Buitenlandse voetbalmatchen - Pagina 47 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48
 Buitenlandse voetbalmatchen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Dat er nog isj ienen zaugt da weir slechte kornors geiven

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LTihq_Itt6I

_________________
MCMXIX


19 Aug 2014, 18:58
Junior

Lid geworden op: 13 Mar 2013, 22:48
Berichten: 226
Locatie: Dèremonne
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Van de week in het Narodowy-stadion gezeten (Sevilla 4e keer live europese cup zien winnen). Indrukwekkend stadion én geweldige stad (halve liters 2euro :drank: )

Zal mijn ticketje bewaren, he Onderkroiper ;)


30 Mei 2015, 21:27
Miniem

Lid geworden op: 19 Nov 2010, 19:21
Berichten: 36
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
didi schreef:
Van de week in het Narodowy-stadion gezeten (Sevilla 4e keer live europese cup zien winnen). Indrukwekkend stadion én geweldige stad (halve liters 2euro :drank: )

Zal mijn ticketje bewaren, he Onderkroiper ;)

Was er ook 3e jaar EL Finale oprij zat tegen de Sevilla supporters heerlijke sfeer bij het club lied van hun


01 Jun 2015, 23:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Omdat ik mijn rit van Friesland naar België vandaag iets te lang vond, had ik eerst nog eens gezocht of ik onderweg geen tussenstop kon maken en tegelijkertijd een voetbalwedstrijdje kon meepikken. Zo ben ik vandaag terecht gekomen in Rotterdam bij de wedstrijd RKSV Leonidas - Warrenpoint Town FC (Noord-Ierland). Raak ik daar aan de praat met een toeschouwer uit Maassluis. Nadat ik even met hem gebabbeld heb en hem vertelde dat ik wel vaker wedstrijden bezocht over héél België en geregeld ook in het buitenland, vroeg hij mij of ik soms geen Yves van Eendracht Aalst kende. Die Onderkroiper is dan ook wel een wereldburger. Gekend van Bulgarije tot over de Moerdijk. ;)

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


02 Jan 2016, 22:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Vorige zaterdag een vriendenwedstrijd in Noord-Holland gaan kijken tussen Telstar en SC Heerenveen.
De wedstrijd op zich vond ik typisch voor een oefenwedstrijd, het niveau in het begin van de wedstrijd viel nog mee, maar eens men enkele spelers tegelijkertijd begon te vervangen, daalde het niveau enorm.
Waar ik wel van genoten heb, was een ouderwets scorebord, waarbij de doelpunten werden aangegeven met ... manden !?! Je moet het eigenlijk gezien hebben om het te kunnen geloven.
En of dit nog niet verrassend genoeg was, zat die Nederlander uit Maassluis (van mijn wedstrijd vorige week in Rotterdam) ook op dezelfde tribune als ik.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


14 Jan 2016, 1:08
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Gruunwit schreef:
Vorige zaterdag een vriendenwedstrijd in Noord-Holland gaan kijken tussen Telstar en SC Heerenveen.
De wedstrijd op zich vond ik typisch voor een oefenwedstrijd, het niveau in het begin van de wedstrijd viel nog mee, maar eens men enkele spelers tegelijkertijd begon te vervangen, daalde het niveau enorm.
Waar ik wel van genoten heb, was een ouderwets scorebord, waarbij de doelpunten werden aangegeven met ... manden !?! Je moet het eigenlijk gezien hebben om het te kunnen geloven.
En of dit nog niet verrassend genoeg was, zat die Nederlander uit Maassluis (van mijn wedstrijd vorige week in Rotterdam) ook op dezelfde tribune als ik.


:lol:
Stel je voor bij ons met ajuinen de doelpunten aangeven.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


14 Jan 2016, 10:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Gruunwit schreef:
Vorige zaterdag een vriendenwedstrijd in Noord-Holland gaan kijken tussen Telstar en SC Heerenveen.
De wedstrijd op zich vond ik typisch voor een oefenwedstrijd, het niveau in het begin van de wedstrijd viel nog mee, maar eens men enkele spelers tegelijkertijd begon te vervangen, daalde het niveau enorm.
Waar ik wel van genoten heb, was een ouderwets scorebord, waarbij de doelpunten werden aangegeven met ... manden !?! Je moet het eigenlijk gezien hebben om het te kunnen geloven.
En of dit nog niet verrassend genoeg was, zat die Nederlander uit Maassluis (van mijn wedstrijd vorige week in Rotterdam) ook op dezelfde tribune als ik.



Genny Zeegers uit Maassluis ;)
Toffe gast heeft reeds veel informatie en oude foto bezorgd voor Expo100 :rolandjen:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Jan 2016, 13:18
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Real Madrid mag zich voor het elfde opeenvolgende jaar de rijkste voetbalclub ter wereld noemen. Dat blijkt uit de negentiende editie van de Deloitte Football Money League, waarvan de resultaten donderdag zijn bekendgemaakt.

De Koninklijke haalde in het seizoen 2014-2015 voor 577 miljoen euro aan inkomsten binnen. Daarmee blijft Real grote rivaal Barcelona (560,8 miljoen) voor. Barça wipt wel van vier naar twee. Manchester United (-1, 519,5 miljoen) is derde voor PSG (+1, 480,8 miljoen) en Bayern München (-2, 474 miljoen). Dan volgen met Manchester City, Arsenal, Chelsea en Liverpool vier Engelse clubs. Juventus sluit de top tien, waarin dit jaar geen plaats is voor nieuwkomers.

De twintig rijkste clubs zijn samen goed voor 6,6 miljard euro aan inkomsten, zo berekende Deloitte. Voor het huidige seizoen ‘15-’16 verwacht Deloitte dat de kaap van 7 miljard wordt gehaald. “Dat is een opmerkelijke groei aangezien het totaal zes jaar geleden nog minder dan 4 miljard euro bedroeg”, luidt het.

Top 20:

1. Real Madrid (Spa) 577 miljoen euro

2. FC Barcelona (Spa) 560,8

3. Manchester United (Eng) 519,5

4. Paris Saint-Germain (Fra) 480,8

5. Bayern München (Dui) 474,0

6. Manchester City (Eng) 463,5

7. Arsenal (Eng) 435,5

8. Chelsea (Eng) 420,0

9. Liverpool (Eng) 391,8

10. Juventus (Ita) 323,9

11. Borussia Dortmund (Dui) 280,6

12. Tottenham Hotspur (Eng) 257,5

13. Schalke 04 (Dui) 219,7

14. AC Milan (Ita) 199,1

15. Atletico Madrid (Spa) 187,1

16. AS Roma (Ita) 180,4

17. Newcastle United (Eng) 169,3

18. Everton (Eng) 165,1

19. Inter Milaan (Ita) 164,8

20. West Ham United (Eng) 160,9

Waar staat den iendracht? :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


21 Jan 2016, 20:03
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Op het veld van Saint-Étienne heeft PSG geen steek laten vallen, het werd 0-2. Zlatan Ibrahimovic nam beide treffers voor zijn rekening en mag zich al gaan opmaken voor een titelfeest. De koploper uit de Franse hoofdstad heeft nu al 24 punten meer dan eerste achtervolger AS Monaco.

Net voorbij het uur sloeg Ibrahimovic een eerste keer toe. De Zweed werkte een voorzet van Aurier van dichtbij binnen, 0-1. In de extra tijd legde hij de eindstand vast. Aurier ging op wandel en speelde Cavani aan. De Uruguayaan legde af voor Di María, maar diens schot week nog af. Zlatan stond echter op de juiste plaats om het leer tegen de netten te prikken, 0-2.

De Zweedse superster is met 19 treffers ook afgetekend topschutter in de Ligue 1. 'Ibra' en PSG kunnen de titel niet meer mislopen, want na 23 wedstrijden bedraagt de voorsprong op Monaco al 24 punten.

Dat hem ik toch nog ni geweten 24 punten voorsprong. :crazy:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


01 Feb 2016, 18:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Hugo schreef:
Op het veld van Saint-Étienne heeft PSG geen steek laten vallen, het werd 0-2. Zlatan Ibrahimovic nam beide treffers voor zijn rekening en mag zich al gaan opmaken voor een titelfeest. De koploper uit de Franse hoofdstad heeft nu al 24 punten meer dan eerste achtervolger AS Monaco.

Net voorbij het uur sloeg Ibrahimovic een eerste keer toe. De Zweed werkte een voorzet van Aurier van dichtbij binnen, 0-1. In de extra tijd legde hij de eindstand vast. Aurier ging op wandel en speelde Cavani aan. De Uruguayaan legde af voor Di María, maar diens schot week nog af. Zlatan stond echter op de juiste plaats om het leer tegen de netten te prikken, 0-2.

De Zweedse superster is met 19 treffers ook afgetekend topschutter in de Ligue 1. 'Ibra' en PSG kunnen de titel niet meer mislopen, want na 23 wedstrijden bedraagt de voorsprong op Monaco al 24 punten.

Dat hem ik toch nog ni geweten 24 punten voorsprong. :crazy:


Denderhoutem is anders ook aan een onvoorstelbare reeks bezig dit jaar!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


01 Feb 2016, 22:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Voor mij is seizoen 2016-2017 een 10-tal dagen geleden begonnen. Het EK in Frankrijk heeft nooit mijn interesse kunnen wekken, maar eens de preseasonwedstrijden eraan komen, ben ik meteen super enthousiast. Als aperitief ben ik wel begonnen met een wedstrijdje voor de Europa League, Differdange (Lux) tegen Cliftonville (Nrd-Ierl.). Vorig weekend 2 oefenwedstrijden gezien, eerst Sparta Rotterdam tegen een amateurclub en ook nog het Griekse Panathinaikos tegen een Nederlandse amateurclub. Vandaag nog een leuke wedstrijd gezien, Shakhtar Donetsk tegen het Deense FC Nordsjælland.
De laatste 3 wedstrijden heb ik allemaal in NL gezien, waarbij je voor de laatste 2 wedstrijden GEEN inkom moest betalen. Dat verklaart ook deels waarom ik deze wedstrijden verkies boven oefenwedstrijden van Belgische Jupiler clubs waar je al snel € 10 of meer inkom betaalt.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


09 Jul 2016, 23:15
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 13 Jun 2016, 20:23
Berichten: 15
Leeftijd: 28
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Gruunwit schreef:
Voor mij is seizoen 2016-2017 een 10-tal dagen geleden begonnen. Het EK in Frankrijk heeft nooit mijn interesse kunnen wekken, maar eens de preseasonwedstrijden eraan komen, ben ik meteen super enthousiast. Als aperitief ben ik wel begonnen met een wedstrijdje voor de Europa League, Differdange (Lux) tegen Cliftonville (Nrd-Ierl.). Vorig weekend 2 oefenwedstrijden gezien, eerst Sparta Rotterdam tegen een amateurclub en ook nog het Griekse Panathinaikos tegen een Nederlandse amateurclub. Vandaag nog een leuke wedstrijd gezien, Shakhtar Donetsk tegen het Deense FC Nordsjælland.
De laatste 3 wedstrijden heb ik allemaal in NL gezien, waarbij je voor de laatste 2 wedstrijden GEEN inkom moest betalen. Dat verklaart ook deels waarom ik deze wedstrijden verkies boven oefenwedstrijden van Belgische Jupiler clubs waar je al snel € 10 of meer inkom betaalt.

Als je nog zo eens een uitstapje maakt, laat het me weten. Wil gerust eens mee gaan! :juij:


10 Jul 2016, 3:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
In NL voelen ze zich soms bijna beschaamd als ze voor een oefenwedstrijd inkom moeten vragen.
Dat is toch mijn conclusie als ik dit lees. => http://www.jvccuijk.nl/agenda/7876282/j ... -den-bosch

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


13 Jul 2016, 10:50
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Zondag naar een wedstrijd voor de 1ste ronde van de Coupe de France geweest, US Revin - FC Haybes.
Algemene inkom: € 2,00. Voor die prijs had je zelfs een plaatsje op de overdekte zittribune.
Ik was er niet de enigste Belgische toeschouwer. Er liepen daar ook nog enkele rond in een training van Couvin-Mariembourg, dat is daar wel redelijk in de buurt.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


22 Aug 2016, 22:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Buitenlandse voetbalmatchen
Gisteren werd er geloot voor de 8ste ronde van de Coupe de France.

2 leuke duels in het noorden van Frankrijk:
Wasquehal - RC Lens
Villeneuve-d'Ascq Métropole - Stade de Reims

Deze wedstrijden worden gespeeld in het weekend van 3 en 4 december 2016.

De volledige loting vind je op https://www.fff.fr/actualites/173900-58 ... =coupes-1/


Zondag heb ik de bekerwedstrijd tussen Villeneuve-d'Ascq Métropole en US Boulogne CO bijgewoond en was ik getuige van de 2-0 stuntzege.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


16 Nov 2016, 20:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 711 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst