Voorkeurslocatie nieuw stadion - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Voorkeurslocatie nieuw stadion 

Voorkeurslocatie nieuw stadion
De site tussen de Bergemeerssenstraat en de Albrechtlaan  37%  [ 17 ]
Het terrein achter de Colruyt  17%  [ 8 ]
Een gebied aan de E40 in Erembodegem  46%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 46

 Voorkeurslocatie nieuw stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
[quote="elfahem"] 's Zaterdags in de Lejuste Arena eerst mijn saucissen gaan kopen in de Renmans en er 's zondags naar de voetbal gaan zien, lijkt me zo against modern football. [quote]
:lol: :lol: :lol:


31 Mei 2017, 15:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
ajoin_bart schreef:
elfahem schreef:
's Zaterdags in de Lejuste Arena eerst mijn saucissen gaan kopen in de Renmans en er 's zondags naar de voetbal gaan zien, lijkt me zo against modern football.
Citeer:
:lol: :lol: :lol:


mja heb dat probleem niet. In het buitenland zelfs nog in het hotel geslapen in het stadion zelf (dat van Reading. Majevski stadium ofzo) en dat was ferm gemakkelijk. Wat sfeer betrof ademde dat allemaal voetbal uit, maar het bracht niet enkel geld op om de 2 weekends maar continu.


31 Mei 2017, 16:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
:D
Still standing ! schreef:
in Deirremonne hebben ze nog veel plek.

ge moet dan wel nog een verharde weg nor ginder, lopend water en nen stevigen accu voor ellentriek aanleggen, maar plek hebben ze ginder wel... ;)

---
en goe bemest met peirestront voor de gazon...
...mor een stadion da elke 2 weken naar peremest walmt , dat onze tegenstanders telkens in desorientatie brengt, kan door de KBVB worden verworpen, wegens competitievervalsing ! :D

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


Laatst gewijzigd door pattaboem op 31 Mei 2017, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.



31 Mei 2017, 17:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 01 Jul 2009, 12:50
Berichten: 1350
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
anathema76 schreef:
elfahem schreef:
Ik vind een multifunctioneel voetbalstadion eigenlijk maar quatsch. Ik kan begrijpen dat ge voor een stadion van 20.000, 30.000 of 40.000 man aan iets dergelijks denkt, maar een stadion van 8 à 10.000 man moet ge toch ook zonder al die franjes kunnen zetten. Oilsjt is nu ook niet die wereldstad waar we nog een winkelcomplex (na de Tragel en het centrum), zakenruimte (hoe moeilijk was het niet om die toren in Erembodegem te vullen) of een ondergrondse parking (na de Hopmarkt en nu ook de discussie over het Esplandeplein) nodig hebben. Een voetbalstadion met een goeie feestzaal lijkt me al meer dan genoeg.


Een mening als een ander, alleen... dan vind je geen investeerders, want return on investment is veel te laag.
PS1: Die toren in Erembodegem zit vol en de projectontwikkelaars plannen al een nieuwe toren :)
PS2: Je kan die ondergrondse parking bekijken als een gedeelde parking voor alle winkels/kantoren/etc. Resultaat: bovengronds al het blik weg, wat een mooiere omgeving oplevert.

(y)


31 Mei 2017, 17:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
parol schreef:
anathema76 schreef:
elfahem schreef:
Ik vind een multifunctioneel voetbalstadion eigenlijk maar quatsch. Ik kan begrijpen dat ge voor een stadion van 20.000, 30.000 of 40.000 man aan iets dergelijks denkt, maar een stadion van 8 à 10.000 man moet ge toch ook zonder al die franjes kunnen zetten. Oilsjt is nu ook niet die wereldstad waar we nog een winkelcomplex (na de Tragel en het centrum), zakenruimte (hoe moeilijk was het niet om die toren in Erembodegem te vullen) of een ondergrondse parking (na de Hopmarkt en nu ook de discussie over het Esplandeplein) nodig hebben. Een voetbalstadion met een goeie feestzaal lijkt me al meer dan genoeg.


Een mening als een ander, alleen... dan vind je geen investeerders, want return on investment is veel te laag.
PS1: Die toren in Erembodegem zit vol en de projectontwikkelaars plannen al een nieuwe toren :)
PS2: Je kan die ondergrondse parking bekijken als een gedeelde parking voor alle winkels/kantoren/etc. Resultaat: bovengronds al het blik weg, wat een mooiere omgeving oplevert.

(y)


Héél juist. niemand investeert zonder verwachting van return,
Zo ook onze voorzitter P Lejust. En dat is geen verwijt, maar pure logica, meer nog, een aanmoediging is op zijn plaats. En met absolute voorkeur aan realistische en verstandige mensen. Die een goed beheer realiseren, met progressie, visie, toekomst en ook opbouw van Klienteel .. wij, toeschouwers, het supporterslegioen.
Dus ook een nieuw stadion MOET er komen, zeker met toegevoegde commerciele extensies.
De agglomeratrie Aalst heeft als centrumstad zéker die mogelijkheden. (Denderleeuw absolouut NIET!) Bewijs is, dat dit ook kan, in andere ongeveer evenredige steden (Oostende, Kortrijk, Mechelen, Genk, Waregem..)
We moeten gewoon héél blij zijn, dat investeerders, ... en dat zijn er in ons geval (nog) niet al te veel, hun nek willen/durven uitsteken met hun geld. Zonder hen is het gedaan met onze club, en ons supporters......En ook met onze voetbalvreugde...
Maar de stap voorwaarts is gezet:
De wil, de vraag, het stellen van noodzaak, de eerste promotie.
Maar OOK het belangrijkste: "het herwinnen van vertrouwen van de stad, de supporters, EN de sponsors...
MET ENORME DANK AAN PATRICK LEJUST ! GEEN DIKKENEK-GEDOE, MAAR EEN SYMPATIEKE EENVOUDIGE VERSTANDIGE MAN TUSSEN SUPPORTERS, DIT IS NU OOK GEBLEKEN;
DOE ZO VERDER PATRICK !

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


31 Mei 2017, 17:35
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Brèkt de tribuns af, droit da ploin om en zètj der nieve tribuns op.
En Den Iendracht spèltj voesj oon 't Oileg Ert.

_________________
oilsjt, goi alien...


31 Mei 2017, 17:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1888
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
pattaboem schreef:
:D
Still standing ! schreef:
in Deirremonne hebben ze nog veel plek.

ge moet dan wel nog een verharde weg nor ginder, lopend water en nen stevigen accu voor ellentriek aanleggen, maar plek hebben ze ginder wel... ;)

---
en goe bemest met peirestront voor de gazon...
...mor een stadion da elke 2 weken naar peremest walmt , dat onze tegenstanders telkens in desorientatie brengt, kan door de KBVB worden verworpen, wegens competitievervalsing ! :D


als fcv stinkkot daarmee wegkomt, dan wij in peirremonne oik hee :lol:

_________________
may the FORCE be with you.


31 Mei 2017, 18:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
jammen schreef:
Brèkt de tribuns af, droit da ploin om en zètj der nieve tribuns op.
En Den Iendracht spèltj voesj oon 't Oileg Ert.

---
Dat is ongetwijfeld de meest nostalgische en meest gegeerde oplossing (athans voor de anciens, ...ook voor mij...)
Maar is toch ONvoldoende, voor verdere ontwikkeling van de club, specifiek naar nieuwe commerciele expansie toe, sponsoring en verdere uitbouw naar de toekomst (1ste A en B).
... Is het de bedoeling om in 1B te geraken.. om daar eeuwig te blijven ? Om dan onmogelijk te kunnen promoveren ondanks ons vernieuwd stadion...?
Dan zou het huiswerk wellicht snel, ...'en alweer' ... opnieuw moeten worden herbekeken worden...

We moeten écht vooruit geraken met Eendracht ...en toekomstgerichte mogelijkheden kunnen aanbieden...Toch als we het aantrekkelijk willen maken voor geinterssseerde(n) (sponsors)...

Als er wordt uitgekeken naar een nieuw stadion moet het compatibel zijn voor 1ste B én eventueel "UITBREIDBAAR" zijn naar de nieuwste te verwachten normen voor 1 A, zonder dat opnieuw een ander terrein moet worden gezocht en gekocht... Want dan zitten we opnieuw op het schip van 70 jaar...!!

Dus geen plak- en vliegwerk, noch 'korte-termijn-denken' om dan alweer voor een 'mission impossible' komen te staan... Zéker met zo'n negatief ingesteld stadsbestuur....

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jun 2017, 8:10
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
pattaboem schreef:
jammen schreef:
Brèkt de tribuns af, droit da ploin om en zètj der nieve tribuns op.
En Den Iendracht spèltj voesj oon 't Oileg Ert.

---
Dat is ongetwijfeld de meest nostalgische en meest gegeerde oplossing (athans voor de anciens, ...ook voor mij...)
Maar is toch ONvoldoende, voor verdere ontwikkeling van de club, specifiek naar nieuwe commerciele expansie toe, sponsoring en verdere uitbouw naar de toekomst (1ste A en B).
... Is het de bedoeling om in 1B te geraken.. om daar eeuwig te blijven ? Om dan onmogelijk te kunnen promoveren ondanks ons vernieuwd stadion...?
Dan zou het huiswerk wellicht snel, ...'en alweer' ... opnieuw moeten worden herbekeken worden...

We moeten écht vooruit geraken met Eendracht ...en toekomstgerichte mogelijkheden kunnen aanbieden...Toch als we het aantrekkelijk willen maken voor geinterssseerde(n) (sponsors)...

Als er wordt uitgekeken naar een nieuw stadion moet het compatibel zijn voor 1ste B én eventueel "UITBREIDBAAR" zijn naar de nieuwste te verwachten normen voor 1 A, zonder dat opnieuw een ander terrein moet worden gezocht en gekocht... Want dan zitten we opnieuw op het schip van 70 jaar...!!


Vanaf 2018-2019 (dus al het jaar waarin we ten vroegste in 1B zouden kunnen zitten) zijn de voorwaarden voor 1A en 1B dezelfde, 1B zit momenteel in een overgangsfase met iets lichtere voorwaarden. Mogelijk wordt het dan zelfs 2 x 12 ploegen (ipv. 16 & 8), maar daar is nog discussie rond.

Ja, van mij mag den iendracht ook oon 't Oileg Ert blijven spelen, het liefst van al zelfs, maar daarvoor zijn ingrijpende inspanningen nodig van 't stad, alleen al naar inplanting toe... dan wordt het grondige renovatie (wie betaalt dat?) of nieuwbouw, met tijdelijke verhuis naar een ander stadion.


01 Jun 2017, 8:39
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
pattaboem schreef:
jammen schreef:
Brèkt de tribuns af, droit da ploin om en zètj der nieve tribuns op.
En Den Iendracht spèltj voesj oon 't Oileg Ert.

---
Dat is ongetwijfeld de meest nostalgische en meest gegeerde oplossing (athans voor de anciens, ...ook voor mij...)
Maar is toch ONvoldoende, voor verdere ontwikkeling van de club, specifiek naar nieuwe commerciele expansie toe, sponsoring en verdere uitbouw naar de toekomst (1ste A en B).
... Is het de bedoeling om in 1B te geraken.. om daar eeuwig te blijven ? Om dan onmogelijk te kunnen promoveren ondanks ons vernieuwd stadion...?
Dan zou het huiswerk wellicht snel, ...'en alweer' ... opnieuw moeten worden herbekeken worden...

We moeten écht vooruit geraken met Eendracht ...en toekomstgerichte mogelijkheden kunnen aanbieden...Toch als we het aantrekkelijk willen maken voor geinterssseerde(n) (sponsors)...

Als er wordt uitgekeken naar een nieuw stadion moet het compatibel zijn voor 1ste B én eventueel "UITBREIDBAAR" zijn naar de nieuwste te verwachten normen voor 1 A, zonder dat opnieuw een ander terrein moet worden gezocht en gekocht... Want dan zitten we opnieuw op het schip van 70 jaar...!!

Dus geen plak- en vliegwerk, noch 'korte-termijn-denken' om dan alweer voor een 'mission impossible' komen te staan... Zéker met zo'n negatief ingesteld stadsbestuur....


Volledig mee eens wat hier gezegd wordt. Er dient een ruimte gezocht te worden die meer dan plaats genoeg biedt zodat je binnen 15 jaar weer niet in de problemen komt.

Zoals reeds door anderen hier aangehaald dient een stadion de dag van vandaag multifunctioneel te zijn(kantoorruimtes, feestzaal, fitness, crèche,...) ga maar eens kijken hoe ze dit invullen bij Gent en Mechelen. Volgens mij is hier zeker nog nood aan in Aalst.

Dus liever er nu er grondig werk van maken dan vlug vlug een grond toegewezen krijgen...

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


01 Jun 2017, 8:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Tom_1919 schreef:
pattaboem schreef:
jammen schreef:
Brèkt de tribuns af, droit da ploin om en zètj der nieve tribuns op.
En Den Iendracht spèltj voesj oon 't Oileg Ert.

---
Dat is ongetwijfeld de meest nostalgische en meest gegeerde oplossing (athans voor de anciens, ...ook voor mij...)
Maar is toch ONvoldoende, voor verdere ontwikkeling van de club, specifiek naar nieuwe commerciele expansie toe, sponsoring en verdere uitbouw naar de toekomst (1ste A en B).
... Is het de bedoeling om in 1B te geraken.. om daar eeuwig te blijven ? Om dan onmogelijk te kunnen promoveren ondanks ons vernieuwd stadion...?
Dan zou het huiswerk wellicht snel, ...'en alweer' ... opnieuw moeten worden herbekeken worden...

We moeten écht vooruit geraken met Eendracht ...en toekomstgerichte mogelijkheden kunnen aanbieden...Toch als we het aantrekkelijk willen maken voor geinterssseerde(n) (sponsors)...

Als er wordt uitgekeken naar een nieuw stadion moet het compatibel zijn voor 1ste B én eventueel "UITBREIDBAAR" zijn naar de nieuwste te verwachten normen voor 1 A, zonder dat opnieuw een ander terrein moet worden gezocht en gekocht... Want dan zitten we opnieuw op het schip van 70 jaar...!!

Dus geen plak- en vliegwerk, noch 'korte-termijn-denken' om dan alweer voor een 'mission impossible' komen te staan... Zéker met zo'n negatief ingesteld stadsbestuur....


Volledig mee eens wat hier gezegd wordt. Er dient een ruimte gezocht te worden die meer dan plaats genoeg biedt zodat je binnen 15 jaar weer niet in de problemen komt.

Zoals reeds door anderen hier aangehaald dient een stadion de dag van vandaag multifunctioneel te zijn(kantoorruimtes, feestzaal, fitness, crèche,...) ga maar eens kijken hoe ze dit invullen bij Gent en Mechelen. Volgens mij is hier zeker nog nood aan in Aalst.

Dus liever er nu er grondig werk van maken dan vlug vlug een grond toegewezen krijgen...


-- (y) Dat is précies wat ik bedoel:
Het zijn niet alleen de normen die KBVB thans nieuw oplegt voor 1A en 1B.
Maar ook:
1) Nagaan wat de "toekomstvisie" is bij KBVB ? Welke normen liggen nadien in het verschiet? Indien mogelijk, daarop eventueel al 'intercepteren'.
2) Maar ook, én VOORAL : het economisch aspect van onze club voor de leefbaarheid. Als eendracht wil meestrijden in de sportieve én commerciele concurrentie...
Komt er een (ver)nieuw(d) multifunctioneel stadion? dan moeten zo veel mogelijk financiële ondersteuningsmiddelen en infrastructuur voorzien kunnen worden.

En... als er "onvoldoende geld" daarvoor beschikbaar is... : MINSTENS.... er NADIEN OOK aangepast kunnen worden.
Zeker met een zeer kritisch en negatief ingesteld Aalsters stadsbestuur, als partner... :kots:
En dus niet: "...alweer eens opnieuw moeten uitkijken naar alternatieven, ... "het noodzakelijk ander stadionterrein"...?!?!
Bespaar ons daarvan aub...!

En voor inspiratie? : ... Afkijken kan leerrijk zijn, ...en is niet verboden...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


01 Jun 2017, 9:42
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Ik besef ook natuurlijk dat, indien men wil uitgroeien tot een volwaardige 1B/1A ploeg, de huidige locatie geen optie is.
Mijn reactie was dan ook puur nostalgisch bedoeld.
Vele jaren geleden begon men al voor te stellen om het veld 90° te draaien, maar het is bij een voorstel gebleven.
Aalst heeft ook allang nood aan een evenementenzaal, Aalst trekt momenteel ook middengrote en grote winkelketens aan. Er zijn dus voldoende elementen om dit allemaal te centraliseren in één multifunctioneel voetbalstadion, het struikelblok is echter een geschikte locatie vinden, Eens die er is zou alles wel eens heel snel kunnen gaan.

_________________
oilsjt, goi alien...


01 Jun 2017, 11:38
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
jammen schreef:
Ik besef ook natuurlijk dat, indien men wil uitgroeien tot een volwaardige 1B/1A ploeg, de huidige locatie geen optie is.
Mijn reactie was dan ook puur nostalgisch bedoeld.
Vele jaren geleden begon men al voor te stellen om het veld 90° te draaien, maar het is bij een voorstel gebleven.
Aalst heeft ook allang nood aan een evenementenzaal, Aalst trekt momenteel ook middengrote en grote winkelketens aan. Er zijn dus voldoende elementen om dit allemaal te centraliseren in één multifunctioneel voetbalstadion, het struikelblok is echter een geschikte locatie vinden, Eens die er is zou alles wel eens heel snel kunnen gaan.


Een locatie vinden is inderdaad de eerste stap. Maar die is er vandaag nog niet, enkel vage denkpistes waarvan de échte haalbaarheid nog moet worden onderzocht. als je ziet hoelang het elders duurt om zoiets op poten te zetten. zou ik er niet vanuit gaan dat zoiets snel zal gaan, en al zeker hier niet.

Ik reken het stadsbestuur af op de stappen die het zet, niet over wat ze in kranten laten neerpennen. want allicht staan er meer lettertekens in de kranten over ons nieuw stadion, dat dat er lettertekens in de illustere verslagen van de task force staan (en dat vehicel bestaat al een aantal jaar).
ze mogen daar een paar versnellingskes hoger schakelen en de concrete stappen eens uit de doeken doen die ze binnen welke termijn gaan zetten, ipv vaagweg te zeggen "we maken er werk van".

het is triestig te zien op welk triestig tempo de amechtige stadioninfrastructuur in België wordt aangepakt: in die zin kan ik maar één tip geven: ga voor een locatie waarbij er zo weinig mogelijk "last" kan komen van omwonenden / actiegroepen. (ik wil maar zeggen: als het op parking c zelfs niet lukt voor een nationaal stadion...)


01 Jun 2017, 12:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
elfahem schreef:
Ik vind een multifunctioneel voetbalstadion eigenlijk maar quatsch. Ik kan begrijpen dat ge voor een stadion van 20.000, 30.000 of 40.000 man aan iets dergelijks denkt, maar een stadion van 8 à 10.000 man moet ge toch ook zonder al die franjes kunnen zetten. Oilsjt is nu ook niet die wereldstad waar we nog een winkelcomplex (na de Tragel en het centrum), zakenruimte (hoe moeilijk was het niet om die toren in Erembodegem te vullen) of een ondergrondse parking (na de Hopmarkt en nu ook de discussie over het Esplandeplein) nodig hebben. Een voetbalstadion met een goeie feestzaal lijkt me al meer dan genoeg.


Ik vind dat toch ook een beetje. Welke retail gaat ge daar in steken EN kan de huidige mobiliteitssituatie in Aalst een dergelijke toevloed wel aan? Over kantoorruimte val er nog te spreken, als bedrijven zich inderdaad meer en meer gaan decentraliseren om het fileprobleem aan te pakken dan krijg je dit nog verkocht.

In de eerste plaats zou ik vooral inspelen op een deftig stadion met feestzaal/restaurant/bars en ruimtes voor seminaries en opleidingen die afgehuurd kunnen worden.


01 Jun 2017, 12:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26
Berichten: 1260
Locatie: Aalst
Bericht Re: Voorkeurslocatie nieuw stadion
Zienaa schreef:
Ik vind dat toch ook een beetje. Welke retail gaat ge daar in steken EN kan de huidige mobiliteitssituatie in Aalst een dergelijke toevloed wel aan? Over kantoorruimte val er nog te spreken, als bedrijven zich inderdaad meer en meer gaan decentraliseren om het fileprobleem aan te pakken dan krijg je dit nog verkocht.

Het is maar waar we met EA naartoe willen natuurlijk.
Willen we op termijn een rol van betekenis gaan spelen in het profvoetbal?
Dan is een multifunctioneel stadion levensnoodzakelijk, point final.
Stellen we ons tevreden met amateurvoetbal, dan kan het met een 'eenvoudig, kleinschalige stadion, maar dan zal de stad moeten betalen.

Zienaa schreef:
In de eerste plaats zou ik vooral inspelen op een deftig stadion met feestzaal/restaurant/bars en ruimtes voor seminaries en opleidingen die afgehuurd kunnen worden.

Allemaal leuke suggesties, maar een investeerder is er NIETS mee. Die wil enkel geld in een dergelijk project pompen als hij bv. langetermijnhuurcontracten kan afsluiten met winkels, bedrijven, whatever. Aan een op voorhand onbekend aantal verhuringen van een aantal zaaltjes/andere ruimtes, daar waagt een deftige investeerder zich niet aan.

_________________
Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt!


01 Jun 2017, 14:00
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 70 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 51 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst