Wie van de supps wil FDR buiten?? - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Wie van de supps wil FDR buiten?? 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Dat laatste zinnetje versta ik niet zo goed , mijn nieuwe helden .

Ik zet hier de boel op stelten om zogezegd een wettige reden te hebben om elke week 100 km te rijden om met mensen die ik eigenlijk niet zo goed ken naar een ploeg te kijken die ik eigenlijk ook niet ken dat is wat je bedoeld dan?

Jij hebt toch ook andere interesses die soms voorrang hebben op voetbal en makkers of niet? is daar ooit al iets over gezegd of een steen over gegooid nee toch ?

Waarom moet ge mij hier dan aanvallen met het feit dat ik een paar mannen van Antwerp ken?

Dan zeg je er ligt niets op mijn lever het was maar een vraag ?

Sorry e bomber maar ik denk dat we momenteel elkaar niet meer begrijpen met alle respect voor uw mening omtrent deze situatie maar de mijne is anders wat is daar mis mee?
Moeten daarvoor verwijten vallen na elkaar 25 jaar te kennen?

Voor mij hoefde dat niet in ieder geval , heel spijtig vind ik dat zelfs.


20 Okt 2015, 21:28
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2015, 19:49
Berichten: 30
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
@neutralboy @bomber

het onderwerp ging over wie FDR buiten wilt en wat we eventueel kunnen ondernemen al...

persoonlijke aanvallen en discussies kunnen (denk ik) beter via PM uitgepraat worden ?!


20 Okt 2015, 21:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bomber schreef:
Neutralboy schreef:
Bomber schreef:


Ja, ik kan het ook omdraaien en zeggen dat vind ik het ook heel erg vind, dat jij niet geloofd dat we momenteel niets anders kunnen. Tenslotte hebben wij er wel onze tijd in gestoken, helemaal voor niets.

En een kleine nuance, dat gesprek was er inderdaad, maar de onderhandelingen zijn niet afgesprongen door FDR. Voor de slechte verstaanders hier die het uit de vorige posts en de vzw tekst nog niet hebben kunnen opmaken, hij ging dus wel zijn RC laten vallen.


Tokkie en co waren niet bij de gesprekken betrokken, als je de namen wil stuur me gerust een pm, sms,... en zeg me dan wie van die mensen nog geen 15 jaar komt kijken.

Er ligt niets op mijn lever, het was gewoon een vraag. Maar kom dan niet lullen dat je niet meer komt door FDR, de makkers die er 3 maand geleden stonden, staan nu nog in de tribunes...dus trek ik mijn conclusies.


Heeft de vzw ooit duidelijk gezegt dan dat FDR zijn rc ging laten vallen?
Op de vergadering is er gezegd dat de helft van de 2 miljoen van fdr zijn rc is toch?

Het niet meer komen is gekomen door het gesprek in het restaurant met fdr daarvoor was ik er altijd toch?
Ik heb uit respect voor de komende gesprekken toen van jullie niet gerageerd op zijn bullshit en mijn eigen conclusies getrokken dat het voor mij genoeg is geweest met hem niet meer of minder.

Verder kon ik niet veel doen e want de aanvraag tot toetreding in de vzw is geweigerd wegens een overmacht aan blackwans of heb ik ook dat verkeerd begrepen?

Verder was dit hier een vraag wie met en zonder fdr wil en of we gezamenlijk iets konden doen daartegen buiten moedeloos afwachten.

Het feit dat ik er alleen voor sta laat me dan concluderen dat het beter is om weg te blijven om de boel niet verder te verzieken en te hopen dat alles goed komt op de manier dat jullie het willen.

Waarom moet Antwerp daar bij betrokken worden dan?



Er is op de vergadering duidelijk gezegd geweest dat het niet aan FDR lag dat de onderhandelingen afgesprongen zijn.

Het is inderdaad zo dat er in verhouding tot de andere clubs meer leden van Blackwans inzitten en we daardoor die 2 aanvragen moeten weigeren hebben. Maar ik wil anders gerust mijn plek aan u afstaan ze?

Dus omdat FDR zatte praat verkoopt int restaurant komt gij niet met uw vrienden (ale, dacht ik precies toch) naar de voetbal maar ga je met uw nieuwe helden naar den antwerp?

OF versta ik het niet zo goed?


maar er is ook nooit gezegd geweest dat hij zijn RC wou laten vallen.
er werd altijd over 2 miljoen schulden gesproken,en dat GV dat te veel vond.
dan spreken we niet meer over 2 miljoen poef hé.
wat willen jullie nu zeggen, dat GV een maand of 4 met jullie voeten hebben gespeeld en nooit de intentie had om over te nemen ?


20 Okt 2015, 21:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Topic kan dicht .
Eindconclusie we doen rustig verder omdat er geen alternatief is en wachten af wat er gebeurd.


20 Okt 2015, 22:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Het ergste is dat vrienden die allebei een even groot hart voor Eendracht Aalst hebben door situaties zoals deze problemen krijgen.

Is de club nog te redden? De kans lijkt met de dag kleiner. Er is 1 man die het nog lijkt te weten en ten minste ten opzichte van de buitenwereld blijft volharden in de boosheid en zegt dat alles goed komt. Zo goed als de rest van de wereld, geeft hem ongelijk of twijfelt aan zijn woorden.

Kunnen de supporters iets doen? Moet er een beeldenstorm komen op de Bredestraat? Moet geboycot worden om het proces te versnellen? Moet het bestuur uit de tribune verjaagd worden? Niemand die het weet. Maar ook (bijna) niemand die het risico durft te nemen om het heft in eigen handen te nemen. Maar als mensen als Neutral en Bomber met mekaar ruzie krijgen omdat geen van beide nog weet hoe alles aan te pakken, dan lijkt het helemaal de verkeerde kant uit te gaan.


20 Okt 2015, 23:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
maar er is ook nooit gezegd geweest dat hij zijn RC wou laten vallen.
er werd altijd over 2 miljoen schulden gesproken,en dat GV dat te veel vond.
dan spreken we niet meer over 2 miljoen poef hé.
wat willen jullie nu zeggen, dat GV een maand of 4 met jullie voeten hebben gespeeld en nooit de intentie had om over te nemen ?[/quote]

Volgens mij is het vrij eenvoudig: de vzw MOEST volgens eigen statuten onderhandelen in functie van naam, kleuren, stamnummer en stadion.

Guy Valckenier heeft al verscheidene keren heel open en transparant in de pers verklaard dat hij - als ondernemer - enkel wil investeren in één grote club voor Aalst, en bij uitbreiding de Denderstreek (of om het met een geschiedkundige naam te benoemen: het Land van Aalst). Dit was zelfs ooit de aanleiding voor sommige van onze supporters om een boze banner aan zijn garage te gaan ophangen. Ik zie hier een fundamentele onverenigbaarheid tussen de statuten van de vzw en de economische realiteit die speelt in het rationele hoofd van GV, die zich niet gebonden/beperkt wil zien door "emotionele" zaken zoals kleuren, een naam en een locatie.


21 Okt 2015, 1:25
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
filip.dhose schreef:
maar er is ook nooit gezegd geweest dat hij zijn RC wou laten vallen.
er werd altijd over 2 miljoen schulden gesproken,en dat GV dat te veel vond.
dan spreken we niet meer over 2 miljoen poef hé.
wat willen jullie nu zeggen, dat GV een maand of 4 met jullie voeten hebben gespeeld en nooit de intentie had om over te nemen ?


Volgens mij is het vrij eenvoudig: de vzw MOEST volgens eigen statuten onderhandelen in functie van naam, kleuren, stamnummer en stadion.

Guy Valckenier heeft al verscheidene keren heel open en transparant in de pers verklaard dat hij - als ondernemer - enkel wil investeren in één grote club voor Aalst, en bij uitbreiding de Denderstreek (of om het met een geschiedkundige naam te benoemen: het Land van Aalst). Dit was zelfs ooit de aanleiding voor sommige van onze supporters om een boze banner aan zijn garage te gaan ophangen. Ik zie hier een fundamentele onverenigbaarheid tussen de statuten van de vzw en de economische realiteit die speelt in het rationele hoofd van GV, die zich niet gebonden/beperkt wil zien door "emotionele" zaken zoals kleuren, een naam en een locatie.[/quote]

maar dat is nu net het belangrijkste aan een voetbalclub. :crazy:


21 Okt 2015, 9:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Doe geen moeite, dat verstaat D'Hose niet...

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


21 Okt 2015, 9:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
het is dit jaar al de 2 e keer dat gv zijn woord breekt.


21 Okt 2015, 10:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
anathema76 schreef:
Doe geen moeite, dat verstaat D'Hose niet...


Misschien moet u eens leren lezen wat er staat: "Ik zie hier een fundamentele onverenigbaarheid tussen de statuten van de vzw en de economische realiteit die speelt in het rationele hoofd van GV (...)"


21 Okt 2015, 10:52
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39
Berichten: 1351
Leeftijd: 34
Locatie: 9450
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Bij deze bevestig ik dat ik, hoewel ik lid ben van de VZW, nooit betrokken was in de effectieve gesprekken.
Ik heb misschien niet mijn historie mee, maar mijn hart en bloed zijn ondertussen reeds enkele jaren even zwart-wit als dat van een supporter van het eerste uur, dat wil ik even duidelijk maken.

EA is mijn enige club, Aalst en niks anders, voor altijd. punt.

_________________
OB17


21 Okt 2015, 11:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
voila. (y)


21 Okt 2015, 11:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
@tokkie : Ik bedoelde hiermee vooral dat ik het heel raar vond dat er mensen die al meer dan 20 jaar uit en thuis gaan kijken er niet meer bijmochten terwijl er op de vorige vergadering was gezegd dat de vzw open stond voor iedereen.
Er is niks gezegd over zoveel per club.
Als ik dan zag wie er wel inzat dan had ik de bedenking van die jonges komen juist piepen bij wijze van spreken en kunnen mee beslissen en wij mogen er niet bij .
Dat jullie 15 jaar jonger zijn kunnen jullie ook niet aandoen en dat jullie evenveel supporter zijn als iemand anders staat ook buiten kijf , maar ik denk dat je mijn redenering ook wel snapt niet?

Vooral dan omdat mijn mening 180 graden tov vzw is.
Zelfs mensen die mij nooit er iets over hebben gevraagd of gezegd nemen nu het woord daar , dat voelt heel raar aan , niet meer en niet minder.


21 Okt 2015, 11:42
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Neutralboy schreef:
@tokkie : Ik bedoelde hiermee vooral dat ik het heel raar vond dat er mensen die al meer dan 20 jaar uit en thuis gaan kijken er niet meer bijmochten terwijl er op de vorige vergadering was gezegd dat de vzw open stond voor iedereen.
Er is niks gezegd over zoveel per club.
Als ik dan zag wie er wel inzat dan had ik de bedenking van die jonges komen juist piepen bij wijze van spreken en kunnen mee beslissen en wij mogen er niet bij .
Dat jullie 15 jaar jonger zijn kunnen jullie ook niet aandoen en dat jullie evenveel supporter zijn als iemand anders staat ook buiten kijf , maar ik denk dat je mijn redenering ook wel snapt niet?

Vooral dan omdat mijn mening 180 graden tov vzw is.
Zelfs mensen die mij nooit er iets over hebben gevraagd of gezegd nemen nu het woord daar , dat voelt heel raar aan , niet meer en niet minder.


Ik vind het juist goed dat de vzw jongens de kans geeft om te komen piepen en eventueel uit te groeien. Wie misschien voor jou onbekend is kan ook al jarenlange fan zijn en de drang om toe te treden groot was. Onbekend is immers onbemind. Neem nu mezelf, op één persoon na, kende ik niemand binnen de vzw. Plus er zitten nu ook van alle slag in: leden van supportersclub zowel als geen leden, die dan een ander publiek aanspreken, jong en minder jong. Zeer fanatieke meningen en gematigde meningen.

Ik vind het breed opgevat, geen clubje onder de vrienden... Ik kan dat alleen maar toejuichen, er is een mooie harmonie tussen de karakters en de ideeën. Dat heb ik al gemerkt voorbije vergaderingen...

In principe heeft het geen nut om van één supportersclub bv. 8 man te laten mee vergaderen en een andere supportersclub amper één afgevaardigde. Wie komt in naam van een supportersclub draagt de mening van die club en aan hen om de standpunten door te geven aan de achterban met ruimte voor amendementen. Je moet dat breder bekijken. Indien je daardoor zelf niet in de vzw kon gaan, kan je nog altijd binnen je supportersclub vragen om afgevaardigde te mogen worden hé...dat is niet aan de vzw.

Ik denk niet dat de vzw expliciet mensen gaat weren tenzij er in het huishoudelijk reglement een beperking van de leden staat, maar dat durf ik niet zeggen gezien men bezig is de statuten aan te passen.

Bovendien, alle leden zijn evenzeer en evenveel begaan met het lot van EA als jij en als de mensen die je wekelijks ziet of die naar infomomenten komen. Betreft beslissingen zullen die nooit genomen worden indien het EA niet ten goede komt. Ik maak me sterk dat je nooit zal moeten zeggen; 'dat we als vzw de supporters een goeie toer hebben gedraaid!!'

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


21 Okt 2015, 17:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Wie van de supps wil FDR buiten??
Heel deftige reactie (y)
Ik wou alleen maar zeggen dat ik me een beetje "gepasseerd" voelde , en zoals ik hierboven al aangaf iedereen is evenveel fan als ik ook de jonge elementen.

Ge zult mij ook nooit horen zeggen dat de vzw de supporters een tour gelapt heeft e het was gewoon een vraag wat nu en kunne we geen publieke actie ondernemen waar iedereen zich kan in vinden.

Slechts enkelingen wilden iets doen dus ik heb hier ook aangegeven ik leg me neer bij de rest en zal niet alleen de onnozelaar uithangen of de boel verzieken ( lees maar na).


21 Okt 2015, 18:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst