Derde klasse 2015-2016 - Pagina 29 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 35
 Derde klasse 2015-2016 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Nosferatu schreef:
Hopelijk volgende wedstrijd winnen, want anders zal er nog meer twijfel komen. ...
Ik heb de indruk dat er spelers zijn die precies niet willen winnen... Misschien spelen ze liever in 2e amateur reeks, dan kunnen ze meer verdienen waarschijnlijk dan in 1e amateur reeks ... (meer controles op inkomsten etc...) Ik blijf erbij dat we iedereen aankunnen als we willen. Als we niet willen daarentegen, tja dan krijgen we er elke week 5 om de oren. Als er nu opnieuw zo slecht zal verdedigd worden, heb ik al compassie met wie er dan ook in de goal zal komen. Maar kom, hoop doet leven en ik weiger om de handdoek te gooien. FORZA Iendracht! :EA:
Ps. Als we een nief stadion willen vrees ik da we Orlans terug moeten halen. LOL. Overal woar diene mens komt zet hij een nieuwe tribune! LOL :haha: :kots:


Heeft hij dat bij ons ook niet gedaan, met de Europatribune? Ze staat wel vedrom op instorten, mor da zen details :(

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


03 Mar 2016, 18:49
Miniem

Lid geworden op: 09 Mar 2015, 0:35
Berichten: 51
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
waly 2 schreef:
3e klasse
Dan zou je toch verwachten dat een derby, met als inzet de 1e plaats, toch meer dan 1400 (het totale aantal tickets voor de bezoekersvakken) en de 75-100 aan de overkant in onze eretribune op de been zou brengen.
1e klasse.
Voor de wedstrijd van zondag op het veld van AA Gent zijn er geen tickets meer beschikbaar voor de bezoekers uit Lokeren. Alle 980 exemplaren zijn verkocht.
:hmm:


Zowat de meest domme vergelijking die ik in jaren op een forum gezien heb. AA Gent is voor het eerst in 120 jaar kampioen geworden en heeft het hele seizoen door een zo goed als vol stadion (uitsupporters bij thuisploeg is dus uitgesloten). De wedstrijd is als risicomatch gemarkeerd (verplichte buscombi als ik mij niet vergis). En dankzij de voetbalwet (voetbalcel) is er al jarenlang een anti-uit-fan beleid voor top- of derbymatchen in eerste klasse. Ben er vrij zeker van als Gent een bezoekersvak van 1500 man had dat er ook 1500 tickets verkocht waren aan Lokeren.


04 Mar 2016, 4:27
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
VAKH2 schreef:
waly 2 schreef:
3e klasse
Dan zou je toch verwachten dat een derby, met als inzet de 1e plaats, toch meer dan 1400 (het totale aantal tickets voor de bezoekersvakken) en de 75-100 aan de overkant in onze eretribune op de been zou brengen.
1e klasse.
Voor de wedstrijd van zondag op het veld van AA Gent zijn er geen tickets meer beschikbaar voor de bezoekers uit Lokeren. Alle 980 exemplaren zijn verkocht.
:hmm:


Zowat de meest domme vergelijking die ik in jaren op een forum gezien heb. AA Gent is voor het eerst in 120 jaar kampioen geworden en heeft het hele seizoen door een zo goed als vol stadion (uitsupporters bij thuisploeg is dus uitgesloten). De wedstrijd is als risicomatch gemarkeerd (verplichte buscombi als ik mij niet vergis). En dankzij de voetbalwet (voetbalcel) is er al jarenlang een anti-uit-fan beleid voor top- of derbymatchen in eerste klasse. Ben er vrij zeker van als Gent een bezoekersvak van 1500 man had dat er ook 1500 tickets verkocht waren aan Lokeren.



Zo weinig te beleven op jullie forum, man? :hmm:

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


04 Mar 2016, 9:16
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Ik heb hier anders de laatste tijd al veel dommere praat gelezen hoor...


04 Mar 2016, 11:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
DavidSeal schreef:
kheiremans schreef:
Davy schreef:

ja man.. we kennen uw plaat intussen al zenne.. met op den b kant je nieuwste hit" blasfemie is niet strafbaar voor de wet"


???

Klopt toch wat hij zegt. En het is toch de bedoeling dat er bv jeugdspelers uit regio Denderleeuw bij Eendracht komen spelen. (Op voorwaarde dat onze jeugdopleiding een meerwaarde heeft t.o.v. Dender). Idem voor sommige supporters.



Wat Davy zegt klopt ook, we kennen de Flippen zijn praatjes intussen al!


Praatjes? Sommige mensen zouden eens moeten leren om hun argumenten deftig (wetenschappelijk) te onderbouwen: als je de geschiedenis van het Belgisch voetbal analyseert, dan stel ik vast dat Aalst als 6de grootste Vlaamse stad ochgottekes 18 seizoenen in eerste en 35 seizoenen in tweede klasse gespeeld heeft. En dan hebben we nog niet over prijzen gesproken. Vergelijk dat maar eens met ploegen zoals Lierse, Sint-Truiden, Lokeren, Kortrijk, Genk, ...

Eén van de voornaamste redenen is dat de club onvoldoende gebruik heeft gemaakt van het gigantische potentieel van zijn hinterland, want puur statistisch bekeken zouden er uit ons arrondissement evenveel voetballers in eerste en tweede klasse moeten rondlopen als uit elk ander arrondissement: awel, ga maar eens kijken, het is op dat vlak poverkes gesteld. Er zit veel vis in de vijver die Aalst alleen voor zichzelf zou kunnen bevissen, maar in plaats daarvan gingen ze liever vissen in de overbeviste vijvers van Gent, Lokeren, Dendermonde, Waasland en Vlaams-Brabant, waar ze toch niet konden optornen tegen AA Gent, Sp. Lokeren, SK Beveren en Anderlecht! Aalstenaars zijn een klein beetje zoals Antwerpenaren: Antwerpen is 't Stad en de rest van Vlaanderen is "parking". In Aalst hebben ze dat ook een beetje, vind ik.
EA wordt al decennialang op zijn kop gescheten door AA Gent, Lokeren, Anderlecht, en in plaats van zich in de eigen regio stevig te verankeren en samen te werken met andere clubs, vonden ze het nodig om de kleinere clubs in de eigen streek ook op hun kop te gaan schijten (ga maar eens praten met oudere mensen die ooit bestuursfuncties gehad hebben bij clubs in onze regio).
Awel, in Oilst zullen ze moeten beseffen dat Eendracht Aalst als club van enkel maar de Oilsjteneirs geen toekomst heeft in de profliga. Enkel als regioclub van het Land van Aalst kan dit lukken. Ga meer eens kijken in Denemarken: daar hebben ze dat principe al goed begrepen.


05 Mar 2016, 12:05
Miniem

Lid geworden op: 09 Mar 2015, 0:35
Berichten: 51
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
DavidSeal schreef:
VAKH2 schreef:
waly 2 schreef:
3e klasse
Dan zou je toch verwachten dat een derby, met als inzet de 1e plaats, toch meer dan 1400 (het totale aantal tickets voor de bezoekersvakken) en de 75-100 aan de overkant in onze eretribune op de been zou brengen.
1e klasse.
Voor de wedstrijd van zondag op het veld van AA Gent zijn er geen tickets meer beschikbaar voor de bezoekers uit Lokeren. Alle 980 exemplaren zijn verkocht.
:hmm:


Zowat de meest domme vergelijking die ik in jaren op een forum gezien heb. AA Gent is voor het eerst in 120 jaar kampioen geworden en heeft het hele seizoen door een zo goed als vol stadion (uitsupporters bij thuisploeg is dus uitgesloten). De wedstrijd is als risicomatch gemarkeerd (verplichte buscombi als ik mij niet vergis). En dankzij de voetbalwet (voetbalcel) is er al jarenlang een anti-uit-fan beleid voor top- of derbymatchen in eerste klasse. Ben er vrij zeker van als Gent een bezoekersvak van 1500 man had dat er ook 1500 tickets verkocht waren aan Lokeren.



Zo weinig te beleven op jullie forum, man? :hmm:


Alez, doe is een poging. Want veel meer dan van onderwerp wisselen zit bij u ook niet in als er ergens over gediscussieerd wordt. En ja, daar valt weinig te beleven. (En ik zal deze dan maar zelf binnenkoppen "Haha zoals bij jullie thuismatchen zeker proest proest", dan kunt ge eens nadenken over een zinnig antwoord op de domme vergelijking van Waly2)


05 Mar 2016, 18:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
pff,achterlekken.


05 Mar 2016, 19:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
produkt van incest :crazy:

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


06 Mar 2016, 1:18
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
VAKH2 schreef:
DavidSeal schreef:
VAKH2 schreef:

Zowat de meest domme vergelijking die ik in jaren op een forum gezien heb. AA Gent is voor het eerst in 120 jaar kampioen geworden en heeft het hele seizoen door een zo goed als vol stadion (uitsupporters bij thuisploeg is dus uitgesloten). De wedstrijd is als risicomatch gemarkeerd (verplichte buscombi als ik mij niet vergis). En dankzij de voetbalwet (voetbalcel) is er al jarenlang een anti-uit-fan beleid voor top- of derbymatchen in eerste klasse. Ben er vrij zeker van als Gent een bezoekersvak van 1500 man had dat er ook 1500 tickets verkocht waren aan Lokeren.



Zo weinig te beleven op jullie forum, man? :hmm:


Alez, doe is een poging. Want veel meer dan van onderwerp wisselen zit bij u ook niet in als er ergens over gediscussieerd wordt. En ja, daar valt weinig te beleven. (En ik zal deze dan maar zelf binnenkoppen "Haha zoals bij jullie thuismatchen zeker proest proest", dan kunt ge eens nadenken over een zinnig antwoord op de domme vergelijking van Waly2)




Gij hebt wel een serieus hoge pet op he, van uzelf?!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


06 Mar 2016, 11:43
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Nog 21 punten te verdienen.... het zal nog oppassen worden voor de eindronde... En willen ze rechtstreeks promoveren, dan gaan ze een eindsprint moeten inzetten a la "tommeke, tommeke, tommeke wa doede nu"....
Ik hoop echt da we niet verder afzakken naar die 2e amateur reeks, want om daar uit te geraken???!!!
Niet alleen sportief, maar ook financieel zal het van moeten zijn!

Waar zijn verdomme die clubspelers die hun truitjes nat maken. Ze zijn te neig bestoeft geweest toen het goed ging. Verdommen he. Als ze zo een goeie groep zijn als ze zelf zeggen, laat ze dan nu samen recht staan en er hun lijf tegen smijten!
` :boks: :boks:

Als ze volgende week verliezen, dan scheelt er echt iets binnen de groep!


07 Mar 2016, 10:03
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Nosferatu schreef:
Nog 21 punten te verdienen.... het zal nog oppassen worden voor de eindronde... En willen ze rechtstreeks promoveren, dan gaan ze een eindsprint moeten inzetten a la "tommeke, tommeke, tommeke wa doede nu"....
Ik hoop echt da we niet verder afzakken naar die 2e amateur reeks, want om daar uit te geraken???!!!
Niet alleen sportief, maar ook financieel zal het van moeten zijn!

Waar zijn verdomme die clubspelers die hun truitjes nat maken. Ze zijn te neig bestoeft geweest toen het goed ging. Verdommen he. Als ze zo een goeie groep zijn als ze zelf zeggen, laat ze dan nu samen recht staan en er hun lijf tegen smijten!
` :boks: :boks:

Als ze volgende week verliezen, dan scheelt er echt iets binnen de groep!


Ik denk eerder dat de geldbeugel, en andere zaken zoals transfers en contracten, begint te jeuken bij sommige spelers!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


07 Mar 2016, 11:44
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
iendracht mèn 2de vraa schreef:

Als ze volgende week verliezen, dan scheelt er echt iets binnen de groep!


Ik denk eerder dat de geldbeugel, en andere zaken zoals transfers en contracten, begint te jeuken bij sommige spelers![/quote]

voila, verder moet je niet zoeken volgens mij. verklaringen van de trainer na vorige wedstrijd (iets over speler(s) die met 2-3 managers afkomen enz... wijzen ook in die richting he. niet onlogisch ook: je hebt meerdere spelers aangetrokken die zelden langer dan 1 seizoen ergens blijven. je moet mannen als Bokila, Gaye, Gillis,... niet op clubgevoel of 'investeren in jezelf' gaan bewerken want die zijn in een faze waarin de centen belangrijk zijn. en dat kan en mag je ze niet kwalijk nemen. zolang ze echter door Aalst betaald worden hebben die mannen ook hun plichten. er hangen trouwens nog premies aan vast ook. dus hopelijk raken we deze faze rap door en gaan de spelers weer blok vormen (ook diegenen die niet zullen blijven). ik vrees dat de spelersgroep samenhouden een illusie zal worden... ben er ook niet uit of dat nu goed of niet is, zal afhangen van de reeks waar je in uit gaat komen allicht.

over al die mannen die hier alle 5 botten komen verkondigen dat ze (weeral) afhaken: blijft huis (heb ik de zondag ook gedaan na lang twijfelen en heb een leuke namiddag met de kindjes gehad) maar loop er niet zo over te zagen iedere keer dat er een wedstrijd was die ge niet goed vond. wat moeten ze al die jaren op den Antwerp dan niet gedacht hebben ? dàt zijn pas supporters !

_________________
may the FORCE be with you.


07 Mar 2016, 12:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik denk eerder dat de geldbeugel, en andere zaken zoals transfers en contracten, begint te jeuken bij sommige spelers!

Als je speelt voor een transfer, zou je toch net extra uw best moeten doen om u in de kijker van een aantal ploegen te spelen? Als er scouts in onze tribunes zitten, zullen ze maar weinig positiefs noteren over onze spelers. Als mogen spelen voor EA geen motivatie meer is, hoop ik dat ze de komende weken dan toch hier motivatie kunnen uit putten.
En ik snap niet goed waarom Bokila hierboven geviseerd wordt? Is zowat den enige die een goal maakt de laatste weken


07 Mar 2016, 16:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
ajoin_bart schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik denk eerder dat de geldbeugel, en andere zaken zoals transfers en contracten, begint te jeuken bij sommige spelers!

Als je speelt voor een transfer, zou je toch net extra uw best moeten doen om u in de kijker van een aantal ploegen te spelen? Als er scouts in onze tribunes zitten, zullen ze maar weinig positiefs noteren over onze spelers. Als mogen spelen voor EA geen motivatie meer is, hoop ik dat ze de komende weken dan toch hier motivatie kunnen uit putten.
En ik snap niet goed waarom Bokila hierboven geviseerd wordt? Is zowat den enige die een goal maakt de laatste weken


als je het over mijn vermelding ivm Bokila zou hebben: dat ontken ik toch niet he, dat hij scoort. maar het collectief dat er stond als een blok is tegenwoordig minder omdat spelers zichzelf op de voorgrond willen plaatsen. Als je vandaag in hln de reden leest die de trainer opgeeft waarom hij Bokila op de bank zet dan gaat toch ook die richting uit...

_________________
may the FORCE be with you.


07 Mar 2016, 19:09
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Still standing ! schreef:
ajoin_bart schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik denk eerder dat de geldbeugel, en andere zaken zoals transfers en contracten, begint te jeuken bij sommige spelers!

Als je speelt voor een transfer, zou je toch net extra uw best moeten doen om u in de kijker van een aantal ploegen te spelen? Als er scouts in onze tribunes zitten, zullen ze maar weinig positiefs noteren over onze spelers. Als mogen spelen voor EA geen motivatie meer is, hoop ik dat ze de komende weken dan toch hier motivatie kunnen uit putten.
En ik snap niet goed waarom Bokila hierboven geviseerd wordt? Is zowat den enige die een goal maakt de laatste weken


als je het over mijn vermelding ivm Bokila zou hebben: dat ontken ik toch niet he, dat hij scoort. maar het collectief dat er stond als een blok is tegenwoordig minder omdat spelers zichzelf op de voorgrond willen plaatsen. Als je vandaag in hln de reden leest die de trainer opgeeft waarom hij Bokila op de bank zet dan gaat toch ook die richting uit...


wat stond er in de krant, reden?


07 Mar 2016, 20:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 524 berichten ]  Ga naar pagina 1 27 28 29 30 31 35


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst