Spelerskern 2016-2017 - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Spelerskern 2016-2017 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 05 Okt 2013, 18:34
Berichten: 186
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Sinds 2015 bijna geen matchen gespeeld... hopelijk heeft onze sportieve verantwoordelijke zijn werk gedaan en zijn er eerst medische testen gedaan. Hopelijk staat er een clausule dat als hij niet speelt hij geen centjes zal krijgen. Persoonlijk gok ik op drie matchen in aalst shirt en da zal nog veel zijn. Hopelijk heb ik ongelijk en sjot hij er elke week drie binnen. Dan zal ik met veel plezier een pluim steken op de verdienste van de sportief verantwoordelijke...en anders.... zal ik zeggen... zie je wel. Hopelijk doen ze iets aan onze verdediging. Da was in mijn ogen meer nodig dan een spits.

Maar kom der zijn tijden geweest da we zelfs niet moesten denken aan een transfer tout court....

:EA: :juij:

Graag zou ik nog eens een financieele update krijgen. Hoe zit het met onze schuldenafbouw feitelijk?


10 Jan 2017, 17:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
iendrachter schreef:
Hij heeft met de reserven van Union de laatste tijd toch wat matchen gespeeld, wel zonder goals.
Het is idd het type dat we zoeken, en we moeten het niveau waar we spelen ook niet overschatten.
Dat boerenpaard van Harelbeke is topschutter in onze reeks en kan op genen bal stampen.


Correctie: het ziet er niet uit, staat op het eerste zicht een aantal kilootjes te zwaar maar dit seizoen geen efficiëntere spits gezien in Tweede Amateur... Elke bal die hij raakt in de zestien, gaat 9 op de 10 tussen de palen en dat is een kwaliteit: de match tegen ons was geen uitzondering... Met dat boerenpaard erbij pak je de volle buit tegen Gent-Zeehaven en dan sta je virtueel op 3 punten ipv 6...

Werkt zich bovendien te pletter voor zijn ploeg en komt eigenlijk net kijken... In een ploeg waar hij omringd wordt door snelle, vinnige spelers kan hij van goudwaarde zijn... Eikel om tegen te spelen en je hebt er bij elke stilstaande fase je handen vol mee... Tekende bij bij Harelbeke omdat hij geen stappen wil overslaan maar zal sowieso blijven gevolgd worden door een resem ploegen...

Nen Joye van Petegem ziet er ook allesbehalve scherp uit, maar knalt er wel weer 1 los in de kruising afgelopen zondag...


11 Jan 2017, 1:35
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
ik ga ervan uit dat dit zeer goed overwogen is na het avontuur met Camara. zowel sportief als financieel.
iedereen content als die de komende weken zijn steentje kan bijdragen, denk ik zo. benieuwd naar onzen tank. iemand die weet of hij direct inzetbaar is?


11 Jan 2017, 10:20
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
(y)
Jordy Verstraeten komt over van Antwerp

Eendracht Aalst legt rechtsachter Jordy Verstraeten vast tot het einde van dit seizoen. De Gentenaar, die maandag 21 werd, komt over van Antwerp. Verstraeten legde net als Antoine-Curier met succes zijn medische testen af in conditiecentrum HIKO te Ninove. De club stelt alles in het werk om beide spelers zo snel mogelijk speelgerechtigd te krijgen.

De jeugdopleiding van Jordy passeerde langs Sporting Lokeren, Club Brugge en Anderlecht. Bij Zulte Waregem wist hij vorig seizoen door te stromen van de beloften naar de A-kern. Met zijn snelheid werd Jordy ook al uitgespeeld als rechterflankaanvaller. Afgelopen zomer ging hij in op een aanbod van Antwerp maar speelkansen bleven uit door de grote concurrentie. Welkom in Aalst Jordy!

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


11 Jan 2017, 19:24
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Hugo schreef:
(y)
Jordy Verstraeten komt over van Antwerp

Eendracht Aalst legt rechtsachter Jordy Verstraeten vast tot het einde van dit seizoen. De Gentenaar, die maandag 21 werd, komt over van Antwerp. Verstraeten legde net als Antoine-Curier met succes zijn medische testen af in conditiecentrum HIKO te Ninove. De club stelt alles in het werk om beide spelers zo snel mogelijk speelgerechtigd te krijgen.

De jeugdopleiding van Jordy passeerde langs Sporting Lokeren, Club Brugge en Anderlecht. Bij Zulte Waregem wist hij vorig seizoen door te stromen van de beloften naar de A-kern. Met zijn snelheid werd Jordy ook al uitgespeeld als rechterflankaanvaller. Afgelopen zomer ging hij in op een aanbod van Antwerp maar speelkansen bleven uit door de grote concurrentie. Welkom in Aalst Jordy!


:plat:

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


11 Jan 2017, 19:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Nog een Sven Jaecques transfer?


11 Jan 2017, 19:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
El Corredor (Light) schreef:

:plat:

gohja, 't is in ieder geval een stap vooruit. En een indicatie dat ze inzien dat er toch wel "iets" nodig was?

_________________
If you never try, you'll never know


11 Jan 2017, 21:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
DT schreef:
iendrachter schreef:
Hij heeft met de reserven van Union de laatste tijd toch wat matchen gespeeld, wel zonder goals.
Het is idd het type dat we zoeken, en we moeten het niveau waar we spelen ook niet overschatten.
Dat boerenpaard van Harelbeke is topschutter in onze reeks en kan op genen bal stampen.


Correctie: het ziet er niet uit, staat op het eerste zicht een aantal kilootjes te zwaar maar dit seizoen geen efficiëntere spits gezien in Tweede Amateur... Elke bal die hij raakt in de zestien, gaat 9 op de 10 tussen de palen en dat is een kwaliteit: de match tegen ons was geen uitzondering... Met dat boerenpaard erbij pak je de volle buit tegen Gent-Zeehaven en dan sta je virtueel op 3 punten ipv 6...

Werkt zich bovendien te pletter voor zijn ploeg en komt eigenlijk net kijken... In een ploeg waar hij omringd wordt door snelle, vinnige spelers kan hij van goudwaarde zijn... Eikel om tegen te spelen en je hebt er bij elke stilstaande fase je handen vol mee... Tekende bij bij Harelbeke omdat hij geen stappen wil overslaan maar zal sowieso blijven gevolgd worden door een resem ploegen...

Nen Joye van Petegem ziet er ook allesbehalve scherp uit, maar knalt er wel weer 1 los in de kruising afgelopen zondag...

Akkoord met DT. Het is niet het uitzicht dat telt, maar de efficiëntie voor de goal. Ik heb met de spits van Harelbeke gesproken na zijn wedstrijd tegen ons. Hij wou graag bij ons komen spelen.


13 Jan 2017, 19:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Bomber schreef:
parol schreef:
DT schreef:

Correctie: het ziet er niet uit, staat op het eerste zicht een aantal kilootjes te zwaar maar dit seizoen geen efficiëntere spits gezien in Tweede Amateur... Elke bal die hij raakt in de zestien, gaat 9 op de 10 tussen de palen en dat is een kwaliteit: de match tegen ons was geen uitzondering... Met dat boerenpaard erbij pak je de volle buit tegen Gent-Zeehaven en dan sta je virtueel op 3 punten ipv 6...

Werkt zich bovendien te pletter voor zijn ploeg en komt eigenlijk net kijken... In een ploeg waar hij omringd wordt door snelle, vinnige spelers kan hij van goudwaarde zijn... Eikel om tegen te spelen en je hebt er bij elke stilstaande fase je handen vol mee... Tekende bij bij Harelbeke omdat hij geen stappen wil overslaan maar zal sowieso blijven gevolgd worden door een resem ploegen...

Nen Joye van Petegem ziet er ook allesbehalve scherp uit, maar knalt er wel weer 1 los in de kruising afgelopen zondag...

Akkoord met DT. Het is niet het uitzicht dat telt, maar de efficiëntie voor de goal. Ik heb met de spits van Harelbeke gesproken na zijn wedstrijd tegen ons. Hij wou graag bij ons komen spelen.



Ik denk niet dat je die jongen een dienst bewijst door dat hier te posten?


Nope, maar maakt uiteindelijk niet meer uit naar volgend seizoen toe: heeft eind 2016 bijgetekend bij Harelbeke...


16 Jan 2017, 8:54
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Arno Claeys langer bij Eendracht Aalst

Arno Claeys speelt ook volgend seizoen voor SC Eendracht Aalst. De optie in zijn contract voor een bijkomend seizoen werd gisteren gelicht. De 22-jarige centrale verdediger kwam vorige zomer over van KV Kortrijk en veroverde in oktober zijn stek in het elftal. De club beloont Arno nu voor zijn prestaties.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


27 Jan 2017, 9:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Hugo schreef:
Arno Claeys langer bij Eendracht Aalst

Arno Claeys speelt ook volgend seizoen voor SC Eendracht Aalst. De optie in zijn contract voor een bijkomend seizoen werd gisteren gelicht. De 22-jarige centrale verdediger kwam vorige zomer over van KV Kortrijk en veroverde in oktober zijn stek in het elftal. De club beloont Arno nu voor zijn prestaties.


voor mij een goede zet (y)

dus volgend seizoen met Claeys-Van Hoevelen een ingespeeld en complementair centraal verdedigersduo, waarbij zeker ook Arno nog progressiemarge heeft...

_________________
may the FORCE be with you.


27 Jan 2017, 10:26
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Hugo schreef:
Arno Claeys langer bij Eendracht Aalst

Arno Claeys speelt ook volgend seizoen voor SC Eendracht Aalst. De optie in zijn contract voor een bijkomend seizoen werd gisteren gelicht. De 22-jarige centrale verdediger kwam vorige zomer over van KV Kortrijk en veroverde in oktober zijn stek in het elftal. De club beloont Arno nu voor zijn prestaties.


:worship: :EA: :banana: :banana: :EA: :worship:


27 Jan 2017, 10:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
In het begin was ik geen fan en vond ik het logisch dat hij op de bank zat. Intussen heb ik mijn mening moeten herzien. Niet meer weg te denken uit de ploeg momenteel.


28 Jan 2017, 8:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1375
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
iendrachter schreef:
zwawi schreef:
In het begin was ik geen fan en vond ik het logisch dat hij op de bank zat. Intussen heb ik mijn mening moeten herzien. Niet meer weg te denken uit de ploeg momenteel.


Zo denk ik er ook over, al heeft hij ook niet echt zijn kans gehad onder DG begin dit seizoen, is zelfs enkele keren ingevallen centraal opt midden, wat zijn plaats niet is.
Zelfde met Van Hoevelen,zwak seizoensbegin maar hem toch wel zeer goed herpakt en een goed duo met Claeys, enkel snelheid missen ze, zoals zoveel centrale verdedigers.
Als je snelle backs hebt is dat niet zo een probleem,heb gelezen dat die Verstraeten ook wat snelheid heeft en langs de andere kant heb je dan Jelle Geenens of Van Kerckhoven.
Ik zie Falko Geenens wel niet direct uit de ploeg vallen, is de laatste matchen zeer goed bezig.


Met de verlenging van Claeys' contract ligt de ploeg voor volgend seizoen bijna vast. Blijkbaar zijn ook de broers Geenens dicht bij een overeenkomst met ons bestuur voor een langer verblijf.

Ik vind het wel verontrustend dat KVDN nog steeds niet verlengd heeft. Of wil het bestuur eerst eens evalueren of De Vriendt geen volwaardige opvolger zou kunnen zijn? Kevin is een monument, maar zal waarschijnlijk wel zwaar doorwegen op het spelersbudget.

En dan nog De Rock, Verbrugge, De Coninck, Van Kerckhoven, De Man (ook al speelt die momenteel weinig) en Baras laten bijtekenen.

Twijfelgevallen voor mij zijn Van Tricht en Van Damme. Wannes brengt niet wat er van een speler van zijn kaliber verwacht mag worden. Van Damme, samen met KVDN de speler met de langste staat van dienst (nu al 7 jaar onafgebroken in de A-kern!), heeft de pech dat hij lange tijd out was, en dat sindsdien zijn positie succesvol werd ingevuld met Diarra en Marmitte. Ook de beloftevolle De Koker komt piepen voor die positie. Ik ben ervan overtuigd dat Ken geen probleem heeft met de concurrentie, en bereid is om te knokken voor zijn plaats, maar zal het bestuur zijn loon willen/kunnen blijven betalen met zoveel weelde op de positie van verdedigende middenvelder?


28 Jan 2017, 15:23
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Spelerskern 2016-2017
Van Damme zal wel naar FC Lebbeke gaan, samen met Griffin Devroe, doelman van Hamme.

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


28 Jan 2017, 15:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 231 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst