D Day… 28 04 2015 - Pagina 60 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62
 D Day… 28 04 2015 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Eigenlijk zou de VZW een campagne kunnen organiseren, om de Eendrachtsupporters ( zowel van nu , als die van vroeger,...en dat waren er zeer veel !!!) aan te sporen om zoveel mogelijk 'ONGELDIG' te stemmen, bij de volgende verkiezing.
Dit zou wel eens nationaal nieuws kunnen worden.
Dat er in Aalst opvallend veel "ongeldig" gestemd zal, of kan worden,.... ten gevolge van..!.
Op die wijze zouden ook de politici eens wakker kunnen worden geschud,
Zodat ongevoeligheid en laksheid van politci in onze stad; voor het Aalsters sportgebeuren;
....weleens politiek nefast zal worden bij de verkiezingen.
Of integendeel, meer inspanningen daarvoor; kan stemmenwinst opleveren...! voor iedere partij!

Als het goed gaat met Eendracht (in eerste klasse) is een kijkerspubliek van 10.000 geen abnormaliteit.
Dat is al eerder bewezen. Tel daar: Okapi Aalstar bij...
Allemaal "kiezers"....

Een idee ???? ...Een mogelijk waarschuwingssignaal voor de politici ???

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


21 Mei 2015, 15:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
mamananeto schreef:
Hugo schreef:
tigers schreef:
Op een of andere manier moet er toch een mogelijkheid zijn zonder een vereffening. Vierde provinciale dan kom je nooit maar dan ook nooit meer terug. Een stamnummer overnemen allemaal goed en wel maar je blijft met dat versleten stadion zitten en nee we zijn niet Beerschot. Nee er moet gewoon een oplossing komen voor de huidige problemen en schuldenberg en daar moet het huidige bestuur maar een oplossing voor vinden. Wat FDR betreft, eigenlijk onverstaanbaar dat zo iemand de boel zo laat of mee helpt verknoeien, blijkbaar is er dus toch een heel groot verschil tussen hout verkopen en een voetbalclub in goede banen lijden.

Trouwens niet enkel FDR is hier schuldige, ik vind nog altijd dat ook het stadsbestuur en vorige besturen hier evenveel schuld bij hebben. Toen ik deze week op Q music het interview hoorde met Termont viel mijn broek bijna af pfffff, maar ja Aalst is Gent niet zeker he.


Daar ben ik het volledig mee eens, ik lees hier ook zaken van FDR wilt eerst wat geld recupereren enz.. dat zijn insinuaties waar ik geen geloof aan hecht, voor mij is het simpel al het geld dat je in een club pompt ben je gewoon kwijt.
Verder zou ik graag eens iets vernemen van de Messias die klaar stond om centen in de club te steken , want van die zijde hoor ik ook niets meer. :wadde:
Mijn grootste frustratie of ontgoocheling is dat er na de gebeurtenissen van de laatste weken geen verschuivingen binnen het bestuur zijn doorgegaan, hopelijk komt daar in positieve zin verandering in.
Enfin, we zullen wel zien, alles kan nog een onverwachte wending nemen, een happy end of het definitieve einde?


Een beetje kort door de bocht vrees ik Hugo.. Ik denk niet dat de leden van de AV daar zo over denken hoor... :hmm:
Die willen best wel minstens een deel van hun poen terug - believe me...


Welk deel ze hebben nu al een miljoenentekort.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Mei 2015, 16:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
de grootse stad van Oost-Vlaanderen is kampioen in 1e klasse en de 2e grootste is op sterven na dood.bedankt aan iedereen.


21 Mei 2015, 22:03
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
waly 2 schreef:
de grootse stad van Oost-Vlaanderen is kampioen in 1e klasse en de 2e grootste is op sterven na dood.bedankt aan iedereen.


volgend seizoen enkele dikke ploegskes op AA Gent vr Champions League
en wij mss naar enkele patattenvelden gaan zien
bedankt stadsbestuur, ploegbestuur, jullie mogen zich schamen (n)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


21 Mei 2015, 23:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 18 Feb 2010, 11:34
Berichten: 416
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
zwetzat schreef:
waly 2 schreef:
de grootse stad van Oost-Vlaanderen is kampioen in 1e klasse en de 2e grootste is op sterven na dood.bedankt aan iedereen.


volgend seizoen enkele dikke ploegskes op AA Gent vr Champions League
en wij mss naar enkele patattenvelden gaan zien
bedankt stadsbestuur, ploegbestuur, jullie mogen zich schamen (n)


Dat wordt dan nog meer genieten.


22 Mei 2015, 6:35
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
waly 2 schreef:
de grootse stad van Oost-Vlaanderen is kampioen in 1e klasse en de 2e grootste is op sterven na dood.bedankt aan iedereen.


misschien iets voor de vzw om via de kranten het verschil te schetsen tussen de 2 steden .
hoe wij de supporters de laatste 10 jaar gevochten hebben voor onze club , kampioen in 4de en 3de met 4000 supporters in ons stadion. met 1500 supporters o.a naar brugge en gba reizen .
en dan hoe het stadsbestuur er alles aan gedaan heeft om ons kapot te maken.
oproepen van de supporters om hulp aan het stadsbestuur die ze altijd genegeerd hebben .tot en met het einde die tent , die modder daarrond , afgeleefde zit tribunes enz ..


22 Mei 2015, 7:08
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
witteken schreef:
waly 2 schreef:
de grootse stad van Oost-Vlaanderen is kampioen in 1e klasse en de 2e grootste is op sterven na dood.bedankt aan iedereen.


misschien iets voor de vzw om via de kranten het verschil te schetsen tussen de 2 steden .
hoe wij de supporters de laatste 10 jaar gevochten hebben voor onze club , kampioen in 4de en 3de met 4000 supporters in ons stadion. met 1500 supporters o.a naar brugge en gba reizen .
en dan hoe het stadsbestuur er alles aan gedaan heeft om ons kapot te maken.
oproepen van de supporters om hulp aan het stadsbestuur die ze altijd genegeerd hebben .tot en met het einde die tent , die modder daarrond , afgeleefde zit tribunes enz ..


(y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Mei 2015, 7:50
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Wanneer ik de beelden zie van gisterenavond dan ben ik jaloers op de fantastische samenwerking tussen voorzitter, manager en burgemeester van Gent.
Dat is één team, en hier zijn het vijanden :kots:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Mei 2015, 7:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wanneer ik de beelden zie van gisterenavond dan ben ik jaloers op de fantastische samenwerking tussen voorzitter, manager en burgemeester van Gent.
Dat is één team, en hier zijn het vijanden :kots:


Dat valt op ja, maar toch dit : Het bestuur van AA Gent had de laatste jaren WEL hun huiswerk gemaakt he..
De Witte en cie hebben een torenhoge schuld ( Ga maar na..) op enkele jaren mooi weten af te bouwen..
Niet echt moeilijk om op die manier goodwill en vertrouwen te genereren bij eventuele partners ( stadsbestuur en of andere …) :cool:


22 Mei 2015, 9:03
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
mamananeto schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wanneer ik de beelden zie van gisterenavond dan ben ik jaloers op de fantastische samenwerking tussen voorzitter, manager en burgemeester van Gent.
Dat is één team, en hier zijn het vijanden :kots:


Dat valt op ja, maar toch dit : Het bestuur van AA Gent had de laatste jaren WEL hun huiswerk gemaakt he..
De Witte en cie hebben een torenhoge schuld ( Ga maar na..) op enkele jaren mooi weten af te bouwen..
Niet echt moeilijk om op die manier goodwill en vertrouwen te genereren bij eventuele partners ( stadsbestuur en of andere …) :cool:


De commercieel directeur (ik ben zijn naam kwijt) van AA Gent is zelfs een Eendracht supporter.


22 Mei 2015, 10:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
mamananeto schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wanneer ik de beelden zie van gisterenavond dan ben ik jaloers op de fantastische samenwerking tussen voorzitter, manager en burgemeester van Gent.
Dat is één team, en hier zijn het vijanden :kots:


Dat valt op ja, maar toch dit : Het bestuur van AA Gent had de laatste jaren WEL hun huiswerk gemaakt he..
De Witte en cie hebben een torenhoge schuld ( Ga maar na..) op enkele jaren mooi weten af te bouwen..
Niet echt moeilijk om op die manier goodwill en vertrouwen te genereren bij eventuele partners ( stadsbestuur en of andere …) :cool:
Die samenwerking was er van in het begin hoor, De Witte zijn eerste daad indertijd als voorzitter was gaan praten met het stadsbestuur en toen al burgemeester Termont. Vertrouwen is het sleutelwoord in het discours van De Witte trouwens, vertrouwen tussen stadsbestuur en club tussen club en sponsors enz..Het helpt natuurlijk ook wel dat Termont hevig suppo is van Gent en ook al zo lang aan de macht is. Vertrouwen is bij ons ver te zoeken uiteraard wij hebben een voorzitter die met iedereen ambras maakt


22 Mei 2015, 10:14
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Mei 2015, 10:06
Berichten: 95
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Klopt, Gent had op een gegeven moment maar liefst 23 miljoen euro schulden en gelijkaardige stadiumproblemen en een slechte verstandhouding met het stadsbestuur, maar de komst van voorzitter Ivan De Witte heeft alles doen keren: Lees het artikel hieronder maar eens: direct een antwoord op de vraag tot hoever de manager van de club een aandeel heeft in de financiele gezondheid van een club (wil daarmee wel zeker de factor "tweede klasse kerkhof" niet minimaliseren).

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/0r1fdcc6

_________________
"Winnaar Pronostiek 2015-2016"


22 Mei 2015, 10:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
chunga schreef:
mamananeto schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Wanneer ik de beelden zie van gisterenavond dan ben ik jaloers op de fantastische samenwerking tussen voorzitter, manager en burgemeester van Gent.
Dat is één team, en hier zijn het vijanden :kots:


Dat valt op ja, maar toch dit : Het bestuur van AA Gent had de laatste jaren WEL hun huiswerk gemaakt he..
De Witte en cie hebben een torenhoge schuld ( Ga maar na..) op enkele jaren mooi weten af te bouwen..
Niet echt moeilijk om op die manier goodwill en vertrouwen te genereren bij eventuele partners ( stadsbestuur en of andere …) :cool:
Die samenwerking was er van in het begin hoor, De Witte zijn eerste daad indertijd als voorzitter was gaan praten met het stadsbestuur en toen al burgemeester Termont. Vertrouwen is het sleutelwoord in het discours van De Witte trouwens, vertrouwen tussen stadsbestuur en club tussen club en sponsors enz..Het helpt natuurlijk ook wel dat Termont hevig suppo is van Gent en ook al zo lang aan de macht is. Vertrouwen is bij ons ver te zoeken uiteraard wij hebben een voorzitter die met iedereen ambras maakt


Dat zal niet waar zijn. Toen was Beke burgemeester. Termont is nog maar burgemeester van 2007.


22 Mei 2015, 10:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
Het is misschien lelijk om te zeggen, maar dat gekrakeel en geruzie en elkaar-vliegen-afvangen is toch een typisch Aalsters fenomeen. Bekijk de stadsbesturen van de afgelopen 20 jaar. Over elk dossier is er jaren gepalaverd en rond de pot gedraaid tot ze zat waren. Kijk naar het crematoriumdossier, de fuif/carnavalzaal, onze club, enz...Ik geef toe dat de club zelf heel veel aandeel heeft in het ontbreken van vertrouwen bij het stadsbestuur, maar de kleutermentaliteit van de voorbije stadsbesturen is toch ook om te huilen. Om over dit bestuur te zwijgen. Ik heb nog geen woord gehoord van onze sympathieke burgervader. Wanneer komt die eens uit de startblokken? Als die idiote pop-up taverne gewonnen heeft?


22 Mei 2015, 10:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: D Day… 28 04 2015
tympanum2 schreef:
Het is misschien lelijk om te zeggen, maar dat gekrakeel en geruzie en elkaar-vliegen-afvangen is toch een typisch Aalsters fenomeen. Bekijk de stadsbesturen van de afgelopen 20 jaar. Over elk dossier is er jaren gepalaverd en rond de pot gedraaid tot ze zat waren. Kijk naar het crematoriumdossier, de fuif/carnavalzaal, onze club, enz...Ik geef toe dat de club zelf heel veel aandeel heeft in het ontbreken van vertrouwen bij het stadsbestuur, maar de kleutermentaliteit van de voorbije stadsbesturen is toch ook om te huilen. Om over dit bestuur te zwijgen. Ik heb nog geen woord gehoord van onze sympathieke burgervader. Wanneer komt die eens uit de startblokken? Als die idiote pop-up taverne gewonnen heeft?

(y)

Een ploeg als den Iendracht heeft de steun van 't stad meer dan nodig, maar ja blijkbaar kan het bij veel ploegen, behalve in de charmantste en tweede grootste stad van Oost-Vlaanderen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


22 Mei 2015, 11:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 916 berichten ]  Ga naar pagina 1 58 59 60 61 62


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst