Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015) - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015) 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Kalisj schreef:
Blijkbaar hebben de spelers deze middag geen eten gehad. Traiteur levert niet meer omdat hij geen geld meer ontvangt!


Van al dat gedoe dat de spelers geen eten zouden gehad hebben, is NIETS waar! De catering was iets later dan normaal, maar de voltallige spelersgroep en staff hebben eten gehad, en het was zelfs prima in orde.
Beter eens "bronnen" controleren AUB vooraleer op dit forum kwakkels te verspreiden die slechts als bedoeling hebben de sfeer te verzieken. Laat ons in deze moeilijke tijden onze ploeg positief ondersteunen, ook al zijn we niet akkoord met wat er in de bestuurskamer gebeurt!


09 Nov 2015, 17:59
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
zwetzat schreef:
mamananeto schreef:
iendrachter schreef:

Je moet eigenlijk nog goed gek zijn om te gaan kijken nu ook, voor wat spelen we nog?
Supporters zouden beter als boycot allemaal wegblijven, of je nu een abonnement hebt of niet.
Hoe belachelijker kan je eigenlijk nog gemaakt worden?
Spijtig voor (sommige)spelers maar dat zijn toch maar passanten en die spelen zo goed als allemaal(gelukkig) toch ergens anders volgend jaar.
Hopelijk beslist de stad vanavond dat ze niet meer mogen spelen int stadion.


Dat er inderdaad nog zijn die hiernaar gaan kijken snap ik dus ook niet he.... :hmm:


- je hebt er die gaan uit gewoonte (wat moet ik anders doen ?)
- je hebt er die van niet beter weten
- je hebt er die gewoon thuis effe weg willen om wat voor reden dan ook
- je hebt er die gaan om zich hun een stuk in hun gilet te komen drinken

1 ding hebben ze gemeen: ze èmmen allemool oeijgkleppen op :D
-


En je hebt er die blijven gaan als alle anderen afhaken, no matter what happens....
Iendracht is mij met de paplepel ingegoten, al 54 jaar nu, zolang Iendracht Iendracht blijft, blijf ik komen.
Iendracht till I die :EA: , en daarmee is alles gezegd. :EA:

_________________
oilsjt, goi alien...


09 Nov 2015, 18:14
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
filip.dhose schreef:
Kalisj schreef:
Blijkbaar hebben de spelers deze middag geen eten gehad. Traiteur levert niet meer omdat hij geen geld meer ontvangt!


Van al dat gedoe dat de spelers geen eten zouden gehad hebben, is NIETS waar! De catering was iets later dan normaal, maar de voltallige spelersgroep en staff hebben eten gehad, en het was zelfs prima in orde.
Beter eens "bronnen" controleren AUB vooraleer op dit forum kwakkels te verspreiden die slechts als bedoeling hebben de sfeer te verzieken. Laat ons in deze moeilijke tijden onze ploeg positief ondersteunen, ook al zijn we niet akkoord met wat er in de bestuurskamer gebeurt!


Wait and see
Apropos de sfeer verzieken daar hebben de heren bestuursleden in de eerste plaats voor gezorgd nietwaar.
Er staat bijna dagelijks negatieve reclame in de krant, het zullen waarschijnlijk kwakkels of leugens zijn. :hmm:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Nov 2015, 18:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
filip.dhose schreef:
Van al dat gedoe dat de spelers geen eten zouden gehad hebben, is NIETS waar! De catering was iets later dan normaal, maar de voltallige spelersgroep en staff hebben eten gehad, en het was zelfs prima in orde.
Beter eens "bronnen" controleren AUB vooraleer op dit forum kwakkels te verspreiden die slechts als bedoeling hebben de sfeer te verzieken. Laat ons in deze moeilijke tijden onze ploeg positief ondersteunen, ook al zijn we niet akkoord met wat er in de bestuurskamer gebeurt!


Mogelijkheid 2:Er moest eerst boter bij de vis zijn eer men het eten bracht,misschien is dat een mogelijkheid dat het wa later is toegekomen ;)

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Nov 2015, 18:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Ki_Baj schreef:
Bakkie schreef:
Ik heb me eens laten verleiden nog om eens te gaan zien,man man man....... Ga ik me dat weer weken beklagen,ik ga over het voorval met de heren van café den ajoin maar een ding zeggen,als er mensen zijn die anti fdr liedjes aan het zingen zijn,dat men de volgende keer eens op een menselijke manier mag reageren,er zullen namelijk altijd voor en tegenstanders zijn.
Ook op de volgende vergadering van de vzw wil ik wel eens een klapken doen met onze vriend,die het beter kan uitleggen op de voetbal,dan op een vergadering hier is het laatste woord nog niet over gezegd. ;)


Bakkie, dat mijn reactie er zwaar over was kan ik toegeven, voor de manier waarop wil ik dan ook gerust mijn verontschuldigingen aanbieden. Alcohol en teleurstelling zullen hier zeker hebben toe bijgedragen.
Normaal zou ik nooit zo respectloos reageren, maar bon het is nu wel gebeurd.
Dat de reactie er in eerste instantie kwam had te maken met aanval op vrienden en mijn vader die uitzonderlijk eens mee kwam kijken.

Ik wil het er gerust nog eens verder over hebben, maar dit zal niet gebeuren op een vergadering van jullie vzw, ontslag is aangeboden en ik weet ook dat hiermee geen meerwaarde verloren gaat.

Nog een klein vraagje,was je vader diene mens met zijn zwart petje op en een grijze stoppelbaard?

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Nov 2015, 19:27
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Okt 2011, 16:00
Berichten: 15
Leeftijd: 36
Locatie: Aalst
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Bakkie schreef:
Ki_Baj schreef:
Bakkie schreef:
Ik heb me eens laten verleiden nog om eens te gaan zien,man man man....... Ga ik me dat weer weken beklagen,ik ga over het voorval met de heren van café den ajoin maar een ding zeggen,als er mensen zijn die anti fdr liedjes aan het zingen zijn,dat men de volgende keer eens op een menselijke manier mag reageren,er zullen namelijk altijd voor en tegenstanders zijn.
Ook op de volgende vergadering van de vzw wil ik wel eens een klapken doen met onze vriend,die het beter kan uitleggen op de voetbal,dan op een vergadering hier is het laatste woord nog niet over gezegd. ;)


Bakkie, dat mijn reactie er zwaar over was kan ik toegeven, voor de manier waarop wil ik dan ook gerust mijn verontschuldigingen aanbieden. Alcohol en teleurstelling zullen hier zeker hebben toe bijgedragen.
Normaal zou ik nooit zo respectloos reageren, maar bon het is nu wel gebeurd.
Dat de reactie er in eerste instantie kwam had te maken met aanval op vrienden en mijn vader die uitzonderlijk eens mee kwam kijken.

Ik wil het er gerust nog eens verder over hebben, maar dit zal niet gebeuren op een vergadering van jullie vzw, ontslag is aangeboden en ik weet ook dat hiermee geen meerwaarde verloren gaat.

Nog een klein vraagje,was je vader diene mens met zijn zwart petje op en een grijze stoppelbaard?


Klopt ja.


09 Nov 2015, 19:50
Junior

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 9:55
Berichten: 209
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Hoeveel derdeklassers geven eigenlijk eten aan hun spelers? Weeral iets waarin we boven onze stand leven.


09 Nov 2015, 21:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 31 Mei 2011, 21:58
Berichten: 1005
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
filip.dhose schreef:
Petroe69 schreef:
Volgens de livestream : Lusamba is goed ingevallen, hij weegt op de verdediging.

Laten we ons optrekken aan dit goeie nieuws. :lol:


Ik zat in de cabine van de stadionomroeper. Die zei op een gegeven moment zelf dat Lusamba behoorlijk was ingevallen en woog op hun verdediging. Dus heb ik dat maar in de live verslaggeving vermeld.


Dhose, zoals ge weet ben ik aan het afleren om uw commentaar zelfs nog maar te lezen he......
Maar als ge zoals hierboven begint makker..... :lol: :lol: Jongen toch !
Moest ge niet bestaan, dan hadden ze u moeten uitvinden, ware het maar om dit forum in deze barre tijden nog iet of wat interessant en vooral grappig te houden....!
Dus - om zeker te zijn dat ik uw bovenstaande post goed heb begrepen : Een voor u wildvreemde " voetbalkenner" uit Petegem zegt op een bepaald moment dat er een voor hem onbekende speler van Aalst " op hun verdediging weegt"....
Gij neemt dat dan uit vriendelijkheid - uit beleefdheid - uit " whatever " dus gewoon maar even over juist ?
Komaan zeg man ! Hebt gij echt niets interessanters te doen/vertellen dan zo'n onzin dan ?


09 Nov 2015, 22:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
mamananeto schreef:
filip.dhose schreef:
Petroe69 schreef:
Volgens de livestream : Lusamba is goed ingevallen, hij weegt op de verdediging.

Laten we ons optrekken aan dit goeie nieuws. :lol:


Ik zat in de cabine van de stadionomroeper. Die zei op een gegeven moment zelf dat Lusamba behoorlijk was ingevallen en woog op hun verdediging. Dus heb ik dat maar in de live verslaggeving vermeld.


Dhose, zoals ge weet ben ik aan het afleren om uw commentaar zelfs nog maar te lezen he......
Maar als ge zoals hierboven begint makker..... :lol: :lol: Jongen toch !
Moest ge niet bestaan, dan hadden ze u moeten uitvinden, ware het maar om dit forum in deze barre tijden nog iet of wat interessant en vooral grappig te houden....!
Dus - om zeker te zijn dat ik uw bovenstaande post goed heb begrepen : Een voor u wildvreemde " voetbalkenner" uit Petegem zegt op een bepaald moment dat er een voor hem onbekende speler van Aalst " op hun verdediging weegt"....
Gij neemt dat dan uit vriendelijkheid - uit beleefdheid - uit " whatever " dus gewoon maar even over juist ?
Komaan zeg man ! Hebt gij echt niets interessanters te doen/vertellen dan zo'n onzin dan ?


Neen, mijn beste, hij bevestigde op dat moment wat ik ook al een paar minuten aan het denken was, namelijk dat Lusamba eigenlijk wel redelijk goed ingevallen was, en in zijn rol van pivot niet onaardig aan het spelen was. Ik heb niemand anders nodig om voor mij te denken of te observeren, wees gerust.
Een kanttekening: op dat moment was het niet moeilijk om slechter te doen dan de spelers die er afgegaan waren, of dan Bael en Martin. Negatief doen en alles tot op de grond afbreken kan echter iedereen. De kunst om - ondanks alle moeilijkheden en miserie - een minimum aan positivisme te blijven bewaren is inderdaad niet aan iedereen gegeven.


09 Nov 2015, 23:17
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Ik gon oeik isj positief zoin sé.... dat goe weer was !

_________________
Proud member "Den natten toeig"


10 Nov 2015, 9:10
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
jammen schreef:
zwetzat schreef:
mamananeto schreef:

Dat er inderdaad nog zijn die hiernaar gaan kijken snap ik dus ook niet he.... :hmm:


- je hebt er die gaan uit gewoonte (wat moet ik anders doen ?)
- je hebt er die van niet beter weten
- je hebt er die gewoon thuis effe weg willen om wat voor reden dan ook
- je hebt er die gaan om zich hun een stuk in hun gilet te komen drinken

1 ding hebben ze gemeen: ze èmmen allemool oeijgkleppen op :D
-


En je hebt er die blijven gaan als alle anderen afhaken, no matter what happens....
Iendracht is mij met de paplepel ingegoten, al 54 jaar nu, zolang Iendracht Iendracht blijft, blijf ik komen.
Iendracht till I die :EA: , en daarmee is alles gezegd. :EA:


:worship: :worship: :worship:
idem


10 Nov 2015, 9:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Citeer:
De kunst om - ondanks alle moeilijkheden en miserie - een minimum aan positivisme te blijven bewaren is inderdaad niet aan iedereen gegeven.


Dat zei de orkestmeester op de Titanic ook. Hij was er vet mee.


10 Nov 2015, 9:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
malder schreef:
Citeer:
De kunst om - ondanks alle moeilijkheden en miserie - een minimum aan positivisme te blijven bewaren is inderdaad niet aan iedereen gegeven.


Dat zei de orkestmeester op de Titanic ook. Hij was er vet mee.


:D (y)


10 Nov 2015, 9:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
Naïef zijn is mooi, maar er zijn grenzen...
In Petegem was er een 500 man aanwezig.
Gaan wij dat morgen halen??


10 Nov 2015, 11:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Sp. Petegem-a/d-Leie - E. Aalst (08/11/2015)
tympanum2 schreef:
Naïef zijn is mooi, maar er zijn grenzen...
In Petegem was er een 500 man aanwezig.
Gaan wij dat morgen halen??


Morgen waarschijnlijk wel nog - er zijn er altijd meer die thuis komen kijken dan op verplaatsing... Aangezien er daar "maar" 200 waren, zijn er ook "maar" maximaal 200 die zodanig gedegouteerd kunnen zijn dat ze morgen hun kat sturen... En daar is zeker de helft zo die-hard dat ze alsnog blijven komen, dus denk niet dat het meteen zo'n drastische vaart zal lopen...

Als we echter dezelfde pot voetbal geserveerd krijgen als tegen Deux Acren, Sint-Niklaas en Petegem, dan bekijkt een mens zijn opties natuurlijk... Zeker als je ziet dat de goeie zaken uit het competitiebegin week na week verdwijnen. De wissel Bogaerts / Gayé pakt bijvoorbeeld helemaal niet goed uit... Malick's beste kwaliteiten verliest hij een rij hoger en achteraan ontbreek je ze ook... Ook het teruggrijpen naar een viermansdefensie legt meer problemen bloot dan dat ze oplost... En de trainer zal ook genoopt worden om effectief keuzes te maken ipv alle - op papier - kwaliteitsvolle mannen samen in een ploeg te willen droppen... Zit hier een maand en begint ook al te zagen over de kwaliteit van zijn groep... Teken dan niet als je niet weet welk vlees je in de kuip hebt, zou mijn reactie zijn maar ach.

Als je daarnaast op de beelden van zondag het gebrek aan druk ziet bij de opbouw waaruit die eerste goal valt, dan stel ik me wel vragen. Gans het aanvallend compartiment staat stil en kijkt toe hoe die verdediger die lange bal trapt... Dan kan er door de buitenwacht wel verwezen worden naar de malaise van de club maar als ik dat vergelijk met hoe de spelers van pakweg Tubize, Boussu-Dour en Bergen op het veld verschenen in minstens even moeilijke omstandigheden de laatste jaren, dan stel ik me ook daar toch wel vragen.


10 Nov 2015, 11:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst