WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Kop ni laten hangen. We vonden het al een half mirakel dat we terug naar 2de mochten door de uitstpraak in kortgeding. Nu is 't weer 3de. En als de club nog een rechtzaak aanspant is 't tegen nieuwjaar misschien alweer 2de (in theorie)...

Voor de club was 2de klasse waarschijnlijk het beste geweest, gezien de competitiehervorming.
Voor de ploeg die nu tussen de lijnen staat, zal dan weer 3de klasse meer op hun leest geschoeid zijn.

Zou Dozje zijn stadionplannen alweer de kast in stoppen nu... :hmm:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


31 Jul 2015, 13:44
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Niet hoogdringend... hallo zeg... dan kunnen we stoppen met discuteren...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


31 Jul 2015, 13:55
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Het was niet dringend??? :?

Alleen in België...
Maar de KBVB-mafia zal wel content zijn zeker...

Enfin, welkom in het amateurvoetbal. Trieste dag voor de club, de zoveelste de laatste jaren.
Een mens wordt er niet vrolijk van. En er kan nu wel her en der trouw gezang opstijgen van de supporters, wat respect verdient, maar de harde realiteit is dat we verloren zijn voor het voetbal in hogere regionen.


31 Jul 2015, 13:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Dit is een ferme duw richting afgrond.


31 Jul 2015, 14:00
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
tympanum2 schreef:
Het was niet dringend??? :?

Alleen in België...
Maar de KBVB-mafia zal wel content zijn zeker...

Enfin, welkom in het amateurvoetbal. Trieste dag voor de club, de zoveelste de laatste jaren.
Een mens wordt er niet vrolijk van. En er kan nu wel her en der trouw gezang opstijgen van de supporters, wat respect verdient, maar de harde realiteit is dat we verloren zijn voor het voetbal in hogere regionen.

... en de even harde realiteit is, wat je ook denkt over deze uitspraak (en ik denk dat ze nergens op slaat maar ingegeven is door de wil om chaos te vermijden en geschreven is met de pen van de KBVB), dat we dit hoe dan ook in de eerste plaats zo goed als volledig aan onszelf te danken hebben over de voorbije jaren.
- een voortdurend wisselend bestuur,
- geen stevige structuur in de club die minstens semiprofessioneel is,
- geen stadion meer waarmee je aanvaardbar in tweede, laat staan in eerste klasse kan aantreden,
- niet geslaagd om een duurzame relatie op te bouwen met de opeenvolgende stadsbesturen.

En dan mogen veel andere dingen waar zijn (o.m. dat het stadsbestuur een bende... is en was die geen idee heeft van het belang van voetbal in het bijzonder en sport in het algemeen voor een stad als Aalst, dat de voetbalbond al even grote klungelaars zijn) maar in alle eerlijkheid moet je zeggen, met heel veel pijn in het hart: we krijgen wat we verdienen en we staan helaas nu op de plek waar we de facto thuis horen: bij de amateurs.
Hoe graag ik het ook anders had gezien en velen met mij, hoezeer we ook elders zouden kunnen horen en eventjes behoord hebben, hoe oneerlijk het ook is als je links en rechts vergelijkt...


Laatst gewijzigd door salvador op 31 Jul 2015, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Jul 2015, 14:07
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
edit


Laatst gewijzigd door salvador op 31 Jul 2015, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Jul 2015, 14:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Tja, wat kan een mens er nog op zeggen?


31 Jul 2015, 14:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
de maffia wint weer.


31 Jul 2015, 14:19
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Hadden we van in het begin in orde geweest me al ons papierwerk dan was da nooit zover gekomen. (poentj!)


31 Jul 2015, 14:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Natuurlijk is dit voor 90% de schuld van de club en van de miserabele besturen, maar het sprankeltje hoop dat we hadden op beterschap is nu voorgoed de grond in geboord. Over en uit. Binnen dit en een paar jaar...tja, ik durf het niet te zeggen.


31 Jul 2015, 14:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
lvz schreef:
Hadden we van in het begin in orde geweest me al ons papierwerk dan was da nooit zover gekomen. (poentj!)

Inderdaad. En daarmee is alles gezegd.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


31 Jul 2015, 14:28
Duivelke

Lid geworden op: 30 Jan 2014, 11:16
Berichten: 23
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Ik ben 60 jaar supporter. Heb dus vele hoogtes en laagtes meegemaakt...Maar telkens, wanneer we in een dal zaten was er mogelijkheid om eruit te kruipen. EN WE ZIJN ER STEEDS UITGEKROPEN
Nu ligt het wel anders.
Dus voor mij stopt het hier nu, gezien...Geen ploeg die naam waardig, Geen sengen. Geen volwaardig plein. En dus geen vooruitzichten om ooit nog uit het amateursvoetbal te geraken in gevolge de hervormingen opgelegd door de KBVB.
En daar bovenop hebben we dan nog abonnementsprijzen 1ste klas waardig....
En dat laatste is al sedert jaaaaren waar. Maar toen konden we ons troosten met de gedachte" op den iendracht zien we wel voetbal" En dat hebben we inderdaad gezien !!! Jongens, wat waren dat mooie tijden...
Spijtig maar het zij zo.Ik geef het op De plaatsen E49 &E50 zijn dus ter beschikking
Het ga jullie goed supporters


31 Jul 2015, 14:32
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
salvador schreef:
tympanum2 schreef:
Het was niet dringend??? :?

Alleen in België...
Maar de KBVB-mafia zal wel content zijn zeker...

Enfin, welkom in het amateurvoetbal. Trieste dag voor de club, de zoveelste de laatste jaren.
Een mens wordt er niet vrolijk van. En er kan nu wel her en der trouw gezang opstijgen van de supporters, wat respect verdient, maar de harde realiteit is dat we verloren zijn voor het voetbal in hogere regionen.

... en de even harde realiteit is, wat je ook denkt over deze uitspraak (en ik denk dat ze nergens op slaat maar ingegeven is door de wil om chaos te vermijden en geschreven is met de pen van de KBVB), dat we dit hoe dan ook in de eerste plaats zo goed als volledig aan onszelf te danken hebben over de voorbije jaren.
- een voortdurend wisselend bestuur,
- geen stevige structuur in de club die minstens semiprofessioneel is,
- geen stadion meer waarmee je aanvaardbar in tweede, laat staan in eerste klasse kan aantreden,
- niet geslaagd om een duurzame relatie op te bouwen met de opeenvolgende stadsbesturen.

En dan mogen veel andere dingen waar zijn (o.m. dat het stadsbestuur een bende... is en was die geen idee heeft van het belang van voetbal in het bijzonder en sport in het algemeen voor een stad als Aalst, dat de voetbalbond al even grote klungelaars zijn) maar in alle eerlijkheid moet je zeggen, met heel veel pijn in het hart: we krijgen wat we verdienen en we staan helaas nu op de plek waar we de facto thuis horen: bij de amateurs.
Hoe graag ik het ook anders had gezien en velen met mij, hoezeer we ook elders zouden kunnen horen en eventjes behoord hebben, hoe oneerlijk het ook is als je links en rechts vergelijkt...

Niks aan toe te voegen, klopt als een bus!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


31 Jul 2015, 14:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
Timoilsjt schreef:
Kop ni laten hangen. We vonden het al een half mirakel dat we terug naar 2de mochten door de uitstpraak in kortgeding. Nu is 't weer 3de. En als de club nog een rechtzaak aanspant is 't tegen nieuwjaar misschien alweer 2de (in theorie)...

Voor de club was 2de klasse waarschijnlijk het beste geweest, gezien de competitiehervorming.
Voor de ploeg die nu tussen de lijnen staat, zal dan weer 3de klasse meer op hun leest geschoeid zijn.

Zou Dozje zijn stadionplannen alweer de kast in stoppen nu... :hmm:


Die plannen liggen reeds lange tijd in de afvalcontainers van het stadhuis, de kracht van de verandering hé!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


31 Jul 2015, 15:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: WIJ BLIJVEN IN TWEEDE KLASSE
pfffff.

tsal weer een gans weekend bokken zijn. en ik moet dan nog naar mijn schoonouders ook.
klotekutjaar.

https://www.youtube.com/watch?v=RTjC6rxHz8g

_________________
may the FORCE be with you.


31 Jul 2015, 15:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst