"De kleedkamer" op Canvas - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 "De kleedkamer" op Canvas 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Jeroen schreef:
Het is natuurlijk geen Belga Sport hé, maar een ander soort reportage (zag je in de vorige weken ook al..)


Blijkbaar :-)

Maar dan misschien andere trailers gebruiken om uw programma te promoten... Want het is die disconnect die frustreert, allez bij mij toch...


10 Mei 2016, 11:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
idd, je moet het kaderen in het kader van dit format "de kleedkamer", een gesprek met een paar ex spelers, gaat niet altijd over de club maar over de spelers zelf en hun belevenissen

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


10 Mei 2016, 12:03
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Het was ronduit bedroevend.
De reportage van Beveren iemand gezien, 2-tal weken geleden. Dat was een goeie mix tussen de keerzidje (diene speler die in een revalidatiecentrum zit) en de Europese campagne van Beveren met heel veel beeldmateriaal.

Ge zou bekanst gaan peizen dat de voetbalbond beslist heeft wat er wel en niet mocht getoond worden... Niks leuk, enkel miserie...

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


10 Mei 2016, 12:53
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
ik begrijp langs ne kant ook wel de kritiek n beetje. de balans gloriemomenten-pure miserie is een beetje naar dat laatste doorgeslagen. maar wel de moeite om okpara bezig te zien en te horen hoe die op een half uur eigenlijk niets vertelt. hoe diep is die gevallen zeg.

Enfin nog hele mooie samenvattingen van vroeger over echte topmomenten van den iendracht op youtube.

zo dacht ik me wedstrijden te herinneren waarbij supporters tot in de verlichtingspilonen klommen om de match te kunnen zien. bij momenten dacht ik dat ik me dat ingebeeld had, allicht gehersenspoeld door hoe men vandaag naar veiligheid kijkt in een stadion. ook daar is de balans wat zoek (combi's). toen ik dan laatst beelden zag van e aalst turnhout eindronde 91, en daar effectief mensen in die piloon zie zitten. dat zijn tich echt legendarische momenten geweest... 9000 supporters!

gezien de huidige k is een hangplaats in de verlichtingspiloon misschien nog een te overwegen alternatief.


10 Mei 2016, 13:21
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
De eerste tien minuten waren heel aangenaam, maar de rest was een maat voor niets.
Het doorbomen over die verkrachtingszaak (Okpara was inderdaad geen lieverdje, ook niet tijdens de periode dat hij bij EA speelde, maar als de man niets wil zeggen over het gebeurde dan wil hij niets zeggen), het gewauwel over De Bilde en het volledig ontbreken van wedstrijdbeelden (buiten de goal van De Bilde van de RTBF) haalden alles naar beneden...diep naar beneden. Van Gucht wil gewoon scoren met iets wat niet te veel aan voetbal gelinkt is. Dat was zijn bedoeling met deze reeks. Iemand die niets van voetbal kent moet de reeks ook prachtig vinden, dat zijn zijn woorden. Sorry, maar het depressieve geleuter van gisteren vindt niemand leuk. Zelfs een psycholoog niet. En waarom wil de heer Van Gucht dergelijk programma maken? Tja, het ego van sommigen is nog groter en meer vol lucht dan de Hindenburg...Schoenmaker etc...


10 Mei 2016, 17:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Het concept lijkt mij eerder een soort 'hoe zou het nog zijn met ...'. En als de verhalen van die ex-bekenden geen aflevering kunnen vullen, dan pas denken ze eraan om wat beelden van toen te laten zien.
In dit geval dachten ze (verkeerdelijk) dat de verhalen van 'nu' interessant genoeg waren om niet naar de beelden van vroeger te moeten grijpen.


10 Mei 2016, 17:20
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
tympanum2 schreef:
De eerste tien minuten waren heel aangenaam, maar de rest was een maat voor niets.
Het doorbomen over die verkrachtingszaak (Okpara was inderdaad geen lieverdje, ook niet tijdens de periode dat hij bij EA speelde, maar als de man niets wil zeggen over het gebeurde dan wil hij niets zeggen), het gewauwel over De Bilde en het volledig ontbreken van wedstrijdbeelden (buiten de goal van De Bilde van de RTBF) haalden alles naar beneden...diep naar beneden. Van Gucht wil gewoon scoren met iets wat niet te veel aan voetbal gelinkt is. Dat was zijn bedoeling met deze reeks. Iemand die niets van voetbal kent moet de reeks ook prachtig vinden, dat zijn zijn woorden. Sorry, maar het depressieve geleuter van gisteren vindt niemand leuk. Zelfs een psycholoog niet. En waarom wil de heer Van Gucht dergelijk programma maken? Tja, het ego van sommigen is nog groter en meer vol lucht dan de Hindenburg...Schoenmaker etc...


(y) (y)


10 Mei 2016, 18:40
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Een echte aflevering over de Europese periode zou anders wél schitterende anekdotes opleveren. Misschien een idee voor Aalst.TV ? Wat we zelf doen, doen we beter ;-)


11 Mei 2016, 8:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Timoilsjt schreef:
Het was ronduit bedroevend.
De reportage van Beveren iemand gezien, 2-tal weken geleden. Dat was een goeie mix tussen de keerzidje (diene speler die in een revalidatiecentrum zit) en de Europese campagne van Beveren met heel veel beeldmateriaal.

Ge zou bekanst gaan peizen dat de voetbalbond beslist heeft wat er wel en niet mocht getoond worden... Niks leuk, enkel miserie...


De glorieperiode van EA, toen zat het voetbalcontract bij de VTM en ik peis dat ze moeilijk beelden verkregen en dat dat het probleem was

_________________
www.spionkoplede.com


11 Mei 2016, 15:53
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Mariner schreef:
Timoilsjt schreef:
Het was ronduit bedroevend.
De reportage van Beveren iemand gezien, 2-tal weken geleden. Dat was een goeie mix tussen de keerzidje (diene speler die in een revalidatiecentrum zit) en de Europese campagne van Beveren met heel veel beeldmateriaal.

Ge zou bekanst gaan peizen dat de voetbalbond beslist heeft wat er wel en niet mocht getoond worden... Niks leuk, enkel miserie...


De glorieperiode van EA, toen zat het voetbalcontract bij de VTM en ik peis dat ze moeilijk beelden verkregen en dat dat het probleem was

juist, dat is 't probleem. Was tijd van de voetbal oorlog, vandaar ook beelden met franstalig commentaar van die match tegen Brugge met die heerlijke goal van Gilles...


11 Mei 2016, 17:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: "De kleedkamer" op Canvas
Ik was toch ook ontgoocheld, Okpara wat is daar van geworden jong, leeft die gast in een andere wereld ofzo?


23 Mei 2016, 13:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst