VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Petroe69 schreef:
witteken schreef:
Den burgemeester gaat afwassen bij origo, allemaal belangrijk blijkbaar .
Kben benieuwd of hij morgen gaat aanwezig zijn , hoe belangrijk is eendracht aalst voor hem ?


Volgens de eventpagina op facebook : reeds 136 die morgen komen, 24 maybe.

Iemand een idee of de "beau monde" ook present zal tekenen ? Fantast FDR in eigen persoon, zijn top-bestuur, zijn 7 investeerders die klaar stonden, iemand van het stadsbestuur, de Taskforce ?


Ik had toch begrepen dat het meer een info vergadering was voor de gewone supporters.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


28 Mei 2015, 14:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
http://www.eendracht-aalst.be/nieuws/of ... supporters


28 Mei 2015, 16:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Allé proficiat, we krijgen een sfeervak...
In welk stadion?


28 Mei 2015, 17:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
tympanum2 schreef:
Allé proficiat, we krijgen een sfeervak...
In welk stadion?


In het onze tiens…ze gaan de " tent" opwaarderen ! :lol:


28 Mei 2015, 17:51
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Ik kan alleen maar het overleg tussen het bestuur en VZW toejuichen, het is niet hier op het forum dat je enig resultaat kunt boeken, we moeten er gewoon het beste van maken, veel keuze hebben we trouwens niet.
Ben nieuwsgierig wat onze vrienden van de VZW ons gaan mededelen morgenavond. :EA:

Het kort geding wat betreft de licentie voor tweede klasse ligt in handen van de advocaten en wordt eerstdaags ingeleid. :?
Ik dacht dat die zaak al bezig was.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


28 Mei 2015, 19:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Als ik kijk wie op facebook zijn aanwezigheid voor vanavond bevestigd heeft, vind ik onze ex-manager Gerd Van Eetvelde een opvallende naam.


29 Mei 2015, 10:14
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Smetje schreef:
Als ik kijk wie op facebook zijn aanwezigheid voor vanavond bevestigd heeft, vind ik onze ex-manager Gerd Van Eetvelde een opvallende naam.


Goed opgemerkt. :-)

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Mei 2015, 10:33

Lid geworden op: 29 Jan 2015, 21:04
Berichten: 5
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Website: https://www.facebook.com/pages/Steun-geeft-moed/523249917763342?fref=ts
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Dag allen,

Ik post niet vaak op de forum, voor de vergadering van deze avond wil ik meedelen dat ik de samenkomst ter documentatie zal filmen en later op de avond online plaatsen.

Voor degenen die zich de vraag stellen, ik zal uit respect van jullie privacy er voor zorgen dat NIEMAND van de supporters op de video te zien zal zijn. ik zal me dus vooraan plaatsen en enkel de persoon filmen dat het woord zal nemen. moest er toch iets "genants" gebeuren zal ik na overleg de opname onmiddellijk schorsen en de bestanden wissen.

bedankt voor jullie begrip en tot vanavond.

Sportieve groeten,
Joske

_________________
één stad, één club, één liefde : Eendracht Aalst.

Steun geeft moed :
https://www.facebook.com/pages/Steun-ge ... 42?fref=ts


29 Mei 2015, 14:20
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
S.G.M schreef:
Dag allen,

Ik post niet vaak op de forum, voor de vergadering van deze avond wil ik meedelen dat ik de samenkomst ter documentatie zal filmen en later op de avond online plaatsen.

Voor degenen die zich de vraag stellen, ik zal uit respect van jullie privacy er voor zorgen dat NIEMAND van de supporters op de video te zien zal zijn. ik zal me dus vooraan plaatsen en enkel de persoon filmen dat het woord zal nemen. moest er toch iets "genants" gebeuren zal ik na overleg de opname onmiddellijk schorsen en de bestanden wissen.

bedankt voor jullie begrip en tot vanavond.

Sportieve groeten,
Joske


dat versta ik nie goed. Dus ge filmt geen supporters, maar als er iemand van hen het woord neemt, filmt ge wel? ik vind dat eigenlijk niet nodig eerlijk gezegd.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


29 Mei 2015, 15:10
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
El Corredor (Light) schreef:
S.G.M schreef:
Dag allen,

Ik post niet vaak op de forum, voor de vergadering van deze avond wil ik meedelen dat ik de samenkomst ter documentatie zal filmen en later op de avond online plaatsen.

Voor degenen die zich de vraag stellen, ik zal uit respect van jullie privacy er voor zorgen dat NIEMAND van de supporters op de video te zien zal zijn. ik zal me dus vooraan plaatsen en enkel de persoon filmen dat het woord zal nemen. moest er toch iets "genants" gebeuren zal ik na overleg de opname onmiddellijk schorsen en de bestanden wissen.

bedankt voor jullie begrip en tot vanavond.

Sportieve groeten,
Joske


dat versta ik nie goed. Dus ge filmt geen supporters, maar als er iemand van hen het woord neemt, filmt ge wel? ik vind dat eigenlijk niet nodig eerlijk gezegd.



Inderdaad, ik zie hier helemaal de toegevoegde waarde niet van in !!!


29 Mei 2015, 15:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Een geschreven verslag van wat er allemaal gezegd is lijkt me ook meer dan voldoende voor de afwezigen.
Mocht er iets genants gebeuren? Wie gaat er daar zijn broek afsteken misschien? :D


29 Mei 2015, 16:03

Lid geworden op: 29 Jan 2015, 21:04
Berichten: 5
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Website: https://www.facebook.com/pages/Steun-geeft-moed/523249917763342?fref=ts
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
normaal zal er maar één het gesprek leiden (mijn toestel blijft gericht naar één richting en zal niet roteren., de anderen die het woord gaan nemen komen dus niet in beeld m.a.w supporters die vragen zullen stellen etc.. verder zal ik waarschijnlijk enkel de audiopiste online plaatsen. sorry voor het misverstand..

_________________
één stad, één club, één liefde : Eendracht Aalst.

Steun geeft moed :
https://www.facebook.com/pages/Steun-ge ... 42?fref=ts


29 Mei 2015, 17:51

Lid geworden op: 29 Jan 2015, 21:04
Berichten: 5
Leeftijd: 44
Locatie: Aalst
Website: https://www.facebook.com/pages/Steun-geeft-moed/523249917763342?fref=ts
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
ik zal een toestel meebrengen, pintjen drinken en verder zien we wel, ik dacht dit te doen voor de personen die noodgedwongen niet kunnen komen. tot sebiet allemool

_________________
één stad, één club, één liefde : Eendracht Aalst.

Steun geeft moed :
https://www.facebook.com/pages/Steun-ge ... 42?fref=ts


29 Mei 2015, 17:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Komt van Facebook.

Vergadering VZW supporters Eendracht-Aalst
In kort :

Eerst een vooral werd de VZW voorgesteld, deze werd in 2011 opgericht.

- 2011 : Iendracht for life dat 20.000 euro opleverde om onze eendracht in leven te houden.

LEDEN VZW:

- De twee leden in AV (Michel en Johan) Michel word vervangen door Bram de Wilde.

---

DOEL VZW:

- De Supporters en Bestuur dichter bij elkaar brengen, FDR en VZW willen nauwer gaan samenwerken.
- VZW is de brug tussen Club en Stadsbestuur wat niet gelukt is.

---

VZW ACTIVITEITEN:

"Activiteiten"die de VZW verricht hebben sedert EA doss. van het B.A.S naar burgerlijke rechtbank is overgemaakt:

- Er vonden verschillende vergaderingen plaats o.a bij Stad Aalst.
- Ledenwerving.
- Onderhandelingen met FDR en Bedrijfs-advisor.
- Toen de protestmars plaatsvond zatde delegatie van de supporters daar maar liefst vier uren en een half binnen.

- Er werd natuurlijk gevraagd aan de VZW om de delikaatste punten niet voor te leggen op de samenkomst.

---

Frank de Roose:

- FDR vraagt van VZW een conceptueel en financieel project voor te leggen, we zijn allen akkoord waaronder Frank dat hij niet goed omringd zou zijn. De voorzitter is dus paraat om mensen te laten komen en/of gaan.

- Aan FDRzetel beloofd in RVB(zonder stemrecht) = zodat VZW alles kort kan opvolgen, en zo blijven de Supporters op de hoogte van de vooruitgang met informatie dat direct van de "bron" komt.

---

LICENTIE:

- Beslissing van het BAs is gegrond door het feit dat Eendracht-Aalst de intenties niet kon voorleggen.

= besef, geen ticket voor 2e klas. ( financiele is dus naar derde klas gericht). kans dat de burgerlijk rechtbank Eendracht zijn gelijk geeft heeft een waarde van minder dan 10%.

- financiële situatie zit zo dat de loonmassa en inkomsten extreem naar beneden gaan, volgend seizoen en verder zal in het teken staan van OVERLEVEN (financieel), sportieve is niet prioritair.

- Enige poot waar wit en zwart op kan staan bij de rechtbank is dat de Club op een onrechtmatige manier uit tweede klas werd "gekatapulteerd" en dit zal de zaak moeten uitlichten.

- Volgens FDR is alles wat in de pers verschenen is waarheid.

---

INVESTEERDERS :

- Er zijn investeerders die Eendracht-Aalst willen sponsoren, hoeveel het er zijn en wie word voorlopig niet vrijgegeven op vraag van hogerhand. Sponsorings bedrag zou rond de 300.000 EUR. draaien. pijnpunt is dat FDR tot 31/05 de tijde heeft (ja tot nu zondag 31 MEI !!) om mee te delen wie de nieuwe sponsors zijn n hoeveel ze wel degelijk zullen neerleggen. Dit zal in de loop van volgende week in de pers te lezen zijn. WCS: geen sponsors en FDR zegt foert = boeken toe voor EA!

- FDR zal vanaf heden geen persoonlijk kapitaal meer in Eendracht-Aalst steken, wat dus wel voorheen gebeurt is. Bedrag staat los van rekening courant en zal deels afgelost worden.
- Guy Valckeneer is nog steeds geïnteresseerd.

---

STADION :

- Over een nieuwe stadion word nu "even niet gesproken", onzen Eendracht moet eerst financieel gezond worden en draaien. Verder werd er vermeld dat er op een actieve manier bij EA achter de schermen word gewerkt inzake Stadiondossier. In dat project zijn er zoveel bedrijven, mensen bij gemoeid dat er hiervan voorlopig niets in de pers zal verschijnen.
- Fusie Terjoden Welle met Eendracht-Aalst sterk mogelijk met gevolg dat EA enige tijd Op Dender zal spelen.
- Rede waarom Stad Aalst met EA niet in zee wil is omdat FDR voorzitter is en dat hij in het verleden te vaak zijn afspraken niet nagekomen zou zijn.

---

SFEERTRIBUNE:

- Er word overwegen om de K tribune ontoegankelijk te maken waardoor de supporters tijdelijk in hoofdtribune
zullen komen.
- De abonnementsprijs (voor K blokkers die in E zouden belanden zou een rond 200 EUR. bedragen).

---

SPORTIEF :

- Zoals eerder vermeld zal de financiële toestand van Eendracht Aalst naar beneden gaan waardoor men sportief minder kracht zullen hebben en de prestaties minder fors zullen zijn. De eerste ploeg zal dan ook meer gaan werken met de Jeugd en zo verdergaan in de competitie.
- Van Simpsen heeft een degradatieclosule waardoor hij nu naar een andere club zoekt.
- Wesley vanbelle werd ook vrijgegeven met rede dat hij te kostelijk is voor Wit en zwet. (cru gezegd)

---

CONCLUSIE :

- Om de situatie recht te zetten start alles bij het Clubbestuur, geen woorden maar daden zegt Johan V.N.
- Crisismanager aanstellen? FDR zegt zelf dat hij "slecht is omringd wanbeleid. breng capabele mensen".
- FDR reikt zijn hand uit naar iedereen die helpen kan en dit op alle niveau.
-VZW en FDR zullen samen werken om de club (op lange termijn)financieel gezond te maken.
- FDR moet tegen 31/05 laten weten wie de nieuwe investeerders zijn. 31/05 alles of niets..
-VZW krijgt plaats in RVB

- één jaar raad van bestuur vertrouwen geven + VZW constructief
eenheid = financieel rendabel.
- Tegen zondag eventuele vervanger voor FDR ? mogelijk ...

3 zaken :

1- Nieuwe investeerders zoeken.
2- Verbeteren van bestuur EA en alg. werking.
3- bewaken van afspraken intentieverklaring.


30 Mei 2015, 7:32
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Respect voor de tijd en het werk dat de mensen van de VZW hier insteken, maar feitelijk is het erg dat wij ons als supporter hiermee moeten bezig houden.
Amaai, ik ben serieus verschoten van de grote opkomst gisteravond, je ziet dat elke iendrachter zich terecht zorgen maakt over de toekomst van deze mooie club, laat dit een duidelijk signaal zijn naar het bestuur toe, met dit front moeten ze absoluut rekening houden. :worship: :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Mei 2015, 8:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 152


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst