Voorbereiding 16-17 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15
 Voorbereiding 16-17 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Jean schreef:
Weet iemand waarom onze nieuwe recchtsback plots van het veld stapte?

Ik dacht dat hij in dat spurtduel iets voelde want hij stopte plots met lopen en ging op de grond zitten. Nadien verliet hij inderdaad het veld.
Volgens mij staat hij conditioneel nog wa achter ook.


12 Aug 2016, 7:48
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
zwawi schreef:
Jean schreef:
Weet iemand waarom onze nieuwe recchtsback plots van het veld stapte?

Ik dacht dat hij in dat spurtduel iets voelde want hij stopte plots met lopen en ging op de grond zitten. Nadien verliet hij inderdaad het veld.
Volgens mij staat hij conditioneel nog wa achter ook.


Ok, ik was even in gesprek en had dat spurtje niet gezien, enkel hoe hij van het veld stapte. Tx.
Hij heeft inderdaad nog een achterstand maar kan wel voetballen.
Wat mij opviel was de de technische kwaliteit van van Marmitte.

Ik vond ons in de tweede helft, na het inkomen van Mitu en Yala, sterker dan Heist met een doelpunt en nog enkele kansen waaruit eigenlijk de 2-2 had moet vallen. Vooral de kopbal van Claeys verdiende een doelpunt!


12 Aug 2016, 8:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Jean schreef:
zwawi schreef:
Jean schreef:
Weet iemand waarom onze nieuwe recchtsback plots van het veld stapte?

Ik dacht dat hij in dat spurtduel iets voelde want hij stopte plots met lopen en ging op de grond zitten. Nadien verliet hij inderdaad het veld.
Volgens mij staat hij conditioneel nog wa achter ook.


Ok, ik was even in gesprek en had dat spurtje niet gezien, enkel hoe hij van het veld stapte. Tx.
Hij heeft inderdaad nog een achterstand maar kan wel voetballen.
Wat mij opviel was de de technische kwaliteit van van Marmitte.

Ik vond ons in de tweede helft, na het inkomen van Mitu en Yala, sterker dan Heist met een doelpunt en nog enkele kansen waaruit eigenlijk de 2-2 had moet vallen. Vooral de kopbal van Claeys verdiende een doelpunt!

Klopt maar het is diezelfde Claeys die de bal knullig weggeeft waardoor het 3-1 wordt en het over was. Ik ben er tot nu toe geen fan van. Hij laat elke wedstrijd wel zo een paar steken vallen. Al hoop ik dat hij het tegendeel nog bewijst of er verdwijnt nog meer gestalte.


12 Aug 2016, 8:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Zonder Yala en Mitu zie je wel dat deze ploeg kan voetballen, maar het leidt tot niets zonder dat twee-tal.
Lijken ook al mooi elkaar te weten vinden en zijn voor mij. Kan mij dan ook heel goed voorstellen dat we de overhand haalden na hun inbreng.

_________________
If you never try, you'll never know


12 Aug 2016, 9:48
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Kevin Van Den Noortgaete werd in de wedstrijd op Heist geraakt aan de knie maar kon donderdagavond een training afwerken. Het is nu afwachten of er geen reactie komt op zijn knie.


12 Aug 2016, 10:53
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Bram schreef:
Zonder Yala en Mitu zie je wel dat deze ploeg kan voetballen, maar het leidt tot niets zonder dat twee-tal.
Lijken ook al mooi elkaar te weten vinden en zijn voor mij. Kan mij dan ook heel goed voorstellen dat we de overhand haalden na hun inbreng.


Ik denk echt dat we met een beetje type-elftal het Heist van woensdag (ook nog niet compleet) hadden kunnen verslaan. Ik ben vooral fan van Van Tricht al speelde hij woensdag niet echt goed. Eens op dref is hij echt een goede voetballer en zijn corners en vrije trappen zijn altijd goed getrapt!
In de eerste helft deed de keeper van Heist een mooie redding op een rechstreekse vrije trap.


12 Aug 2016, 11:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Iemand gaan kijken gisteren, een lichte training of wa die mannen hebben ook een ganse ploeg vervangen bij de rust. :wadde:

KSC Grimbergen - Eendracht Aalst


In de tweede wedstrijd in het Prinsenbos uit deze voorbereiding wist Grimbergen uit te pakken.
Eendracht Aalst werd op een 4-0 getrakteerd.

De score werd al snel geopend. Ibricic legde af en Carrez scoorde in de kluts. Grimbergen nam de wedstrijd meteen helemaal in handen. Toufik dwong de bezoekende keeper tot een redding. Een mooi uitgesponnen aanval leidde tot de 2-0. Mabika stuurde Naamane het straatje in, die leverde een goede actie en assist af, de afwerking was van Corentin Gabrielli. Hierna likte een schot van Carrez nog de dwarsligger.

Vlak na rust tekende Rodes op hoekschop voor 3-0. In de tweede helft hadden beide teams hun kansen. Bij ons was er met Falsaperla een speler op proef. Het laatste doelpunt was voor de slotminuten. Dekleermaeker legde de eindstand vast.

KSCG: Espeso Nunez(84' Huntz); Bokila(46' Vander Voorde), Oztürk(46' Lolos), Vanhamel(46' Caira), Williot(46' Olbrechts); Mabika(46' Zenoun), Ibricic(46' R. Gabrielli), C. Gabrielli(46' Rodes), Toufik(46' Dekleermaeker), Naamane(46' Falsaperla); Carrez(84' Toufik).
DOELPUNTEN: 3' Carrez 1-0, 19' C. Gabrielli 2-0, 47' Rodes 3-0, 89' Dekleermaeker 4-0.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


18 Aug 2016, 9:10
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Hugo schreef:
Iemand gaan kijken gisteren, een lichte training of wa die mannen hebben ook een ganse ploeg vervangen bij de rust. :wadde:

KSC Grimbergen - Eendracht Aalst


In de tweede wedstrijd in het Prinsenbos uit deze voorbereiding wist Grimbergen uit te pakken.
Eendracht Aalst werd op een 4-0 getrakteerd.

De score werd al snel geopend. Ibricic legde af en Carrez scoorde in de kluts. Grimbergen nam de wedstrijd meteen helemaal in handen. Toufik dwong de bezoekende keeper tot een redding. Een mooi uitgesponnen aanval leidde tot de 2-0. Mabika stuurde Naamane het straatje in, die leverde een goede actie en assist af, de afwerking was van Corentin Gabrielli. Hierna likte een schot van Carrez nog de dwarsligger.

Vlak na rust tekende Rodes op hoekschop voor 3-0. In de tweede helft hadden beide teams hun kansen. Bij ons was er met Falsaperla een speler op proef. Het laatste doelpunt was voor de slotminuten. Dekleermaeker legde de eindstand vast.

KSCG: Espeso Nunez(84' Huntz); Bokila(46' Vander Voorde), Oztürk(46' Lolos), Vanhamel(46' Caira), Williot(46' Olbrechts); Mabika(46' Zenoun), Ibricic(46' R. Gabrielli), C. Gabrielli(46' Rodes), Toufik(46' Dekleermaeker), Naamane(46' Falsaperla); Carrez(84' Toufik).
DOELPUNTEN: 3' Carrez 1-0, 19' C. Gabrielli 2-0, 47' Rodes 3-0, 89' Dekleermaeker 4-0.


Niet gaan kijken. Maar als ik zie wat er bij ons toch op 't plein stond, vind ik toch niet dat je een zwakke opstelling hebt. Vooral in de tweede helft als je speelt met Lusala, Mitu, Baras, De Rock, De Man, Van Tricht,... Maar ja, misschien heeft den trainer weer geëxperimenteerd met rare posities zoals De Man en Lusala op den bak... Op Luik zag je dat ook. De Man in den eerste helft op 't midden en 't liep goed. Bij uitvallen van Yoshi wordt De Man naar achteren geschoven en alle gevaar kwam van die kant. Dat is zijn positie niet, maar blijkbaar wil onzen trainer dat niet zien.


Mertens
Vanderpoorten (46' Yala-Lusala)
Claeys (46' Van Houter)
Verbrugge (46' Vaeyens)
Van Kerckhoven (46' De Man)
Schoukens
De Coninck (46' De Koker)
Van Den Meersch (46' De Rock)
Lorré (46' Van Tricht)
Baras
Blankaert (46' Mitu)

Ben ook wel eens benieuwd naar reacties van supporters die geweest zijn.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


18 Aug 2016, 11:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Toch weer met de voetjes op de grond, en het bewijs dat het in de compettie ook niet zo eenvoudig zal verlopen als we denken...., en dat het knokken wordt , elke wedstrijd....Mijn indruk is dat er (alweer.) aan de verdediging zal moeten gewerkt worden....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


18 Aug 2016, 12:06
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
gisteren de wedstrijd gezien, en het was echt geen goede beurt.
voor mij komt dit helemaal niet als een verrassing, maar dat komt omdat ik zo realistisch mogelijk wil kijken naar de ambities die we moeten hebben.

gisteren was vooral te zien dat je met jeugd/beloften tegenover een volwassen/rijpere groep voor problemen komt te staan. zeker als je er nog bij neemt dat de spelers elkaar nog niet eens goed kennen laat staan dat ze goed kunnen samenspelen.
Daarbij komt nog dat deze wedstrijd tussen twee bekerpartijen valt, tja dan mag/kan het eens tegenslaan zeker he.
overigens moet je oefenwedstrijden (en vooral de resultaten) met een korrel zout nemen. dat geldt als het positief was, maar ook als het negatief (eigenlijk heel slecht) was.

onze eerste echte kans kwam er pas na een uur voetballen denk ik
het eerste half uur niet eens in de zestien van grimbergen geraakt
vooral onze rechterflank werd meermaals opgerold
tweede helft was ook niet goed, maar wel iets beter dan de eerste, met de rock die een aantal goeie mogelijkheden had en ook een paar keer baras.

overigens chapeau voor het voetbal dat grimbergen liet zien... hoog tempo, veel in een tijd.
bij ons toch wel een 5-tal jeugdspelers gezien die nog niet klaar zijn voor het grote werk. maar goed, laat ons met de jeugd geduld hebben. ik lees her en der over de vorderingen die een Falco heeft gemaakt... hopelijk is dat ook bewust de weg die men sportief wil opgaan.
dit weekend wordt het weer heel anders


18 Aug 2016, 12:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Eendracht Aalst heeft dinsdagavond op Zandberg een oefenwedstrijd tegen eersteprovincialer KFC Strombeek gewonnen met 3-1. De selectie bestond uit A-kernspelers die wedstrijdritme opdeden en beloften. Met twee doelpunten van Bruno Baras gingen de Ajuinen de rust in. In de tweede helft zorgde Louis Blankaert voor 3-0. De bezoekers konden in de slotfase nog milderen.

E.Aalst: Mertens, Schoukens, Claeys, Vaeyens, De Man (60' Van Hauter), De Koker, De Coninck (60' Heirman), Van Den Meersch (46' Van Belle), Lorré (46' Adriaens), Baras, Blankaert.


en camara?


14 Sep 2016, 9:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12
Berichten: 1021
Leeftijd: 53
Locatie: mollem-asse
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Had zondag gehoord dat hij naar zijn land was om papieren in orde te maken,maar of dat waar is kan ik niet bevestigen.

_________________
Afbeelding


14 Sep 2016, 14:04
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
ok.bedankt.


14 Sep 2016, 14:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
zandbergske schreef:
Had zondag gehoord dat hij naar zijn land was om papieren in orde te maken,maar of dat waar is kan ik niet bevestigen.


---
Geen enkele duidelijke uitleg op de offciele site....

Daar gaan we weer:....
1) eerst melding dat de transfert rond was met Camara op de laatste transfertdagen
2) dan melding dat hij aangesloten is bij EA maar dat "het vrijgeven" moet gedaan worden in Guinee; en dit binnen de 30 dagen
3) nu zou Camara ; al zelf moeten terugkeren naar zijn vaderland, om er papieren te regelen en te ondertekenen.
;;; het circus van de papperassen-mallemolen .... is op gang gekomen....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


14 Sep 2016, 17:52
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Voorbereiding 16-17
Tussenstand denderhoutem-ea 0-2. 2x camara

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


04 Okt 2016, 20:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 217 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst