"De kleedkamer" op Canvas | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 "De kleedkamer" op Canvas 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht "De kleedkamer" op Canvas
Op 09/05 komt de gouden generatie van Eendracht Aalst nog eens aan bod in de "kleedkamer", een nieuw programma van Ruben Van Gucht.


19 Apr 2016, 12:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Kijk er naar uit .. opnames waren vorig jaar in juni ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Apr 2016, 10:41
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
nu al te vinden op...

http://www.canvas.be/video/de-kleedkame ... acht-aalst

update: tester weer af :(


09 Mei 2016, 13:25
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
staat al geprogrammeerd in de Digicorder om op te nemen. Nostalgie ten top! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


09 Mei 2016, 16:16
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Dit gaat pijn doen, veel pijn.

Om te zien hoe diep we zijn afgegleden...


09 Mei 2016, 16:36
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Dat ze het effen hadden over de zaak De Bilde akkoord waren feiten tijdens een voetbalwedstrijd, maar toch spijtig om een groot deel van je uitzending aan die verkrachtingszaak van Okpara te besteden. :hmm:
De Bilde moet toch een speciaal manneke geweest zijn, volgens Van Wambeke het grootste talent waar hij mee gevoetbald heeft.
Enfin, die mannen geloven ook niet dat we ooit nog zulke mooie tijden gaan meemaken, maar in voetbal weet je nooit blijven dromen jongens. :D :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


10 Mei 2016, 9:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Ze hadden toch wel een veel mooiere reportage kunnen maken dan wat ze nu allemaal opgerakeld hebben. Okpara, de familiale problemen van Van Ankeren, de dood van Leo's vader, .... Het was toen een legendarische periode voor Aalst en omstreken en het was meer dan de helft van de reportage depri-time. Beetje jammer.


10 Mei 2016, 9:27
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
ik vond het wel interessant eigenlijk. Maar ik had idd ook iets meer verwacht van hoe de club op dat moment leefde tijdens die hoogconjunctuur. Enfin toch een aantal straffe verhalen... de keerzijde waar toen destijds minder aandacht naartoe ging. en fijn die mannen nog eens aan het woord te hebben. een vrolijke uitzending was het ook al niet, maar ik herinner me de uitzending over de goud jaren van anderlecht (1e aflevering van de reeks) en die was ook deprimerend (oa hoe van binst er aan toe is...)

wanneer is de aflevering over Dender eigenlijk? :oops:


10 Mei 2016, 10:01
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Hugo schreef:
Dat ze het effen hadden over de zaak De Bilde akkoord waren feiten tijdens een voetbalwedstrijd, maar toch spijtig om een groot deel van je uitzending aan die verkrachtingszaak van Okpara te besteden. :hmm:
De Bilde moet toch een speciaal manneke geweest zijn, volgens Van Wambeke het grootste talent waar hij mee gevoetbald heeft.
Enfin, die mannen geloven ook niet dat we ooit nog zulke mooie tijden gaan meemaken, maar in voetbal weet je nooit blijven dromen jongens. :D :EA:


Daar gaan ze in de fout, die tijden komen wel terug al zal het nog een tiental jaar duren!


10 Mei 2016, 10:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Davy schreef:

wanneer is de aflevering over Dender eigenlijk? :oops:


Met allerzielen ...

Mooie reportage. Leuk om die mannen nog eens te horen en vooral hoe ze Aalst nog een warm hart toedragen.
Al had ik gehoopt op iets meer leuke beelden uit die tijd en inderdaad misschien iets minder depriTV.

Ook jammer dat niemand nog hoop heeft om iets dergelijk opnieuw te zien gebeuren in Aalst. Als je de geschiedenis van EA erop nagaat kan je toch wel stellen dat mooie en mindere periodes elkaar afwisselen. We hebben vroeger ook eens jaren na elkaar in de lagere reeksen gesukkeld. Niet dat we ooit nog Europees zullen spelen maar ik ben er zeker van dat je met ons potentieel zeker nog eens kan meespelen op het hoogste niveau. Donderdag meteen een eerste stap zetten :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


10 Mei 2016, 10:27
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
RIOOLJOURNALISTIEK!! Maar woorden heb ik er niet voor. Vol verwachting, de decoder geprogrammeerd ...want 50 minuten over de hoogdagen van Aalst...dat moest en zou eeuwig op mijn decoder staan.

Maar verder dan Jan Ceulemans (gaf geen training, zei niks, geen tactiek), Marnix Vlerinck (kwam eruit als de grootste dommerik) en Gillis De Bilde belachelijk maken en belasteren kwam me niet....
Een pijnlijk interview met verkrachter Okpara en diens 'frauderende' vrouw....verder kwam men niet...

Geen woord, laat staan beeld over de opgang van aalst uit tweede, de zinderende eindronde waarbij excelsior Moeskroen of Aalst zouden opgaan, de prachtmatchen tegen de grootheden en dikkenekken uit Brussel en Brugge, de europese wedstrijden, de vermeende omkoopaffaire met Dirk Roze, Georges Heylens (KV Mechelen) en Chaleroi in een hoofdrol, Ref Anciaux,...de dubieuze rol van Orlans,...niks, nul komma nul. De ondergang die ook belicht mocht worden, de vereffening, de opmars en opnieuw de terugval...Dat was een reportage geweest over Eendracht Aalst!!

Dit was geen reportage over Eendracht Aalst maar wel over de persoonlijke problemen van Van Der Elst en Vanderhaege en zoveel mogelijk mensen belachelijk maken.

Om van te spagen was het!! :kots: :kots: (n) (n) (n)

(Oftewel heb ik het format niet begrepen)

Het huidige bestuur moet hier afstand van nemen. Alé zeg, hoe men de Caje er daar door draait??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


Laatst gewijzigd door witzwet op 10 Mei 2016, 10:33, 2 keer totaal gewijzigd.



10 Mei 2016, 10:30
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Ik vond het heel goed beginnen. Gezwans over en weer, verhalen van vroeger oprakelend, die mannen leefden gans op als ze over die periode konden vertellen. Van Wambeke straalde het uit als was het gisteren. Misschien niet slecht voor de man dat hij hier nooit trainer geweest is.

Maar toen ze per persoon de levensmiserie begonnen af te gaan sloeg de sfeer van de reportage helemaal om. Toch wel zeer jammer. Het ging amper nog over voetbal. Die Van Gucht is denk ik in de leer geweest bij Van Nieuwkerke.

In de reportage over Anderlecht was het inderdaad ook zo. Die mannen zijn 70 jaar, er zijn er een paar ernstig ziek (Van Binst, Rensenbrinck), dan kan ik er nog wat inkomen dat ze dat onderwerp aankaarten.
Gisteren was er toch geen enkele reden om die toer op te gaan.

Okpara is er wel slecht aan toe zeg. Knap dat ze die ginder gevonden hebben in het hol van Pluto en hem voor de camera kregen. Ook sterk van Ruben hoe hij toch zijn vragen durfde stellen en er bleef op doorgaan. Voor hetzelfde geld steken ze u daar af :-) Okpara daarentegen was maar een droeve zaak... Die man heeft eigenlijk werkelijk niets gezegd.


10 Mei 2016, 10:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Je zag Okpara opleven als het over voetbal (en Aalst ging), jammer dat men daar niet meer op is doorgegaan.
Europees spelen was zondermeer het hoogtepunt in onze geschiedenis, maar als je verder kijkt dan dan zijn er zo nog prachtige periodes die mooi beschreven staan in het boek 'De vloek van Blavier'. Misschien eens beginnen denken aan een vervolg ;)

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


10 Mei 2016, 10:48
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Ik toch ook zwaar ontgoocheld in die "reportage" - de trailer die overal werd getoond, gaf in niks de essentie van de reportage weer... Aan de eerste vijf minuten te horen, leek het mij inderdaad over de gouden periode van Aalst te gaan en ik denk dat de gesprekpartners zelf het daar ook wel uitvoerig zullen over hebben gehad... alleen zal er duchtig geknipt en gemonteerd zijn waardoor de hele uitzending vis noch vlees was... Een leuk filmpje van in Sofia, zonder dat dat gekaderd werd want buiten Okpara in het begin is er over het Europese avontuur nooit gesproken. 1 goal van De Bilde en voor de rest 50 minuten over de keerzijde van de medaille en dan nagenoeg 20 min over de verkrachtingszaak van Okpara die op de eerste vraag daarover al aangaf niet te willen antwoorden of iets te zeggen. Dan mag je dezelfde vraag nog op 20 andere manieren proberen te stellen, het veranderde niks aan zijn antwoord en werd serieus irritant. Als je daar toch de hoofbrok van uw reportage rond wilde laten draaien, had er best wat meer duiding mogen zijn ook want met "het stond in alle kranten" ben je ook niet veel. Als klap op de vuurpijl krijg je dan in de laatste seconde nog een vluchtige uitspraak van Goethals over het succes waar eigenlijk nauwelijks aandacht aan werd besteed... Ik vraag me af hoe niet-Eendracht supporters naar dit programma hebben gekeken want ongelooflijk interessant kan je dat toch niet gevonden hebben... Dat je het verhaal van Leo zijn pa nog meeneemt ok, was ook gelinkt aan hoe de kleedkamer erop reageerde maar naast het Okpara-proces vond ik ook het stukje rond Van Ankeren heel bizar overkomen... Is toch niet de enige voetballer die 15 clubs heeft gehad en ergens een scheiding heeft opgelopen? Soit, not my cup of tea. Had verwacht iets in de zin van Belga Sport te zien te krijgen en dat is duidelijk niet het concept van "De Kleedkamer"...


Laatst gewijzigd door DT op 10 Mei 2016, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.



10 Mei 2016, 10:57
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Het is natuurlijk geen Belga Sport hé, maar een ander soort reportage (zag je in de vorige weken ook al..)


10 Mei 2016, 10:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst