FC Gullegem - EA | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 FC Gullegem - EA 
Auteur Bericht
geconfirmeerd : spotterswerking

Lid geworden op: 09 Okt 2013, 13:22
Berichten: 32
Bericht FC Gullegem - EA
Wegens werkzaamheden vragen de plaatselijke collega's om woensdagavond via afrit 1 van de A19 te komen . De bussen worden er normaal gezien opgewacht en begeleid door een motorrijder om omwegen te vermijden.
mvg


07 Sep 2015, 15:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: FC Gullegem - EA
spotters politie aalst schreef:
Wegens werkzaamheden vragen de plaatselijke collega's om woensdagavond via afrit 1 van de A19 te komen . De bussen worden er normaal gezien opgewacht en begeleid door een motorrijder om omwegen te vermijden.
mvg


ela vriendjen. dat moet onder onder 'wedstrijden' staan he !
ge get a verkeerd geparkeerd, tis toepen da ze aa uk is oep den bon zetten :D

_________________
may the FORCE be with you.


07 Sep 2015, 16:03
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Wedstrijd die je vlot moet winnen altijd. Benieuwd naar de start opstelling van RVA.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Sep 2015, 11:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Gullegem - EA
El Corredor (Light) schreef:
Wedstrijd die je vlot moet winnen altijd. Benieuwd naar de start opstelling van RVA.


Op basis van?

Ploeg vorig jaar enkele keren gezien en wisten toen als geen ander op het resultaat te spelen - muur achteraan en dan via snelle flanken en beweeglijke spits zelf eerst een doelpunt proberen maken... Lukte hen bijvoorbeeld op Temse en gaven geen krimp.

Hebben een groot verloop gehad van spelers deze zomer dus benieuwd hoe ze voor de dag gaan komen... Maar waar het niet nodig was om Winkel Sport zo op te hemelen voor vorige zondag, lijkt het me ook niet slim om de tegenstander van morgen te onderschatten... Torhout was een duidelijke les toch en het was niet dat Gent-Zeehaven thuis zo'n eitje was...


08 Sep 2015, 12:30
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: FC Gullegem - EA
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Wedstrijd die je vlot moet winnen altijd. Benieuwd naar de start opstelling van RVA.


Op basis van?

Ploeg vorig jaar enkele keren gezien en wisten toen als geen ander op het resultaat te spelen - muur achteraan en dan via snelle flanken en beweeglijke spits zelf eerst een doelpunt proberen maken... Lukte hen bijvoorbeeld op Temse en gaven geen krimp.

Hebben een groot verloop gehad van spelers deze zomer dus benieuwd hoe ze voor de dag gaan komen... Maar waar het niet nodig was om Winkel Sport zo op te hemelen voor vorige zondag, lijkt het me ook niet slim om de tegenstander van morgen te onderschatten... Torhout was een duidelijke les toch en het was niet dat Gent-Zeehaven thuis zo'n eitje was...



omdat EA zelf aangeeft van top-6 te moeten spelen. en je voor een belangrijke thuismatch staat tegen titelkandidaat Dender. En om die niet met het mes op de keel te moeten spelen. Een tegenstander onderschatten moet je nooit doen. Maar moeten we in onze broek schijten van FC Gullegem? :-)

ik kon ook geschreven hebben: "morgen tegen FC Gullegem, altijd lastig daar, niet onderschatten, vanaf minuut 1 vol erop met z'n allen, wedstrijd duurt 90 minuten,..."

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Sep 2015, 13:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Gullegem - EA
El Corredor (Light) schreef:
DT schreef:
El Corredor (Light) schreef:
Wedstrijd die je vlot moet winnen altijd. Benieuwd naar de start opstelling van RVA.


Op basis van?

Ploeg vorig jaar enkele keren gezien en wisten toen als geen ander op het resultaat te spelen - muur achteraan en dan via snelle flanken en beweeglijke spits zelf eerst een doelpunt proberen maken... Lukte hen bijvoorbeeld op Temse en gaven geen krimp.

Hebben een groot verloop gehad van spelers deze zomer dus benieuwd hoe ze voor de dag gaan komen... Maar waar het niet nodig was om Winkel Sport zo op te hemelen voor vorige zondag, lijkt het me ook niet slim om de tegenstander van morgen te onderschatten... Torhout was een duidelijke les toch en het was niet dat Gent-Zeehaven thuis zo'n eitje was...



omdat EA zelf aangeeft van top-6 te moeten spelen. en je voor een belangrijke thuismatch staat tegen titelkandidaat Dender. En om die niet met het mes op de keel te moeten spelen. Een tegenstander onderschatten moet je nooit doen. Maar moeten we in onze broek schijten van FC Gullegem? :-)

ik kon ook geschreven hebben: "morgen tegen FC Gullegem, altijd lastig daar, niet onderschatten, vanaf minuut 1 vol erop met z'n allen, wedstrijd duurt 90 minuten,..."


Ik vind persoonlijk dat we van niemand in onze broek moeten schijten, dus ook niet van Winkel en Dender. Maar we hebben - voorlopig - ook geen ploeg die matchen makkelijk gaat winnen, voor zover ik me kan herinneren is dat van in vierde klasse geleden... En in derde hangt het nog korter bij elkaar dan in tweede.

Als je elke match gaat afzetten tegen de uitspraak om mee te doen voor de top 6, ja dan kan je dit elke match zeggen uiteraard... Maar dan moet je misschien ook na elke match aangeven als die doelstelling werd gehaald tot dan toe (wat voorlopig nog steeds het geval is)... Is maar hoe je het voorstelt natuurlijk...

Persoonlijk vind ik dat de match van morgen moeilijker is dan die thuis tegen Dender...


08 Sep 2015, 13:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Denk dat er geen 1 wedstrijd makkelijk wordt dit seizoen.
Gullegem is een deelgemeente van Wevelgem (remember 'er stoot nen dikken in de goal'), 8800 inwoners. Evenveel als er in onze gloriedagen naar EA kwamen kijken.
Enfin, hopelijk nog eens de winst.


08 Sep 2015, 14:12
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: FC Gullegem - EA
De Man, Bael, Coppens, Gillis out voor morgen.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


08 Sep 2015, 18:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: FC Gullegem - EA
El Corredor (Light) schreef:
De Man, Bael, Coppens, Gillis out voor morgen.

Dan maar Jelle Geenens en Lusamba aan de aftrap brengen zeker? Ze gaan nog spijt krijgen da ze Van Der Hoeven weggedaan hebben op die manier.


08 Sep 2015, 19:07
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Proficiat met deze prachtprestatie


09 Sep 2015, 21:57
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Spijtig dat we op gullegem gaan verliezen. Volgens verslaggeving waren we zeker niet minder, maar daar koop je helaas niets mee.
Als je top-6 ambieert moeten er tegen dender punten gepakt worden of je zakt steeds dieper weg.

Is jonathan lievens nog steeds gekwetst want daar lees je nergens nog iets van?

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Sep 2015, 22:05
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Timoilsjt schreef:
Spijtig dat we op gullegem gaan verliezen. Volgens verslaggeving waren we zeker niet minder, maar daar koop je helaas niets mee.
Als je top-6 ambieert moeten er tegen dender punten gepakt worden of je zakt steeds dieper weg.

Is jonathan lievens nog steeds gekwetst want daar lees je nergens nog iets van?


Gewoon niet geselecteerd denk ik. Viel nog in tegen Winkel.

Hoe zit het trouwens met mogelijke schorsingen zondag? De tellers van Van Damme en Wagner zijn al aardig aangedikt denk ik...


09 Sep 2015, 23:06
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Copy paste van de match op Torhout...

eerste halfuur deftig tot goed met redelijk veel beweging, een mooi doelpunt en een paar gevaarlijke corners. En dan zakt het weer als een pudding in elkaar na de tegengoal.

En wat we de tweede helft weer op de mat "toveren", was van een bedenkelijk niveau, ook dat is copy paste van al onze tweede helften. Het orgelpunt werd gezet door de domme rode kaart van Lievens, al kwam dat eerder als een verlossing voor hem denk ik.

Vaststellingen na vandaag, Jelle Geenens onze beste man, ook dat zegt al iets. Bokila en Lusamba niet in staat zijn om kopduels te winnen, laat staan een bal dood te leggen of mee te nemen. Wagner kan maximaal 30 minuten voetbal aan, en is dan morsdood.

En of die nieuwe Labiad een geweldenaar is zal nog moeten blijken, maar zijn invalbeurt was redelijk flets.

Als je ziet wat er vooraan bij godbetert FC Gullegem loopt, en jij ziet dan die spitsen van ons. Tja, er is weer een hoop brol binnengehaald.

En die Jonathan Lievens mag eens opgenomen worden in de kern. Laat Van Impe, Ardans maar wat rijpen bij de beloften, en neem jongens mee die wel kunnen voetballen.

ik schat dat we een 120 tal supporters meehadden, de zoeten inval is dat ook niet meer.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 10 Sep 2015, 0:26, 1 keer totaal gewijzigd.



09 Sep 2015, 23:33
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: FC Gullegem - EA
Net thuis en serieus ontgoocheld,we beginnen weer goed maar na een half uur zakt het als een pudding n in mekaar. Die Labiat wat is dat weeral seg,stond achter onze bank en gaf een totaal ongeintresserde indruk die gast,werkte zelfs op de Regi zijn zenuwen. Staat trouwens ook te dik,waarom zulken brol toch in huis halen??


09 Sep 2015, 23:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: FC Gullegem
Na wat onze vrienden gistereren te berde brachten op de mat van het zo gevreesde Ex Europees spelende Gullegem,stopt het verhaal Eendracht Aalst na meer dan 35 jaar voor mij.
Ik wil zeker geen steen werpen naar de spelers,ze kunnen er tenslotte niet aandoen dat ze derde niet aankunnen,maar ons bestuur geeft deze jongens toch een contract,dan weet je waar alle schuld ligt.
Ik kan het niet meer opbrengen om daar te staan voor lul.
Hopelijk komt er snel een oplossing,wat deze ook mogen zijn,maar slechter kan niet volgens mij.
Ik zal me wel nog voor 100% samen met de mensen van de vzw inzetten om een oplossing te zoeken voor o ze zieke terminale club.
Ook moet er nog iets van mijn hart,dat mensen die zich dag en nacht inzetten voor de redding van onze club,wel iets meer respect mogen hebben,wat sommige domme klojo's ook mogen beweren,er zijn nog van die mensen die zich willen inzetten.
Arm Eendracht

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


10 Sep 2015, 7:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst