeft Dender hier bij te winnen? Van arrogantie gesproken. :crazy: :crazy:


05 Mar 2015, 20:42
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 05 Mar 2015, 17:48
Berichten: 21
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Soit, ik merk voornamelijk kille reacties op dit voorstel. Misschien ook ergens bang om door medeforummers als "verrader" gezien te worden? Ik weet het niet.

In ieder geval, indien we een gezonde (= niet afhankelijk van rijke voorzitter) 2de Oost-Vlaamse profclub willen behouden, zullen we de handen in elkaar moeten slaan. Ik kan het enkel vragen natuurlijk. Jullie kunnen kiezen tussen opnieuw 10 zwarte jaren, of eersteklassevoetbal in een moderne voetbaltempel.


05 Mar 2015, 20:45
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Waas schreef:
Soit, ik merk voornamelijk kille reacties op dit voorstel. Misschien ook ergens bang om door medeforummers als "verrader" gezien te worden? Ik weet het niet.

In ieder geval, indien we een gezonde (= niet afhankelijk van rijke voorzitter) 2de Oost-Vlaamse profclub willen behouden, zullen we de handen in elkaar moeten slaan. Ik kan het enkel vragen natuurlijk. Jullie kunnen kiezen tussen opnieuw 10 zwarte jaren, of eersteklassevoetbal in een moderne voetbaltempel.


ik stel voor dat ge het afbolt. ;-)

en steekt uw fusieclub waar de zon nooit komt. Ik dank u.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


05 Mar 2015, 20:49
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Fusie Aalst en Lokeren?
Neen, dank u! :crazy:


05 Mar 2015, 20:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst