Wie van de supps wil FDR buiten?? | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Wie van de supps wil FDR buiten?? 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Wie van de supps wil FDR buiten??
Alleen samen kunnen we de domino laten vallen alleen is niet duidelijk wie met en wie zonder fdr verder wil?
Vandaar hier de mening van andere supps om samen iets in gang te zetten?


19 Okt 2015, 23:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Ik denk dat fdr voor zichzelf al zal uitgemaakt hebben dat het over en uit is.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Okt 2015, 23:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
wij mogen denken wat we willen, alsof FDR zich daar iets van zal aantrekken. Hij voert zijn plannetjes uit, eerst zoveel als mogelijk terug in zijn zakken steken wat hij er de voorbije jaren heeft ingestopt.
Voor de rest al lachend en charmerend iedereen een rad voor de ogen draaiend totdat het niet langer meer mogelijk is. Dat is het scenario, diegenen die het kunnen stoppen zouden best snel op de bal spelen. :oops:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


20 Okt 2015, 0:14
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Grote schoonmaak van het voltallig bestuur, weg met de fantasten, leugenaars en diegene die onze "iendracht" kapot gemaakt hbb ! Men antwoord is uiteraard : Ik wil hun zo snel buiten


20 Okt 2015, 6:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
tsjoep schreef:
Grote schoonmaak van het voltallig bestuur, weg met de fantasten, leugenaars en diegene die onze "iendracht" kapot gemaakt hbb ! Men antwoord is uiteraard : Ik wil hun zo snel buiten


De supporters-vzw was nochtans duidelijk: ze zijn niet VOOR fdr, maar ze moesten objectief toegeven dat het ZONDER hem al lang boeken toe was geweest. Dus kan men bezwaarlijk beweren dat fdr den Iëndracht kapot heeft gemaakt. En staan roepen dat je hem buiten wilt, is gemakkelijk. Maar de hamvraag is: WAT DAARNA?


20 Okt 2015, 6:53
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Als hij zou laten blijken dat hij het meent dat hij er alles aan doet en van aken en lvh al opzij zou zetten dat zou ook al helpen in de situatie.


Wat daarna is een hamvraag die gedeeltelijk is beantwoord tussen de lijnen door GV en zijn groep.
Wat NU is een vraag waar niemand een antwoord op heeft ook de vzw niet ondanks al hun inspanningen.
Met FDR bedoel ik gans de nest die nog steeds de touwtjes in handen hebben op plaatsjes waar het geld zou moeten binnenkomen en de rekeningen betaald moeten worden.

Waarom legt frank geen vergadering in met zijn plannen hoe hij het verder ziet ?
Wat is de bedoeling nog ? Kunnen we het seizoen volmaken?


20 Okt 2015, 7:09
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 30 Dec 2014, 21:59
Berichten: 12
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
tsjoep schreef:
Grote schoonmaak van het voltallig bestuur, weg met de fantasten, leugenaars en diegene die onze "iendracht" kapot gemaakt hbb ! Men antwoord is uiteraard : Ik wil hun zo snel buiten


Ik sta 100 % achter uw mening maar spijtig genoeg zijn er de 15 jaar altijd al fantasten en leugenaars geweest. Ik zou aan deze vraag iets wensen toe te voegen: Wie van de supps wil FDR buiten EN staat open voor een nieuw - degelijk en realistisch bestuur.
Dat FDR & Co moeten opstappen is wel duidelijk maar dan?


20 Okt 2015, 8:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
filip.dhose schreef:
De supporters-vzw was nochtans duidelijk: ze zijn niet VOOR fdr, maar ze moesten objectief toegeven dat het ZONDER hem al lang boeken toe was geweest. Dus kan men bezwaarlijk beweren dat fdr den Iëndracht kapot heeft gemaakt. En staan roepen dat je hem buiten wilt, is gemakkelijk. Maar de hamvraag is: WAT DAARNA?


Inderdaad zonder hem was het al lang de boeken toe,maar hij en zijn gevolg zijn ook verantwoordelijk voor de grote schuldenberg die we nu meesleuren.
Ik blijf erbij dat fdr zich heeft laten omringen door onbekwame mensen en daar zal hij nu de gevolgen voor moeten dragen,als je als voorzitter 1 miljoen in een club steekt en op amper een paar jaar sta je een klein beetje in het rood,dan ben je niet goed bezig.
En WAT DAARNA betreft er zullen wel kandidaten zijn,die met een propere lei maar al te graag onze club willen leiden. ;)
Er is volgens mij maar een oplossing en dat is beginnen met een nieuw stamnummer,wat ik vorig jaar al poste wat Wetteren betrof,maar toen had ik een fdr fobie en had hij op mijn vrouw gezeten :D

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 20 Okt 2015, 9:02, 2 keer totaal gewijzigd.



20 Okt 2015, 8:59
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Ik zeg eervol ontslag. In de zin van... hij heeft een eendrachthart, want anders had hij er niet zoveel geld ingestoken.
Wel moet duidelijk zijn dat hij gefaald heeft in zijn missie om onze club schuldenvrij te krijgzn. Ook heeft hij gefaald in het stadiondossier. Evenzeer is onze fabuleuze schepen van sport verantwoordelijk voor het slechtste sportbeleid in aalst in jaren. Toekomstvisie 0, 0!

Waarom geen oplossing waar iedereen beter van kan worden. Fdr als ere-voorzitter en de club laten leiden door een professioneel management. De fantasten die zich na de match zat zuipen op (on) kosten van de club en die zich voetbalkenners noemen, die moeten er uit! Hiermee bedoel ik niemand specifiek.

Waarom kan fdr zijn schuld niet als afbetalingsplan op zeer lange termijn gezien worden, als soort van lening, waarbij de terugbetaling netjes op papier staat, dit als hij al zijn centen terug wil. De enige manier dat hij ze terug zal zien is als we terug in eerste spelen of toch tenminste spelen voor promotie. De beleving moet terugkomen.

En de stad moet dringend werk maken van hun fameuze locatiestudie. Niet vergeten dat de stad ook veel loze beloftes gedaan heeft. Locatiestudie, task farce, veel beloven en weinig geven, doet de zot in vreugde leven....

En wij als supps moeten ons klaar maken om te vechten voor een voetbalclub in aalst, in het wit zwart! Zij het onder een nieuw stamnummer of niet. En vergeet nu aub die belachelijke fusie met dender. Die heeft geen draagvlak in aalst!


20 Okt 2015, 8:59
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Nosferatu schreef:
Ik zeg eervol ontslag. In de zin van... hij heeft een eendrachthart, want anders had hij er niet zoveel geld ingestoken.
Wel moet duidelijk zijn dat hij gefaald heeft in zijn missie om onze club schuldenvrij te krijgzn. Ook heeft hij gefaald in het stadiondossier. Evenzeer is onze fabuleuze schepen van sport verantwoordelijk voor het slechtste sportbeleid in aalst in jaren. Toekomstvisie 0, 0!

Waarom geen oplossing waar iedereen beter van kan worden. Fdr als ere-voorzitter en de club laten leiden door een professioneel management. De fantasten die zich na de match zat zuipen op (on) kosten van de club en die zich voetbalkenners noemen, die moeten er uit! Hiermee bedoel ik niemand specifiek.

Waarom kan fdr zijn schuld niet als afbetalingsplan op zeer lange termijn gezien worden, als soort van lening, waarbij de terugbetaling netjes op papier staat, dit als hij al zijn centen terug wil. De enige manier dat hij ze terug zal zien is als we terug in eerste spelen of toch tenminste spelen voor promotie. De beleving moet terugkomen.

Dit zal hij nooit aanvaarden omdat er volgens hem geen probleem is zie het artikel in het laatse nieuws .


En de stad moet dringend werk maken van hun fameuze locatiestudie. Niet vergeten dat de stad ook veel loze beloftes gedaan heeft. Locatiestudie, task farce, veel beloven en weinig geven, doet de zot in vreugde leven....

En wij als supps moeten ons klaar maken om te vechten voor een voetbalclub in aalst, in het wit zwart! Zij het onder een nieuw stamnummer of niet. En vergeet nu aub die belachelijke fusie met dender. Die heeft geen draagvlak in aalst!



Dit zal hij nooit aanvaarden omwille van zijn ego, er is zelfs geen probleem de omzet is gestegen! :crazy:
http://m.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/ ... -a2495684/


20 Okt 2015, 9:11
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
FDR buiten...

hij mag goeie bedoelingen hebben maar hij kan het gewoon niet...

waren we zonder hem vroeger in vereffening moeten gaan ? ok, dan was de schuld al minder hoog geweest ook (nu 2milj ipv 1.6 milj)

en hadden we overgenomen als schuld 1.6 milj was, hadden de nieuwe bestuurders waarschijnlijk nu al met winst gestaan (begin seizoen ontvang je geld abo's, geld jeugdspelers, geld sponsors voor een seizoen, ...)...
FDR slaagt erin om verlies nog te vergroten op een moment dat al dat extra geld is binnengekomen... hoe gaat hij dan de rest van het seizoen betalen ?

hoe langer hij blijft, hoe dieper de put en hoe moeilijker we er zullen uitgeraken!


20 Okt 2015, 9:20
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
FDR : Boiten!!
YVA : Boiten!!
LVH : Boiten!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


20 Okt 2015, 9:31
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Ik zal het hier ook nog eens zetten:

Kijk, ivm al die vragen hier om "het spel in gang te steken" richting vzw...

Je moet begrijpen dat de vzw dat enkel kan als we OP VOORHAND 100% zeker weten dat er na een faillissement een alternatief komt. En dan nog een alternatief dat de steun kan krijgen van de Aalsterse fans!!! (dus geen fusie of zo...)

Zonder die garanties kan de vzw niets doen, wij zijn niet de doodgravers van de club. Ik zie het al gebeuren dat we het spel in gang steken, we gaan failliet, er is geen overnemer, waarna het helemaal gedaan is met EA en de vzw daarna verweten wordt de dood van de club te hebben veroorzaakt. Zot zeker? :crazy:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


20 Okt 2015, 9:35
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Samengevat: ze mogen/moeten zeker buiten, maar mits 100% zekerheid van een alternatief dat we allemaal steunen!

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


20 Okt 2015, 9:36
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
FDR en zijn gevolg buiten, hoe sneller hoe beter. Met dit bestuur heeft EA geen enkel perspectief. Ze kunnen het niet en zullen het nooit kunnen. Een voetbalclub leiden is een bedrijf leiden, daarvoor heb je managers nodig met verstand van zaken, dat zijn ze niet en zullen ze nooit worden. Dus weg ermee. Boycotten van thuismatchen zou een exit-FDR / faillissement kunnen versnellen. De club droog leggen wat betreft inkomsten. Maar daarvoor is het kamp anti-FDR helaas nog niet groot genoeg, heb ik de indruk.


20 Okt 2015, 9:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst