Spelerskern 2016-2017 - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16
 Spelerskern 2016-2017 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
parol schreef:
Ik heb gisteren na de wedstrijd met Patrick Vanderpoorten gesproken. Op mijn vraag waarom Camara nog niet speelt, antwoordde hij dat het niet lang meer zal duren. Voor de voetbalbond is alles reeds in orde, maar hij is nog illegaal. Dat gaan ze nu regelen.

---
Dat is een zeer aannemelijk antwoord op de vraag die op zoveel supporters hun lippen liggen.
Ik ben zeker niet de enigste supporter die zich dat afvroeg.
Inderdaad, de papperassenmolen van vreemdelingenzaken is bekend als een catastrofe; En geen toonbeeld van ijver.
Dat het al inorde is met de voetbalbond, is een geruststelling voor de loze geruchten die gefantaseerd worden rond die zogezegde klacht bij fifa....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


25 Okt 2016, 8:00
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
pattaboem schreef:
parol schreef:
Ik heb gisteren na de wedstrijd met Patrick Vanderpoorten gesproken. Op mijn vraag waarom Camara nog niet speelt, antwoordde hij dat het niet lang meer zal duren. Voor de voetbalbond is alles reeds in orde, maar hij is nog illegaal. Dat gaan ze nu regelen.

---
Dat is een zeer aannemelijk antwoord op de vraag die op zoveel supporters hun lippen liggen.
Ik ben zeker niet de enigste supporter die zich dat afvroeg.
Inderdaad, de papperassenmolen van vreemdelingenzaken is bekend als een catastrofe; En geen toonbeeld van ijver.
Dat het al inorde is met de voetbalbond, is een geruststelling voor de loze geruchten die gefantaseerd worden rond die zogezegde klacht bij fifa....


U bent blijkbaar goed op de hoogte van werkethiek bij Binnenlandse Zaken. Waarschijnlijk was het in uw tijd allemaal beter ? Wel, ik zal U eventjes met de voetjes op de grond zetten, de tijd dat ambtenaren hun werk vanop het café konden doen is voorbij. Nu nog de cafécommentaren op dit forum minimaliseren, en minder meedraaien met de wind ( ambities in de politiek ?), zal voor velen ook al een hele geruststelling zijn.

_________________
Proud member "Den natten toeig"


25 Okt 2016, 13:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Dirk II schreef:
pattaboem schreef:
parol schreef:
Ik heb gisteren na de wedstrijd met Patrick Vanderpoorten gesproken. Op mijn vraag waarom Camara nog niet speelt, antwoordde hij dat het niet lang meer zal duren. Voor de voetbalbond is alles reeds in orde, maar hij is nog illegaal. Dat gaan ze nu regelen.

---
Dat is een zeer aannemelijk antwoord op de vraag die op zoveel supporters hun lippen liggen.
Ik ben zeker niet de enigste supporter die zich dat afvroeg.
Inderdaad, de papperassenmolen van vreemdelingenzaken is bekend als een catastrofe; En geen toonbeeld van ijver.
Dat het al inorde is met de voetbalbond, is een geruststelling voor de loze geruchten die gefantaseerd worden rond die zogezegde klacht bij fifa....


U bent blijkbaar goed op de hoogte van werkethiek bij Binnenlandse Zaken. Waarschijnlijk was het in uw tijd allemaal beter ? Wel, ik zal U eventjes met de voetjes op de grond zetten, de tijd dat ambtenaren hun werk vanop het café konden doen is voorbij. Nu nog de cafécommentaren op dit forum minimaliseren, en minder meedraaien met de wind ( ambities in de politiek ?), zal voor velen ook al een hele geruststelling zijn.


Ben deels akkoord maar zeker niet helemaal. Iets meer dan 10j geleden afgestudeerd en heb exact 1 jaar als ambtenaar gewerkt op financiën (de dag dat ik benoemd ben heb ik ontslag genomen) + moet nu soms ook nog voor diverse FOD's werken (als externe persoon). Er lopen daar zeer goede mensen rond die echt heel goed werk afleveren. Maar er wordt ook nog heeeeel veeeeel bedrogen. Prikkaarten waar mee gesjoemeld wordt, diensten die ganse namiddagen zitten te kaarten,... Is ook de reden dat ik daar zo snel mogelijk weg wou.

Dus zeggen dat alles daar tegenwoordig loopt zoals het moet en dat er geen misbruik meer is, is mij toch een brug te ver. Het is veel beter dan vroeger en er zijn (gelukkig) velen die het wel goed menen en doen. Maar er zijn er nog veel die dat niet doen!
Dubbelspijtig want
1) degene die het wel goed doen kregen naar mij gevoel niet echt betere behandeling dan degene die er hun broek aan vegen. Dus na een tijdje hebben die ook iets van :"Waarom die ik mijn best eigenlijk?"
2) dat straalt ook af op degene die het wel goed doen.


Excuses voor de lange post maar moest mij efkes van thart


25 Okt 2016, 15:02
Knaap

Lid geworden op: 08 Mei 2015, 9:04
Berichten: 86
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Je hebt overal klaplopers ....

_________________
Proud member "Den natten toeig"


25 Okt 2016, 15:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Dirk II schreef:
Je hebt overal klaplopers ....


Ja maar het % lijkt me momenteel nog te hoog om het enkel daar op te steken. De mentaliteitswijziging is ingezet maar zeker nog niet afgewerkt. In privé kom ik zo'n zaken eerder zelden tegen. (er zijn uitzonderingen natuurlijk. bv. bij de banken is het niet zo veel beter dan FOD).


25 Okt 2016, 16:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
pattaboem schreef:
parol schreef:
Ik heb gisteren na de wedstrijd met Patrick Vanderpoorten gesproken. Op mijn vraag waarom Camara nog niet speelt, antwoordde hij dat het niet lang meer zal duren. Voor de voetbalbond is alles reeds in orde, maar hij is nog illegaal. Dat gaan ze nu regelen.

---
Dat is een zeer aannemelijk antwoord op de vraag die op zoveel supporters hun lippen liggen.
Ik ben zeker niet de enigste supporter die zich dat afvroeg.
Inderdaad, de papperassenmolen van vreemdelingenzaken is bekend als een catastrofe; En geen toonbeeld van ijver.
Dat het al inorde is met de voetbalbond, is een geruststelling voor de loze geruchten die gefantaseerd worden rond die zogezegde klacht bij fifa....



Zie hier het artikel over zijn vlucht uit Guinee:

out serait parti du fait que Sékou Amadou Camara ait quitté le club pour une aventure européenne sans aviser ses dirigeants. Aux dernières nouvelles, le joueur serait du côté de la Belgique pour des essais. Pour le secrétaire général du HAC Koutimi Mady Kaba, cette défection est sans conséquence. « C’est un coup que nous avons eu, mais le Horoya étant une grande formation à travers ses structures, ses ambitions, nous avons immédiatement réussi à nous passer de l’apport de Sékou Amadou Camara ‘’ Trézégué ’’. Nous avons des compétitions comme la Ligue des Champions qui approchent à grand pas, donc on ne peut se permettre de miser sur des joueurs qui n’ont pas la tête au club. Il faut aller avec des joueurs qui ont déjà la tête tournée vers la saison à venir. Le joueur est parti sans l’accord du Horoya et il a suivi des managers véreux qui l’ont conduit sur un chemin illégal. Aujourd’hui nous sommes en train de voir ce qu’il faut faire en termes de recours pour pouvoir mettre ces managers au pied du mur » affirme-t-il.

Conséquence, le club champion de Guinée en titre, a finalement décidé de mettre une croix sur Sékou Amadou Camara, qui n’est pas à son premier coup d’essai. « Quant au joueur s’est complètement fini même si il revenait. Je cite bien évidemment la volonté du président Antonio Souaré. Nous ne sommes plus disposés à l’engager au compte du Horoya. Nous n’avons pas mal de joueurs capables de faire comme lui, voir plus que lui. » a-t-il fait remarquer.

Il faut préciser que Sékou Amadou Camara a fini la saison dernière meilleur buteur du club de Matam et co-meilleur buteur de la Ligue 1 avec 12 réalisations.


Die klacht zijn geen geruchten maar bittere waarheid!


25 Okt 2016, 18:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
pattaboem schreef:
parol schreef:
Ik heb gisteren na de wedstrijd met Patrick Vanderpoorten gesproken. Op mijn vraag waarom Camara nog niet speelt, antwoordde hij dat het niet lang meer zal duren. Voor de voetbalbond is alles reeds in orde, maar hij is nog illegaal. Dat gaan ze nu regelen.

---
Dat is een zeer aannemelijk antwoord op de vraag die op zoveel supporters hun lippen liggen.
Ik ben zeker niet de enigste supporter die zich dat afvroeg.
Inderdaad, de papperassenmolen van vreemdelingenzaken is bekend als een catastrofe; En geen toonbeeld van ijver.
Dat het al inorde is met de voetbalbond, is een geruststelling voor de loze geruchten die gefantaseerd worden rond die zogezegde klacht bij fifa....[/quote

Hier kan je de zogezegde roddels zelf lezen :

out serait parti du fait que Sékou Amadou Camara ait quitté le club pour une aventure européenne sans aviser ses dirigeants. Aux dernières nouvelles, le joueur serait du côté de la Belgique pour des essais. Pour le secrétaire général du HAC Koutimi Mady Kaba, cette défection est sans conséquence. « C’est un coup que nous avons eu, mais le Horoya étant une grande formation à travers ses structures, ses ambitions, nous avons immédiatement réussi à nous passer de l’apport de Sékou Amadou Camara ‘’ Trézégué ’’. Nous avons des compétitions comme la Ligue des Champions qui approchent à grand pas, donc on ne peut se permettre de miser sur des joueurs qui n’ont pas la tête au club. Il faut aller avec des joueurs qui ont déjà la tête tournée vers la saison à venir. [b][b]Le joueur est parti sans l’accord du Horoya et il a suivi des managers véreux qui l’ont conduit sur un chemin illégal. Aujourd’hui nous sommes en train de voir ce qu’il faut faire en termes de recours pour pouvoir mettre ces managers au pied du mur » affirme-t-il.

Conséquence, le club champion de Guinée en titre, a finalement décidé de mettre une croix sur Sékou Amadou Camara, qui n’est pas à son premier coup d’essai. « Quant au joueur s’est complètement fini même si il revenait. Je cite bien évidemment la volonté du président Antonio Souaré. Nous ne sommes plus disposés à l’engager au compte du Horoya. Nous n’avons pas mal de joueurs capables de faire comme lui, voir plus que lui. » a-t-il fait remarquer.

Il faut préciser que Sékou Amadou Camara a fini la saison dernière meilleur buteur du club de Matam et co-meilleur buteur de la Ligue 1 avec 12 réalisations.


25 Okt 2016, 18:30
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Hopelijk komt dit toch alweer onfris verhaal tot een goed einde.
Het is me een raadsel waarom we steeds weer voor de miserie kiezen.

Over de ambtenaren : het is niet meer zoals vroeger, met barbecues op het terras op een zonnige junidag.

Maar zoals reeds gezegd : profiteurs en mensen die er de kantjes van af lopen zijn er overal. Ik wil de mensen die in de privé soms hele dagen met de vingers zitten te draaien geen eten geven, zeker in (middel)grote bedrijven...


26 Okt 2016, 10:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Diene Camara was toch diene dat uit den Afrique kwam en dus niet onder UEFA regels viel, en waarvan alles wel eens op 1-2-3 in orde ging komen volgens pattaboem ?

_________________
If you never try, you'll never know


26 Okt 2016, 19:52
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Bram schreef:
Diene Camara was toch diene dat uit den Afrique kwam en dus niet onder UEFA regels viel, en waarvan alles wel eens op 1-2-3 in orde ging komen volgens pattaboem ?


de wetgeving is niet waterdicht in Guinea... :plat:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


26 Okt 2016, 20:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
El Corredor (Light) schreef:
Bram schreef:
Diene Camara was toch diene dat uit den Afrique kwam en dus niet onder UEFA regels viel, en waarvan alles wel eens op 1-2-3 in orde ging komen volgens pattaboem ?


de wetgeving is niet waterdicht in Guinea... :plat:

---
Mijn woorden niet omdraaien. Ten slotte hebben noch ik , noch andere forumleden, enig inzicht in die dossiers. Laat staan dat iemand van ons daar impact kan op uitoefenen.
En dat is zo, Guinea is niet te vergelijken met Belgie, en hoe hun eigen regelgeving daar in praktijk werkt...of (al dan niet corrupt) omzeild wordt...
We kunnen als supporters alleen maar het beste hopen dat deze transfert goed komt; ...in belang van onze geliefde club.
Ik heb altijd gezegd dat ik volledig vertrouwen had in het bestuur. En in dit vertrouwen keihard geloof.
Alvast ontzettend meer , dat in vroegere besturen/voorzitters!
En als die transfert fout loopt. So be it. Dit bestuur : zeker niets te verwijten..Zij proberen het beste voor EA. Op alle niveaus! Maar het is beter eerst af te wachten, en te zien hoe deze zaak finaal afloopt...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


26 Okt 2016, 21:52
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Bram schreef:
Diene Camara was toch diene dat uit den Afrique kwam en dus niet onder UEFA regels viel, en waarvan alles wel eens op 1-2-3 in orde ging komen volgens pattaboem ?

:D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


27 Okt 2016, 8:21
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Voorakkoord met smaakmaker

Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten heeft een akkoord met Cédric Mitu om diens contract met twee seizoenen te verlengen tot 2019. Eendracht maakt werk van de toekomst!
(y)


07 Nov 2016, 9:36
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
waly 2 schreef:
Voorakkoord met smaakmaker

Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten heeft een akkoord met Cédric Mitu om diens contract met twee seizoenen te verlengen tot 2019. Eendracht maakt werk van de toekomst!
(y)



(y)


07 Nov 2016, 10:22
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
allesaaneen schreef:
waly 2 schreef:
Voorakkoord met smaakmaker

Sportief verantwoordelijke Patrick Vanderpoorten heeft een akkoord met Cédric Mitu om diens contract met twee seizoenen te verlengen tot 2019. Eendracht maakt werk van de toekomst!
(y)



(y)


heel goed nieuws. nu baras nog fit tegen nieuwjaar door een mirakel,Camara die als bij wonder plots mag spelen en dan heb ik genoeg gevraagd ver menne sintjemetten


07 Nov 2016, 11:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst