Eendracht Aalst - Virton - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Eendracht Aalst - Virton 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Allé, Virton moet ook goed geweest zijn...


23 Mar 2015, 11:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Onze doelman en De Greef vond ik OK en onze jeugdspeler verdient ook alle krediet, voor het overige was het :cry: ver te schriejen. Veel spelers die echt heel ver onder hun normale niveau zitten (Van Damme, Van Belle, de twee Janssens,...)


23 Mar 2015, 15:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
AlostanA schreef:
Onze doelman en De Greef vond ik OK en onze jeugdspeler verdient ook alle krediet, voor het overige was het :cry: ver te schriejen. Veel spelers die echt heel ver onder hun normale niveau zitten (Van Damme, Van Belle, de twee Janssens,...)


Dan vond ik centraal achterin Lievens toch nog sterker - buiten 1 mislukte infiltratie heel soeverein verdedigd...

Van Damme kan nog het excuus inroepen dat hij als rechtsmidden de wei in moest terwijl het duo P. Janssens - Bogaerts compleet verzoop centraal... Zolang er op het midden geen "moderne" centrale middenvelder(s) aangetrokken worden, ga je helaas geen verbetering zien in het veldspel... Wij spelen voetbal uit de oude doos: omschakeling (zowel aanvallend als defensief) nul en tegen lopende spelers die tussen de lijnen opereren quasi altijd gezien... Tel daarbij bedroevend zwak acteren op stilstaande fases en alle aspecten van het moderne voetbal gaan aan ons voorbij en dat is volgens mij niet alleen door gebrek aan kwaliteit bij de spelers...

Qua transfers: liefst toch mannen aantrekken die langer dan 5 matchen op een seizoen niveau kunnen halen... Had het voor de competitie voorspeld dat iemand aantrekken die nauwelijks gespeeld heeft het laatste anderhalf jaar (P. Janssens) altijd een risico was, zeker voor zo'n dragende positie in het elftal... Want met een P. Janssens in deze vorm, speel je ook met tien hoor...

Als Shkodra altijd de wind voor voren krijgt, mag RVA toch ook eens wat strenger zijn voor "zijn" poulains... Als het bij Donjet niet draait, kan hij tenminste nog teren op zijn afstandschot om iets te forceren... Zijn statistieken spreken bovendien ook boekdelen... Ik hoop dus dat de blessure bij Donjet blijkt mee te vallen want er staan nog 4 powermatchkes op de agenda waar ik P. Janssens weinig in het stuk zie voorkomen eerlijk gezegd...

Het vormpeil van K. Janssens is hetzelfde als zijn volledige vorige seizoen en hij zal dus op 2 seizoenen basisspeler misschien aan 15 min of meer degelijke wedstrijden geraken? Echt waar, hopen dat die niet verlengd... Bovendien ook statistieken om van te huilen...

Maar ondanks dit alles staan we nog altijd op de 8ste plaats in de tweede klasse van België... Zegt toch ook heel veel over het niveau me dunkt...


23 Mar 2015, 17:08
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
Akkoord wat Philippe Janssens betreft, die speelt sinds match vijf als een slappe dweil.

Maar ik vind Kevin Janssens samen met Ratko onze beste man dit seizoen, en heb zo goed als alles gezien. Dus die kritiek vind ik niet correct. Die speelt toch een veel beter jaar dan vorig seizoen? :wadde:

en wat Lievens betreft, verdedigend de laatste weken wel goed, maar kreeg het gisteren weer een paar keer in zijn hoofd om te voetballen... één raad: niet doen, die bal gewoon zo snel mogelijk aan Arnaud geven.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Mar 2015, 19:23
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
voor de DJ Regi fans: Virton was een profploeg. :D

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


23 Mar 2015, 20:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
El Corredor (Light) schreef:
voor de DJ Regi fans: Virton was een profploeg. :D


En de omstandigheden waarin ze moeten trainen worden ook nog eens aangehaald.


24 Mar 2015, 20:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
El Corredor (Light) schreef:
Akkoord wat Philippe Janssens betreft, die speelt sinds match vijf als een slappe dweil.

Maar ik vind Kevin Janssens samen met Ratko onze beste man dit seizoen, en heb zo goed als alles gezien. Dus die kritiek vind ik niet correct. Die speelt toch een veel beter jaar dan vorig seizoen? :wadde:

en wat Lievens betreft, verdedigend de laatste weken wel goed, maar kreeg het gisteren weer een paar keer in zijn hoofd om te voetballen... één raad: niet doen, die bal gewoon zo snel mogelijk aan Arnaud geven.


Ik heb een pak minder matchen gezien dan jij El Co dus veronderstel ik dat hij die fletse matchen speciaal reserveert voor als ik in het stadion ben :-)

Bij de start van het seizoen was het niveau van Kevin merkelijk beter dan vorig jaar, dat klopt maar ondertussen zit hij - zeker in de thuismatchen - toch in hetzelfde bed ziek als vorig seizoen? Van iemand met zo'n staat van dienst vraag ik misschien te veel maar drie goeie controles, twee goeie passes en twee gelukte passeerbewegingen per match is toch wel heel weinig om het predikaat "goed" te krijgen... Statistieken zijn om te huilen, laat de ploeg niet beter spelen, elke match weer lijkt het alsof hij nog nooit samengespeeld heeft met Wesley en staat nooit op om het voortouw te nemen (meer zelfs doet heel vaak Alain Van Mieghemekes)... Als je dan hoort, wat een contract die heeft... Sorry maar als we begrip moeten opbrengen dat Tjendo misschien geen kans meer zou krijgen volgend jaar, dan moet Kevin toch iets meer tonen dan wat hij al twee seizoenen op de mat legt... Zeker als je ziet wat andere spelers over zich krijgen qua kritiek...


25 Mar 2015, 11:18
Miniem

Lid geworden op: 07 Apr 2014, 10:04
Berichten: 47
Bericht Re: Eendracht Aalst - Virton
http://www.aalst.tv/artikel/sport/young ... ht-de-zege

Voor degenen die het nog niet gezien hadden... Goaltje a la Glouftsis toch :)


26 Mar 2015, 17:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst