E. Aalst - Racing Gent Zeehaven - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 E. Aalst - Racing Gent Zeehaven 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
http://www.eendracht-aalst.be/seizoen/w ... t-zeehaven

Voorbeschouwing op de site..


25 Aug 2015, 18:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Het Laatste Nieuws

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Aug 2015, 8:33
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
eerste kwartier wat bibberen en beven en 2 dotten van kansen voor die mannen. Nadien hebben ze niet echt nog veel klaargemaakt.

Ik vond Bael goed spelen, Bokatelli niet, maar scoort terug. En een spits die scoort, heeft altijd gelijk.

vond het wel een verdiende overwinning, en met 4 op 6 hebben we onze start niet gemist.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


26 Aug 2015, 22:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
1 e helft was minder.misschien door het zware onweer dat dan over trok.2e helft waren we duidelijk baas en hebben verdiend gewonnen.dat"dikke nekken"zou toch mogen stoppen vind ik.we zijn allemaal supporters van eendracht aalst en na die regenvlaag moest je daar niet meer gaan neerzitten.


26 Aug 2015, 22:50
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Okt 2011, 9:21
Berichten: 211
Leeftijd: 52
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
We gaan denk ik dit jaar geen schoonheidsprijzen zien, derde klasse blijft derde klasse..(Alhoewel die goal van Bael toch knap was).
Maar, we hebben drie verdiende punten binnen, en das wat telt. :EA:

_________________
______________________
Geboeren en getoegen Oilsjteneer


26 Aug 2015, 22:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
de 3 punten niet gestolen, zwakke eerste helft, maar 2de helft goed begonnen en tot 2-0 geraakt.
Op het moment dat je hun kan dood doen en de 3-0 aan de voet hebt krijg je dan de 2-1 binnen waardoor het nog wat bibberen wordt. De 2-1 uiteindelijk wel verdiend voor Gent Zeehaven, en de manier waarop zat er ook aan te komen. Op die flank al een paar keer Lievens in de 2 tegen 1 situatie gebracht. Tactisch wisten er een aantal toch niet goed wat er nu net verwacht werd had ik de indruk.

De anciens zouden deze jonge ploeg toch wat meer op sleeptouw zouden moeten nemen i.p.v. het zelf deze jongens dan nog extra moeilijk te maken in de slotminuten.
Maar bon, op karakter toch nog die 3 punten kunnen thuis houden. Goede mentale opsteker ook in het bijzonder voor het spitsenduo.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Aug 2015, 23:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
El Corredor (Light) schreef:
eerste kwartier wat bibberen en beven en 2 dotten van kansen voor die mannen. Nadien hebben ze niet echt nog veel klaargemaakt.

Ik vond Bael goed spelen, Bokatelli niet, maar scoort terug. En een spits die scoort, heeft altijd gelijk.

vond het wel een verdiende overwinning, en met 4 op 6 hebben we onze start niet gemist.

Onze Wim loopt dan ook een beetje overal op het veld, daar waar Bael hem als een "echte" spits wel meer spaart voor de momenten wanneer de bel gaat. Bokilla kwam zo ook bij de 2-1 ei zo na nog terug om de voorzet te verhinderen wat totaal zijn rol niet was (denk ik dan)

_________________
If you never try, you'll never know


26 Aug 2015, 23:09
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
One Wim Bokila....
There's only one Wim Bokila

:EA:


26 Aug 2015, 23:50
Miniem

Lid geworden op: 05 Dec 2006, 23:27
Berichten: 56
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Costa Alosta schreef:
One Wim Bokila....
There's only one Wim Bokila

:EA:


PS: proficiat aan de "E". Ganse match goeie sfeer.
Desondanks was 't toch plezant in de K, met dank aan de "Bende van Wim" in den hoek van de K.

:EA:


26 Aug 2015, 23:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Dramatische eerste helft waarin het na 7 minuten al over kon geweest zijn. De tweede helft liep het inderdaad beter en op basis daarvan kan je de zege niet onverdiend noemen. In tegenstelling tot die mannen ging onze eerste echte kans wel binnen en het werd dan ook nog eens snel 2-0. Nadien laat je zelfs een paar keer een derde treffer liggen en moet je toch weer gaan bibberen na die tegengoal, waarbij er toch niet zo goed werd verdedigd. Van Den Noortgaete moest nog een paar keer attent zijn maar wij kregen ook nog onze kansen. De eerste driepunter is binnen en dat was denk ik het hoofddoel. Op naar Torhout nu :EA:


27 Aug 2015, 6:58
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Ik vond Bokila zeker wel een goeie match spelen. Overal aanwezig, goeie passes gegeven en gescoord.

En ook al is die fanclub van Wimpie als grap bedoeld, het leek hem wel te motiveren. Is denk ik een speler die boven zichzelf kan uitgroeien als het publiek zich achter hem zet.


27 Aug 2015, 8:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Smetje schreef:
Ik vond Bokila zeker wel een goeie match spelen. Overal aanwezig, goeie passes gegeven en gescoord.

En ook al is die fanclub van Wimpie als grap bedoeld, het leek hem wel te motiveren. Is denk ik een speler die boven zichzelf kan uitgroeien als het publiek zich achter hem zet.


Vind ik ook... Krijgt vaak de hoon over zich maar heeft daar gisteren bijvoorbeeld een splijtende dieptepas gegeven op De Man die ik een Janssens gisteren op 90 min niet heb zien geven. En is zijn tweede competitiematch en tweede goal... Dat is een gemiddelde waaraan Depoitre nooit kwam bij ons ;-) Bovendien is hij altijd in beweging - akkoord, soms te veel en wat onoordeelkundig - maar maakt zo wel ruimte voor zichzelf en zijn ploegmaats.

Ik vond gisteren de mannen die tot nu toe redelijk goed acteerden zoals een De Man, een Janssens, een Lievens, een Martin en vooral een GayƩ wat bleek. Maar goed, als dat dan gecompenseerd wordt door enthousiasme en hongerigheid zoals bij de broertjes Geenens en ook wel bij Wagner maakt dat veel goed.

Wel 1 vraag aan RVA: wat is het idee achter de stilstaande fases? Zowel qua opzet als qua effectieve nemers? Eerste vrije trap op een gevaarlijke plaats in de eerste helft wordt getrapt door... Van Damme, alle (bedroevende) corners door Bael en dan heel vaak blijkbaar ook zonder overleg. Corner op het einde van de tweede helft: aanvallers lijken eerst kort in de hoek te zullen spelen zoals tussen minuut 85 en 88, wordt dan toch gevraagd aan Malick en Matthias om in de zestien te komen om dan de bal tegen de zijlijn gewoon kwijt te spelen aan de tegenstander met als gevolg dat je achteraan man op man staat, zonder echte verdedigers...

Ruimte voor verbetering, zeker bij die 3-5-2 opstelling, maar daarnaast wel eens een ander soort voetbal en je lijkt zo toch uw puur voetballende beperkingen op het middenveld wat te omzeilen... Als Cor van links achteraan in de platte drie en Matthias van rechts kan meevoetballen/inschuiven/passen, dan zal dat ook wel schelen...

En vooral leuk in de droge E :-)


27 Aug 2015, 8:58
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
DT schreef:
Smetje schreef:
Ik vond Bokila zeker wel een goeie match spelen. Overal aanwezig, goeie passes gegeven en gescoord.

En ook al is die fanclub van Wimpie als grap bedoeld, het leek hem wel te motiveren. Is denk ik een speler die boven zichzelf kan uitgroeien als het publiek zich achter hem zet.


Vind ik ook... Krijgt vaak de hoon over zich maar heeft daar gisteren bijvoorbeeld een splijtende dieptepas gegeven op De Man die ik een Janssens gisteren op 90 min niet heb zien geven. En is zijn tweede competitiematch en tweede goal... Dat is een gemiddelde waaraan Depoitre nooit kwam bij ons ;-) Bovendien is hij altijd in beweging - akkoord, soms te veel en wat onoordeelkundig - maar maakt zo wel ruimte voor zichzelf en zijn ploegmaats.

Ik vond gisteren de mannen die tot nu toe redelijk goed acteerden zoals een De Man, een Janssens, een Lievens, een Martin en vooral een GayƩ wat bleek. Maar goed, als dat dan gecompenseerd wordt door enthousiasme en hongerigheid zoals bij de broertjes Geenens en ook wel bij Wagner maakt dat veel goed.

Wel 1 vraag aan RVA: wat is het idee achter de stilstaande fases? Zowel qua opzet als qua effectieve nemers? Eerste vrije trap op een gevaarlijke plaats in de eerste helft wordt getrapt door... Van Damme, alle (bedroevende) corners door Bael en dan heel vaak blijkbaar ook zonder overleg. Corner op het einde van de tweede helft: aanvallers lijken eerst kort in de hoek te zullen spelen zoals tussen minuut 85 en 88, wordt dan toch gevraagd aan Malick en Matthias om in de zestien te komen om dan de bal tegen de zijlijn gewoon kwijt te spelen aan de tegenstander met als gevolg dat je achteraan man op man staat, zonder echte verdedigers...

Ruimte voor verbetering, zeker bij die 3-5-2 opstelling, maar daarnaast wel eens een ander soort voetbal en je lijkt zo toch uw puur voetballende beperkingen op het middenveld wat te omzeilen... Als Cor van links achteraan in de platte drie en Matthias van rechts kan meevoetballen/inschuiven/passen, dan zal dat ook wel schelen...

En vooral leuk in de droge E :-)


Ik vond Janssens wel ene goeie match spelen eerlijk gezegd. Inderdaad een aantal slechte passes, maar wie doet dat niet? Hij trok geregld 2 3 spelers naar hem en slaagde er meestal in om zich vrij te dribbelen en een pass te geven.
De sfeer i nden E was goed, vooral den 2den helft. Wat mij opviel is dat die 200 beschikbare plaatsen goed opgevuld waren; Ik schat zeker een 150-160 man, wat neerkomt op een 100-tal losse tickets. Ik peis als de sfeer zo goed blijft dat er nog wel gasten losse tickets zullen kopen en ons vakske al snel te klein zal worden. Voor de match tegen Dender en de carnavalsmatch zullen de plosjkes duur worden ;-)

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Aug 2015, 9:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


27 Aug 2015, 10:38
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Jul 2015, 14:32
Berichten: 1
Locatie: Aalst
Bericht Re: E. Aalst - Racing Gent Zeehaven
1e helft zag ik de bui al hangen, letterlijk en figuurlijk. Soit, goed herpakt in de 2e en me een goed gevoel naar huis :)
Merci :EA:


27 Aug 2015, 10:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst