Tweede Amateurliga 2016-2017 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 362 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25
 Tweede Amateurliga 2016-2017 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
De meningen over de trainer lopen precies wat uiteen ,, en verdeeld.
In elke visie zitten inderdaad wel waarheden in.
Dat DG ook behoorlijk wat fouten heeft gemaakt, daar ben ik mee eens.
DG is zeker geen toptrainer. Een aantal beslissingen en reacties waren verkeerd.
Ik zou eerder zeggen niet professioneel. En DG zich nogal eens liet leiden tot menselijke reacties (uitingen van frustraties, tactisch uitproberen van onberedeneerde combinaties, omdat hij geen betere spelers achter de hand had....onwijze uitspraken naar spelers...tjja allemaal heel menselijk, maar onkundig ...Hij kan er ook niet aan doen
Het essentieel probleem is dat je voor 2de amateur, weinig alternatieven hebt om een toptrainer te vinden...

Uiteindelijk is het bestuur dat de knopen zal doorhakken,
en ik geloof in erin; dat ze het beste zullen beslissen, in belang van de club.

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


17 Mei 2016, 15:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
als ge op zo n moment niet wil spelen voor de supporters en u zelf dan is dat niet de fout van de trainer maar van u zelf.


17 Mei 2016, 19:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
waly 2 schreef:
als ge op zo n moment niet wil spelen voor de supporters en u zelf dan is dat niet de fout van de trainer maar van u zelf.

---
Dat is heel juist!
Maar de hamvraag is:
....lag het erbarmelijk vertoon van de 2de seizoenshelft in 2016...?
a) aan het gebrek aan inzet ?
b) of aan het gebrek aan "kunnen" (kwaliteit)?
...en hoe bepalend was de rol van de trainer?

Als je de 2 reguliere wedstrijden in de competitie tegen Lalouviere zag,
moesten wij deze ploeg toch wel aankunnen, en minstens een draw of in t slechtse geval 0-1 kunnen afdwingen... en waren we gekwalificeerd.
Lalouviere kwam eerder verzwakt aan de aftrap in het PC-Stadion, in een uitwedstrijd voor hen
(dezelfde ploeg, zonder kapitein met speelverbod)

Wat was dan ...de oorzaak van deze vernedering?
- De grote wisselvalligheid aan 'kwaliteit' bij ons?
- Of de grote wisselvalligheid aan ' inzet' bij ons?
Een juiste analyse en evaluatie, is belangrijk naar de toekomst.

- in het eerste geval ligt de fout bij het transfertbeleid, en moet daar zeker worden op ingespeeld.
- in het tweede geval kan je de motivering door de trainer niet ten laste leggen. Motivering voor inzet, was er m.i. genoeg:
het publiek, de sfeer, de premie, de eer, en ik ben zeker dat de trainer ook zijn motivatie zal hebben opgelepeld.
Alleen een verkeerde opstelling van de ploeg kan toch niet volledige oorzaak zijn van een totale vernedering...We moeten niet altijd 'zwart-wit' kijken...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Mei 2016, 9:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
De derde mogelijkheid is het zichzelf laten verliezen. Maar zover wil ik niet denken.
Alhoewel het met de vertoning van vorige week niet onmogelijk is.


18 Mei 2016, 9:50
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
tympanum2 schreef:
De derde mogelijkheid is het zichzelf laten verliezen. Maar zover wil ik niet denken.
Alhoewel het met de vertoning van vorige week niet onmogelijk is.

--
Aan die mogelijkheid durf ik ook niet denken. Die match was inderdaad niet meer normaal. Het had evengoed 0-9 kunnen worden. Maar daar zijn harde bewijzen voor nodig. Ik hoop in ieder geval dat dit grondig wordt onderzocht, voor het geval dat...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Mei 2016, 10:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
pattaboem schreef:
tympanum2 schreef:
De derde mogelijkheid is het zichzelf laten verliezen. Maar zover wil ik niet denken.
Alhoewel het met de vertoning van vorige week niet onmogelijk is.

--
Aan die mogelijkheid durf ik ook niet denken. Die match was inderdaad niet meer normaal. Het had evengoed 0-9 kunnen worden. Maar daar zijn harde bewijzen voor nodig. Ik hoop in ieder geval dat dit grondig wordt onderzocht, voor het geval dat...


Ik sta achter uw post, en ik vermoed dat er ofwel gegokt op de wedstrijd is door bepaalde spelers, ofwel is het een revange van bepaalde spelers omdat ze moeten/moesten inleveren!!!!
Volgend seizoen misschien niet te lang mee wachten (indien nodig) om ons ongenoegen te ventileren want ik heb het ooit anders meegemaakt op den iendracht hoor!
Niettemin moet ik toegeven dat we hier over zéér zwakke kern praten en en ik hoop dat diegene die blijven of mogen blijven volgend seizoen uit een ander vaatje gaan tappen. Diegene die de ploeg hebben verlaten hoop ik dat ze misschien eens goed nadenken dat ze ooit voor een mooie club hebben gespeeld.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


18 Mei 2016, 10:08
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Kijk - er is al heel wat inkt over gevloeid over wat er zou kunnen zijn gebeurd en wie er de schuldige voor is, maar het eindresultaat blijft hetzelfde.

Wat de rol van de trainer betreft: ik kan mis zijn, maar niemand heeft een pistool tegen zijn hoofd gehouden dat hij hier moest tekenen toch? Twee: heeft zelfs een verlenging van zijn contract ondertekend, nadat hij de groep al een aantal maanden onder zijn hoede had... Dan kan je u wat mij betreft achteraf niet gaan verschuilen achter het feit dat je zelf de kern niet heb samengesteld - dat was ook zo toen hij overnam van RVA en de doelstellingen zullen hem ook wel meegegeven zijn. Zou dus ootmoedig zijn van hem om ook eens voor zijn fouten uit te komen. Tenzij hij dacht dat hij alle matchen met 0-4 zou winnen zoals op Hamme in zijn eerste wedstrijd...

Ik ga ook niet akkoord dat het enkel aan de kwalitatieve zwakte van de kern ligt want anders zou je telkens door de top 5 weggespeeld moeten zijn en niets was minder waar - het was daarentegen tegen de mindere goden dat je het weggaf... Ik blijf de discrepantie enorm vinden tussen het in de krant zo geprezen groepsgevoel/kleedkamermentaliteit en het volstrekte gebrek aan cohesie binnen de lijnen... Daar moet iets achter zitten toch?

Ik zou me intern dus vooral bezighouden met uit te zoeken waar het fout is gelopen en wat er precies fout is gelopen want net na Nieuwjaar doe je nog mee voor de prijzen en in de laatste matchen raak je geen bal meer... Als alle partijen echter hun hoofd in het zand gaan blijven steken, is er inderdaad maar 1 oplossing: alles en iedereen buiten... Met bepaalde elementen doorgaan naar volgend seizoen toe zonder dat je tot op de bodem bent gegaan wat die farce heeft veroorzaakt, is dodelijk... zeker als promotie dan een must is - nu was het "maar" top 6 halen...


18 Mei 2016, 10:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Waarom is flippo eigenlijk geen T2 geworden toen die stopte, dan kon je nu evalueren of T1 voor hem iets is. Zou ik wel nog de kans willen geven om trainer te zijn. (Kan zeer slecht aflopen natuurlijk want geen idee wat zijn kwaliteiten zijn als trainer, maar kent de club wel als geen ander)


18 Mei 2016, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
kheiremans schreef:
Waarom is flippo eigenlijk geen T2 geworden toen die stopte, dan kon je nu evalueren of T1 voor hem iets is. Zou ik wel nog de kans willen geven om trainer te zijn. (Kan zeer slecht aflopen natuurlijk want geen idee wat zijn kwaliteiten zijn als trainer, maar kent de club wel als geen ander)


RVA werkt altijd en overal samen met zijn kaalkop en op basis van hoe Filipovic door Regi als speler afgeserveerd werd, denk ik dat dat niet echt een optie is geweest.

Wat je daar oppert, is sowieso wel een debat waard vind ik. Al die toptrainers die naar eigen zeggen bij ons voor de uitdaging komen om onze traditieclub te reanimeren, hebben tot nu toe vooral extra uitdagingen voor de club opgeleverd, dus iemand van het huis zou misschien wel eens een welkome afwisseling zijn...


18 Mei 2016, 10:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
DT schreef:
kheiremans schreef:
Waarom is flippo eigenlijk geen T2 geworden toen die stopte, dan kon je nu evalueren of T1 voor hem iets is. Zou ik wel nog de kans willen geven om trainer te zijn. (Kan zeer slecht aflopen natuurlijk want geen idee wat zijn kwaliteiten zijn als trainer, maar kent de club wel als geen ander)


RVA werkt altijd en overal samen met zijn kaalkop en op basis van hoe Filipovic door Regi als speler afgeserveerd werd, denk ik dat dat niet echt een optie is geweest.

Wat je daar oppert, is sowieso wel een debat waard vind ik. Al die toptrainers die naar eigen zeggen bij ons voor de uitdaging komen om onze traditieclub te reanimeren, hebben tot nu toe vooral extra uitdagingen voor de club opgeleverd, dus iemand van het huis zou misschien wel eens een welkome afwisseling zijn...


DG wou toch heel graag Flippo als T2. Maar hij wou niet. Reden weet ik niet zeker, maar was denk ik omdat hij nog wou blijven spelen bij Doggen. Geen idee of hij volgend seizoen ook nog als speler doorgaat.


18 Mei 2016, 11:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Flippo zou nog een jaar doorgaan bij Doggen. Ik heb wel gehoord dat hij, ondanks een 2e plaats met de beloften, zou moeten vertrekken van de club? Klopt dat DT?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


18 Mei 2016, 12:29
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
hansken schreef:
Flippo zou nog een jaar doorgaan bij Doggen. Ik heb wel gehoord dat hij, ondanks een 2e plaats met de beloften, zou moeten vertrekken van de club? Klopt dat DT?


Dat van zijn ontslag als beloftentrainer heeft hij me idd toch ook zo gezegd ja.


18 Mei 2016, 13:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Zonder het hoe of waarom te weten vind ik het erg dat een clubspeler als Flippo eerst als speler al geen mooi afscheid krijgt en nu blijkbaar ook niet als jeugdtrainer op een lelijke manier moet vertrekken.


18 Mei 2016, 13:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
Smetje schreef:
Zonder het hoe of waarom te weten vind ik het erg dat een clubspeler als Flippo eerst als speler al geen mooi afscheid krijgt en nu blijkbaar ook niet als jeugdtrainer op een lelijke manier moet vertrekken.


we wachten nog altijd op diene gast zijn afscheidsmatch :stom:

_________________
www.spionkoplede.com


18 Mei 2016, 13:49
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Tweede Amateurliga 2016-2017
kheiremans schreef:
Waarom is flippo eigenlijk geen T2 geworden toen die stopte, dan kon je nu evalueren of T1 voor hem iets is. Zou ik wel nog de kans willen geven om trainer te zijn. (Kan zeer slecht aflopen natuurlijk want geen idee wat zijn kwaliteiten zijn als trainer, maar kent de club wel als geen ander)


Ik heb Flippo als 'T2' destijds bezig gezien en vooral gehoord (toen we verplicht plaats moesten nemen in de G toen de tent opgetrokken werd) en zo nen trainer hebben we eerlijk gezegd ook niet nodig, wat mij betreft. Het enige wat hij deed was roepen, tieren en de spelers uitmaken.
Is verder trouwens geen gemakkelijk karakter. je kan hem in 't rijtje van DG plaatsen op dat vlak. Zal ook niet rap zijn ongelijk toegeven of de schuild op hem nemen.
Ik zou Flippo dus niet nemen als trainer, los van 't feit dat hij misschien tactisch wel heel sterk is. 't Feit dat ze een 2de plaats hebben gehaald met de beloften dit seizoen, is toch niet slecht.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


18 Mei 2016, 14:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 362 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst