Croky Cup 2015-2016 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Croky Cup 2015-2016 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Kalisj schreef:
De wraak van de bond is al begonnen :) Schitterend scheidsrechterlijk trio (n)

Dit zal de teneur zijn voor het hele seizoen!


Domme rode kaart van Bogaerts' als moet de speler van Duffel ook altijd rood krijgen...

aanvallend een dikke nul, enkel Martin liet af en toe iets zien. Bael komt tekort voor nationaal voetbal en die bokila doet zelfs nog slechter. Waarom ze die een contract gegeven hebben...?? Dan start je beter met 10 dan kan hij in de weg niet lopen...

Het gaat een plezant seizoen worden :(

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


09 Aug 2015, 18:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Rood van Bogaerts was terecht, maar in diezelfde fase moesten er 2 van Duffel ook rood krijgen.

Spijtig dat die tegengoal nog valt in de laatste minuut. Al had het ook al vroeger gekund. Duffel heeft een paar goeie kansen gehad.


09 Aug 2015, 18:55
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
janssens moest gewoon de 2-0 gemaakt hebben.


09 Aug 2015, 19:03
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Eerste helft ontsnappen we na twee heel goede kansen van Duffel. Maar na de prachtgoal van Bogaerts vergeet Bokila vanaf 1 meter het wel af te maken natuurlijk.

Bael en Bokila zijn jongens voor 1e provinciale, en zo zijn er nog een aantal. Als je ziet wat ze nu terug doen van transfers, tja. Als een J. Lievens ernaast valt voor een Wagner. Het zijn slechts enkele in de hele range rij slechte transfers van de laatste 4 jaar.

Als je als bestuur zegt dat je hiermee voor top 6 gaat, ben je eigenlijk van kwade wil.

Verder is het echt hopen dat er met Martin, De Man en VDN niets, maar dan ook niets voorvalt. Allemaal hopen op een nieuwe spits, maar veel erger is dat je ook niets creëert. Een Janssens doet pijn aan de ogen. Altijd draaien en keren, pfff. En Bogaerts had beter dienen 14 al zijn tanden uitgeklopt!

Martin mocht never nooit terugkomen maar is de enige die iets laten zien heeft vandaag en in de voorbereiding.

Ik denk niet dat we sinds de voorbereiding aan 10 uitgespeelde kansen komen.

Een zwaar jaar in het verschiet.

Toen ik aan de kassa stond dacht ik dat het vandaag al de kwartfinale was, 14 euro tegen ne vierdeklasser zeg.

Het gaat volgende zondag vollen bak zijn op de fandag...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Aug 2015, 19:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
El Corredor (Light) schreef:
Eerste helft ontsnappen we na twee heel goede kansen van Duffel. Maar na de prachtgoal van Bogaerts vergeet Bokila vanaf 1 meter het wel af te maken natuurlijk.

Bael en Bokila zijn jongens voor 1e provinciale, en zo zijn er nog een aantal. Als je ziet wat ze nu terug doen van transfers, tja. Als een J. Lievens ernaast valt voor een Wagner. Het zijn slechts enkele in de hele range rij slechte transfers van de laatste 4 jaar.

Als je als bestuur zegt dat je hiermee voor top 6 gaat, ben je eigenlijk van kwade wil.

Verder is het echt hopen dat er met Martin, De Man en VDN niets, maar dan ook niets voorvalt. Allemaal hopen op een nieuwe spits, maar veel erger is dat je ook niets creëert. Een Janssens doet pijn aan de ogen. Altijd draaien en keren, pfff. En Bogaerts had beter dienen 14 al zijn tanden uitgeklopt!

Martin mocht never nooit terugkomen maar is de enige die iets laten zien heeft vandaag en in de voorbereiding.

Ik denk niet dat we sinds de voorbereiding aan 10 uitgespeelde kansen komen.

Een zwaar jaar in het verschiet.

Toen ik aan de kassa stond dacht ik dat het vandaag al de kwartfinale was, 14 euro tegen ne vierdeklasser zeg.

Het gaat volgende zondag vollen bak zijn op de fandag...


"Alle loekes da'k nog kan vedrompakken zal ek vedrompakken"
Leidmotiv van FDR tot zolang hij nog kan he Elco...


09 Aug 2015, 20:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Allemaal akkoord met wat hier reeds geschreven werd na de uitschakeling. Te weinig kwaliteit en dan vooral voorin, domme reactie van Bogaerts waardoor hij rood krijgt en zijn ploeg in de steek laat, het is zuur dat de gelijkmaker in de extra tijd viel maar het was wel een logisch resultaat als je heel de match bekijkt, de supporters die vanalles op het veld gooien na provocaties van bezoekende spelers en zo hun gevraagd sfeervak zelf in het gedrang brengen, ...
Enfin, er valt nie veel goeds over te zeggen na vandaag. Er zou wel een spits tekenen of getekend hebben. Die gast gaat hier veel druk op zijn schouders krijgen want 't zal er bosj op moeten zijn. Al betwijfel ik of ene speler dit kan oplossen.


09 Aug 2015, 20:21
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
zwawi schreef:
Allemaal akkoord met wat hier reeds geschreven werd na de uitschakeling. Te weinig kwaliteit en dan vooral voorin, domme reactie van Bogaerts waardoor hij rood krijgt en zijn ploeg in de steek laat, het is zuur dat de gelijkmaker in de extra tijd viel maar het was wel een logisch resultaat als je heel de match bekijkt, de supporters die vanalles op het veld gooien na provocaties van bezoekende spelers en zo hun gevraagd sfeervak zelf in het gedrang brengen, ...
Enfin, er valt nie veel goeds over te zeggen na vandaag. Er zou wel een spits tekenen of getekend hebben. Die gast gaat hier veel druk op zijn schouders krijgen want 't zal er bosj op moeten zijn. Al betwijfel ik of ene speler dit kan oplossen.


ene uit Frankrijk. Maar ik kan verkeerd zijn.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Aug 2015, 20:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
franqy quere ? of mezine :lol: :lol: :lol: :lol:


09 Aug 2015, 20:49
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Veel goede wil en inzet waarvoor dank maar 14 euro voor deze kwaliteit van voetbal is vragen aan de zeeer weinige supporters die nog komen om ook thuis te blijven.
0,0 kwaliteit voor derde klasse behalve malick de man , Van Damme en vd noortgaete maar daar kunnen onze youngsters niets aan doen dat ze niet klaar zijn voor dit soort matchen.
Duffel had het eerste helft al moeten afmaken mat 3 open kansen alleen voor vdn.
Prognose: degradatievoetbal in derde dit jaar zonder extra voorlijn .

Ook de scheidsrechter was top vandaag

Ik vraag het nog een keer FDR LVH en YVA : BOL HET AF jullie maken onze club kapot aan een ijltempo!

Ook spelers mogen gerust SV krijgen! Onnodige provocaties naar vak f van duffelspeler , reactie daarop is normaal we zijn nog altijd Aalst en niemand moet ons thuis komen uitlachen volgende keer plein op en streep op de bakkes!
Mensen raken het stilaan echt beu en er is iets aan het broeien bij vele dat zoizo tot uitbarsting zal komen :cool:


09 Aug 2015, 20:57
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Neutralboy schreef:
franqy quere ? of mezine :lol: :lol: :lol: :lol:


Of van het kaliber : Papa Géyé, Kabongo, Stolpa, Zrilic ? :lol:


09 Aug 2015, 21:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Neutralboy schreef:
franqy quere ? of mezine

Mezine mag gerust komen.


09 Aug 2015, 21:22
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Als de Fransman Madjo-Matsingi Gauthier(23) slaagt voor zijn medische tests tekent hij voor 1 seizoen bij Eendracht Aalst. De aanvaller (1m88) met Congolese roots komt over van Antwerp waar hij vorig seizoen tienmaal in actie kwam. Bij de beloften van de Great Old was Gauthier goed voor een twintigtal doelpunten.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


09 Aug 2015, 21:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Als afsluiter na de match zei mijne maat 'dus het zal weer zo'n seizoen worden'. Zelfs de grootste optimist weet na vandaag dat het als supporter weer afzien wordt. Waarom doen we onszelf dit toch weer aan.

Bon, de match dan. Een aantal goeie dingen gezien vandaag. De eerste helft van Bael vond ik eigenlijk nog goed, zeker qua inzet dik in orde. Tweede helft was zijn pijp wel al uit, wat moeilijk te begrijpen valt. Gaye was in de eerste helft rustig, beheersd, maar probeerde in de tweede helft wat te vaak te voetballen wanneer dat niet nodig was. VDN houdt ons weer recht, maar mist die levensbelangrijke eerste penalty. Martin de enige op niveau, wat een geluk dat die hier nog rondloopt. De Man vond ik sterk, maar mijn beperkt voetbalverstand begreep niet wat zijn positie was. Stond te hoog voor een back en te laag voor een winger.

Van Damme speelde zoals gewoonlijk zijn match, zonder uit te blinken. Is niet de speler die de rest naar een hoger niveau tilt. Bogaerts was onzichtbaar tot zijn mooie goal en viel daarna enkel op door de domste rode kaart die ik hier in jaren heb gezien. Een tegenspeler met twee handen duwen is ongeveer de definitie van een rode kaart. En dan nog eens dubbel als de tegenstander al rood heeft gepakt. Ik hoorde rond mij op de tribune de woorden 'gebrek aan ervaring', maar dit is een pak erger. Dat is gewoon een compleet gebrek aan voetbalverstand en zelfbeheersing. Mag van mij een paar wedstrijden bezinnen. Bokila... Dramatisch was die kerel. Kan geen bal controleren. Janssens, tjah, het is hier al duizend keer gezegd: kan mooie pirouettes draaien, hield het hoofd boven water, maar werd door Duffel redelijk eenvoudig uit de match gehouden. Tweede klasse is paradoxaal genoeg misschien beter voor hem, in derde wordt die gewoon onder de mat gestopt.

Ik zie op basis van de eerste match 'die telt' het seizoen somber in. Ik hoop dat ik verkeerd ben en dat deze match gewoon niet representatief is.

Ahja, wat de ref betreft: niet goed. Meer ga ik daar niet over zeggen.


09 Aug 2015, 21:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Plotseling ging het razendsnel voor de jonge rood-witte reserven. Een minuutje later pikte Gauthier Madjo-Matsingi lokaal balverlies op en kruiste richting linkerbenedenhoek. De voorsprong werd nauwelijks zes minuten later bepaald confortabel als Andy Van Hoof zijn tweede van de avond binnenjoeg. Balverlies op de aftrap en Andy Van Hoof schudde een topactie uit de felgekleurde voetbalschoenen. Gauthier Madjo-Matsingi profiteerde en bracht de eindstand op 1-4.

R Antwerp FC: 26 Dennis Janssens - 7 Karim El Ouahidi, 19 Alejandro Castro Suarez, 3 Matthew Antezak, 12 Elias Lampis (50' 17 Lukas Lemaire) - 14 Andy Van Hoof (86' 15 Junior Adu), 4 Stef Heylen-Buelens, 8 Ian Swaegers, 16 Jovan Stojanac (64' 9 Wouter Keyzer), 11 Jordi Dobbelaere (76' 6 Dejvi Selimi) - 10 Gauthier Madjo-Matsingi.

Scoreverloop: 48' Alain Mathot (1-0 - strafschop), 78' Lukas Lemaire (1-1), 79' Gauthier Madjo-Matsingi (1-2), 85' Andy Van Hoof (1-3), 85' Gauthier Madjo-Matsingi (1-4).


Bron: http://www.rafc.be/news/seraing-united- ... p-fc-res-4


09 Aug 2015, 21:50
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Croky Cup 2015-2016
Correcte analyses. Gaye is een meerwaarde en Martin ook. De man moet dat normaal ook zijn.
Het wordt een zwaar seizoen. Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen.

Na de match voelde je zo al de berusting bij de supporters. Bedankt aan alle verantwoordelijken

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


09 Aug 2015, 21:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst