EA - Bornem - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 EA - Bornem 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: EA - Bornem
Hugo schreef:
De volgende vijf wedstrijden vier keer op verplaatsing een zwaar programma, punten pakken is een must of het is over, de schorsing van KVDN gaan de zaken natuurlijk niet vergemakkelijken.
Ik vrees er voor gezien hun wisselvallige spel, als ze volgend seizoen willen meedoen in de eerste amateurklasse is het ogenblijk aangebroken om als ploeg op te staan .
Anders kunnen ze volgend seizoen gaan sjotten in vierde klasse, de zoveelste afgang en vernedering om mee te maken als iendrachtsupporter. (n)
Begin april na de wedstrijd tegen Petegem kennen we mijn gedacht het definitieve verdict, hopelijk goed nieuws. :EA:


Hugo, met alle respect maar jouw seizoensprognose was een degradatie.
Deze reeks is gewoon zwak, geen enkele uitschieter. Iedereen kan van iedereen winnen.
Niet dat we een superploeg hebben maar top6 moet altijd lukken, top2 zal een kwestie van geluk zijn.
Zoals je zegt zullen we na Petegem al wel beter zien waar we staan.

Dat de club eerst gezond kan worden is het belangrijkste, en daar hebben we volgens mij nu wel goede mensen voor gevonden volgens mij. Als we niet overgaan is dat maar zo, ik ga me daarin niet laten kennen, er komen nog wel kansen.

Clubliefde kent geen divisies

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


08 Feb 2016, 13:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Bornem
The Blackwans schreef:
Hugo schreef:
De volgende vijf wedstrijden vier keer op verplaatsing een zwaar programma, punten pakken is een must of het is over, de schorsing van KVDN gaan de zaken natuurlijk niet vergemakkelijken.
Ik vrees er voor gezien hun wisselvallige spel, als ze volgend seizoen willen meedoen in de eerste amateurklasse is het ogenblijk aangebroken om als ploeg op te staan .
Anders kunnen ze volgend seizoen gaan sjotten in vierde klasse, de zoveelste afgang en vernedering om mee te maken als iendrachtsupporter. (n)
Begin april na de wedstrijd tegen Petegem kennen we mijn gedacht het definitieve verdict, hopelijk goed nieuws. :EA:


Hugo, met alle respect maar jouw seizoensprognose was een degradatie.
Deze reeks is gewoon zwak, geen enkele uitschieter. Iedereen kan van iedereen winnen.
Niet dat we een superploeg hebben maar top6 moet altijd lukken, top2 zal een kwestie van geluk zijn.
Zoals je zegt zullen we na Petegem al wel beter zien waar we staan.

Dat de club eerst gezond kan worden is het belangrijkste, en daar hebben we volgens mij nu wel goede mensen voor gevonden volgens mij. Als we niet overgaan is dat maar zo, ik ga me daarin niet laten kennen, er komen nog wel kansen.

Clubliefde kent geen divisies


Juist en ik hoop uit de grond van mijn hart dat mijn prono niet klopt.
Je clubliefde kan ik wel volgen, maar er zullen er toch opnieuw een pak afhaken bij een eventuele degradatie.
Was het niet de bedoeling om ontevreden fans weer warm te maken om terug de weg te vinden naar het PC-stadion een degradatie zal daar zeker niet toe bijdragen.
Enfin, ik blijf iendrachter al is het niet meer zo heftig als in het verleden, komt misschien ook door de tol der jaren hé besteken.
Iendrachter blijf je voor het leven! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Feb 2016, 13:48
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Bornem
iendrachter schreef:
Hugo schreef:
The Blackwans schreef:

Hugo, met alle respect maar jouw seizoensprognose was een degradatie.
Deze reeks is gewoon zwak, geen enkele uitschieter. Iedereen kan van iedereen winnen.
Niet dat we een superploeg hebben maar top6 moet altijd lukken, top2 zal een kwestie van geluk zijn.
Zoals je zegt zullen we na Petegem al wel beter zien waar we staan.

Dat de club eerst gezond kan worden is het belangrijkste, en daar hebben we volgens mij nu wel goede mensen voor gevonden volgens mij. Als we niet overgaan is dat maar zo, ik ga me daarin niet laten kennen, er komen nog wel kansen.

Clubliefde kent geen divisies


Juist en ik hoop uit de grond van mijn hart dat mijn prono niet klopt.
Je clubliefde kan ik wel volgen, maar er zullen er toch opnieuw een pak afhaken bij een eventuele degradatie.
Was het niet de bedoeling om ontevreden fans weer warm te maken om terug de weg te vinden naar het PC-stadion een degradatie zal daar zeker niet toe bijdragen.
Enfin, ik blijf iendrachter al is het niet meer zo heftig als in het verleden, komt misschien ook door de tol der jaren hé besteken.
Iendrachter blijf je voor het leven! :EA:


Ik denk dat of je nu in 1ste of 2de amateurreeks zal spelen weinig zal uitmaken ivm met aantal supporters die nog zullen komen. Uit die 1ste amateurreeks kunnen we toch niet stijgen (door financiële toestand en stadionprobleem) dus daar speel je sowieso voor niks mee,dat lokt ook geen supporters naar het stadion.
In de 2de amateurreeks gaje tegen ploegen uit de geburen spelen zoals Lebbeke,Ninove,Wetteren,en zal je mss de kop kunnen spelen om over te gaan, dan speel je wel tenminste voor iets mee....
Ik wil hier niet mee zeggen dat ik liever heb dat we in 2de amateurreeks uitkomen, maar een ramp zou het toch ook niet zijn. Zal een situatie zijn van toen we in 4de speelden, er kwam toen dubbel zoveel volk als nu.
Ik zie ons ook eerder in die 2de reeks uitkomen gezien het zware programma dat ons nog rest, we slikken veel te gemakkelijk doelpunten en hebben veel te veel kansen nodig om een goal te maken.
Tegen een zwakke ploeg als Bornem maken we in 2 matchen 6 goals en haal je 1/6 :crazy: .


Als dit den sportieve barometer is voor onze nabije toekomst, awel merci erg heel erg. (n)
Bon, ik zou volgend seizoen toch liever tegen Dender of Lierse spelen spreekt me toch meer aan, ieder zijn mening hierover, maar als het nu zo is hebben we nu eenmaal geen keuze, 't is van moeten. :(

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Feb 2016, 15:06
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Bornem
Eendracht Aalst moet op woensdag 24 februari verschijnen voor het Sportcomité Amateurvoetbal van de Koninklijke Belgische Voetbalbond, zo bevestigde de KBVB maandag. De Ajuinen zullen er zich moeten verantwoorden voor racistische gezangen aan het adres van de lijnrechter tijdens de gestaakte thuismatch tegen Bornem op de 24e speeldag in derde klasse A.

De carnavalsmatch van vrijdag werd op acht minuten van het einde en bij een 2-4 stand definitief stilgelegd door scheidsrechter Bram De Clercq. Enkele thuissupporters schoffeerden lijnrechter Ben Acha Bilal met racistische geluiden. Even voordien was de wedstrijd al stilgelegd, maar ook na een korte pauze viseerde een groepje fans de lijnrechter. Volgens hoofdscheidsrechter De Clercq kreeg Bilal, die uiteindelijk zelf van het veld stapte, ook bier naar zijn hoofd gegooid.

Eendracht Aalst distantieerde zich reeds van de incidenten. “Zo’n gedrag is in strijd met de fundamentele waarden van de club”, verklaarde de derdeklasser op zijn website. “De club biedt zijn excuses aan en zal via camerabeelden de amokmakers trachten op te sporen.”

Omdat de wedstrijd stilgelegd is, zal het Bondsparket geen vordering tot minnelijke schikking maken. Het dossier wordt meteen overgemaakt aan het Sportcomité, dat de zaak behandelt op 24 februari. Het comité zal beslissen of de wedstrijd herspeeld moet worden dan wel of een forfaitscore zich opdringt. Eendracht Aalst riskeert ook een wedstrijd achter gesloten deuren. De amokmakers kijken aan tegen een stadionverbod.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


08 Feb 2016, 19:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: EA - Bornem
Hugo schreef:
Eendracht Aalst moet op woensdag 24 februari verschijnen voor het Sportcomité Amateurvoetbal van de Koninklijke Belgische Voetbalbond, zo bevestigde de KBVB maandag. De Ajuinen zullen er zich moeten verantwoorden voor racistische gezangen aan het adres van de lijnrechter tijdens de gestaakte thuismatch tegen Bornem op de 24e speeldag in derde klasse A.

De carnavalsmatch van vrijdag werd op acht minuten van het einde en bij een 2-4 stand definitief stilgelegd door scheidsrechter Bram De Clercq. Enkele thuissupporters schoffeerden lijnrechter Ben Acha Bilal met racistische geluiden. Even voordien was de wedstrijd al stilgelegd, maar ook na een korte pauze viseerde een groepje fans de lijnrechter. Volgens hoofdscheidsrechter De Clercq kreeg Bilal, die uiteindelijk zelf van het veld stapte, ook bier naar zijn hoofd gegooid.

Eendracht Aalst distantieerde zich reeds van de incidenten. “Zo’n gedrag is in strijd met de fundamentele waarden van de club”, verklaarde de derdeklasser op zijn website. “De club biedt zijn excuses aan en zal via camerabeelden de amokmakers trachten op te sporen.”

Omdat de wedstrijd stilgelegd is, zal het Bondsparket geen vordering tot minnelijke schikking maken. Het dossier wordt meteen overgemaakt aan het Sportcomité, dat de zaak behandelt op 24 februari. Het comité zal beslissen of de wedstrijd herspeeld moet worden dan wel of een forfaitscore zich opdringt. Eendracht Aalst riskeert ook een wedstrijd achter gesloten deuren. De amokmakers kijken aan tegen een stadionverbod.


ik vind toch ook dat de match moet herspeeld worden. :D


08 Feb 2016, 19:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Bornem
waly 2 schreef:
Hugo schreef:
Eendracht Aalst moet op woensdag 24 februari verschijnen voor het Sportcomité Amateurvoetbal van de Koninklijke Belgische Voetbalbond, zo bevestigde de KBVB maandag. De Ajuinen zullen er zich moeten verantwoorden voor racistische gezangen aan het adres van de lijnrechter tijdens de gestaakte thuismatch tegen Bornem op de 24e speeldag in derde klasse A.

De carnavalsmatch van vrijdag werd op acht minuten van het einde en bij een 2-4 stand definitief stilgelegd door scheidsrechter Bram De Clercq. Enkele thuissupporters schoffeerden lijnrechter Ben Acha Bilal met racistische geluiden. Even voordien was de wedstrijd al stilgelegd, maar ook na een korte pauze viseerde een groepje fans de lijnrechter. Volgens hoofdscheidsrechter De Clercq kreeg Bilal, die uiteindelijk zelf van het veld stapte, ook bier naar zijn hoofd gegooid.

Eendracht Aalst distantieerde zich reeds van de incidenten. “Zo’n gedrag is in strijd met de fundamentele waarden van de club”, verklaarde de derdeklasser op zijn website. “De club biedt zijn excuses aan en zal via camerabeelden de amokmakers trachten op te sporen.”

Omdat de wedstrijd stilgelegd is, zal het Bondsparket geen vordering tot minnelijke schikking maken. Het dossier wordt meteen overgemaakt aan het Sportcomité, dat de zaak behandelt op 24 februari. Het comité zal beslissen of de wedstrijd herspeeld moet worden dan wel of een forfaitscore zich opdringt. Eendracht Aalst riskeert ook een wedstrijd achter gesloten deuren. De amokmakers kijken aan tegen een stadionverbod.


ik vind toch ook dat de match moet herspeeld worden. :D


En behoud van de 2-4, is dat geen optie?


08 Feb 2016, 20:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Bornem
Als de 3 amokmakers geidentificeerd blijken te zijn, en geen Aalstenaars blijken te zijn, louter op lol uit zijnde carnavalisten.
Zou men aan de daders geen verklaring kunnen vragen, die hun ware bedoelingen bloot leggen en dat er geen schuld treft door de club ?
Met deze verklaringen in de hand naar het sportcomité trekken, ter verdediging van EA.
Wie weet. houdt men toch wel rekening met de echte situatie?
Uiteraard moet dit gepaard gaan; met het bewijs dat de club er alles aan gedaan heeft om dit incident te stoppen.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


08 Feb 2016, 21:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: EA - Bornem
pattaboem schreef:
Als de 3 amokmakers geidentificeerd blijken te zijn, en geen Aalstenaars blijken te zijn, louter op lol uit zijnde carnavalisten.
Zou men aan de daders geen verklaring kunnen vragen, die hun ware bedoelingen bloot leggen en dat er geen schuld treft door de club ?
Met deze verklaringen in de hand naar het sportcomité trekken, ter verdediging van EA.
Wie weet. houdt men toch wel rekening met de echte situatie?
Uiteraard moet dit gepaard gaan; met het bewijs dat de club er alles aan gedaan heeft om dit incident te stoppen.


Ik stel me toch ook vragen bij de rol van de stewards. Wat kunnen/mogen/moeten zij doen in dergelijke omstandigheden? Hadden ze in overleg met de lijnrechter niet een aantal mensen kunnen verwijderen? Hadden ze hen niet kunnen vragen om achteraan in de tribune plaats te nemen, of desgevallend (bij weerspannigheid) het stadion te verlaten?


08 Feb 2016, 22:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: EA - Bornem
----
Ik stel me toch ook vragen bij de rol van de stewards. Wat kunnen/mogen/moeten zij doen in dergelijke omstandigheden? Hadden ze in overleg met de lijnrechter niet een aantal mensen kunnen verwijderen? Hadden ze hen niet kunnen vragen om achteraan in de tribune plaats te nemen, of desgevallend (bij weerspannigheid) het stadion te verlaten?[/quote]
-----
De rol van de politie en de stewards is moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders, als een situatie uit de hand loopt.
In eerste instantie is hun aanwezigheid er, preventief als afschrikmiddel en als observators.
Maar eens er amok ontstaat, is dat wat anders. Als de groep onruststokers te groot is, hebben zowel de politie als de stewards, niet altijd zin om "ogenblikkelijk" tussen te komen. Immers als de toezichters in een minderheid zijn, riskeren zij bij hun tussenkomst zelf een pak rammel te krijgen, gelet op de overmacht.

Dus moeten de toezichters zich eerst organiseren en snel bespreken hoe ze te samen, (en met hoeveel) zullen tussenkomen; en wat ze exact gaan doen.
Meestal is daar niet de nodige tijd voor; en wordt afgewacht of het probleem luwt. Bvb door bericht via de stadionomroeper.
Als de situatie toch verder uit de hand loopt, is de snelheid van onderling overleg tussen de veiligheidsdiensten van groot belang; te samen met de bepaling van de gerichte actie,
....En daar loopt nogal eens fout....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


09 Feb 2016, 0:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: EA - Bornem
Op 24 februari mogen jullie gaan uitleggen waarom jullie wedstrijd van de 24e speeldag bij een 2-4 stand werd stopgezet. Symbolisch kan dat wel tellen.
Als ik rechter was, was de straf snel uitgesproken, nl. 24 speeldagen voorwaardelijk, € 24 boete en als extra straf 24 ajoinen pellen.

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


09 Feb 2016, 0:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Bornem
Gruunwit schreef:
Op 24 februari mogen jullie gaan uitleggen waarom jullie wedstrijd van de 24e speeldag bij een 2-4 stand werd stopgezet. Symbolisch kan dat wel tellen.
Als ik rechter was, was de straf snel uitgesproken, nl. 24 speeldagen voorwaardelijk, € 24 boete en als extra straf 24 ajoinen pellen.


en nog 1 vaststelling: bij U zijn alle 24 vijzen los :lol: :wave:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Feb 2016, 1:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: EA - Bornem
pattaboem schreef:
----
Ik stel me toch ook vragen bij de rol van de stewards. Wat kunnen/mogen/moeten zij doen in dergelijke omstandigheden? Hadden ze in overleg met de lijnrechter niet een aantal mensen kunnen verwijderen? Hadden ze hen niet kunnen vragen om achteraan in de tribune plaats te nemen, of desgevallend (bij weerspannigheid) het stadion te verlaten?

-----
De rol van de politie en de stewards is moeilijk te begrijpen voor buitenstaanders, als een situatie uit de hand loopt.
In eerste instantie is hun aanwezigheid er, preventief als afschrikmiddel en als observators.
Maar eens er amok ontstaat, is dat wat anders. Als de groep onruststokers te groot is, hebben zowel de politie als de stewards, niet altijd zin om "ogenblikkelijk" tussen te komen. Immers als de toezichters in een minderheid zijn, riskeren zij bij hun tussenkomst zelf een pak rammel te krijgen, gelet op de overmacht.

Dus moeten de toezichters zich eerst organiseren en snel bespreken hoe ze te samen, (en met hoeveel) zullen tussenkomen; en wat ze exact gaan doen.
Meestal is daar niet de nodige tijd voor; en wordt afgewacht of het probleem luwt. Bvb door bericht via de stadionomroeper.
Als de situatie toch verder uit de hand loopt, is de snelheid van onderling overleg tussen de veiligheidsdiensten van groot belang; te samen met de bepaling van de gerichte actie,
....En daar loopt nogal eens fout....[/quote]

waarom staan die stewards daar dan eigenlijk?, om de hoop te vullen ?
aan de voet van de K had je die idioot die voor de match begon zijn blote kont liet bewonderen en zijn vriendjes met bier bekogelde. DAAR op dat moment dient een steward in te grijpen, hij deed daar op dat moment aan openbare zedenschennis, er liepen daar tenslotte heel wat kleine kinderen rond ;dan was er later niks gebeurd. Maar nee, op zijn dooie gemak op de leuning van het terrein wat staan lummelen, met de gedachte, ach wat, ik verdien hier vanavond ook mijn geld en ze kunnen de pot op. Maar ja, als je sommige van die stewards bezig ziet, 100 kg droog gewogen, ofwel iemand die de laatste 25 jaar geen 20 meter meer gelopen heeft. TOTAAL nutteloos. Om over sommige sociale gevallen nog maar te zwijgen. (n)

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


09 Feb 2016, 1:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: EA - Bornem
De combinatie van meer tolerantie en het mogen verkleden geeft de gelegenheid aan bepaalde amokmakers, om hun moment de gloire te beleven. :kots:
Tussen zo een massa verklede . :banana: ...is het niet gemakkelijk voor stewards en ordediensten om alles in de gaten te kunnen houden, ja en waar ligt de grens van het toelaatbare in die omstandigheden.
Misschien zullen ze in de toekomst verplicht worden om hun competitiematch voor of na carnaval te spelen. :wadde:
Voor mij persoonlijk ligt de schuld alleen maar bij enkele debielen die niet op een gepaste manier en volgens de voorziene regels een voetbalwedstrijd kunnen beleven. :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


09 Feb 2016, 11:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: EA - Bornem
Als men in de party tent voorbij het lintje kwam,dan konden ze wel optreden.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


09 Feb 2016, 12:31
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: EA - Bornem
soms gaat het ook gewoon om menselijkheid, fatsoen en ( zelf-)respect. de zaak van iedereen... voor sommigen blijkbaar wat te hoog gegrepen. zonde voor de club


09 Feb 2016, 12:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 127 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst