Beker van België 2016-2017 - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Beker van België 2016-2017 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Gisteren had ik ne man of 6 mee opgetrommeld om nog eens een matchke mee te pikken. 1 van hun was vorig jaar nog eens geweest tegen La Lou en de carnavalsmatch, bij de anderen was het geleden van onze Europese campagne en de jaren in 1ste klasse eind jaren 90.

En wat zeiden die gasten na de match: 'Seg, wanneer spreken we nog eens af om een matchke mee te pikken, want weir emmen goed voetbal gezien en ons gralek geamuseerd. Wemmen de microbe opnieuw te pakken!'.

Wat onze ploeg gisteren heeft laten zien was prachtreclame voor onze club. Ze hebben gevochten voor wat ze waard zijn, tot de laatste minuut. Gisteren hebben we veel supporters terug gewonnen! Laat ons nu in de competitie mooi meedraaien aan de top, en we zullen het zien aan de supportersaantallen!

Diarra vond ik tegen Sint-Niklaas niet echt goed. Maar na zijn match van gisteren moet ik mijn mening herzien. Een klasbak!

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


22 Sep 2016, 8:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Vree goe geamuseerd. Mijn bevindingen:

-Als er veel volk is , is de K echt een schande. Ge ziet den helft van tplein niet.

-Chapeau hoe we gespeeld hebben. Soms misschien wat te naïef (altijd en overal tegen 100% met 1 a 2 man sprinten naar de tegenstrever die in balbezit is), maar zorgt wel voor een mooie match om naar te kijken. Enkel ontbreekt dan het geluk (of wat indivduele klasse maar de meeste hebben nog een schone groeimarge) dat één van die eerste corners / vrije trappen binnengaat.

-Verdedigend hebben we toch nog wat werk te doen. Was ook al in de voorgaande matchen duidelijk.

-Offensief kunnen we tegen vrijwel elke ploeg aan kansen komen.

-Ik had voor het seizoen veel verwacht van Van Tricht en komt er toch nog niet volledig uit. Hopelijk groeit die nog wa

-Diarra is een beest. Hopelijk kan die dat een gans seizoen volhouden en is em ni teveel gekwetst/geschorst

-Geweldige sfeer: zowel voor als tijdens de match. Lang geleden dat ik de K nog in koor heb horen zingen


22 Sep 2016, 9:05
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Mooi avondje, zonder spanning.
Wat nu wel toch heel duidelijk is geworden dat als je een stap hoger gaat willen gaan sportief dat je wat lengte in de ploeg nodig hebt. Voetballend vermogen is belangrijk maar we krijgen gisteren 37 corners of zoiets met als resultaat? Ook duelkracht en afvallende ballen.

Technisch gezien had ik (terecht?) het gevoel dat we zoveel minder niet waren dan Genk.
Maar in body, duelkracht, fysiek en volwassen spel hebben we natuurlijk tegen dit Genk niet meegedaan.

Die hebben een duidelijke mix van kracht en techniek in hun team.
Ik wil ons daar absoluut niet mee vergelijken. Maar het geeft wel aan wat je nodig hebt om sportief hogerop te geraken.

Inzet en mentaliteit van de spelers (y) Speciale vermelding voor Mitu. Stak er gisteren bij ons bovenuit.
Als die ook nog goalgetter zou worden...


22 Sep 2016, 9:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Timoilsjt schreef:
Gisteren had ik ne man of 6 mee opgetrommeld om nog eens een matchke mee te pikken. 1 van hun was vorig jaar nog eens geweest tegen La Lou en de carnavalsmatch, bij de anderen was het geleden van onze Europese campagne en de jaren in 1ste klasse eind jaren 90.

En wat zeiden die gasten na de match: 'Seg, wanneer spreken we nog eens af om een matchke mee te pikken, want weir emmen goed voetbal gezien en ons gralek geamuseerd. Wemmen de microbe opnieuw te pakken!'.

Wat onze ploeg gisteren heeft laten zien was prachtreclame voor onze club. Ze hebben gevochten voor wat ze waard zijn, tot de laatste minuut. Gisteren hebben we veel supporters terug gewonnen! Laat ons nu in de competitie mooi meedraaien aan de top, en we zullen het zien aan de supportersaantallen!

Diarra vond ik tegen Sint-Niklaas niet echt goed. Maar na zijn match van gisteren moet ik mijn mening herzien. Een klasbak!


Klopt. Vond die toen ook ietskes minder. Maar als ge dan weet dat die ook met de beloften al gans de match had gespeeld (of zo goed als)... + Lag in die match ook deels aan Van Tricht / tactiek. Diarra stond meestal hoger dan Van Tricht (of Van Tricht te laag) terwijl je dat toch eerder omgekeerd zou verwachten.


22 Sep 2016, 9:08
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
kheiremans schreef:
Vree goe geamuseerd. Mijn bevindingen:

-Als er veel volk is , is de K echt een schande. Ge ziet den helft van tplein niet.

-Chapeau hoe we gespeeld hebben. Soms misschien wat te naïef (altijd en overal tegen 100% met 1 a 2 man sprinten naar de tegenstrever die in balbezit is), maar zorgt wel voor een mooie match om naar te kijken. Enkel ontbreekt dan het geluk (of wat indivduele klasse maar de meeste hebben nog een schone groeimarge) dat één van die eerste corners / vrije trappen binnengaat.

-Verdedigend hebben we toch nog wat werk te doen. Was ook al in de voorgaande matchen duidelijk.

-Offensief kunnen we tegen vrijwel elke ploeg aan kansen komen.

-Ik had voor het seizoen veel verwacht van Van Tricht en komt er toch nog niet volledig uit. Hopelijk groeit die nog wa

-Diarra is een beest. Hopelijk kan die dat een gans seizoen volhouden en is em ni teveel gekwetst/geschorst

-Geweldige sfeer: zowel voor als tijdens de match. Lang geleden dat ik de K nog in koor heb horen zingen


In de K moest je al op de 4de of 5de trede gaan staan om iets te zien omdat er veel volk aan de omheining stond.
Interactie tussen sfeervak en K (o.a. natten toeig) was prachtig, nog van da...

_________________
oilsjt, goi alien...


22 Sep 2016, 9:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
KRC Genk stoot zonder al te veel moeite door naar de volgende ronde in de Croky Cup. Er werd met duidelijke 0-4-cijfers gewonnen van Eendracht Aalst. De grote held bij de Limburgers was Nikolaos Karelis, die vier keer scoorde.

Verlies leek er nooit in te zitten, maar Peter Maes hield er blijkbaar toch rekening mee. "In de beker sneuvelen altijd eersteklassers, dat weet je op voorhand", aldus Maes tegenover Sporza. "Toen er in het begin van de wedstrijd enkele corners waren voor Aalst, was dat even lastig, maar met de mooie 0-1 namen wij het heft in handen."

De Limburgers wonnen onder moeilijke omstandigheden van Aalst. Maes is dan ook bijzonder trots op zijn jongens. "We hebben heel realistisch gespeeld op een slecht veld waarop goed voetbal moeilijk was. We werken er hard voor en mogen dan een paar keer verloren hebben, je ziet dat de resultaten op een bepaald moment toch volgen", aldus de coach van Genk.

Was inderdaad droef, wetende dat dit een nieuwe grasmat is.


22 Sep 2016, 9:38
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42
Berichten: 2415
Leeftijd: 69
Locatie: Pitsidia - Kreta
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Gilles schreef:
KRC Genk stoot zonder al te veel moeite door naar de volgende ronde in de Croky Cup. Er werd met duidelijke 0-4-cijfers gewonnen van Eendracht Aalst. De grote held bij de Limburgers was Nikolaos Karelis, die vier keer scoorde.

Verlies leek er nooit in te zitten, maar Peter Maes hield er blijkbaar toch rekening mee. "In de beker sneuvelen altijd eersteklassers, dat weet je op voorhand", aldus Maes tegenover Sporza. "Toen er in het begin van de wedstrijd enkele corners waren voor Aalst, was dat even lastig, maar met de mooie 0-1 namen wij het heft in handen."

De Limburgers wonnen onder moeilijke omstandigheden van Aalst. Maes is dan ook bijzonder trots op zijn jongens. "We hebben heel realistisch gespeeld op een slecht veld waarop goed voetbal moeilijk was. We werken er hard voor en mogen dan een paar keer verloren hebben, je ziet dat de resultaten op een bepaald moment toch volgen", aldus de coach van Genk.

Was inderdaad droef, wetende dat dit een nieuwe grasmat is.


Van iets dat tot op de draad versleten is kan men geen nieuwe toveren :D

_________________
s(o)up soert and cinema since 1966


22 Sep 2016, 11:20
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Mooie sfeer, veel volk en de inzet van de ploeg was voorbeeldig.
Enig minpunt : die grasmat. Bal sprong alle kanten op.
Hoe kan dit?


22 Sep 2016, 11:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35
Berichten: 483
Leeftijd: 37
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Zichtbaarheid in de K is inderdaad een minpunt.

Ook respect voor Genk die het toch ook bleven voetballen met veel inzet en respect hadden voor den tegenstander. Ze hadden vond ik voor op een woensdag in Oilsjt en 120km afstand redelijk wat volk mee die van int begin sfeer aant maken waren.

Over onze eigen ploeg: Gralijk trots, als deze inzet blijft dan gaan de supportersaantallen blijven groeien (y)

_________________
Afbeelding


22 Sep 2016, 12:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
tympanum2 schreef:
Mooie sfeer, veel volk en de inzet van de ploeg was voorbeeldig.
Enig minpunt : die grasmat. Bal sprong alle kanten op.
Hoe kan dit?


de boerenpaarden van vorig seizoen hebben de grasmat kapot gewandeld. :D


22 Sep 2016, 12:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Hugo schreef:
anathema76 schreef:
El Corredor (Light) schreef:
snap je post volledig, maar effe een vraag dan...
Blijf jij weg daarom? ik dacht het niet, ik ook niet.
ik vind dat dan ook een flauw excuus. Er waren er weinige akkoord met de gang van zaken, maar daarom wegblijven??? :nieje: :nieje:


Tja, ik niet, jij niet, maar ik denk toch dat er anderen, misschien wat minder supporter in hart en nieren (zonder daar een waardeoordeel aan te willen koppelen, laat dat duidelijk zijn) zijn die na zovele jaren van ontgoocheling en liegen en bedriegen nu wel voorrang geven aan hun gezin, vrienden, andere hobby's, whatever en de kat uit de boom kijken met een houding van "dat EA maar eens langer dan een paar matchen laat zien dat ze weer op de terugweg zijn."

Jammer, maar helaas.


Volgens mij speelt onze toekomst een nog veel grotere rol, zonder stadion hebben we geen enkel zicht op hogerop nietwaar, ik vraag me trouwens af of ze nog met het stadiondossier bezig zijn.

Ze zijn nog met het stadiondossier bezig! De potentiële plaatsen moeten strikt geheim gehouden worden om acties van omwonenden te vermijden.


22 Sep 2016, 12:38
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Is er ergens een videoverslag online te vinden?


22 Sep 2016, 12:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Geweldige sfeer gisteren en super goed aanvallend gespeeld. Er werden 14 hoekschoppen afgedwongen tegen Racing Genk. De 0-4 nederlaag werd daarom door de supporters gevierd als een overwinning. Het was opnieuw de sfeer van de grote dagen. Hopelijk komen de supporters terug die de laatste jaren weg geweest zijn, aangetrokken door het aantrekkelijk voetbal van onze jonge talentrijke ploeg. Nu zondag moeten de supporters massaal op post zijn voor de belangrijke competitiematch tegen Gent-Zeehaven en de fandag. De twee leiders van het klassement tegen elkaar! :EA:


22 Sep 2016, 12:54
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Nov 2008, 11:30
Berichten: 160
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Groot minpunt ivm de sfeer in het stadion is dat je in Vak A werkelijk niets hoort van het sfeervak in Vak E. Gisteren hebben we enkel de supporters in Vak K horen zingen, zelfs al was er interactie met Vak E. :(


22 Sep 2016, 13:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Beker van België 2016-2017
Kalisj schreef:
Groot minpunt ivm de sfeer in het stadion is dat je in Vak A werkelijk niets hoort van het sfeervak in Vak E. Gisteren hebben we enkel de supporters in Vak K horen zingen, zelfs al was er interactie met Vak E. :(


Klopt, ik zat zelf in de K en daar genoten we volop van de sfeer die gemaakt werd door de E en de K, maar mijn zoontje zat in de G en daar was weinig van onze supporters te horen.

Geef ons, in afwachting van een volledig nieuw stadion, alstublieft eindelijk een deftige staantribune zodat alle sfeermakers weer naar de K kunnen verhuizen en we samen de tegenstander van de mat kunnen blazen met onze gezangen! :EA:

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


22 Sep 2016, 13:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 341 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst