UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
1-1 en dik verdiend voor ons. Misschien correcte uitslag omdat we de eerste 10 minuten van de tweede helft even de pedalen verloren, maar als er één ploeg had moeten winnen, waren wij het wel. En wat een lullige tegengoal, twee man van ons die de bal tegen elkaar shotte. :stom:

Die Bokila, tja. Met een echt goede spits win je vandaag. Wel een raar spelsysteem van RVA, een soort 3-2-4-1. In dit systeem is het wel werken geblazen voor een Martin en De Man.

Ik vond De Man wat tegen zichzelf spelen, maar wat een Martin liet zien, was klasse!

Wie mij vandaag ook zeker kon bekoren was een Wagner, sterk aan de bal, en meestal zuiver in de passing. (y)

Na de match nog even naar het traditionele praatje van Regi staan zien, en die stond daar van zijn kloten te maken zeg, leek me wat kwaad ook... Toch mee opletten dat voor een jonge groep dat niet contraproductief werkt.

Soit, beste match tot hiertoe die ik zag van deze ploeg, en een meer dan verdiend punt, maar wel terechte uitslag.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


13 Aug 2015, 0:02
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
Onverhoopt puntje en als Bokila er elke match (minstens) eentje tegen de netten trapt zal niemand daar iets op tegen hebben zeker...
Wat niet wil zeggen dat we een spits van "zwaarder kaliber" niet kunnen gebruiken.
Is die transfer van dienen van Antwerp nu al rond?

_________________
oilsjt, goi alien...


13 Aug 2015, 6:22
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
Op voorhand zou ik getekend hebben voor dit resultaat en achteraf kan ik er ook mee leven, al zat er wel meer in. Ik had La Louvière sterker verwacht ook. In de eerste helft leken ze mij wat afwachtend te spelen waardoor wij meer balbezit hadden. Maar daar echte kansen uit puren, blijft toch moeilijk. Uiteindelijk kan je dan toch gaan rusten met 0-1. Na de rust kwamen ze dan wel meer opzetten, al was de eerste kans voor ons. Voor de 1-1 viel na een uur waren ze reeds een paar keer gevaarlijk. Nadien gingen beide ploegen hun kans om voor de winst te gaan. Wij hadden vaak de ruimte om in de omschakeling iets te doen maar deden er te weinig mee vind ik. Op het einde waren we er dan nog dichtbij bij die kopbal van Matthias Lievens na die corner. Voorts waren er een viertal penaltygevalletjes maar de ref weigerde hier in mee te gaan. Wedden dat het aan de overkant wel prijs zou geweest zijn?
Al bij al een degelijke start genomen. Binnen twee weken Gent-Zeehaven op bezoek :EA:


13 Aug 2015, 7:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
De Keersmaeker zal voor de match eens gebeld hebben met de scheids om er hem toch eens goed aan te herinneren dat Aalst hem in een nog slechter daglicht gezet heeft. Het was er toch serieus over gisteren en dit zal zeker niet onze laatste keer zijn dat we dit hier zullen schrijven!


13 Aug 2015, 8:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
zwawi schreef:
Op voorhand zou ik getekend hebben voor dit resultaat en achteraf kan ik er ook mee leven, al zat er wel meer in.


Idem. Na duffel hield ik mijn hart vast. We zijn er uiteraard nog niet, maar als ge gisteren een 5-0 pandoering krijgt dan zit ge wel in slechtere papieren dan vandaag.

Hoop doet leven.


13 Aug 2015, 9:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
Goeie match en met een betere aanvalslinie (die ook de druk wegneemt van onze verdediging) win je altijd.
Dat de spelers geen liedje wilden zingen, vond ik niet meer dan normaal. Als het echte sportmannen zijn, dan MOET je ontgoocheld zijn na zo'n match (want als er één ploeg was die verdiende te winnen, dan was het EA wel).

Dat er supporters waren die "dikkenekken" en "boe" moesten roepen omdat de spelers geen zin hadden in een dansje en een zangsessie na zo'n match, dat kan ik dan ook niet begrijpen.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


13 Aug 2015, 10:06
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
Alsof je na elke match daar moet gaan staan zingen... Beetje belachelijk. :nieje:


13 Aug 2015, 10:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
Ze zijn de fans toch komen groeten, meer moet da nie zijn na een 1-1. Spelers beginnen verwijten en boe-geroep was er dan ook los over (n)


13 Aug 2015, 11:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
Inderdaad, zingen moeten ze doen als ze gewonnen hebben en geen 2 punten verloren hebben zoals gisteren.
die mannen hadden wel een schone tribune (die links van ons). Zoiets moet toch ook mogelijk geweest zijn ipv onze K en onze stadionproblemen waren direct opgelost. Ik vraag mij af of zoiets eigenlijk ooit besproken geweest is...
verder wel tevreden van de prestatie van onze ploeg, ik vond De Man wel sterk. De kms da diene afgelegd heeft amai.. Enkel Bokila zijn niveau is schrijnend. Zo'n kans missen manmanman.


13 Aug 2015, 12:50
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
De beste match tot hiertoe gezien van het nieuwe Eendracht. Er zat meer in, maar we hebben waarschijnlijk de zwakste aanval van derde A. Ik heb de eerste goede match gezien van Wagner. Hij was één van de uitblinkers samen Martin die al verschillende matchen goed gespeeld heeft. De inzet van alle spelers was groot. Ze hebben er deze keer voor gevochten. Proficiat aan alle spelers. :EA:


13 Aug 2015, 12:58
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
De eerste wedstrijd van het seizoen gelijk spelen op verplaatsing is altijd goed. De waardeverhoudingen zijn op dat moment nog niet echt duidelijk. Natuurlijk, als LL-Centre binnen een half jaar laatste staat, dan gaan we dit gelijkspel natuurlijk anders bekijken, maar dat is allemaal praat na de vaak.

Wat nu wel al duidelijk is, dat is dat 3A hoogstwaarschijnlijk een spannende reeks gaat worden met allemaal ploegen die aan elkaar gewaagd zijn: 6 gelijke spelen, en 2 uiterst nipte overwinningen. Ook enkele opvallende uitslagen: Temse verloren, Hamme thuis verloren tegen promovendus Deux-Acren, Dender thuis slechts gelijk tegen Izegem dat vorig jaar tegen de degradatie moest knokken, Oudenaarde slechts gelijk tegen promovendus Petegem, ...

Conclusie van deze wedstrijd, als ik alle commentaren bekijk: organisatie staat er weer, maar aanvallend schieten we te kort. Bevestiging van wat we eigenlijk al wisten. Hopelijk valt die Madjo-Matsingi mee. Heb hem op het internet bezig gezien. Komt wat onbeholpen over, maar heeft een sterk lichaam en een harde knal in de voeten.

Tweede conclusie: gisteren stonden 7 spelers aan de aftrap die vorig seizoen al in onze A-kern zaten. Wagner, De Man en Gaye zijn behoorlijke vervangers voor o.a. Shkodra, Kevin Janssens en De Greef. Enkel vooraan valt Bokila blijkbaar wat tegen, maar hij scoort wél!

Derde conclusie: we beschikken nu over een evenwichtige kern met 3 keepers en 19 veldspelers. Zou de ambitie van het bestuur om hiermee top-6 te ambiëren dan toch niet zo ridicuul zijn?


13 Aug 2015, 14:06
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
De eerste wedstrijd van het seizoen gelijk spelen op verplaatsing is altijd goed. De waardeverhoudingen zijn op dat moment nog niet echt duidelijk. Natuurlijk, als LL-Centre binnen een half jaar laatste staat, dan gaan we dit gelijkspel natuurlijk anders bekijken, maar dat is allemaal praat na de vaak.

Wat nu wel al duidelijk is, dat is dat 3A hoogstwaarschijnlijk een spannende reeks gaat worden met allemaal ploegen die aan elkaar gewaagd zijn: 6 gelijke spelen, en 2 uiterst nipte overwinningen. Ook enkele opvallende uitslagen: Temse verloren, Hamme thuis verloren tegen promovendus Deux-Acren, Dender thuis slechts gelijk tegen Izegem dat vorig jaar tegen de degradatie moest knokken, Oudenaarde slechts gelijk tegen promovendus Petegem, ...

Conclusie van deze wedstrijd, als ik alle commentaren bekijk: organisatie staat er weer, maar aanvallend schieten we te kort. Bevestiging van wat we eigenlijk al wisten. Hopelijk valt die Madjo-Matsingi mee. Heb hem op het internet bezig gezien. Komt wat onbeholpen over, maar heeft een sterk lichaam en een harde knal in de voeten.

Tweede conclusie: gisteren stonden 7 spelers aan de aftrap die vorig seizoen al in onze A-kern zaten. Wagner, De Man en Gaye zijn behoorlijke vervangers voor o.a. Shkodra, Kevin Janssens en De Greef. Enkel vooraan valt Bokila blijkbaar wat tegen, maar hij scoort wél!

Derde conclusie: we beschikken nu over een evenwichtige kern met 3 keepers en 19 veldspelers. Zou de ambitie van het bestuur om hiermee top-6 te ambiëren dan toch niet zo ridicuul zijn?


Ik denk dat velen derde klasse enorm overschatten en dat we inderdaad zullen meedraaien, niet aan de top maar wel er net achter! In een reeks waar vele ploegen aan elkaar gewaagd zijn kan de twaalfde man al eens mee helpen het verschil te maken...


13 Aug 2015, 14:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
Jean schreef:
filip.dhose schreef:
De eerste wedstrijd van het seizoen gelijk spelen op verplaatsing is altijd goed. De waardeverhoudingen zijn op dat moment nog niet echt duidelijk. Natuurlijk, als LL-Centre binnen een half jaar laatste staat, dan gaan we dit gelijkspel natuurlijk anders bekijken, maar dat is allemaal praat na de vaak.

Wat nu wel al duidelijk is, dat is dat 3A hoogstwaarschijnlijk een spannende reeks gaat worden met allemaal ploegen die aan elkaar gewaagd zijn: 6 gelijke spelen, en 2 uiterst nipte overwinningen. Ook enkele opvallende uitslagen: Temse verloren, Hamme thuis verloren tegen promovendus Deux-Acren, Dender thuis slechts gelijk tegen Izegem dat vorig jaar tegen de degradatie moest knokken, Oudenaarde slechts gelijk tegen promovendus Petegem, ...

Conclusie van deze wedstrijd, als ik alle commentaren bekijk: organisatie staat er weer, maar aanvallend schieten we te kort. Bevestiging van wat we eigenlijk al wisten. Hopelijk valt die Madjo-Matsingi mee. Heb hem op het internet bezig gezien. Komt wat onbeholpen over, maar heeft een sterk lichaam en een harde knal in de voeten.

Tweede conclusie: gisteren stonden 7 spelers aan de aftrap die vorig seizoen al in onze A-kern zaten. Wagner, De Man en Gaye zijn behoorlijke vervangers voor o.a. Shkodra, Kevin Janssens en De Greef. Enkel vooraan valt Bokila blijkbaar wat tegen, maar hij scoort wél!

Derde conclusie: we beschikken nu over een evenwichtige kern met 3 keepers en 19 veldspelers. Zou de ambitie van het bestuur om hiermee top-6 te ambiëren dan toch niet zo ridicuul zijn?


Ik denk dat velen derde klasse enorm overschatten en dat we inderdaad zullen meedraaien, niet aan de top maar wel er net achter! In een reeks waar vele ploegen aan elkaar gewaagd zijn kan de twaalfde man al eens mee helpen het verschil te maken...


Als er vooraan nog één of twee versterkingen bijkomen misschien...

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


13 Aug 2015, 14:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
filip.dhose schreef:
Derde conclusie: we beschikken nu over een evenwichtige kern met 3 keepers en 19 veldspelers. Zou de ambitie van het bestuur om hiermee top-6 te ambiëren dan toch niet zo ridicuul zijn?

Iedereen spreekt hier over top 6. Heb artikel in NB gelezen dat de eerste 2 van 3A en 3B mogen aantreden in 1ste amateurreeks, en dat er vervolgens een eindronde is tussen de nrs 3 tem 6 van elke reeks en de winnaars hiervan ook mogen overgaan + de winnaar van het duel tussen de nr 2 van de eindronde in 3A en de nr 2 in de eindronde van 3B.
Binnen de eerste 6 eindigen wil dus niet zeggen dat we volgend jaar rechtstreeks in 1ste amateurklasse zitten. Kan iemand dit bevestigen?


13 Aug 2015, 15:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: UR La Louvière Centre - Eendracht Aalst
ajoin_bart schreef:
filip.dhose schreef:
Derde conclusie: we beschikken nu over een evenwichtige kern met 3 keepers en 19 veldspelers. Zou de ambitie van het bestuur om hiermee top-6 te ambiëren dan toch niet zo ridicuul zijn?

Iedereen spreekt hier over top 6. Heb artikel in NB gelezen dat de eerste 2 van 3A en 3B mogen aantreden in 1ste amateurreeks, en dat er vervolgens een eindronde is tussen de nrs 3 tem 6 van elke reeks en de winnaars hiervan ook mogen overgaan + de winnaar van het duel tussen de nr 2 van de eindronde in 3A en de nr 2 in de eindronde van 3B.
Binnen de eerste 6 eindigen wil dus niet zeggen dat we volgend jaar rechtstreeks in 1ste amateurklasse zitten. Kan iemand dit bevestigen?


Dit klopt voor 100 %. De eerste 2 "promoveren" rechtstreeks naar de 1ste Amateurliga. De nummers 3,4,5 en 6 spelen halve finales en finale voor een ticket. De verliezende finalist mag het dan opnemen tegen de verliezende finalist uit 3B voor het laatste ticket. Ideaal zou dus zijn: eerste 2, maar eindigen we tussen 3 en 6, dan hebben we nog 3 kansen op 8 om toch over te gaan naar 1ste Amateurliga. Doen we dat niet, dan is het volgend jaar al direct 2de Amateurliga! Dan moeten we al 2 keer kampioen spelen om weer in het profvoetbal aan de slag te kunnen (mits licentie en conform stadion, natuurlijk!).


13 Aug 2015, 16:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 54 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst