WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Bestuur wou dus nog niet reageren en zit vandaag samen.

Nu ze gewonnen hebben, gaan ze toch niet weigeren om in tweede te spelen?


15 Jul 2015, 22:00
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Smetje schreef:
Bestuur wou dus nog niet reageren en zit vandaag samen.

Nu ze gewonnen hebben, gaan ze toch niet weigeren om in tweede te spelen?


Neen, ze zijn met den Dozje aan het overleggen waar ons nieuw stadion zal komen :lol:


15 Jul 2015, 22:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Dat denk ik ook, liever naar Lierse of Antwerp dan naar 't hol van Pluto.
Het enige minpunt is inderdaad FDR, die nu als een ware Caesar de lauwerkransen op het hoofd zal schuiven...


15 Jul 2015, 22:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
tympanum2 schreef:
Dat denk ik ook, liever naar Lierse of Antwerp dan naar 't hol van Pluto.
Het enige minpunt is inderdaad FDR, die nu als een ware Caesar de lauwerkransen op het hoofd zal schuiven...


:lol: Jongens toch ! Dat wordt hier met de moment geschifter ! Kan er iemand VTM aanschrijven please ?
Die mannen kunnen de topserie van het jaar komen inblikken in Aalst volgend seizoen !
Ik zie het al voor mij ! Elke week spektakel gegarandeerd : Onze FC EA Peuters De Roose tegen den Antwerp, tegen Deinze, Union ! En goalen dat we gaan zien !!
Indien dit idioot verdict werkelijkheid wordt is het anders WEL goed nieuws : we spelen in 2017 minstens in de eerste amateur liga ! (y)


15 Jul 2015, 23:30
Miniem

Lid geworden op: 09 Mar 2015, 0:35
Berichten: 51
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Proficiat met het (dood)vonnis. Het is slechts uitstel van executie op sportief en financieel vlak. 17 pre-miniemen met een semi-prof contract tegen kleppers als Antwerp, Lierse, Cercle. Easy money op Unibet dus volgend seizoen in 2e klasse.

Geen of amper schuldenafbouw gezien jullie financiële toestand. Hopelijk doen jullie het seizoen uit (het zou niet de eerste keer zijn he - 2002 ahum) zodat we volgend jaar alsnog een derby krijgen.

Blijkbaar moet je dus zo weinig mogelijk moeite doen om aan licentievoorwaarden en zo lang mogelijk procederen, tot zelfs buiten het voetbal. Benieuwd welke invloed dat volgend jaar gaat geven met die hervorming, want met dit vonnis pleit je dus elke ploeg die volgend jaar top-8 speelt in 2e klasse vrij van degradatie, ondanks alle licentievoorwaarden die opgelegd worden.


15 Jul 2015, 23:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Moeit u in uw eigen kot.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Jul 2015, 23:57
Miniem

Lid geworden op: 09 Mar 2015, 0:35
Berichten: 51
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
witzwet schreef:
Moeit u in uw eigen kot.


Wij hebben tenminste een kot en geen partytent.


16 Jul 2015, 0:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
El Corredor (Light) schreef:
benjamin schreef:
Vooruit; de KBVB zijn belotters volgens onze burgemeester en daar hij heeft gelijk in.
Maar wat gezegd van hem en zijn ploeg? ik denk dat ze daar alleen Zwart Peiken kunnen trekken. Als het nog geen ambras is voor dat ze de kaarten gedeeld hebben.
En nog dit, uit dit interview blijkt duidelijk zijn afkeer tegenover den Iendracht en alles wat met Eendracht te maken heeft, supporters op kop.

Bedankt
N(iet) V(oor) A(alst)


ik maak dat er geenszins uit op eigenlijk, en ruikt naar een politieke afrekening. ;-)

D'Haese zijn woorden: ik werk niet met brosseleirs... wie geeft hem ongelijk. Ik alvast niet


dan zijn alle supporters en jeugdspelers ook brosseleirs in zijn ogen, dat hij eens stopt met altijd een ander de schuld te geven en doen wat hij moet doen.


16 Jul 2015, 6:46
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
witteken schreef:
El Corredor (Light) schreef:
benjamin schreef:
Vooruit; de KBVB zijn belotters volgens onze burgemeester en daar hij heeft gelijk in.
Maar wat gezegd van hem en zijn ploeg? ik denk dat ze daar alleen Zwart Peiken kunnen trekken. Als het nog geen ambras is voor dat ze de kaarten gedeeld hebben.
En nog dit, uit dit interview blijkt duidelijk zijn afkeer tegenover den Iendracht en alles wat met Eendracht te maken heeft, supporters op kop.

Bedankt
N(iet) V(oor) A(alst)


ik maak dat er geenszins uit op eigenlijk, en ruikt naar een politieke afrekening. ;-)

D'Haese zijn woorden: ik werk niet met brosseleirs... wie geeft hem ongelijk. Ik alvast niet


dan zijn alle supporters en jeugdspelers ook brosseleirs in zijn ogen, dat hij eens stopt met altijd een ander de schuld te geven en doen wat hij moet doen.


Hij is anders met zijn fluovestje aan veel enthousiaster als hij een interview mag geven, ik ben ook geschrokken van zijn reactie, het is duidelijk dat den iendracht voor een eventueel stadion het buiten de stadsgrenzen zal moeten gaan zoeken, den Dozje heeft andere plannen met de heilige grond van het PC-stadion. :kots:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Jul 2015, 7:59
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Zopas onze vriend Van Aken gehoord op de radio, den bond heeft blijkbaar vier dagen om in beroep te gaan.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


16 Jul 2015, 8:07
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Bomber schreef:
VAKH2 schreef:
witzwet schreef:
Moeit u in uw eigen kot.


Wij hebben tenminste een kot en geen partytent.



Tis oek al...en zijt content da we ni naar daar moeten komen, of er schot van uw kot ni veel meer over

:D (y)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Jul 2015, 8:12
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
VAKH2 schreef:
witzwet schreef:
Moeit u in uw eigen kot.


Wij hebben tenminste een kot en geen partytent.



als er 1 club is die over ons haar klep moet houden, is het het megalomane fusieproject wel. ga ergens anders jullie aziatisch maffiazwartgeld tellen !

_________________
may the FORCE be with you.


Laatst gewijzigd door Still standing ! op 16 Jul 2015, 8:43, 1 keer totaal gewijzigd.



16 Jul 2015, 8:28

Lid geworden op: 09 Mei 2015, 11:16
Berichten: 7
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
:EA:
El Corredor (Light) schreef:
benjamin schreef:
Vooruit; de KBVB zijn belotters volgens onze burgemeester en daar hij heeft gelijk in.
Maar wat gezegd van hem en zijn ploeg? ik denk dat ze daar alleen Zwart Peiken kunnen trekken. Als het nog geen ambras is voor dat ze de kaarten gedeeld hebben.
En nog dit, uit dit interview blijkt duidelijk zijn afkeer tegenover den Iendracht en alles wat met Eendracht te maken heeft, supporters op kop.

Bedankt
N(iet) V(oor) A(alst)


ik maak dat er geenszins uit op eigenlijk, en ruikt naar een politieke afrekening. ;-)

D'Haese zijn woorden: ik werk niet met brosseleirs... wie geeft hem ongelijk. Ik alvast niet



Als je zo laagdunkend doet over mensen die op zondagmorgen eens gaan kaarten dan zegt dat genoeg van hoe je denkt over de gewone eendracht supporters.

Het plein te smal, de verlichting niet goed of juist wel, dat hij zorgt dat zijn plein in orde is hé. als je kan afbreken dan moet je kunnen opbouwen.

En dan als klap op de vuurpijl. Een burgemeester die ongelukkig is met het behalen van de licentie, je kan het je niet voorstellen. En zeggen dat ik voor hem gestemd heb maar het zal daar bij blijven hoor.

Maar het is al geweten N(ougabollen) V(oor) A(alst)


16 Jul 2015, 8:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
et voilà: den bond gaat in beroep he.

_________________
may the FORCE be with you.


16 Jul 2015, 15:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Still standing ! schreef:
et voilà: den bond gaat in beroep he.


Dat was te verwachten he, de hoera-stemming zou wel eens snel kunnen omslaan. Er zullen mannen rondlopen op de KBVB die nogal wraakzuchtig zijn op dit moment, met François op kop.


16 Jul 2015, 15:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst