Rode Duivels - Pagina 240 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 238 239 240 241 242
 Rode Duivels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Rode Duivels
dan moeten ze al ver laatste worden in de groep, wetende dat in 4 van de 6 groepen ook de 3de zich plaatst...

Zo slecht zie ik ze het nu ook weer niet doen.

_________________
If you never try, you'll never know


20 Mei 2016, 18:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Rode Duivels
De EK-koorts stijgt weer naar ongeziene hoogten.
Hoe ziet jullie ideale 11 er uit?
Na gisteren toch wat ontgoocheld, vooral in dat zogenaamde godenkind Hazard. Kan zijn dat hij in de PL fantastische matchen speelt, maar bij de duivels heb ik mij er al vaak aan geërgerd..
Voor mij mag Wilmots volgende eens proberen tegen Noorwegen:
Courtois
De Nayer-Alderweireld-Vermaelen-Vertonghen
Naingollan- Dembele
Carrasco-De Bruyne-Mertens
Origi

Maar voor Wilmots zijn Witsel (tikki opzij of tikki terug), Hazard onaantastbaar (en mss Lukaku op dit moment ook)


02 Jun 2016, 21:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rode Duivels
Ik denk dat er na het EK wat vuile putten zullen worden opengetrokken


14 Jun 2016, 9:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
Bericht Re: Rode Duivels
Wilmots denkt zo defensief, te pijnlijk met een dergelijke kwalitatief sterke selectie. Nu was hij als speler al niet de meest tactisch sterkste op het veld maar als trainer gaat dat nu wel pijnlijk opvallen.

Carasco op rechts, de bruyne centraal op 10 met Dembele er naast. Heb je al gelijk een stuk meer creativiteit en drang naar voren.

Witsel speelt 8 van de 10 ballen breed maar is wel de speler die de link legt tussen de verdediging en aanval. In ieder geval blijft spelen zoals gisteren leiden tot niks en een vroeg ontslag voor Wilmots ben ik bang.

_________________
clubloos....


14 Jun 2016, 12:08
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Rode Duivels
Zoals ik reeds zei, eerste ronde en gedaan. Wilmots kan het niet opbrengen om Witsel niet te laten starten.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


14 Jun 2016, 17:51
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Rode Duivels
Wilmots traint zoals 30/40 jaar geleden.
Vriendjes die opgesteld worden, tactisch een nul, geen flauw benul hoe hij een spelersgroep motiveert, enz...Welke gek begint er nu met Ciman (Ciman!!) aan de eerste EK-match?? Voeg daar dat middenveld bij en het kalf is al verdronken. De Bruyne liep tegen zijn zin op het plein en Hazard dolde met de tegenstander...op de eigen speelhelft. Lukaku...tja, wat kan een mens daar nog over zeggen.
Ander en beter.


15 Jun 2016, 10:11
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Rode Duivels
oei, zijn er geen reacties na Ierland?


19 Jun 2016, 20:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Rode Duivels
salvador schreef:
oei, zijn er geen reacties na Ierland?


Nog altijd Wilmots buiten wat mij betreft.


19 Jun 2016, 21:42
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rode Duivels
salvador schreef:
oei, zijn er geen reacties na Ierland?


Yep, nog altijd dezelfde.


20 Jun 2016, 11:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Rode Duivels
salvador schreef:
oei, zijn er geen reacties na Ierland?


Tuurlijk. Vriendje Ciman was er niet bij, eerste goede zet. De Bruyne weg van de flank was een tweede goede zet. Heel het land schreeuwde om Carrasco of Mertens, zou echt wel van onkunde getuigen moest Wilmots nu Fellaini met Witsel laten staan hebben. En Ierland is Italië niet. Een land met wat voetbalkennis en je kan naar huis komen, dat zal je wel zien volgende week (en ik bedoel niet Zweden). Al hoop ik uiteraard dat we kampioen worden.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Jun 2016, 12:04
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Rode Duivels
Fabricagefout is oorzaak van gescheurde shirts van Zwitserland
Volgens Puma is een fabricagefout de oorzaak van de gescheurde shirts van Zwitserland. "Bij een klein aantal shirts is het verkeerde materiaal gebruikt", bekende Puma vandaag. "Het gaat alleen om shirts die zijn gemaakt voor de Zwitserse nationale ploeg. Een dergelijk incident zal zich niet meer voordoen."

Het kwaad is echter al lang geschied en de gescheurde shirts lokken heel wat reacties uit. "Ik hoop dat Puma geen condooms maakt", zo vertelde de Zwitserse sterspeler Xherdan Shaqiri in een interview met televisiezender SRF. Shaqiri kwam er letterlijk zonder kleerscheuren vanaf, maar Mehmedi, Embolo, Dzemaili en Granit Xhaka moesten tijdens de eerste helft allen van shirt wisselen, omdat het na een duel gescheurd was. Xhaka had na de pauze nog eens prijs en moest even naar de kant voor een tweede shirtwissel.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


20 Jun 2016, 19:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Rode Duivels
Erik Reynaerts (50) is overleden aan een hartaanval. De voorzitter en oprichter van '1895', de officiële fanclub van de Rode Duivels, werd na het duel België - Hongarije in Toulouse afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar overleed hij vandaag. Reynaerts was ook lid van de supportersvereniging van KV Mechelen. Op 5 juni overleed zijn vrouw na een jarenlange strijd tegen kanker.

De overkoepelende supportersfederatie 1895 werd in 2011 in het leven geroepen om de Nationale Supportersfederatie NSF en zijn Franstalige tegenhanger FNS beter te laten samenwerken. Erik Reynaerts, voorzitter van NSF, kreeg van de Koninklijke Belgische Voetbalbond de taak om de fanclub te leiden. De supportersclub werd mede door het werk van de Oost-Vlaming al snel een enorm succes. Intussen telt 1895 bijna 25.000 leden.

"Erik is een begrip in de supporterswereld, binnen en buiten België. Hij was de verpersoonlijking van onze supporterswerking.We leven mee met de familie en vrienden van Erik en dragen hem voor altijd met ons mee. Zijn lach staat op ons netvlies gebrand, we zullen hem nooit vergeten", valt te lezen op de site van de KBVB.


27 Jun 2016, 15:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rode Duivels
salvador schreef:
oei, zijn er geen reacties na Ierland?


Zo stil Salvador? :D


07 Jul 2016, 8:59
Knaap

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 21:53
Berichten: 87
Bericht Re: Rode Duivels
Zienaa schreef:
salvador schreef:
oei, zijn er geen reacties na Ierland?


Zo stil Salvador? :D

Tjah net zo stil als al de mannen die hier voor het EK "Wilmots buiten" kwamen roepen en na de topmatch tegen Hongarije ook nergens te bespeuren waren...


07 Jul 2016, 14:29
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Rode Duivels
Didjeeken schreef:
Zienaa schreef:
salvador schreef:
oei, zijn er geen reacties na Ierland?


Zo stil Salvador? :D

Tjah net zo stil als al de mannen die hier voor het EK "Wilmots buiten" kwamen roepen en na de topmatch tegen Hongarije ook nergens te bespeuren waren...


Dus Wilmots heeft ze lik op stuk gegeven met één goede match tegen Hongarije en een halve goede match tegen Ierland godbetert? :? :crazy:


07 Jul 2016, 15:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3626 berichten ]  Ga naar pagina 1 238 239 240 241 242


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst